Ашық сабақ , Бейімбет Майлиннің " Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Ашық сабақ , Бейімбет Майлиннің " Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ , Бейімбет Майлиннің " Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі қосымша материалдары 87756917712 номеріне хабарласып алсаңыз болады
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

Адам жанының құпиясы

Педагогтің аты-жөні:

Акшалова Индира Бакытовна

Күні:

14.02.25 жыл

Сыныбы:

9 «Ә»

Сабақтың тақырыбы:

Бейімбет Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін талдау.

Сабақтың мақсаты:

көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін талдайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал «Жылы сөз» әдісі







Үй тапсырмасын сұрау

Өткен тақырыпты пысықтау

«LearningApps» платформасы

Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" атты хикаяты бойынша берілген үзінділерді ретімен орналастыра отырып, мазмұнын сұраймын.

Оқушы партасына жапсырылған «Жылы сөздерді» алып оқиды.


1-топ«Шұға»

2-топ «Әбдірахман»

3-топ. «Есімбек»


«LearningApps» платформасы

Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" атты хикаяты бойынша берілген үзінділерді ретімен орналастыра отырып, мазмұнын айтады.

Сабақ барысында әр оқушыға осындай бағалау беріледі. Тапсырма орындаған сайын дескрипторға сәйкес шкаланы жылжытып отырады.


Дескриптор:

- оқиға ретін біледі;

- мазмұнын айтады.

Жалпы – 2 балл

Оқулық, жұмыс дәптерлері









Жаңа білім

1-тапсырма.




















2-тапсырма.

Топтық жұмыс

«Бұл кім?» тапсырмасы «Принтер» әдісі

1. «...Әбдірахманның жайына қараймын ғой. Азын-аулақ мал берсе де үйлесер едік...» деп айтады-мыс деген сөз қашып жүрді.

2. Шұға шын ауруға айналған соң ... жұмсайын деді, бақсы-балгер алдырып ем қылдырып еді, жазылмады, науқасы күннен-күнге үдеп, есін танып сандырақтауға айналған: сандырақтағандағы айтатыны Әбдірахман болды.

3. - Тәуір емеспін, - деді. Көзіме көзі түсіп кетіп, қамыққандай болды... - Тәуір емеспін... Тәуір болуды тілемеймін де...Сәлем, сәлем айт?... - деді. Жылап қоя берді.

4.«... Жүзі құбыла, сөзі кұран Шұғаның,

Бір Шұға үшін жанды құрбан қыламын.

Кетерімде арманда боп сүйе алмай,

Еңіреп жылап «калқам» деді-ау шырағым...»

5.- Сіз білмейтін шығарсыз, жассыз ғой. Уақытында Шұғаның әңгімесін бұл өлкенің баласына шейін біліп болып еді...ой, шіркін, өзі де Шұға десе Шұға еді-ау, - деді.

«Бір минуттық ой» әдісі.

І топ. Шығармадағы Шұға мен қазіргі заман Шұғасын салыстыр.

ІІ топ. Шығармадағы Әбдірахман мен қазіргі Әбдірахманды салыстыр.

ІІІ топ. Шығармадағы Есімбек пен қазіргі заман Есімбегін салыстыру.

Берілген үзінді арқылы қай кейіпкер екендігін анықтайды.

1.Айнабай

2. Есімбай

3.Шұға

4.Әбдірахман

5. Қасым
















Әр топ шығармадағы кейіпкерлерді өмірмен байланыстыра отырып салыстырады.



Дескриптор:

-үзіндідегі кейіпкерді анықтайды.

Жалпы – 1 балл


















Дескриптор:

-ойларын дәлелді жеткізе алады;

-өмірмен байланыстырады.

Жалпы – 2 балл


Сабақтың ортасы

3-тапсырма. Жұптық жұмыс.







4-тапсырма.

«Тарсия» әдісі.


Жеке жұмыс . Жазылым

Әбдірахман, Шұға, Зәйкүл, Айнабай, Есімбек, Күлзипа сынды кейіпкерлер атынан монолог жазыңыз.


«Тарсия»

Оқушылар 9 ұяшықтан тұратын Тарсия ойынында сұрақ-жауаптарды сәйкестендіреді. Дұрыс жауаппен салыстырып, тиісті баллдарын алады.





Кейіпкер бейнесін ашатын монолог жазады.



Дескриптор:

-шығарма мазмұнын біледі;

-сәйскестендіреді.

Жалпы – 2 балл







Дескриптор:

-кейіпкер бейнесін ашады;

-монолог жазады.

Жалпы – 2 балл

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Бекіту

5-тапсырма.

«Socrative» платформасымен жұмыс .


Ұялы телефон арқылы тест сұрақтарына жауап береді.

Дескриптор:

-кейіпкерлер мен олардың әрекеттерін біледі.

Жалпы – 1 балл

https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/80115514


Үй тапсырмасы «Шұға – ескіліктің құрбаны» тақырыбында эссе жазу (200 сөз).




Бағалау







Рефлексия


«Тұлпар» әдісі







«Бағдаршам» әдісі





Сабақтағы берілген дескрипторлар бойынша топбасшы қорытынды балл шығарады, сол бойынша оқушы қолындағы шкаламен қанша балл алғандығын көрсетеді.


«Бағдаршам» әдісі

Тақтаға шығып тұрған бағдаршамдарды қолмен барып басады.


Яссак Ақботаға тапсырма





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2025
149
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі