2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ. № 5 Қазақстанның қызыл кітабына енген құстар

Ашық сабақ. № 5 Қазақстанның қызыл кітабына енген құстар

Материал туралы қысқаша түсінік
№ 5 Қазақстанның қызыл кітабына енген құстар қмж сы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім:Биоалуантүрлілік.

Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты - жөні:

Сынып: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Қазақстанның қызыл кітабына енген құстар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау;

8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Мәтіннен ақпаратты табу дағдысын дамыту, тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің жасалу ерекшелігін түсіну;

Көпшілігі: перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану;

Кейбір оқушылар: перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау, тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы












Сабақтың ортасы






















Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық ахуал.

Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар биоалуантүрлілікті сақтау туралы, қалай қорғауға болатындығына қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады.

Қызығушылықты ояту.

«Стоп кадр» әдісі

1.Бұл суреттердің тақырыбымызға қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар?

2.Сонымен бүгінгі өтетін тақырыбымыз не жайлы болмақ? (оқушылар жауабы тыңдалады).

Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен ,сабақта қолданылатын оқу мақсаты таныстырылады.

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ

«Мәселелер матрицасы» кестесін толықтырыңдар.

Шахматтағы аттың жүрісі арқылы үш жолды да қатыстырып,

мәселеге қатысты сөйлейтін тақырыптарыңды таңдаңдар.

Дескриптор:

  • Шахматтағы аттың жүрісі арқылы үш жолды да қатыстырады;

  • Жағдаяттық тапсырманы орындайды;

  • Мәселеге қатысты қиындықтарды анықтайды.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді тыңдаңыз.

Тапсырма. Мәтін бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз. Сұрақ құрастыру барысында перифразаның түрлі тәсілдерін қолдануды ескеріңіз.

Дескриптор:

  • мәтін бойынша 5 сұрақ құрастырады;

  • перифраза тәсілдерін қолданады;

  • мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.

ҚБ

ӘТН.

3-тапсырма. Жоғарыдағы мәтін мазмұны бойыншаҚыран құс пен балапанын сипаттап, дара, күрделі, үйірлі анықтауышқа мысал келтіріңдер. Қай сөз табынан жасалғанын анықтаңдар.

Дескриптор:

  • Қыран құс пен балапанын сипаттап жазады;

  • Дара, күрделі, үйірлі анықтауышқа мысал келтіріңдер;

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.

ПОПС формуласыбойыншамынасұраққажауапбереді.

Жербетіндеқұстаржойылыпкетсе, не боладыдепойлайсың?

Ресурс бойыншасаралау

Дескриптор:

  • ПОПС формуласынқұрылымынсақтайды.

  • Өзтұжырымынбілдіреді.

ҚБ

«Микрофон» деген айдармен өз жазғандарын оқиды.

Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар биоалуантүрлілікті сақтау туралы, қалай қорғауға болатындығына қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады.





Тақырыпқа байланысты ой түйеді.









Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.









































Оқушылар мәтін бойынша 5 сұрақ құрастырады. Сұрақ құрастыру барысында перифразаның түрлі тәсілдерін қолданады.





































Оқушылар грамматикалық тақырыпты меңгереді.















Грамматикалық тақырып бойынша тапсырмалар орындайды.













ПОПС формуласы бойынша ой қорытындылайды.


Қалыптастырушы бағалау












ҚБ








































Қалыптастырушы бағалау

«Жұлдызша»


































Қалыптастырушы бағалау

«Жұлдызша»






























Қалыптастырушы бағалау

«Жұлдызша»








Қалыптастырушы бағалау

«Жұлдызша»















https://www.google.com/search?q=%D2%9B%D1%8B%









































































































«Егемен Қазақстан» газетінен





























Думан Анаш


































Кері байланыс

Плюс +

Минус -

Қызықты




Үй тапсырмасы: 6-тапсырма



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі