Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурс
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Амандасу, жағымды ахуал
қалыптастыру;
Оқушыларды
түгендеу;
Пәнаралық байланыс пен
құндылық туралы айту;
«Жалғастыр» әдісі бойынша жаттаған толғау үзінділерін сұрау.Толғаудан
үзіндіні бастап айтады.
Ой шақыру мақсатында бейнебаян
көрсету.
1.Бұл бейнебаян қай шығармаға
қатысты деп ойлайсыздар?
2.Тарихымыздың қай кезеңі
суреттеледі?
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
Сабақтағы оқу тапсырмаларының
бағалануымен таныстыру
|
Мұғаліммен
амандасу;
Жаттаған жерінен мұғалімді
жалғастырып айтады.
Білім алушылар жеке
мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету
жолдарын анықтайды.
Бейнебаянды көріп, сұрақтарға
жауап береді.
Әр оқушы бағалау парақшасын
алады, оқу тапсырмаларының ретімен
танысады
|
ҚБ
Оқушылардың көңіл-күйін және
сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері:
«Жарайсың»
«
Керемет»,
«Тамаша»т.б.
сөздерімен
ынталандыру
|
Оқулық
Қазақ
әдебиеті
«Мектеп» баспасы,
2020,
49-бет
Слайд№1
https://youtu.be/Y8LGSP4tvVA
Бағалау
парақшасы
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа материалды
меңгерту
5 минут
|
Мағынаны
тану
Құндылық
- бір заттың
маңыздылығы,пайдалылығы.Сырттай құндылық зат не құбылыстың қасиеті
болып табылады
Материалдық
құндылыққа әдетте тарихи
жәдігерлер,ата-бабамыздан қалған
мұра,үй,т.б.
Рухани
құндылыққа ұлттық болмыс,салт,
дәстүр,өнер, дін,құқықтық және саяси сана, тиісті идеялар,нормалар,
теориялар жатады
|
Дәптерді ашып, күн ретін,
тақырыпты жазады.
Қажетті мәліметті дәптерге жазып
алады.
Жаңа тақырып бойынша пікір
білдіреді;
«Түртіп алу» әдісі
Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу
ұсынылады.
|
Жаңа тақырып бойынша
пікірлерін ынталандырып
отырады
|
Слайд№2
|
Жаңа материалды
түсінгенін тексеру
8
минут
10минут
|
Жұптық жұмыс
1-тапсырма
1.Автордың риторикалық сұрау, қайталау түрлерін
қолданудағы тілдік ерекшелігін
талдаңыз
Еділді алса – елді
алар,
Енді алмаған нең
қалар?
Жайықты алса – жанды
алар,
Жанды алмаған не
қалар?
Ойылды алса -
ойды алар,
Ойлашы сонда не
қалар? – деген жолдардағы автордың ойын
анықтаңыз.
2.Осы жолдардан ақынның қандай
көзқарасын тануға болады?
Дұшпан — тазы, біз —
түлкі,
Қашсақ, ерікке
қоймайды,
Інге кірсек,
суырып,
Бір пәлеге
жолықтық
Құлғанадай
қадалған.
Бұл не деген
ғаламат,
Қазынасы кең
Құдайым,
Сақтағайсың
саламат!
|
Жұптық
жұмыс
1-тапсырма.
1.Автордың риторикалық сұрау,
қайталау түрлерін қолданудағы тілдік ерекшелігін
талдайды.
Автордың тілдік
қолданысы
|
Автордың
ойы
|
Ақын
бейнесі
|
|
|
|
ЕБҚ мұғалім көмегімен
орындайды.
|
Бағалау
балы
Дескриптор:
Автордың тілдік
қолданысын талдайды-1б;
Автордың ойын
анықтайды-1б;
Ақын
бейнесіне талдау жасайды-1б;
Барлығы- 3
балл
Мұғалім ұсынған
дұрыс жауап арқылы жұпты
бағалайды
Кері
байланыс
|
Слайд№3
ҚБ
Таратпа қағаз №1
|
Топтық
жұмыс
2-тапсырма. «Сұрақ ілмегі»
әдісі
Шығарма
үзінділеріндегі көріністерді талдаңыз. Заманауи тұрғыда салыстыру
жасаңыз.
|
Толғаудағы
құндылықтар
|
Қазіргі уақыттағы
құндылық
|
Рухани
құндылық
|
|
|
Материалдық
құндылық
|
|
|
|
Топтық
жұмыс
2-тапсырма.
«Сұрақ ілмегі»
әдісі
Шығарма
үзінділеріндегі көріністерді талдайды. Заманауи тұрғыда салыстыру
жасайды.
Берілген
үзінділерден материалдық және рухани құндылықтарды
анықтайды.Қазіргі уақыттағы құндылықтармен
салыстырады.
|
Бағалау
балы
Дескриптор:
Шығарма
үзінділеріндегі көріністі
талдайды-1б;
Заманауи тұрғыда
салыстыру жасайды-1б;
Материалдық,рухани
құндылықтарға баға береді-1б
Барлығы –3
балл
Мұғалім ұсынған
дұрыс жауап арқылы топтар арасында өзара
бағалау
Кері
байланыс
|
ҚБ Таратпа
қағаз №2
Слайд №4
|
7минут
|
3-тапсырма
Жеке жұмыс
«Конверттегі сұрақ» әдісі
бойынша
толғаудағы рухани және материалдық
құндылықтарға қатысты бір сұрақ, автор бейнесіне қатысты бір сұрақ
жазып, конвертке салады. Конверттегі сұрақтарды араластырып,
оқушыларға таратамын. Оқушы екі минут ішінде стикерге сұрақтың
жауабын және өзінің атын жазады; стикерлерді жинап, конвертке қайта
саламын; бірнеше жауап дауыстап оқылады, сынып белгілі бір сұрақтың
қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.
Мысалы:
1. Өлеңде тарихи
шындықты автор қалай
сипаттайды?
2. Автордың туған
жеріне, оның тағдырына деген сезімі қаншалықты шынайы
жырланады?
3.Автор нені
аңсады?
|
3-тапсырма
Жеке жұмыс
«Конверттегі сұрақ»
әдісі
Оқушылар толғаудағы рухани және материалдық
құндылықтарға қатысты бір сұрақ, автор бейнесіне қатысты бір сұрақ
жазып, конвертке салады. Мұғалім конверттегі сұрақтарды
араластырып, оқушыларға таратады. Оқушы екі минут ішінде стикерге
сұрақтың жауабын және өзінің атын жазады; мұғалім стикерлерді
жинап, конвертке қайта салады; бірнеше жауап дауыстап оқылады,
сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.
Мысалы:
1. Өлеңде тарихи
шындықты автор қалай
сипаттайды?
2. Автордың туған
жеріне, оның тағдырына деген сезімі қаншалықты шынайы
жырланады?
3.Автор нені
аңсады?
ЕБҚ мұғалім көмегімен
орындайды.
|
Бағалау
балы
Дескриптор:
рухани және материалдық
құндылықтарға қатысты-2б;
автор тұлғасын ашатын сұрақтар
қояды-1б;
автор туралы өзінің
ой-пікірін
білдіреді-1б;
Барлығы –4
балл
Дескриптор арқылы
мұғалімнің бағалауы
Кері
байланыс
|
Слайд№5
Стикер
Конверт
|
Сабақтың соңы
Сабақты
қорытындылау
5 минут
|
1.Оқушыларға
learningapps.платформасында «Сарыарқа» бойынша ұсынылған сұрақтарды дұрыс жауабымен
сәйкестендіру тапсырмасын ұсыну
2.Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып
бағалайды.
і3)
Рефлексия: «Құндылық ағашы»
Білім алушылардың
ойларын тыңдау
2.Үйге тапсырма беру:
«Жерсіз ел
жетім»тақырыбында өз ойларын баяндап
жазу.
|
Learningapps.платформасында «Сарыарқа» толғауы
бойынша ұсынылған сұрақтарды дұрыс
жауабымен
сәйкестендіреді
«Құндылық
ағашы»
әдісімен сабақ
мақсаты бойынша өте жақсы,жақсы,қиын болған тапсырмаларын айтып,
рефлексия жасайды;
4.Үй тапсырмасы
бойынша сұрайды, тиісті ақпарат
алады.
Бағалау
критерийлері бойынша рефлексия
береді.
Мұғалімнің бағалауымен
танысады;
Үй тапсырмасын
алады
|
1) Оқушыларды 1-10
дейін бағалайды;
2) Білім
алушының
жетістігі туралы пікір
білдіру;
|
Слайд
№6
https://learningapps.org/display?v=pw95xkuvt23
Рефлексия
парақшасы,
|