Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ " Ондық бөлшекті натурал санға бөлу"
6.03.17ж
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
Акенева Асем Жумагалиевна |
5 сынып |
Ж.Болғанбаев атындағы Самар орта мектеп-лицейі |
|||||||||||||||
Сабақтың атауы |
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу |
|||||||||||||||||
Сілтеме |
1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 2.Оқыту әдістемесі 3.Оқулық, Математика 5 сынып /Т.Алдамұратова/ |
|||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға ондық бөлшекті натурал санға бөлуді алгоритм бойынша түсіндіру, есептер шығаруда алгоритмді дұрыс қолдана білуге үйрету. |
|||||||||||||||||
Міндеттер |
|
|||||||||||||||||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Оқушылардың алған білімдерін
жүйелеу |
|||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Ондық бөлшектерді көбейтуді біледі, білімін есептер шығаруда пайдалана алады, түсінігін математика тілінде жүйелеп жеткізе біледі. |
|||||||||||||||||
Туындайтын идеялар |
Ондық бөлшектерді көбейту үшін: үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейтуді орындаймыз. Көбейткіштердің екеуінде неше ондық таңба болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек. |
|||||||||||||||||
Тапсырмалар |
Кіріспе |
-Топқа бөлінеді. -Пысықтау сұрақтары бойынша сұрақтарға жауап береді. -жұптық жұмыс -топтық жұмыс -деңгейлік тапсырма -өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау - рефлексия. |
||||||||||||||||
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері |
АКТ, топпен жұмыс, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,диалогтық оқыту, бірлескен оқу,Блум таксонономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, СТО, оқыту үшін бағалаужәне оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырмалар, талантты және дарынды балаларды оқыту. |
|||||||||||||||||
Сабақтың көрнекілігі |
проектор, слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, стикерлер. |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||
І.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
2. Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті 31,5 мин |
||||||||||||||||
Оқытуды басқару және көшбасшылық АКТ |
Сыныпты топқа бөлу: Топ жетекшілерін өздері тағайындайды, бағалау парағы таратылады. Білу. Үй тапсырмасын тексеру: №1382 (20,4+3,2)∙2,5=59(км) 59+16,3=75,3((км) Жауабы: 75,3 км. №1385 1) 54; 2) 22,5; 3) 5; 4) 55,4. «Миға шабуыл» Сұрақ-жауап.(презентация –слайд ) 1. Ондық бөлшектерді қалай қосамыз? 2. Ондық бөлшектерді қалай азайтамыз? 3. Ондық бөлшектерді натурал санға қалай көбейтеміз? 4. Ондық бөлшектерді қалай көбейтеміз? Сәйкестендіру
1.3 2.5 3.1 4.2 5.4 |
Топтасып, топтарға бөлінеді Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
|
||||||||||||||||
Түсіну.
8мин АКТ СТО Формативті бағалау |
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу алгоритмі 1) Ондық бөлшектің үтіріне назар аудармай, оны натурал санға бөлуді орындаймыз; 2) Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлу аяқталғанда, бөліндіде үтір қоямыз; Мысалдар қарастырайық: 1) 14,72:4=3,68 2) 12,6:3=4,2 3) Егер бөлінгіштің бүтін бөлігі бөлгіштен кем болса, онда бөліндіге 0 бүтінді жазу керек; Мысалы: 1) 3,32:4=0,83 2) 0,08:4=0,02 4) Егер ондық бөлшекті бөлу барысында қалдық қалса, онда оған қажетті нөлдер тіркеліп жазылады; Мысалы: 31,5:28=1,125 «Жұптық жұмыс». Алгоритмді қолданып, ондық бөлшекті нарурал санға бөліңдер:
2,4 0,8 3,2 0,6 0,9 |
Тақырыпты дәптерлеріне жазады. Жұппен жұмыс жасайды.
|
||||||||||||||||
Қолдану. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер(бірлес-кен оқу) |
«Топтық жұмыс»
|
Топта есептер шығарады, бір-біріне түсіндіреді. |
||||||||||||||||
Талдау. |
Ондық бөлшектерді көбейту үшін қандай алгоритмді пайдаландыңдар? |
|
||||||||||||||||
|
Тест тапсырмаларын орындау (тапсырма саны топтағы оқушы санына сәйкес болу керек, әрқайсысы біреуін орындап, тұсына атын жазып қояды, берілген уақыт біткенше топ болып қайта қарап, қателіктерін анықтап, түзетуге болады): Тест кілті арқылы өздерін өздеріне тексерту, бағалату. |
Өзін-өзі бағалау
Үстірт қорығы Орналасқан жері – Маңғыстау облысы Құрылған мерзімі– 1984 ж. Жер көлемі: 223,3 мың гектар. |
||||||||||||||||
Бағалау. Рефлексия |
Не үйрендім? Не ұнады? Үнемі
есімде сақтаймын... Мен үшін қызықты. Топтағы оқушылар бірін-бірі
келесі критерийлер бойынша бағалайды: |
|
||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
№1398 |
|
Алгебра 8-сынып Күні: 6.02.17ж
Сабақтың тақырыбы: |
Бақылау жұмыс №4 |
||
Сілтеме: |
Оқулық «Алгебра»8 сынып, Алматы, «Мектеп» 2016ж, дидактикалық материалдар. Ғаламтор көздері. |
||
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: |
Оқушылардың квадраттық функция тарауы бойынша алған білімдерін бағалау. |
||
Оқып-үйренудің нәтижесі: |
Үшмүшені көбейткіштерге жіктей алады; Функцияның графигін сала алады; Графигі бойынша формуласын жаза алады. |
||
Керекті жабдықтар |
Карточкалар,тақта, бор |
||
Сабақ барысы: |
|
||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті: |
Оқушының іс-әрекеті: |
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
|||
I. Ұйымдастыру кезеңі |
Амандасып, оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақтық тақырыбын, мақсатын хабарлау. |
Амандасады, сабаққа дайындықтарын көрсетеді. |
|
II. Бақылау жұмысын жазу |
1-нұсқа 1. 6х2-5х+1 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер. 2. Бөлшекті қысқартыңдар: 3. у=х2 функциясы берілген. а) Ох осі бойымен 4 бірлікке солға; ә) Оу осі бойымен 3 бірлік төмен жылжытқанда алынған параболаның теңдеуін жазыңдар. 4. f(x)=4x2-5 квадраттық функциясы берілген. 1) f(4); 2) f(-3) үшін берілген функцияның мәнін табыңдар. 5. у=х2-7х+12 функциясының графигін алгоритм қолдану арқылы салыңдар. 2-нұсқа 1. 4х2-5х+3 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер. 2. Бөлшекті қысқартыңдар: 3. у=х2 функциясы берілген. а) Ох осі бойымен 5 бірлікке оңға; ә) Оу осі бойымен 7 бірлік жоғары жылжытқанда алынған параболаның теңдеуін жазыңдар. 4. f(x)=3x2+2 квадраттық функциясы берілген. 1) f(2); 2) f(-4) үшін берілген функцияның мәнін табыңдар. 5. у=х2-3х-4 функциясының графигін алгоритм қолдану арқылы салыңдар. |
Әр оқушы өз нұсқасы бойынша бақылау жұмысын жазады. |
|
Үйге тапсырма |
Тест тапсырмасы |
Тапсырманы күнделіктеріне жазады |
|
Бағалау |
«5» - толық орындалған 5 тапсырма үшін, «4» - толық орындалған 4 тапсырма үшін, «3» - толық орындалған 2,3 тапсырма үшін. |
Бағалау парақшасын толтырады |
Бақылау жұмысы №4 |
Бақылау жұмысы №4 |
I-нұсқа |
II-нұсқа |
1. 6х2-5х+1 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер.
2. Бөлшекті
қысқартыңдар: 3. у=х2 функциясы берілген. а) Ох осі бойымен 4 бірлікке солға; ә) Оу осі бойымен 3 бірлік төмен жылжытқанда алынған параболаның теңдеуін жазыңдар. 4. f(x)=4x2-5 квадраттық функциясы берілген. 1) f(4); 2) f(-3) үшін берілген функцияның мәнін табыңдар. 5. у=х2-7х+12 функциясының графигін алгоритм қолдану арқылы салыңдар. |
1. 4х2-5х+3 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер.
2. Бөлшекті
қысқартыңдар: 3. у=х2 функциясы берілген. а) Ох осі бойымен 5 бірлікке оңға; ә) Оу осі бойымен 7 бірлік жоғары жылжытқанда алынған параболаның теңдеуін жазыңдар. 4. f(x)=3x2+2 квадраттық функциясы берілген. 1) f(2); 2) f(-4) үшін берілген функцияның мәнін табыңдар. 5. у=х2-3х-4 функциясының графигін алгоритм қолдану арқылы салыңдар. |
Бақылау жұмысы №4 |
Бақылау жұмысы №4 |
I-нұсқа |
II-нұсқа |
1. 6х2-5х+1 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер.
2. Бөлшекті
қысқартыңдар: 3. у=х2 функциясы берілген. а) Ох осі бойымен 4 бірлікке солға; ә) Оу осі бойымен 3 бірлік төмен жылжытқанда алынған параболаның теңдеуін жазыңдар. 4. f(x)=4x2-5 квадраттық функциясы берілген. 1) f(4); 2) f(-3) үшін берілген функцияның мәнін табыңдар. 5. у=х2-7х+12 функциясының графигін алгоритм қолдану арқылы салыңдар. |
1. 4х2-5х+3 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер.
2. Бөлшекті
қысқартыңдар: 3. у=х2 функциясы берілген. а) Ох осі бойымен 5 бірлікке оңға; ә) Оу осі бойымен 7 бірлік жоғары жылжытқанда алынған параболаның теңдеуін жазыңдар. 4. f(x)=3x2+2 квадраттық функциясы берілген. 1) f(2); 2) f(-4) үшін берілген функцияның мәнін табыңдар. 5. у=х2-3х-4 функциясының графигін алгоритм қолдану арқылы салыңдар. |
Бақылау жұмысы №4 |
Бақылау жұмысы №4 |
I-нұсқа |
II-нұсқа |
1. 6х2-5х+1 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер.
2. Бөлшекті
қысқартыңдар: 3. у=х2 функциясы берілген. а) Ох осі бойымен 4 бірлікке солға; ә) Оу осі бойымен 3 бірлік төмен жылжытқанда алынған параболаның теңдеуін жазыңдар. 4. f(x)=4x2-5 квадраттық функциясы берілген. 1) f(4); 2) f(-3) үшін берілген функцияның мәнін табыңдар. 5. у=х2-7х+12 функциясының графигін алгоритм қолдану арқылы салыңдар. |
1. 4х2-5х+3 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер.
2. Бөлшекті
қысқартыңдар: 3. у=х2 функциясы берілген. а) Ох осі бойымен 5 бірлікке оңға; ә) Оу осі бойымен 7 бірлік жоғары жылжытқанда алынған параболаның теңдеуін жазыңдар. 4. f(x)=3x2+2 квадраттық функциясы берілген. 1) f(2); 2) f(-4) үшін берілген функцияның мәнін табыңдар. 5. у=х2-3х-4 функциясының графигін алгоритм қолдану арқылы салыңдар. |
I-нұсқа |
II-нұсқа |
1. 6х2-5х+1 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер.
2. Бөлшекті
қысқартыңдар: 3. у=х2 функциясы берілген. а) Ох осі бойымен 4 бірлікке солға; ә) Оу осі бойымен 3 бірлік төмен жылжытқанда алынған параболаның теңдеуін жазыңдар. 4. f(x)=4x2-5 квадраттық функциясы берілген. 1) f(4); 2) f(-3) үшін берілген функцияның мәнін табыңдар. 5. у=х2-7х+12 функциясының графигін алгоритм қолдану арқылы салыңдар. |
1. 4х2-5х+3 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер.
2. Бөлшекті
қысқартыңдар: 3. у=х2 функциясы берілген. а) Ох осі бойымен 5 бірлікке оңға; ә) Оу осі бойымен 7 бірлік жоғары жылжытқанда алынған параболаның теңдеуін жазыңдар. 4. f(x)=3x2+2 квадраттық функциясы берілген. 1) f(2); 2) f(-4) үшін берілген функцияның мәнін табыңдар. 5. у=х2-3х-4 функциясының графигін алгоритм қолдану арқылы салыңдар. |
Алгебра 7-сынып Күні: 6.02.17ж
Сабақтың тақырыбы: |
Рационал өрнектерді көбейту және бөлу |
||
Сілтеме: |
МАН, Оқулық «Геометрия»8 сынып, Алматы, «Мектеп» 2016ж |
||
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: |
Кесіндінің ортасы, екі нүктенің арақашықтығы, түзудің, шеңбердің теңдеулерін пайдалана отырып, есептер шығаруға дағдыландыру. |
||
Оқып-үйренудің нәтижесі: |
Кесінді ортасының координаталарын таба алады; Екі нүктенің арақашықтығын есептей біледі; Түзудің, шеңбердің теңдеуін жаза алады. |
||
Керекті жабдықтар |
Оқулық, карточкалар, тақта, бор |
||
Сабақ барысы: |
|
||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті: |
Оқушының іс-әрекеті: |
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
|||
I. Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушылармен Сәлемдесу! Сабаққа дайындықтарын тексеру. |
Амандасады, сабаққа дайындықтарын көрсетеді. |
|
II. Өткен тақырыпты қайталау |
1. Қандай өрнек бөлшек өрнек бола алмайды? 2. Рационал өрнектердің қай уақытта мағынасы болмайды? 3. Сәйкестендіру тесті |
Негізгі геометриялық фигураларды тауып, оларды үш тілде аударады. |
|
III. Жаңа тақырып |
|
Тақырыпты мұғаліммен бірге талдап, түсінеді. Сұрақтарға жауап береді. |
|
IV. Топтық тапсырма |
№547 |
|
|
V.Бекіту |
Өздік жұмыс 1-нұсқа 2-нұсқа
|
Әр оқушы өз нұсқасын орындайды. Нәтижесін тақтада тексереді |
|
VI. Қорытынды Рефлексия |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
|
Үйге тапсырма |
№546, №548 |
Тапсырманы күнделіктеріне жазады |
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |

