Сабақтың тақырыбы
|
Сұйықтардағы қысымның өмірдегі
орны
|
Дереккөздері
|
Тақырыбы бойынша суреттер,
интерактивті тақта, бейнематериалдар, электрондық
көрсетілімдер.
|
Жалпы мақсат
|
Гидравликалық машиналардың
түрлерін, жұмыс істеу принципін түсіндіру,формуласын, заңын
тұжырымдау, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру
|
Оқыту нәтижесі
|
-
Оқушы физикалық
заңдылықтарды тәжірибе жүзінде зерттей
алады.
-
Сыни тұрғыдан ойлануға
үйренеді.
-
Өз пікірлерін қорғайды, көзқарасын
білдіреді.
|
Негізгі идеялар
|
Теориялық білімді
практикамен ұштастырып, оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, қосымша
мәліметтерді пайдалана отырып, икемін, білім- білік дағдыларын
дамытады.
|
Тапсырмалар
|
-
Жеке жұмыс.
-
Жұптық жұмыс.
-
Топтық жұмыс
|
Қорытынды
|
Мұғалімнің сабақты
қорытындылауы
|
Мұғалім жазбасы
|
Мұғалімнің іс -әрекеті
|
Оқушының іс
-әрекеті
|
уақыт
|
құрал- жабдықтар
|
Ұйымдастыру.
|
1.Сәлемдесу, журнал бойынша тексеру.
2.Сабақтың міндеттерімен таныстыру.
3.Сынып
оқушыларын топқа бөліп отырғызу.
1 топ:
Қысым
2 топ:
Паскаль
3 топ:
Ньютон
4 топ: Күш
|
Оқушылар
4 топқа бөлінеді.Топ басшыларын сайлайды.
|
2 мин
|
|
Негізгі бөлім
|
Үй
тапсырмасын сұрау.
1.1
Есепті тексеру
1.2. Әр топ
сұрақ қою арқылы «қысым» тақырыбын қайталау «Мен саған-сен
маған»
1.3. Эксперименттік тапсырмалары
мен видеороликтерін талдау
|
1.Топ мүшелері
1 2 3 4 Қателері болса
түзетеді.
2.Әр топтан 1 оқушы сұрақ қояды.
3.Әр
топтың экспериментін ,видеоролигін талдау
Кілті
1 нұсқа 2 нұсқа 3 нұсқа 4
нұсқа
-
а
1.ә 1.а 1.а
-
ә
2.ә 2.ә 2.а
-
ә
3.а 3.ә 3.ә
-
б
4.в 4.в 4.ә
|
10мин
|
Тақырыбы бойынша
эксперименттер.
Сауалнама сұрақтары
|
|
Бекіту
|
Жаңа
тақырыпты игерту.
« Гидравликалық
машиналар».
I.Әр топқа
тапсырма
1 .Гидравликалық машиналар
құрылысы,
жұмыс істеу принципі
2 .Гирдравликалық машиналардың
түрлері
3. Гидравликалық машиналаар
формуласының
түрленуі
4 .Гидравликалық машиналардың адамзат
үшін
маңыздылығы
Ағылшын пәніне сөз беру
Сергіту сәтін ұйымдастыру
II. Есеп шығару
1 топқа
тапсырма:
16 жаттығу (1 есебі) 138
бет
2 топқа
тапсырма:
Есептер жинағынан 7 есеп 16
бет
3 топқа
тапсырма:
Есептер жинағынан 8 есеп 16
бет
4 топқа
тапсырма:
Есептер жинағынан 6 есеп 17
бет
|
Бейнефильм көрсету
«Өлшем бірліктерді қайталау» (P,F,S,m,
ρ,
υ)
S₁=10см2
S₂=100см2
F₁=2Н
F₂=?
=
=10
күштердің бір-бірінен
айырмашылығы 10 есе артық, онда F₂=...?
|
2мин
18мин
3 мин
1 мин
|
Оқулық
Орысша-
ағылшынша сөздік.
|
Рефлексия Қорытынды
|
1.Гидравликалық машиналар құрылысында
қандай
заң
пайдаланылады?
2.
Гидравликалық машиналардың түрлерін ата
3.Гидравликалық машиналардың құрылысы
4.Формулалар сайысы(қысым,қысым күші,
гидравликалық
машинаның теңдеуі)
|
|
4 мин
|
|
Бағалау
|
Топ жетекшіге нұсқау және уақыт
беру
|
Топ жетекшілері оқушылардың барлық
баллдарын жинақтап жалпы бағасын шығарады
|
2
мин
|
Бағалау парағы
|
Кері байланыс
|
«Екі жұлдыз,бір тілек»
|
Оқушылар бүгінгі сабақтан не алды,
сабақ қызықты болды ма, өткен сабақ туралы өз ой-пікірлерін
білдіреді.
|
2мин
|
Формативті және суммативті бағалау
СТО
|
Үй тапсырмасы
|
Жеке әр оқушыға
тапсырма
|
§ 35
оқуға. А тобының №9
есебі 16
бет
Б
тобының № 6 есебі 17 бет
§ 35
оқуға. А тобының №9
есебі 16
бет
Б
тобының № 6 есебі 17 бет
|
1 мин
|
|