Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Мәтіннен ақпаратты табу
дағдысын дамыту, тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем
мүшелерінің жасалу ерекшелігін
түсіну;
Көпшілігі: перифраз түрінде берілген
сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, тұрлаулы және
тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын,
қызметін түсініп қолдану;
Кейбір
оқушылар: перифраз түрінде берілген
сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген
мәселе бойынша ой тұжырымдау, тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем
мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп
қолдану.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушыларды түгендеп, зейінін
сабаққа аудару.
Жағымды психологиялық
ахуал.
Оқушылар тұрған орындарында
шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде
оқушылар биоалуантүрлілікті сақтау туралы, қалай қорғауға
болатындығына қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер
айтады.
Қызығушылықты
ояту.
«Стоп кадр»
әдісі
1.Бұл суреттердің
тақырыбымызға қандай байланысы бар деп
ойлайсыңдар?
2.Сонымен бүгінгі
өтетін тақырыбымыз не жайлы болмақ? (оқушылар жауабы
тыңдалады).
Оқушыларға
сабақтың тақырыбы мен ,сабақта қолданылатын оқу мақсаты
таныстырылады.
ТЫҢДАЛЫМ
АЛДЫ
«Мәселелер матрицасы»
кестесін толықтырыңдар.
Шахматтағы аттың жүрісі арқылы
үш жолды да қатыстырып,
мәселеге қатысты сөйлейтін
тақырыптарыңды таңдаңдар.

Дескриптор:
-
Шахматтағы аттың жүрісі арқылы
үш жолды да қатыстырады;
-
Жағдаяттық тапсырманы
орындайды;
-
Мәселеге қатысты қиындықтарды
анықтайды.
ҚБ
ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді
тыңдаңыз.
Тапсырма. Мәтін бойынша 5
сұрақ құрастырыңыз. Сұрақ құрастыру барысында перифразаның түрлі
тәсілдерін қолдануды
ескеріңіз.

Дескриптор:
-
мәтін бойынша 5 сұрақ
құрастырады;
-
перифраза тәсілдерін
қолданады;
-
мәтін бойынша сұрақтар
құрастырады.
ҚБ
ӘТН.
3-тапсырма.
Жоғарыдағы мәтін мазмұны
бойыншаҚыран құс пен балапанын сипаттап, дара,
күрделі, үйірлі анықтауышқа мысал келтіріңдер. Қай сөз табынан
жасалғанын
анықтаңдар.
Дескриптор:
-
Қыран құс пен балапанын
сипаттап жазады;
-
Дара, күрделі, үйірлі
анықтауышқа мысал
келтіріңдер;
ҚБ
ТЫҢДАЛЫМНАН
КЕЙІН.
ПОПС
формуласыбойыншамынасұраққажауапбереді.
Жербетіндеқұстаржойылыпкетсе, не
боладыдепойлайсың?
Ресурс
бойыншасаралау
Дескриптор:
ҚБ
«Микрофон» деген айдармен
өз жазғандарын оқиды.
|
Оқушылар тұрған
орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға
келгенде оқушылар биоалуантүрлілікті сақтау туралы, қалай қорғауға
болатындығына қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер
айтады.
Тақырыпқа байланысты
ой түйеді.
Оқушылар сабақтың
тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
Оқушылар мәтін
бойынша 5 сұрақ құрастырады. Сұрақ құрастыру барысында перифразаның
түрлі тәсілдерін қолданады.
Оқушылар
грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық
тақырып бойынша тапсырмалар
орындайды.
ПОПС формуласы
бойынша ой қорытындылайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ

Қалыптастырушы
бағалау
«Жұлдызша»

Қалыптастырушы
бағалау
«Жұлдызша»

Қалыптастырушы
бағалау
«Жұлдызша»

Қалыптастырушы
бағалау
«Жұлдызша»

|
https://www.google.com/search?q=%D2%9B%D1%8B%
«Егемен Қазақстан»
газетінен
Думан
Анаш
|