Ашық сабақ 9 сынып "Адам генетикасын зерттеу әдістері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 9 сынып "Адам генетикасын зерттеу әдістері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестермен тәжірибе алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы


ҚМЖ

Ұзақ мерзімді жоспардың Мектеп: №28 жоббм

тарауы:9.

Пәні:биология

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Нурманкулова Улбике Еримбетовна

Сынып: 9 «А» Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Адам генетикасы. Тұқымқуалаушылықты зерттеу әдістері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

9.2.4.9 -адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттау


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар жасай алады:адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін анықтай алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін талқылау

Кейбір оқушылар орындай аладытақырыпқа байланысты сұрақтар арқылы негізгі ойларын дәлелдеу



Бағалау критерийі

  • адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін талқылайды

  • тақырыпқа байланысты сұрақтар арқылы негізгі ойларын дәлелдейді

Тілдік мақсаттар

Биологиялық термин сөздердің мағынасын ажырата алады



Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» қоғамымыздағы ұлттық бірлік,бейбітшілік пен келісім құндылығы бойынша оқушыларды ынтымақтастыққа,еңбекке, шығармашылыққа баулу.

Пәнаралық байланыс

биология

Алдыңғы білім

Жыныс генетикасы. Гемофилия және дальтонизм

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут

















5 минут

Сәлемдесу

Репост: Біз мақсатқа жетеміз!!!

«Табыс критерий» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау

  • Гемофилия ?

  • Дальтонизм ?

  • Фенотиптік әдіс?

Оқушылар табыс критерийі бойынша жауап береді.

«Күнбағыс» әдісін үнемі сабақтың өн бойында қолдану.Оқушыларда тыңдалым дағдысын қалыптастыру.



Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаты тақтада көрсетіледі.



Адам генетикасы. Тұқымқуалаушылықты зерттеу әдістері туралы қысқаша ақпарат беріледі. (Слайд)

Медициналық генетика-адам потологиясындағы генетикалық факторлардың рөлін зерттейтін жалпы генетика ғылымының маңызды бөлімі болып саналады.Тұқым қуалаушылық басқа тірі ағзалар сияқты,адамдарға тән қасиет.Адамдардың көптеген белгілері Г.Мендель заңдарына сәйкес тұқым қуалайды,оларды мендельденуші белгілер деп атайды.Қазіргі кезде адамдардың 12000-нан астам тұқым қуалайтын аурулары анықталған,олардың ішінде:тері аурулары-250;көз аурулары-200 астам;жүйке аурулары,ішкі мүшелер аурулары т.с.с.Адамдардың тұқым қуалаушылығын зерттейтін генетика ғылымының саласын медициналық генетика деп атайды.Адамдарда тұқым қуалайтын түрлі аурулардың түрлі себептерін,ерекшеліктерін анықтау.Адам генетикасын зерттеу әдістері:цитогенетикалық әдіс,популяциялық әдіс,егіздік әдіс,биохимиялық әдіс,генеалогиялық әдіс т.б

Генеалогиялық әдіс деп шежірені талдау әдісі.Ата тегіндегі туыстар туралы деректерді жинақтауға негізделген.Цитогенетикалық әдіс микроскоп арқылы хромосоманы анықтау.Егіздік әдіс біржұмыртқалы және екі жұмыртқалы егіздерді анықтау.Иммуногенетикалық әдіс иммундық жүйенің тұқым қуалауын анықтау.Биологиялық әдіс биохимия арқылы анықтау.Популяциялық әдіс генофонд құрылымын анықтайды.

















АКТ (видеоролик)
























Сабақтың ортасы

15 минут















10 минут

























5 минут


Сабақтың соңы

1- тапсырма

«Борт журналы» әдісі (жеке,жұптық жұмыс)

Мен білетін едім

Мен тақырыптан кейін білгенім





Тыңдалым дағдысын қалыптастыруда оқушылар тақырып бойынша жеке өз ойларын жазып,жұппен бір-біріне оқып,бөлісіп,мұғалімге қасындағы жұбының жұмысын баяндап береді.

ҚБ.(мадақтау арқылы бағалау жүргізу.Жарайсың.!Керемет.!Жақсы.!)

Дескриптор

- Тұқымқуалаушылықты зерттеу әдістерін ажыратады

-Адам генетикасының маңызын анықтайды

Рефлексия

1.Генетика?

2.Егіздік әдіс?

3.Популяциялық әдіс?




2-тапсырма

INSERT кестесі

түсінікті

Жаңа ақпарат

түсініксіз

Мені таң қалдырды?

1.дәлел

2.дәлел

1.дәлел

2.дәлел

1.дәлел

2.дәлел

1.дәлел

2.дәлел



ҚБ.(мадақтау арқылы бағалау жүргізу.Жарайсың.!Керемет.!Жақсы.!)

Дескриптор

-тақырыпқа байланысты дәлелдер арқылы өз білімдерін жүйелейді



Рефлексия

1.Цитогенетикалық әдіс?

2. Генеалогиялық әдіс?

3.Биологиялық әдіс?

Сабақтың сәтті/сәтсіз кезеңдері және қиындық тудырған сәттері айтылып,оны жақсарту жолдары ұсынылады.























Үйге тапсырма: §41 178-бет


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.05.2021
588
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі