Ашық сабақ 7 сынып «Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны».

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 7 сынып «Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны».

Материал туралы қысқаша түсінік
Теориялық білімді практикамен ұштастырып, оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, қосымша мәліметтерді пайдалана отырып, икемін, білім- білік дағдыларын дамытады.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Өскемен қаласы әкімдігінің «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ












Ашық сабақ



Сабақтың тақырыбы: «Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны».


Сынып: 7









Физика мұғалімі: Б.С. Калиева









2018 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы

Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны

Дереккөздері

Тақырыбы бойынша суреттер, интерактивті тақта, бейнематериалдар, электрондық көрсетілімдер.

Жалпы мақсат

Гидравликалық машиналардың түрлерін, жұмыс істеу принципін түсіндіру,формуласын, заңын тұжырымдау, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру

Оқыту нәтижесі

  • Оқушы физикалық заңдылықтарды тәжірибе жүзінде зерттей алады.

  • Сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді.

  • Өз пікірлерін қорғайды, көзқарасын білдіреді.

Негізгі идеялар

Теориялық білімді практикамен ұштастырып, оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, қосымша мәліметтерді пайдалана отырып, икемін, білім- білік дағдыларын дамытады.

Тапсырмалар

  1. Жеке жұмыс.

  2. Жұптық жұмыс.

  3. Топтық жұмыс

Қорытынды

Мұғалімнің сабақты қорытындылауы

Мұғалім жазбасы

Мұғалімнің іс -әрекеті

Оқушының іс -әрекеті

уақыт

құрал- жабдықтар

Ұйымдастыру.

1.Сәлемдесу, журнал бойынша тексеру.

2.Сабақтың міндеттерімен таныстыру.

3.Сынып

оқушыларын топқа бөліп отырғызу.

1 топ: Қысым

2 топ: Паскаль

3 топ: Ньютон

4 топ: Күш






Оқушылар 4 топқа бөлінеді.Топ басшыларын сайлайды.









2 мин


















Негізгі бөлім

Үй тапсырмасын сұрау.

1.1 Есепті тексеру

1.2. Әр топ сұрақ қою арқылы «қысым» тақырыбын қайталау «Мен саған-сен маған»

1.3. Эксперименттік тапсырмалары мен видеороликтерін талдау



1.Топ мүшелері

1Прямая со стрелкой 2 Прямая со стрелкой 4 Прямая со стрелкой 3 2 3 4 Қателері болса түзетеді.

2.Әр топтан 1 оқушы сұрақ қояды.

3.Әр топтың экспериментін ,видеоролигін талдау

Кілті

1 нұсқа 2 нұсқа 3 нұсқа 4 нұсқа

  1. а 1.ә 1.а 1.а

  2. ә 2.ә 2.ә 2.а

  3. ә 3.а 3.ә 3.ә

  4. б 4.в 4.в 4.ә




10мин










Тақырыбы бойынша эксперименттер.

Сауалнама сұрақтары






























Бекіту

Жаңа тақырыпты игерту.

« Гидравликалық машиналар».

I.Әр топқа тапсырма

1 .Гидравликалық машиналар құрылысы,

жұмыс істеу принципі

2 .Гирдравликалық машиналардың түрлері

3. Гидравликалық машиналаар формуласының

түрленуі

4 .Гидравликалық машиналардың адамзат үшін

маңыздылығы


Ағылшын пәніне сөз беру


Сергіту сәтін ұйымдастыру


II. Есеп шығару

1 топқа тапсырма:

16 жаттығу (1 есебі) 138 бет

2 топқа тапсырма:

Есептер жинағынан 7 есеп 16 бет

3 топқа тапсырма:

Есептер жинағынан 8 есеп 16 бет

4 топқа тапсырма:

Есептер жинағынан 6 есеп 17 бет


Бейнефильм көрсету



























«Өлшем бірліктерді қайталау» (P,F,S,m, ρ, υ)

S₁=10см2

S₂=100см2

F₁=

F₂=?

=

=10 күштердің бір-бірінен айырмашылығы 10 есе артық, онда F₂=...?

2мин







18мин














3 мин




1 мин

Оқулық






















Орысша- ағылшынша сөздік.


Рефлексия Қорытынды


1.Гидравликалық машиналар құрылысында

қандай заң

пайдаланылады?

2. Гидравликалық машиналардың түрлерін ата

3.Гидравликалық машиналардың құрылысы

4.Формулалар сайысы(қысым,қысым күші,

гидравликалық машинаның теңдеуі)


4 мин


Бағалау

Топ жетекшіге нұсқау және уақыт беру

Топ жетекшілері оқушылардың барлық баллдарын жинақтап жалпы бағасын шығарады

2

мин

Бағалау парағы

Кері байланыс

«Екі жұлдыз,бір тілек»

Оқушылар бүгінгі сабақтан не алды, сабақ қызықты болды ма, өткен сабақ туралы өз ой-пікірлерін білдіреді.

2мин


Формативті және суммативті бағалау

СТО

Үй тапсырмасы

Жеке әр оқушыға тапсырма

§ 35 оқуға. А тобының №9

есебі 16 бет

Б тобының № 6 есебі 17 бет

§ 35 оқуға. А тобының №9

есебі 16 бет

Б тобының № 6 есебі 17 бет


1 мин




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
24.12.2018
499
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі