2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ , Бейімбет Майлиннің " Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Ашық сабақ , Бейімбет Майлиннің " Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ , Бейімбет Майлиннің " Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі қосымша материалдары 87756917712 номеріне хабарласып алсаңыз болады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бөлім:

Адам жанының құпиясы

Педагогтің аты-жөні:

Акшалова Индира Бакытовна

Күні:

14.02.25 жыл

Сыныбы:

9 «Ә»

Сабақтың тақырыбы:

Бейімбет Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін талдау.

Сабақтың мақсаты:

көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін талдайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал «Жылы сөз» әдісі







Үй тапсырмасын сұрау

Өткен тақырыпты пысықтау

«LearningApps» платформасы

Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" атты хикаяты бойынша берілген үзінділерді ретімен орналастыра отырып, мазмұнын сұраймын.

Оқушы партасына жапсырылған «Жылы сөздерді» алып оқиды.


1-топ«Шұға»

2-топ «Әбдірахман»

3-топ. «Есімбек»


«LearningApps» платформасы

Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" атты хикаяты бойынша берілген үзінділерді ретімен орналастыра отырып, мазмұнын айтады.

Сабақ барысында әр оқушыға осындай бағалау беріледі. Тапсырма орындаған сайын дескрипторға сәйкес шкаланы жылжытып отырады.


Дескриптор:

- оқиға ретін біледі;

- мазмұнын айтады.

Жалпы – 2 балл

Оқулық, жұмыс дәптерлері









Жаңа білім

1-тапсырма.




















2-тапсырма.

Топтық жұмыс

«Бұл кім?» тапсырмасы «Принтер» әдісі

1. «...Әбдірахманның жайына қараймын ғой. Азын-аулақ мал берсе де үйлесер едік...» деп айтады-мыс деген сөз қашып жүрді.

2. Шұға шын ауруға айналған соң ... жұмсайын деді, бақсы-балгер алдырып ем қылдырып еді, жазылмады, науқасы күннен-күнге үдеп, есін танып сандырақтауға айналған: сандырақтағандағы айтатыны Әбдірахман болды.

3. - Тәуір емеспін, - деді. Көзіме көзі түсіп кетіп, қамыққандай болды... - Тәуір емеспін... Тәуір болуды тілемеймін де...Сәлем, сәлем айт?... - деді. Жылап қоя берді.

4.«... Жүзі құбыла, сөзі кұран Шұғаның,

Бір Шұға үшін жанды құрбан қыламын.

Кетерімде арманда боп сүйе алмай,

Еңіреп жылап «калқам» деді-ау шырағым...»

5.- Сіз білмейтін шығарсыз, жассыз ғой. Уақытында Шұғаның әңгімесін бұл өлкенің баласына шейін біліп болып еді...ой, шіркін, өзі де Шұға десе Шұға еді-ау, - деді.

«Бір минуттық ой» әдісі.

І топ. Шығармадағы Шұға мен қазіргі заман Шұғасын салыстыр.

ІІ топ. Шығармадағы Әбдірахман мен қазіргі Әбдірахманды салыстыр.

ІІІ топ. Шығармадағы Есімбек пен қазіргі заман Есімбегін салыстыру.

Берілген үзінді арқылы қай кейіпкер екендігін анықтайды.

1.Айнабай

2. Есімбай

3.Шұға

4.Әбдірахман

5. Қасым
















Әр топ шығармадағы кейіпкерлерді өмірмен байланыстыра отырып салыстырады.



Дескриптор:

-үзіндідегі кейіпкерді анықтайды.

Жалпы – 1 балл


















Дескриптор:

-ойларын дәлелді жеткізе алады;

-өмірмен байланыстырады.

Жалпы – 2 балл


Сабақтың ортасы

3-тапсырма. Жұптық жұмыс.







4-тапсырма.

«Тарсия» әдісі.


Жеке жұмыс . Жазылым

Әбдірахман, Шұға, Зәйкүл, Айнабай, Есімбек, Күлзипа сынды кейіпкерлер атынан монолог жазыңыз.


«Тарсия»

Оқушылар 9 ұяшықтан тұратын Тарсия ойынында сұрақ-жауаптарды сәйкестендіреді. Дұрыс жауаппен салыстырып, тиісті баллдарын алады.





Кейіпкер бейнесін ашатын монолог жазады.



Дескриптор:

-шығарма мазмұнын біледі;

-сәйскестендіреді.

Жалпы – 2 балл







Дескриптор:

-кейіпкер бейнесін ашады;

-монолог жазады.

Жалпы – 2 балл

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Бекіту

5-тапсырма.

«Socrative» платформасымен жұмыс .


Ұялы телефон арқылы тест сұрақтарына жауап береді.

Дескриптор:

-кейіпкерлер мен олардың әрекеттерін біледі.

Жалпы – 1 балл

https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/80115514


Үй тапсырмасы «Шұға – ескіліктің құрбаны» тақырыбында эссе жазу (200 сөз).




Бағалау







Рефлексия


«Тұлпар» әдісі







«Бағдаршам» әдісі





Сабақтағы берілген дескрипторлар бойынша топбасшы қорытынды балл шығарады, сол бойынша оқушы қолындағы шкаламен қанша балл алғандығын көрсетеді.


«Бағдаршам» әдісі

Тақтаға шығып тұрған бағдаршамдарды қолмен барып басады.


Яссак Ақботаға тапсырма





















16 Ақпан 2025
108
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі