Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту.
3
мин.
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу.
2. Топқа
бөлу:
Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай
түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа
бөлемін.
I топ
II
топ
III
топ
Әр топ бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
3. Үй тапсырмасын
тексеру.
«Өзінді
тексер» әдісі арқылы оқушылар
өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй
жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада
көрсетемін.
|
Шаттық шеңберін құрып
«Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек
айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.
Үй жұмыстың шешімі
тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін
анықтайды.
|
Мұғалім ұйымдастыру
кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы! Талпын!»
|
Түрлі түсті кеспе қағаздар
|
5
мин.
|
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың
мақсатын ашамын
–Оқушыларды оқу
мақсатымен таныстыру
-
Бұл тақырып неліктен
пайда болған?
Талқылай отырып өмірмен сәйкестендіру үшін ғаламтордан
осы тақырыптың шығу тарихын қарайықшы
-Не үшін енгізілген
және қай салаларда пайдаланылған?
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі
қолданылады.
|
Окушылар сұрактарга
жауап береді.
«Екеуі үйде, үшеуі
қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа» барады. Пікір
алмасып, ой бөліседі.
Тиімділігі: Оқушының танымдық
дағдысы артады.
Оқушылар
оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне
түсіндіріп әр топ қорғайды:
|
Дескриптор:
-суракка жауап
береді
Бағалау:
өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сұрақтар
топтамасы.
Жалпы білім беретін
мектептің 9-сыныбына арналған оқулық. 3-басылымы. – Алматы :
Атамұра, 2013. – 192 бет.
|
Сабақтың
ортасы
10
мин.
Жеке
жұмыс.
|
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі

Саралау:
Оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау
көрсетеді.
Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын»
тәсілі
көрініс табады.
Топ
оқушыларының электронды оқулықтағы мысалдарды дұрыс түсініп
талдауларын бақылап, ерекше білімді қажет ететін оқушыларға
бағыт-бағдар беремін.
|
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне
түсіндіреді.Берілген тапсырма
бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды.
|
Дескриптор:
-сызбасын
сызады
-аудан формуласын
біледі
-сүйір бұрышын
табады
Бағалау:
Әрбір
дұрыс жауапка 1 балл қойылады
|
9-сынып
оқулығы.
|
Жеке
жұмыс.
5 мин.
|
Әр оқушыға тест
тапсырмасы беріледі
1.
, болатын ABC тік бұрышты үшбұрышына сырттай сызылған
шеңбердің радиусын табыңыз.
A) 1 B)
C)
2D)
E) 
2. Радиусы 10-ға тең
шеңбердің центрінен ұзындығы 12-ге тең хордасына дейінгі қашықтықты
табыңыз.
A)
6.B)
8.C) 10.D) 9. E)
12.
3.
Үшбұрыштың төбелері берілген. Үшбұрыштың бұрыштарының косинусын
есептеңіз.
А)

В)

С)

Д)

Е) .
|
Берілген тапсырма
бойынша есепті орындайды
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым
дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету»
тәсілі
көрініс табады.
|
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
|
Жеке
жұмыс.
12
мин.
Жазылым.
|

Мақсаты: Берілген сөздердің
ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын
ажыратады.
Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан
ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың
|
Берілген тапсырма
бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды.
«Тапсырма» тәсілі көрініс
табады.
|
Дескриптор:
-үшбұрыштың бұрыштарын
табады
-косинусын
табады
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
. ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
|
Сабақты
бекіту.
«Өрмекші торы» әдісі
арқылы кері байланыс алу.
Жіпті лақтыру арқылы әр
топ кезекпен бір-біріне сұрақтар қояды.
Кері байланыс. «Екі
жұлдыз, бір тілек» арқылы кері байланыс аламын,
Үйге тапсырма беру.
№233, №235
|
Оқушылар өздерінің
тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты
бекіту, қорытындылау.
Тиімділігі:Оқушы алған білімін
жинақтап, саралай білуге дағдыланады.
1.Маған бүгін не
ұнады.
2. Маған бүгін не
ұнамады.
3.Менің
күдіктерім.
4. Менің
тілектерім.
|
Бағалау:
«Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
-
Диалог және қолдау
көрсету тәсілі арқылы берілген уақытта есепті шеше алмаған оқушыға
ширектерді еске түсірту арқылы, таңбаларды анықтауға мүмкіндік
жаратамыз;
-
Тапсырма тәсілі арқылы
әртүрлі деңгейдегі оқушыларға «көмек керек пе әлде қосымша есептер
ме?»-сұралып, сосын сол арқылы жұмысты
жүргізу;
Қарқын тәсілі арқылы жылдам орындайтын оқушалар және көмек
қажет болатын оқушыларболады. Көмек қажет оқушыларға белгілі бір
уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай
алмаған оқушыларға көмек көрсетеді.
|
10-балдык жүйе
бойынша багалау
«Дұрыс- бұрыс» әдісі
бойынша бағалау.
|
Сынып бөлмесін сабақтан
бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар
аудару.
Дәрісханадағы
қауіпсіздік ережелерін еске түсіру сонымен қатар қарындашты,
сызғышты қолдану кезінде сақ болу
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|