Материалдар / Ашық сабақ 7 сынып «Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны».
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 7 сынып «Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны».

Материал туралы қысқаша түсінік
Теориялық білімді практикамен ұштастырып, оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, қосымша мәліметтерді пайдалана отырып, икемін, білім- білік дағдыларын дамытады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2018
427
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Өскемен қаласы әкімдігінің «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ












Ашық сабақ



Сабақтың тақырыбы: «Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны».


Сынып: 7









Физика мұғалімі: Б.С. Калиева









2018 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы

Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны

Дереккөздері

Тақырыбы бойынша суреттер, интерактивті тақта, бейнематериалдар, электрондық көрсетілімдер.

Жалпы мақсат

Гидравликалық машиналардың түрлерін, жұмыс істеу принципін түсіндіру,формуласын, заңын тұжырымдау, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру

Оқыту нәтижесі

  • Оқушы физикалық заңдылықтарды тәжірибе жүзінде зерттей алады.

  • Сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді.

  • Өз пікірлерін қорғайды, көзқарасын білдіреді.

Негізгі идеялар

Теориялық білімді практикамен ұштастырып, оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, қосымша мәліметтерді пайдалана отырып, икемін, білім- білік дағдыларын дамытады.

Тапсырмалар

  1. Жеке жұмыс.

  2. Жұптық жұмыс.

  3. Топтық жұмыс

Қорытынды

Мұғалімнің сабақты қорытындылауы

Мұғалім жазбасы

Мұғалімнің іс -әрекеті

Оқушының іс -әрекеті

уақыт

құрал- жабдықтар

Ұйымдастыру.

1.Сәлемдесу, журнал бойынша тексеру.

2.Сабақтың міндеттерімен таныстыру.

3.Сынып

оқушыларын топқа бөліп отырғызу.

1 топ: Қысым

2 топ: Паскаль

3 топ: Ньютон

4 топ: Күш






Оқушылар 4 топқа бөлінеді.Топ басшыларын сайлайды.









2 мин


















Негізгі бөлім

Үй тапсырмасын сұрау.

1.1 Есепті тексеру

1.2. Әр топ сұрақ қою арқылы «қысым» тақырыбын қайталау «Мен саған-сен маған»

1.3. Эксперименттік тапсырмалары мен видеороликтерін талдау



1.Топ мүшелері

1Прямая со стрелкой 2 Прямая со стрелкой 4 Прямая со стрелкой 3 2 3 4 Қателері болса түзетеді.

2.Әр топтан 1 оқушы сұрақ қояды.

3.Әр топтың экспериментін ,видеоролигін талдау

Кілті

1 нұсқа 2 нұсқа 3 нұсқа 4 нұсқа

  1. а 1.ә 1.а 1.а

  2. ә 2.ә 2.ә 2.а

  3. ә 3.а 3.ә 3.ә

  4. б 4.в 4.в 4.ә




10мин










Тақырыбы бойынша эксперименттер.

Сауалнама сұрақтары






























Бекіту

Жаңа тақырыпты игерту.

« Гидравликалық машиналар».

I.Әр топқа тапсырма

1 .Гидравликалық машиналар құрылысы,

жұмыс істеу принципі

2 .Гирдравликалық машиналардың түрлері

3. Гидравликалық машиналаар формуласының

түрленуі

4 .Гидравликалық машиналардың адамзат үшін

маңыздылығы


Ағылшын пәніне сөз беру


Сергіту сәтін ұйымдастыру


II. Есеп шығару

1 топқа тапсырма:

16 жаттығу (1 есебі) 138 бет

2 топқа тапсырма:

Есептер жинағынан 7 есеп 16 бет

3 топқа тапсырма:

Есептер жинағынан 8 есеп 16 бет

4 топқа тапсырма:

Есептер жинағынан 6 есеп 17 бет


Бейнефильм көрсету



























«Өлшем бірліктерді қайталау» (P,F,S,m, ρ, υ)

S₁=10см2

S₂=100см2

F₁=

F₂=?

=

=10 күштердің бір-бірінен айырмашылығы 10 есе артық, онда F₂=...?

2мин







18мин














3 мин




1 мин

Оқулық






















Орысша- ағылшынша сөздік.


Рефлексия Қорытынды


1.Гидравликалық машиналар құрылысында

қандай заң

пайдаланылады?

2. Гидравликалық машиналардың түрлерін ата

3.Гидравликалық машиналардың құрылысы

4.Формулалар сайысы(қысым,қысым күші,

гидравликалық машинаның теңдеуі)


4 мин


Бағалау

Топ жетекшіге нұсқау және уақыт беру

Топ жетекшілері оқушылардың барлық баллдарын жинақтап жалпы бағасын шығарады

2

мин

Бағалау парағы

Кері байланыс

«Екі жұлдыз,бір тілек»

Оқушылар бүгінгі сабақтан не алды, сабақ қызықты болды ма, өткен сабақ туралы өз ой-пікірлерін білдіреді.

2мин


Формативті және суммативті бағалау

СТО

Үй тапсырмасы

Жеке әр оқушыға тапсырма

§ 35 оқуға. А тобының №9

есебі 16 бет

Б тобының № 6 есебі 17 бет

§ 35 оқуға. А тобының №9

есебі 16 бет

Б тобының № 6 есебі 17 бет


1 мин




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!