Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 8-сынып "Мамандық таңдау"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақ тілі
Күні: 22.11.2019 |
Мұғалім: Азнабакиев А. |
||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Мамандық таңдау |
||||||||||||
Оқу мақсаты |
8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау. |
||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығы: мамандық түсінігі туралы олардың адамның өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік бере отырып өз бейіміне, қабілетіне сәйкес мамандық таңдау білуіне ықпал етеді Оқушылардың көпшілігі: мамандық және оқу бағдарын таңдауда көмектесу, мамандық әлемі және оның ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейтеді;. Оқушылардың кейбірі: Тыңдаған үзіндінің толық мазмұнын түсіне алады; Оқиғаның логикалық дамуын көбіне дұрыс болжай алады. |
||||||||||||
Бағалау критерийі |
мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтайды |
||||||||||||
Дескриптор |
-Мәтінді түсінеді; -Көтерілген мәселені анықтайды; -Көтерілген мәселені талдайды; -Негізгі ойды анықтайды; |
||||||||||||
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет, мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік, жұмыс орнын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады. |
||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Өзін-өзі тану |
||||||||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Power Point таныстырылымы |
||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Кәсіп пен еңбек |
||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||
Жоспарлана тын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||||
Сабақ басы 5 мин |
Амандасу. Түгендеу. Психологиялық жұмыс: Көңіл-күйін білу үшін әр оқушы өз есімдерін керісінше айтып береді. Үй тапсырмасы: «Доп лақтыру» әдісі арқылы сұрақ-жауап алынады |
|
|||||||||||
Сабақ ортасы 2 мин 8 мин 5 мин 10 мин 5 мин |
Тақырыпты болжау Әр оқушы өзіне ұнайтын мамандық туралы айтып береді. Менің мамандығым... Ой түрткі Тыңдалым Мамандық таңдау Мамандық таңдау - әр адамның мақсаты. «Армансыз адам, қанатсыз құспен тең»,- дейді халық. Барлық адамның арманы болады. Арманшыл адам болашақта дегеніне жете алады. Мамандық пен өнерді ол өз қалауымен таңдап алады. Мамандықтың түрі көп. Әнші халық алдына шығып ән салады. Дәрігер – адам өмірінің арашасы. Ұстаз шәкірттерді білімге жетелейді. Жазушы сөз бен өрнек салады. Адам жас кезінен терең білім алуға талпынады. Көп оқиды. Өз бетінше ізденеді. Басқа адамдардың өмірімен танысады. Сондықтан да бала шақ пен болашақ әрқашан үндесіп жатады Ж.Ж Жазылым 1-тапсырма. Мәтін желісі бойынша 2 сұрақ құрастырыңдар. Қарсылас топтар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. Дескриптор. Мәтінді түсінеді Негізгі ойды нақты анықтайды; Негізгі ой аясында дұрыс сұрақ құрастырады Сұрақтарға нақты жауап береді Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі әдісі арқылы Ауызша тіл дамыту жұмысы. «Айтыс» ойыны 2-тапсырма. Еңбек не мамандық туралы мақалдар айтыңдар. Әр оқушы мақалдарды кезектесіп айтып, жарысады. 1.Еңбек пен бақыт – егіз. 2.Еңбегі аздың – өнбегі аз. 3.Еңбек ширатады, өмір
үйретеді. 5. Жақсыдан үйрен, жаманнан
жирен. Дескриптор. Тақырып бойынша нақты мақал-мәтелдерді табады; Мақал-мәтелдерді дұрыс жеткізеді Кері байланыс: «Не оңай? Не қиын» 3-тапсырма. «Біз, болашақ маман иелері» атты тақырып бойынша «Постер» қорғаңдар. Жалпы мамандықты меңгеру үшін не қажет? Оның таңдау жолдары? Қоғамға қандай пайдасы бар? Дескриптор. Тақырыпты дұрыс түсінеді; Пікірлерімен еркін бөліседі; Ойын толық дәлелдейді; Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы Топпен жұмыс. «Дебат» әдісі 4-тапсрыма. «Арманшыл адам болашақта дегеніне жете алады» тақырыбында пікірталас жүргізіңдер. Дескриптор: тақырыпты дұрыс түсінеді тақырып бойынша өз пікірін анық жеткізеді; Кері байланыс: «ҚҚҚ» әдісі арқылы |
АКТ Плакат, қалам, маркер, сызғыш, т.б |
|||||||||||
Сабақ соңы 5 мин |
Жаңа сабақты бекіту (рефлексия). INSERT картасы
|
Слайд, рефлексия қағазы |
|||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларғақандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері Құндылықтармен байланыс
|
|||||||||||
Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді. |
Мұғалім бағалайды, оқушылар бір-бірін бағалайды, «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағаланады
|
Оқушылар арасында өзара түсінушілік, адамгершілік қасиеттері қалыптастырылады. Мамандық қоғамның ең басты тірегі екенін сезінеді. |
|||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
|
Тексерілді________________
Хабарландыру
Құрметті ұстаздар! 22.11.2019 күні 5-сабақта 8 «А» сыныбында «Мамандық таңдау» тақырыбында ашық сабақ өтіледі.
Өтілетін орны мультимедиа кабинеті.
Пән мұғалімі Азнабакиев А.
_____________________________________________________________________________________
Сағат 15.00де 8-11 сыныптар арасында «Ұлттық әдебиет – ұлттығымызды сақтаудың негізі» тақырыбында интеллектуалды бағдарлама өткізіледі.
Өтілетін орны мультимедиа кабинеті.
Пән мұғалімі Азнабакиев А.
Сабақтан не үйрендім? |
Нені білдім? |
Нені білгім келеді? |
Сабақтан не үйрендім? |
Нені білдім? |
Нені білгім келеді? |
|
|
|
|
|
|
Сабақтан не үйрендім? |
Нені білдім? |
Нені білгім келеді? |
Сабақтан не үйрендім? |
Нені білдім? |
Нені білгім келеді? |
|
|
|
|
|
|
Сабақтан не үйрендім? |
Нені білдім? |
Нені білгім келеді? |
Сабақтан не үйрендім? |
Нені білдім? |
Нені білгім келеді? |
|
|
|
|
|
|
Сабақтан не үйрендім? |
Нені білдім? |
Нені білгім келеді? |
Сабақтан не үйрендім? |
Нені білдім? |
Нені білгім келеді? |
|
|
|
|
|
|
Сабақтан не үйрендім? |
Нені білдім? |
Нені білгім келеді? |
Сабақтан не үйрендім? |
Нені білдім? |
Нені білгім келеді? |
|
|
|
|
|
|
Сабақтан не үйрендім? |
Нені білдім? |
Нені білгім келеді? |
Сабақтан не үйрендім? |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |