Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ тілі


    Күні: 22.11.2019

    Мұғалім: Азнабакиев А.

    Сынып: 8

    Қатысқан

    оқушылар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы:

    Мамандық таңдау

    Оқу мақсаты

    8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау.

    Сабақ мақсаты:

    Оқушылардың барлығы: мамандық түсінігі туралы олардың адамның өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік бере отырып өз бейіміне, қабілетіне сәйкес мамандық таңдау білуіне ықпал етеді

    Оқушылардың көпшілігі: мамандық және оқу бағдарын таңдауда көмектесу, мамандық әлемі және оның ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейтеді;.

    Оқушылардың кейбірі: Тыңдаған үзіндінің толық мазмұнын түсіне алады; Оқиғаның логикалық дамуын көбіне дұрыс болжай алады.

    Бағалау критерийі

    мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтайды

    Дескриптор

    -Мәтінді түсінеді;

    -Көтерілген мәселені анықтайды;

    -Көтерілген мәселені талдайды;

    -Негізгі ойды анықтайды;

    Құндылықтарды игерту:

    Өзіне және өзгелерге құрмет, мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік, жұмыс орнын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.

    Пәнаралық байланыс:

    Өзін-өзі тану

    АКТ-ны қолдану дағдылары:

    Power Point таныстырылымы

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Кәсіп пен еңбек

    Жоспар

    Жоспарлана

    тын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақ басы

    5 мин


    Амандасу. Түгендеу.

    Психологиялық жұмыс: Көңіл-күйін білу үшін әр оқушы өз есімдерін керісінше айтып береді.

    Үй тапсырмасы: «Доп лақтыру» әдісі арқылы сұрақ-жауап алынады






    Сабақ ортасы






    2 мин











    8 мин







    5 мин












    10 мин









    5 мин





    Тақырыпты болжау

    Әр оқушы өзіне ұнайтын мамандық туралы айтып береді.

    Менің мамандығым...


    Ой түрткі

    Тыңдалым

    Мамандық таңдау

    Мамандық таңдау - әр адамның мақсаты. «Армансыз адам, қанатсыз құспен тең»,- дейді халық. Барлық адамның арманы болады. Арманшыл адам болашақта дегеніне жете алады. Мамандық пен өнерді ол өз қалауымен таңдап алады.

    Мамандықтың түрі көп. Әнші халық алдына шығып ән салады. Дәрігер – адам өмірінің арашасы. Ұстаз шәкірттерді білімге жетелейді. Жазушы сөз бен өрнек салады. Адам жас кезінен терең білім алуға талпынады. Көп оқиды. Өз бетінше ізденеді. Басқа адамдардың өмірімен танысады. Сондықтан да бала шақ пен болашақ әрқашан үндесіп жатады


    Ж.Ж

    Жазылым

    1-тапсырма. Мәтін желісі бойынша 2 сұрақ құрастырыңдар.

    Қарсылас топтар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.

    Дескриптор. Мәтінді түсінеді

    Негізгі ойды нақты анықтайды;

    Негізгі ой аясында дұрыс сұрақ құрастырады

    Сұрақтарға нақты жауап береді

    Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі әдісі арқылы


    Ауызша тіл дамыту жұмысы. «Айтыс» ойыны

    2-тапсырма. Еңбек не мамандық туралы мақалдар айтыңдар.

    Әр оқушы мақалдарды кезектесіп айтып, жарысады.

    1.Еңбек пен бақыт – егіз.

    2.Еңбегі аздың – өнбегі аз.

    3.Еңбек ширатады, өмір үйретеді.
    4. Байлықтың көзі еңбекте.

    5. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен.
    6. Еңбекпен тапқан нан тәтті.
    7. Еңбек түбі – береке, көптің ісі – мереке.
    8. Көз – қорқақ, қол – батыр.

    Дескриптор. Тақырып бойынша нақты мақал-мәтелдерді табады;

    Мақал-мәтелдерді дұрыс жеткізеді

    Кері байланыс: «Не оңай? Не қиын»


    3-тапсырма. «Біз, болашақ маман иелері» атты тақырып бойынша «Постер» қорғаңдар.

    Жалпы мамандықты меңгеру үшін не қажет? Оның таңдау жолдары? Қоғамға қандай пайдасы бар?


    Дескриптор. Тақырыпты дұрыс түсінеді;

    Пікірлерімен еркін бөліседі;

    Ойын толық дәлелдейді;

    Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы


    Топпен жұмыс. «Дебат» әдісі

    4-тапсрыма. «Арманшыл адам болашақта дегеніне жете алады» тақырыбында пікірталас жүргізіңдер.

    Дескриптор: тақырыпты дұрыс түсінеді

    тақырып бойынша өз пікірін анық жеткізеді;

    Кері байланыс: «ҚҚҚ» әдісі арқылы



    АКТ







































    Плакат, қалам, маркер, сызғыш, т.б

    Сабақ соңы

    5 мин


    Жаңа сабақты бекіту (рефлексия). INSERT картасы


    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?








    Слайд, рефлексия қағазы

    Қосымша ақпарат

    Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларғақандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    Құндылықтармен байланыс


    Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді.

    Мұғалім бағалайды, оқушылар бір-бірін бағалайды, «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағаланады


    Оқушылар арасында өзара түсінушілік, адамгершілік қасиеттері қалыптастырылады. Мамандық қоғамның ең басты тірегі екенін сезінеді.

    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?





    Тексерілді________________













    Хабарландыру


    Құрметті ұстаздар! 22.11.2019 күні 5-сабақта 8 «А» сыныбында «Мамандық таңдау» тақырыбында ашық сабақ өтіледі.


    Өтілетін орны мультимедиа кабинеті.

    Пән мұғалімі Азнабакиев А.




    _____________________________________________________________________________________




    Сағат 15.00де 8-11 сыныптар арасында «Ұлттық әдебиет – ұлттығымызды сақтаудың негізі» тақырыбында интеллектуалды бағдарлама өткізіледі.


    Өтілетін орны мультимедиа кабинеті.

    Пән мұғалімі Азнабакиев А.











































    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?

    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?




















    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?

    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?




















    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?

    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?




















    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?

    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?




















    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?

    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?




















    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?

    Сабақтан не үйрендім?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Азнабакиев Абдулжан Мухтаржанович
    30 Қазан 2020
    880
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 8-сынып "Мамандық таңдау"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 8-сынып "Мамандық таңдау"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушылардың болашақта қандай мамандықты таңдап алуға көмектеседі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ тілі


    Күні: 22.11.2019

    Мұғалім: Азнабакиев А.

    Сынып: 8

    Қатысқан

    оқушылар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы:

    Мамандық таңдау

    Оқу мақсаты

    8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау.

    Сабақ мақсаты:

    Оқушылардың барлығы: мамандық түсінігі туралы олардың адамның өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік бере отырып өз бейіміне, қабілетіне сәйкес мамандық таңдау білуіне ықпал етеді

    Оқушылардың көпшілігі: мамандық және оқу бағдарын таңдауда көмектесу, мамандық әлемі және оның ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейтеді;.

    Оқушылардың кейбірі: Тыңдаған үзіндінің толық мазмұнын түсіне алады; Оқиғаның логикалық дамуын көбіне дұрыс болжай алады.

    Бағалау критерийі

    мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтайды

    Дескриптор

    -Мәтінді түсінеді;

    -Көтерілген мәселені анықтайды;

    -Көтерілген мәселені талдайды;

    -Негізгі ойды анықтайды;

    Құндылықтарды игерту:

    Өзіне және өзгелерге құрмет, мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік, жұмыс орнын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.

    Пәнаралық байланыс:

    Өзін-өзі тану

    АКТ-ны қолдану дағдылары:

    Power Point таныстырылымы

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Кәсіп пен еңбек

    Жоспар

    Жоспарлана

    тын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақ басы

    5 мин


    Амандасу. Түгендеу.

    Психологиялық жұмыс: Көңіл-күйін білу үшін әр оқушы өз есімдерін керісінше айтып береді.

    Үй тапсырмасы: «Доп лақтыру» әдісі арқылы сұрақ-жауап алынады






    Сабақ ортасы






    2 мин











    8 мин







    5 мин












    10 мин









    5 мин





    Тақырыпты болжау

    Әр оқушы өзіне ұнайтын мамандық туралы айтып береді.

    Менің мамандығым...


    Ой түрткі

    Тыңдалым

    Мамандық таңдау

    Мамандық таңдау - әр адамның мақсаты. «Армансыз адам, қанатсыз құспен тең»,- дейді халық. Барлық адамның арманы болады. Арманшыл адам болашақта дегеніне жете алады. Мамандық пен өнерді ол өз қалауымен таңдап алады.

    Мамандықтың түрі көп. Әнші халық алдына шығып ән салады. Дәрігер – адам өмірінің арашасы. Ұстаз шәкірттерді білімге жетелейді. Жазушы сөз бен өрнек салады. Адам жас кезінен терең білім алуға талпынады. Көп оқиды. Өз бетінше ізденеді. Басқа адамдардың өмірімен танысады. Сондықтан да бала шақ пен болашақ әрқашан үндесіп жатады


    Ж.Ж

    Жазылым

    1-тапсырма. Мәтін желісі бойынша 2 сұрақ құрастырыңдар.

    Қарсылас топтар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.

    Дескриптор. Мәтінді түсінеді

    Негізгі ойды нақты анықтайды;

    Негізгі ой аясында дұрыс сұрақ құрастырады

    Сұрақтарға нақты жауап береді

    Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі әдісі арқылы


    Ауызша тіл дамыту жұмысы. «Айтыс» ойыны

    2-тапсырма. Еңбек не мамандық туралы мақалдар айтыңдар.

    Әр оқушы мақалдарды кезектесіп айтып, жарысады.

    1.Еңбек пен бақыт – егіз.

    2.Еңбегі аздың – өнбегі аз.

    3.Еңбек ширатады, өмір үйретеді.
    4. Байлықтың көзі еңбекте.

    5. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен.
    6. Еңбекпен тапқан нан тәтті.
    7. Еңбек түбі – береке, көптің ісі – мереке.
    8. Көз – қорқақ, қол – батыр.

    Дескриптор. Тақырып бойынша нақты мақал-мәтелдерді табады;

    Мақал-мәтелдерді дұрыс жеткізеді

    Кері байланыс: «Не оңай? Не қиын»


    3-тапсырма. «Біз, болашақ маман иелері» атты тақырып бойынша «Постер» қорғаңдар.

    Жалпы мамандықты меңгеру үшін не қажет? Оның таңдау жолдары? Қоғамға қандай пайдасы бар?


    Дескриптор. Тақырыпты дұрыс түсінеді;

    Пікірлерімен еркін бөліседі;

    Ойын толық дәлелдейді;

    Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы


    Топпен жұмыс. «Дебат» әдісі

    4-тапсрыма. «Арманшыл адам болашақта дегеніне жете алады» тақырыбында пікірталас жүргізіңдер.

    Дескриптор: тақырыпты дұрыс түсінеді

    тақырып бойынша өз пікірін анық жеткізеді;

    Кері байланыс: «ҚҚҚ» әдісі арқылы



    АКТ







































    Плакат, қалам, маркер, сызғыш, т.б

    Сабақ соңы

    5 мин


    Жаңа сабақты бекіту (рефлексия). INSERT картасы


    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?








    Слайд, рефлексия қағазы

    Қосымша ақпарат

    Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларғақандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    Құндылықтармен байланыс


    Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді.

    Мұғалім бағалайды, оқушылар бір-бірін бағалайды, «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағаланады


    Оқушылар арасында өзара түсінушілік, адамгершілік қасиеттері қалыптастырылады. Мамандық қоғамның ең басты тірегі екенін сезінеді.

    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?





    Тексерілді________________













    Хабарландыру


    Құрметті ұстаздар! 22.11.2019 күні 5-сабақта 8 «А» сыныбында «Мамандық таңдау» тақырыбында ашық сабақ өтіледі.


    Өтілетін орны мультимедиа кабинеті.

    Пән мұғалімі Азнабакиев А.




    _____________________________________________________________________________________




    Сағат 15.00де 8-11 сыныптар арасында «Ұлттық әдебиет – ұлттығымызды сақтаудың негізі» тақырыбында интеллектуалды бағдарлама өткізіледі.


    Өтілетін орны мультимедиа кабинеті.

    Пән мұғалімі Азнабакиев А.











































    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?

    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?




















    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?

    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?




















    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?

    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?




















    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?

    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?




















    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?

    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?




















    Сабақтан не үйрендім?

    Нені білдім?

    Нені білгім келеді?

    Сабақтан не үйрендім?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 8 сынып
    30.10.2020
    880
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Азнабакиев Абдулжан Мухтаржанович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации