Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Алдыңғы білімді еске
түсіру
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) «Өз орныңды
тап»
Оқушыларды түрлі түсті қаламсап бойынша топқа
бөлу:
Топтастыру.
|
Оқушыларды топтарға біріктіруді
ұйымдастыру:
Түрлі-түсті қаламсаппен оқушылар 3 топқа
бірігеді.
I – Эритроциттер тобы
II – Лейкоциттер тобы
III – Тромбоциттер
тобы
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Түрлі- түсті қаламсап
Қызыл
Жасыл
Көк
|
Алдыңғы білімді еске
түсіру
|
Өткен тақырыпты еске
түсіру: «Сұрақ бізден, жауап
сізден»
|
Бұл әдіс арқылы әр топ
бір-біріне сұрақтар қояды.
|
Дескриптор:
- Сұрақтарға жауап береді; (2
балл)
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
5
минут
|
Ой қозғау.«Кілттік сурет» әдісі арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын табу.»
Әдісі
арқылы,өзара ұжымдық
талқылау және пікір алмасу жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бұл әдіс арқылы
оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын
ашады
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Керемет!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Суреттер, слайд,
интерактив тақта
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Бейне сабақты
тамашалайық.
Мұғалім бейне
сабақты көрсетеді
|
Оқулықты бейне сабақты
тамашалайды, тақырыппен
|
|
Бейне сабақ
|
|
«Мәтінмен
жұмыс»
|
1-топ. Қан топтары «Кестені толтыр» әдісімен
талдау
2-топ. Қан құю «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісімен тақырыпты
ашу
3-топ. Резус-фактор «Ойлан,бірік,бөліс» әдісі арқылы
сабақты меңгеру
|
Дескриптор: І-топ
-І, ІІ, ІІІ, IV қан тобының құрылысын
сипаттады;
(
1 балл)
Дескриптор: ІІ-
топ
1-Аглютинация терминдеріне
анықтама береді. Қан құюды
түсіндіреді;
(1 балл)
Дескриптор: ІІІ –
топ
1- Резус-фактор, резус-конфликт терминіне анықтама
береді;
(1 балл)
|
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Топтық
жұмыс
|
Ситуациялық жағдай.
Класта Ерланның қан тобы I ,Бекзаттың қаны II,Маржанның
қан
тобы III,Жансейіттің қан тобы IV. Класта Арман деген
бала
ауырып қалды,оның қан
тобы -2,оған кімдер қан бере алады?
|
Дескриптор:
-Оқушылар 2- қан тобына қай қан топтарының донор бола
алатының
түсіндіреді; (1
балл)
|
Слайд
|
“Jamboard”- онлайн
тақта
“Кім жүйрік” әдісі арқылы есеп
шығару
|
1. Егер әкесінің қан тобы I топ , ал анасының II-топ
гомозиготалы болса, онда баласының қан тобы қандай
болады?
ОО х АА
2.Егер әкесінің қан тобы II- топ , ал анасының қан тобы
III- топ гетерозиготалы болса, онда баласының қан тобы қан тобы
қандай болады?
АО х ВО
3.
Егер
әкесінің қан тобы III топ , ал анасының II-топ гетерозиготалы
болса, онда баласының қан тобы қандай
болады?
ВВ х
АО
4. Егер әкесінің қан тобы IV- топ , ал анасының қан тобы
II- топ гетерозиготалы болса, онда баласының қан тобы қан тобы
қандай болады?
АВ х
АО
|
Дескриптор:
1.Қосымша арқылы есептер
шығару;
(4 балл)
|
JAMBOARD онлайн
тақта
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Бұл кезеңде саралаудың
«Қорытынды» тәсілі көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: -
1.Бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
2.Бүгін сабақта мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
3.Маған ерекше ұнағаны..... , қызықты болғаны.....,
......қиындық тудырды.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|
Үйге тапсырма: 94 бет
“Синтез”
1.“Қан топтары: бұрын
және бүгін” деген тақырыпқа эссе
жазыңдар.
|
|
|
|