1.Психологиялық
тренинг
«Сәлемдесу»
-Сәлем,достым! (қол
беру)
-Қал қалай? (иық
қағу)
-Сені көрдім (қол
жаяды)
-Бәрі жақсы болды
(құшақтасу)
Бұқар жырау дүниеде
не өлмейді деп кетіп еді?
Бағалау парағы
түсіндіріледі
2.Өткен тақырыпты
пысықтау сұрақтары:
1)Махамбет Өтемісұлын
ақын, қоғам қайраткері, батыр, шешен адам ретінде танимыз. Сонымен
бірге Махамбеттің біз білетін тағы қандай өнері
бар?
2)Махамбет ақынның
өлеңдерінде троптың қандай түрі көп
кездеседі?
3)Исатай-Махамбет
бастаған көтерілістің шығу себебі
неде?
4) «Мен,мен,мен едім»
өлеңінде қайталаудың қай түрі көп
кездеседі?
5) Мен-ақсұңқар құстың
сойымын...троптың қай түрі?
6)Біз бір енеден бір
едік,
Бір енеден екі
едік.
Екеуміз
жүргенде,
Бір-бірімізге ес
едік-ұйқастың қай түрі?
7) Махамбет өлеңдерінде
ұйқастың қай түрі көп кездеседі?
8)Махамбет халыққа жау
санаған Жәңгір ханның атында қаламызда жоғары оқу орны, Бөкей Орда
ауданында мұражай бар. Оның себебі
неде?
9) Онымыз атқа
мінгенде,Жер қайысқан қол едік... метонимияны
тап?
10)Махамбеттің күйлерін
орындауға Баймағамбет сұлтан неліктен тыйым
салған?
11) А.Никольская
Махамбеттің қанша өлеңін аударды?
«Болжау»
әдісі. Шарты: оқушыларға
Шоқанның портреті, суреттер көрсетіледі. Сұрақ: мына суреттерді
Шоқанмен қалай байланыстырар
едіңдер?
Сабақ тақырыбы,
мақсаты, бағалау критерийлері...
Мақсатты нақтылап
түсіндіру:
Идея дегеніміз не?
Автор ойы
Стиль дегеніміз не? Сөз
саптауы
Біз бүгін сіздермен
бірге Шоқанның айтқысы келген ойын стилімен тұтастықта қарастыратын
боламыз.
Тірек
сөздер:
Ғалым,саяхат,ел
билеуші,суретші,коллекция,жазбалар
|