Сабақтың
басы
10
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық ахуал
«Жылы сөз»
әдісі
Үй тапсырмасын
сұрау
Өткен тақырыпты
пысықтау
«LearningApps»
платформасы
Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" атты
хикаяты бойынша берілген үзінділерді ретімен орналастыра отырып,
мазмұнын
сұраймын.
|
Оқушы партасына
жапсырылған «Жылы сөздерді» алып
оқиды.
1-топ«Шұға»
2-топ «Әбдірахман»
3-топ. «Есімбек»
«LearningApps»
платформасы
Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" атты
хикаяты бойынша берілген үзінділерді ретімен орналастыра отырып,
мазмұнын
айтады.
|
Сабақ барысында әр оқушыға осындай бағалау
беріледі. Тапсырма орындаған сайын дескрипторға сәйкес шкаланы
жылжытып отырады.
Дескриптор:
- оқиға ретін
біледі;
- мазмұнын
айтады.
Жалпы – 2
балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері

|
Жаңа
білім
1-тапсырма.
2-тапсырма.
Топтық
жұмыс
|
«Бұл кім?»
тапсырмасы «Принтер»
әдісі
1. «...Әбдірахманның
жайына қараймын ғой. Азын-аулақ мал берсе де үйлесер едік...» деп
айтады-мыс деген сөз қашып
жүрді.
2. Шұға шын ауруға
айналған соң ... жұмсайын деді, бақсы-балгер алдырып ем қылдырып
еді, жазылмады, науқасы күннен-күнге үдеп, есін танып сандырақтауға
айналған: сандырақтағандағы айтатыны Әбдірахман
болды.
3. - Тәуір емеспін,
- деді. Көзіме көзі түсіп кетіп, қамыққандай болды... - Тәуір
емеспін... Тәуір болуды тілемеймін де...Сәлем, сәлем айт?... -
деді. Жылап қоя берді.
4.«... Жүзі құбыла,
сөзі кұран Шұғаның,
Бір Шұға үшін жанды
құрбан қыламын.
Кетерімде арманда
боп сүйе алмай,
Еңіреп жылап
«калқам» деді-ау шырағым...»
5.- Сіз білмейтін
шығарсыз, жассыз ғой. Уақытында Шұғаның әңгімесін бұл өлкенің
баласына шейін біліп болып еді...ой, шіркін, өзі де Шұға десе Шұға
еді-ау, - деді.
«Бір минуттық
ой» әдісі.
І
топ. Шығармадағы Шұға мен қазіргі
заман Шұғасын салыстыр.
ІІ
топ. Шығармадағы Әбдірахман мен
қазіргі Әбдірахманды
салыстыр.
ІІІ
топ. Шығармадағы Есімбек пен
қазіргі заман Есімбегін
салыстыру.
|
Берілген үзінді арқылы қай
кейіпкер екендігін
анықтайды.
1.Айнабай
2.
Есімбай
3.Шұға
4.Әбдірахман
5.
Қасым
Әр топ шығармадағы
кейіпкерлерді өмірмен байланыстыра отырып
салыстырады.
|
Дескриптор:
-үзіндідегі кейіпкерді
анықтайды.
Жалпы – 1
балл
Дескриптор:
-ойларын дәлелді жеткізе
алады;
-өмірмен
байланыстырады.
Жалпы – 2
балл
|
|
Сабақтың
ортасы
3-тапсырма. Жұптық
жұмыс.
4-тапсырма.
|
«Тарсия»
әдісі.

Жеке жұмыс .
Жазылым
Әбдірахман, Шұға, Зәйкүл,
Айнабай, Есімбек, Күлзипа сынды кейіпкерлер атынан монолог
жазыңыз.
|
«Тарсия»
Оқушылар 9 ұяшықтан
тұратын Тарсия ойынында сұрақ-жауаптарды сәйкестендіреді. Дұрыс
жауаппен салыстырып, тиісті баллдарын
алады.
Кейіпкер бейнесін ашатын
монолог жазады.
|
Дескриптор:
-шығарма мазмұнын
біледі;
-сәйскестендіреді.
Жалпы
– 2
балл
Дескриптор:
-кейіпкер бейнесін
ашады;
-монолог
жазады.
Жалпы – 2
балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Бекіту
5-тапсырма.
|
«Socrative»
платформасымен жұмыс .
|
Ұялы телефон арқылы тест
сұрақтарына жауап береді.
|
Дескриптор:
-кейіпкерлер мен
олардың әрекеттерін біледі.
Жалпы – 1
балл
|
https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/80115514
|