Сабақ жүргізген мұғалімнің
аты-жөні
|
Акенева Асем
Жумагалиевна
|
5
сынып
|
Ж.Болғанбаев
атындағы
Самар орта
мектеп-лицейі
|
Сабақтың
атауы
|
Ондық бөлшекті натурал санға
бөлу
|
Сілтеме
|
1.Мұғалімдерге арналған
нұсқаулық
2.Оқыту
әдістемесі
3.Оқулық, Математика 5 сынып
/Т.Алдамұратова/
|
Жалпы
мақсаты
|
Оқушыларға ондық бөлшекті
натурал санға бөлуді алгоритм бойынша түсіндіру, есептер шығаруда
алгоритмді дұрыс қолдана білуге үйрету.
|
Міндеттер
|
|
Мұғалім үшін оқу
нәтижелері
|
Оқушылардың алған білімдерін
жүйелеу
• Тақырып бойынша ой-қорытындылар
жасау
|
Күтілетін
нәтиже
|
Ондық бөлшектерді көбейтуді
біледі, білімін есептер шығаруда пайдалана алады, түсінігін
математика тілінде жүйелеп жеткізе біледі.
|
Туындайтын идеялар
|
Ондық бөлшектерді көбейту
үшін: үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейтуді орындаймыз.
Көбейткіштердің екеуінде неше ондық таңба болса, көбейтіндіде оң
жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек.
|
Тапсырмалар
|
Кіріспе
3 мин
Сынып пен амандасамын. Оқушылардың атмосфералық ынтымақтастығын
қалыптастыру.(тренинг өткізу)
Оқушыларды 4 топқа бөлемін.
Үй тапсырмасын талдау.
Бағалау критерийлері
• Өз бетімен білім алуы
• Дербес жұмыс жасауы
• Жұпта жұмыс жасауы
• Математикалық білімі
• Бағалауы
|
-Топқа
бөлінеді.
-Пысықтау сұрақтары бойынша
сұрақтарға жауап береді.
-жұптық
жұмыс
-топтық
жұмыс
-деңгейлік
тапсырма
-өздерін бағалау, бірін-бірі
бағалау
-
рефлексия.
|
Сабақтың түрі, әдіс
тәсілдері
|
АКТ, топпен жұмыс,
оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,диалогтық оқыту, бірлескен оқу,Блум
таксонономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, СТО, оқыту үшін
бағалаужәне оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне байланысты
тапсырмалар, талантты және дарынды балаларды
оқыту.
|
Сабақтың
көрнекілігі
|
проектор, слайдтар,
топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар,
стикерлер.
|
|
Сабақтың
барысы
|
І.Оқушыларға психологиялық
ахуал туғызу
|
2. Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
31,5 мин
|
Оқытуды басқару және
көшбасшылық
АКТ
|
Сыныпты топқа
бөлу:
Топ жетекшілерін өздері
тағайындайды, бағалау парағы
таратылады.
Білу.
Үй тапсырмасын
тексеру:
№1382
(20,4+3,2)∙2,5=59(км)
59+16,3=75,3((км)
Жауабы: 75,3
км.
№1385
1) 54; 2) 22,5; 3) 5; 4)
55,4.
«Миға шабуыл»
Сұрақ-жауап.(презентация –слайд )
1.
Ондық бөлшектерді қалай
қосамыз?
2.
Ондық бөлшектерді қалай
азайтамыз?
3.
Ондық бөлшектерді натурал
санға қалай көбейтеміз?
4.
Ондық бөлшектерді қалай
көбейтеміз?
Сәйкестендіру
1.
3,9+7,1
|
1.
2,1
|
2.
3,5-2,4
|
2.
2,76
|
3.
0,7∙3
|
3.
11
|
4.
6,9∙0,4
|
4.
3,92
|
5.
1,12∙3,5
|
5.
1,1
|
1.3 2.5 3.1 4.2
5.4
|
Топтасып, топтарға
бөлінеді
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
|
Түсіну.
8мин
АКТ
СТО
Формативті
бағалау
|
Ондық бөлшекті натурал санға
бөлу алгоритмі
1) Ондық бөлшектің үтіріне
назар аудармай, оны натурал санға бөлуді
орындаймыз;
2) Ондық бөлшектің бүтін
бөлігін бөлу аяқталғанда, бөліндіде үтір
қоямыз;
Мысалдар
қарастырайық:
1)
14,72:4=3,68
2)
12,6:3=4,2
3) Егер бөлінгіштің бүтін
бөлігі бөлгіштен кем болса, онда бөліндіге 0 бүтінді жазу
керек;
Мысалы:
1)
3,32:4=0,83
2)
0,08:4=0,02
4) Егер ондық бөлшекті бөлу
барысында қалдық қалса, онда оған қажетті нөлдер тіркеліп
жазылады;
Мысалы:
31,5:28=1,125
«Жұптық
жұмыс».
Алгоритмді қолданып, ондық
бөлшекті нарурал санға бөліңдер:
4,8:2
|
3,2:4
|
6,4:2
|
5,4:9
|
8,1:9
|
2,4 0,8 3,2 0,6
0,9
|
Тақырыпты дәптерлеріне
жазады.
Жұппен жұмыс
жасайды.
|
Қолдану.
Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер(бірлес-кен
оқу)
|
«Топтық
жұмыс»
1-топ
|
2-топ
|
3-топ
|
4-топ
|
№1396(1)
|
№1396(2)
|
№1396(3)
|
№1396(4)
|
№1397(4)
|
№1397(3)
|
№1397(2)
|
№1397(1)
|
|
Топта есептер шығарады,
бір-біріне түсіндіреді.
|
Талдау.
|
Ондық
бөлшектерді көбейту үшін қандай алгоритмді
пайдаландыңдар?
|
|
|
Тест
тапсырмаларын орындау (тапсырма саны топтағы оқушы санына сәйкес
болу керек, әрқайсысы біреуін орындап, тұсына атын жазып қояды,
берілген уақыт біткенше топ болып қайта қарап, қателіктерін
анықтап, түзетуге болады):
Тест кілті арқылы
өздерін өздеріне тексерту, бағалату.
|
Өзін-өзі
бағалау
Үстірт
қорығы
Орналасқан жері – Маңғыстау
облысы
Құрылған мерзімі– 1984
ж.
Жер көлемі: 223,3 мың
гектар.
|
Бағалау. Рефлексия
|
Не үйрендім? Не ұнады? Үнемі
есімде сақтаймын... Мен үшін қызықты. Топтағы оқушылар бірін-бірі
келесі критерийлер бойынша бағалайды:
Оқушылар стикерге жазып тақтаға іледі.
|
|
Үйге
тапсырма
|
№1398
|
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Бақылау жұмыс
№4
|
Сілтеме:
|
Оқулық «Алгебра»8 сынып,
Алматы, «Мектеп» 2016ж, дидактикалық материалдар. Ғаламтор
көздері.
|
Оқып-үйренудің негізгі
мақсаты:
|
Оқушылардың квадраттық функция
тарауы бойынша алған білімдерін бағалау.
|
Оқып-үйренудің
нәтижесі:
|
Үшмүшені көбейткіштерге жіктей
алады;
Функцияның графигін сала
алады;
Графигі бойынша формуласын
жаза алады.
|
Керекті
жабдықтар
|
Карточкалар,тақта,
бор
|
Сабақ
барысы:
|
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті:
|
Оқушының
іс-әрекеті:
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
|
I. Ұйымдастыру
кезеңі
|
Амандасып, оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындықтарын
тексеру. Сабақтық тақырыбын, мақсатын хабарлау.
|
Амандасады, сабаққа дайындықтарын
көрсетеді.
|
II. Бақылау жұмысын
жазу
|
1-нұсқа
1.
6х2-5х+1 квадрат үшмүшесін
көбейткіштерге жіктеңдер.
2. Бөлшекті
қысқартыңдар:
3.
у=х2
функциясы
берілген.
а) Ох осі бойымен 4 бірлікке
солға;
ә) Оу осі бойымен 3 бірлік
төмен жылжытқанда алынған параболаның теңдеуін
жазыңдар.
4.
f(x)=4x2-5 квадраттық функциясы
берілген.
1)
f(4); 2)
f(-3) үшін берілген функцияның мәнін
табыңдар.
5.
у=х2-7х+12 функциясының графигін
алгоритм қолдану арқылы салыңдар.
2-нұсқа
1.
4х2-5х+3 квадрат үшмүшесін
көбейткіштерге жіктеңдер.
2. Бөлшекті
қысқартыңдар:
3.
у=х2
функциясы
берілген.
а) Ох осі бойымен 5 бірлікке
оңға;
ә) Оу осі бойымен 7 бірлік
жоғары жылжытқанда алынған параболаның теңдеуін
жазыңдар.
4.
f(x)=3x2+2 квадраттық функциясы
берілген.
1) f(2); 2)
f(-4) үшін берілген функцияның мәнін
табыңдар.
5.
у=х2-3х-4 функциясының графигін
алгоритм қолдану арқылы салыңдар.
|
Әр оқушы өз нұсқасы бойынша
бақылау жұмысын жазады.
|
Үйге
тапсырма
|
Тест
тапсырмасы
|
Тапсырманы күнделіктеріне
жазады
|
Бағалау
|
«5» - толық орындалған 5
тапсырма үшін,
«4» - толық орындалған 4
тапсырма үшін,
«3» - толық орындалған 2,3
тапсырма үшін.
|
Бағалау парақшасын
толтырады
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Рационал өрнектерді
көбейту және бөлу
|
Сілтеме:
|
МАН, Оқулық
«Геометрия»8 сынып, Алматы, «Мектеп» 2016ж
|
Оқып-үйренудің негізгі
мақсаты:
|
Кесіндінің ортасы, екі
нүктенің арақашықтығы, түзудің, шеңбердің теңдеулерін пайдалана
отырып, есептер шығаруға дағдыландыру.
|
Оқып-үйренудің
нәтижесі:
|
Кесінді ортасының
координаталарын таба алады;
Екі нүктенің арақашықтығын
есептей біледі;
Түзудің, шеңбердің теңдеуін
жаза алады.
|
Керекті
жабдықтар
|
Оқулық, карточкалар, тақта,
бор
|
Сабақ
барысы:
|
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті:
|
Оқушының
іс-әрекеті:
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
|
I. Ұйымдастыру
кезеңі
|
Оқушылармен Сәлемдесу! Сабаққа дайындықтарын
тексеру.
|
Амандасады, сабаққа дайындықтарын
көрсетеді.
|
II. Өткен тақырыпты
қайталау
|
1.
Қандай өрнек бөлшек өрнек бола
алмайды?
2. Рационал өрнектердің қай
уақытта мағынасы болмайды?
3. Сәйкестендіру
тесті
|
Негізгі
геометриялық фигураларды тауып, оларды үш тілде
аударады.
|
III. Жаңа
тақырып
|
|
Тақырыпты мұғаліммен
бірге талдап, түсінеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
IV. Топтық
тапсырма
|
№547
|
|
V.Бекіту
|
Өздік
жұмыс
1-нұсқа
2-нұсқа
|
Әр оқушы өз нұсқасын
орындайды. Нәтижесін тақтада тексереді
|
VI.
Қорытынды
Рефлексия
|
Бүгінгі сабақта біз не
істедік?
|
Саған қайсы тапсырма қиын
болды?
|
Үйге
тапсырма
|
№546,
№548
|
Тапсырманы күнделіктеріне
жазады
|
Бағалау
|
Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
|
Бағалау парақшасын
толтырады
|