Өскемен қаласы әкімдігінің «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы: «Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны».
Сынып: 7
Физика мұғалімі: Б.С. Калиева
2018 оқу жылы
|
Сабақтың тақырыбы |
Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны |
|||
|
Дереккөздері |
Тақырыбы бойынша суреттер, интерактивті тақта, бейнематериалдар, электрондық көрсетілімдер. |
|||
|
Жалпы мақсат |
Гидравликалық машиналардың түрлерін, жұмыс істеу принципін түсіндіру,формуласын, заңын тұжырымдау, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
|
|||
|
Негізгі идеялар |
Теориялық білімді практикамен ұштастырып, оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, қосымша мәліметтерді пайдалана отырып, икемін, білім- білік дағдыларын дамытады. |
|||
|
Тапсырмалар |
|
|||
|
Қорытынды |
Мұғалімнің сабақты қорытындылауы |
|||
|
Мұғалім жазбасы |
Мұғалімнің іс -әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
уақыт |
құрал- жабдықтар |
|
Ұйымдастыру. |
1.Сәлемдесу, журнал бойынша тексеру. 2.Сабақтың міндеттерімен таныстыру. 3.Сынып оқушыларын топқа бөліп отырғызу. 1 топ: Қысым 2 топ: Паскаль 3 топ: Ньютон 4 топ: Күш |
Оқушылар 4 топқа бөлінеді.Топ басшыларын сайлайды. |
2 мин |
|
|
Негізгі бөлім |
Үй тапсырмасын сұрау. 1.1 Есепті тексеру 1.2. Әр топ сұрақ қою арқылы «қысым» тақырыбын қайталау «Мен саған-сен маған» 1.3. Эксперименттік тапсырмалары мен видеороликтерін талдау |
1.Топ мүшелері
1 2.Әр топтан 1 оқушы сұрақ қояды. 3.Әр топтың экспериментін ,видеоролигін талдау Кілті 1 нұсқа 2 нұсқа 3 нұсқа 4 нұсқа
|
10мин |
Тақырыбы бойынша эксперименттер.
Сауалнама сұрақтары |
|
|
||||
|
Бекіту |
Жаңа тақырыпты игерту. « Гидравликалық машиналар». I.Әр топқа тапсырма 1 .Гидравликалық машиналар құрылысы, жұмыс істеу принципі 2 .Гирдравликалық машиналардың түрлері 3. Гидравликалық машиналаар формуласының түрленуі 4 .Гидравликалық машиналардың адамзат үшін маңыздылығы Ағылшын пәніне сөз беру Сергіту сәтін ұйымдастыру II. Есеп шығару 1 топқа тапсырма: 16 жаттығу (1 есебі) 138 бет 2 топқа тапсырма: Есептер жинағынан 7 есеп 16 бет 3 топқа тапсырма: Есептер жинағынан 8 есеп 16 бет 4 топқа тапсырма: Есептер жинағынан 6 есеп 17 бет |
Бейнефильм көрсету
«Өлшем бірліктерді қайталау» (P,F,S,m, ρ, υ) S₁=10см2 S₂=100см2 F₁=2Н F₂=?
|
2мин 18мин 3 мин
1 мин |
Оқулық Орысша- ағылшынша сөздік. |
|
Рефлексия Қорытынды |
1.Гидравликалық машиналар құрылысында қандай заң пайдаланылады? 2. Гидравликалық машиналардың түрлерін ата 3.Гидравликалық машиналардың құрылысы 4.Формулалар сайысы(қысым,қысым күші, гидравликалық машинаның теңдеуі) |
|
4 мин |
|
|
Бағалау |
Топ жетекшіге нұсқау және уақыт беру |
Топ жетекшілері оқушылардың барлық баллдарын жинақтап жалпы бағасын шығарады |
2 мин |
Бағалау парағы |
|
Кері байланыс |
«Екі жұлдыз,бір тілек» |
Оқушылар бүгінгі сабақтан не алды, сабақ қызықты болды ма, өткен сабақ туралы өз ой-пікірлерін білдіреді. |
2мин |
Формативті және суммативті бағалау СТО |
|
Үй тапсырмасы |
Жеке әр оқушыға тапсырма |
§ 35 оқуға. А тобының №9 есебі 16 бет Б тобының № 6 есебі 17 бет § 35 оқуға. А тобының №9 есебі 16 бет Б тобының № 6 есебі 17 бет |
1 мин |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 7 сынып «Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны».
Ашық сабақ 7 сынып «Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны».
Өскемен қаласы әкімдігінің «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы: «Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны».
Сынып: 7
Физика мұғалімі: Б.С. Калиева
2018 оқу жылы
|
Сабақтың тақырыбы |
Сұйықтардағы қысымның өмірдегі орны |
|||
|
Дереккөздері |
Тақырыбы бойынша суреттер, интерактивті тақта, бейнематериалдар, электрондық көрсетілімдер. |
|||
|
Жалпы мақсат |
Гидравликалық машиналардың түрлерін, жұмыс істеу принципін түсіндіру,формуласын, заңын тұжырымдау, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
|
|||
|
Негізгі идеялар |
Теориялық білімді практикамен ұштастырып, оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, қосымша мәліметтерді пайдалана отырып, икемін, білім- білік дағдыларын дамытады. |
|||
|
Тапсырмалар |
|
|||
|
Қорытынды |
Мұғалімнің сабақты қорытындылауы |
|||
|
Мұғалім жазбасы |
Мұғалімнің іс -әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
уақыт |
құрал- жабдықтар |
|
Ұйымдастыру. |
1.Сәлемдесу, журнал бойынша тексеру. 2.Сабақтың міндеттерімен таныстыру. 3.Сынып оқушыларын топқа бөліп отырғызу. 1 топ: Қысым 2 топ: Паскаль 3 топ: Ньютон 4 топ: Күш |
Оқушылар 4 топқа бөлінеді.Топ басшыларын сайлайды. |
2 мин |
|
|
Негізгі бөлім |
Үй тапсырмасын сұрау. 1.1 Есепті тексеру 1.2. Әр топ сұрақ қою арқылы «қысым» тақырыбын қайталау «Мен саған-сен маған» 1.3. Эксперименттік тапсырмалары мен видеороликтерін талдау |
1.Топ мүшелері
1 2.Әр топтан 1 оқушы сұрақ қояды. 3.Әр топтың экспериментін ,видеоролигін талдау Кілті 1 нұсқа 2 нұсқа 3 нұсқа 4 нұсқа
|
10мин |
Тақырыбы бойынша эксперименттер.
Сауалнама сұрақтары |
|
|
||||
|
Бекіту |
Жаңа тақырыпты игерту. « Гидравликалық машиналар». I.Әр топқа тапсырма 1 .Гидравликалық машиналар құрылысы, жұмыс істеу принципі 2 .Гирдравликалық машиналардың түрлері 3. Гидравликалық машиналаар формуласының түрленуі 4 .Гидравликалық машиналардың адамзат үшін маңыздылығы Ағылшын пәніне сөз беру Сергіту сәтін ұйымдастыру II. Есеп шығару 1 топқа тапсырма: 16 жаттығу (1 есебі) 138 бет 2 топқа тапсырма: Есептер жинағынан 7 есеп 16 бет 3 топқа тапсырма: Есептер жинағынан 8 есеп 16 бет 4 топқа тапсырма: Есептер жинағынан 6 есеп 17 бет |
Бейнефильм көрсету
«Өлшем бірліктерді қайталау» (P,F,S,m, ρ, υ) S₁=10см2 S₂=100см2 F₁=2Н F₂=?
|
2мин 18мин 3 мин
1 мин |
Оқулық Орысша- ағылшынша сөздік. |
|
Рефлексия Қорытынды |
1.Гидравликалық машиналар құрылысында қандай заң пайдаланылады? 2. Гидравликалық машиналардың түрлерін ата 3.Гидравликалық машиналардың құрылысы 4.Формулалар сайысы(қысым,қысым күші, гидравликалық машинаның теңдеуі) |
|
4 мин |
|
|
Бағалау |
Топ жетекшіге нұсқау және уақыт беру |
Топ жетекшілері оқушылардың барлық баллдарын жинақтап жалпы бағасын шығарады |
2 мин |
Бағалау парағы |
|
Кері байланыс |
«Екі жұлдыз,бір тілек» |
Оқушылар бүгінгі сабақтан не алды, сабақ қызықты болды ма, өткен сабақ туралы өз ой-пікірлерін білдіреді. |
2мин |
Формативті және суммативті бағалау СТО |
|
Үй тапсырмасы |
Жеке әр оқушыға тапсырма |
§ 35 оқуға. А тобының №9 есебі 16 бет Б тобының № 6 есебі 17 бет § 35 оқуға. А тобының №9 есебі 16 бет Б тобының № 6 есебі 17 бет |
1 мин |
|
шағым қалдыра аласыз













