Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
М.Әуезов атындағы №96 ЖОББМ
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қан топтары. Қан құю. Резус – фактор. Агглютинация. Резус –конфликт.
|
Бөлім: |
8.2А Заттардың тасымалдануы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ибишевв Э.Б. |
|
Күні: |
25.11.2022 ж. |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қан топтары. Қан құю. Резус – фактор. Агглютинация. Резус – конфликт.». |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.7 агглютинация және резус-конфликт механизмдерін түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Адамдағы 4 қан топтары туралы түсінік қалыптасады. Көпшілік оқушылар үшін: Агглютинация құбылысын біледі. Кейбір оқушылар үшін: Резус – фактор және Резус – конфликтті ажырата алады |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Алдыңғы білімді еске түсіру 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі:
(Ұ) «Өз орныңды
тап»
Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Түрлі-түсті қаламсаппен оқушылар 3 топқа бірігеді. I – Эритроциттер тобы II – Лейкоциттер тобы III – Тромбоциттер тобы |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Түрлі- түсті қаламсап Қызыл Жасыл Көк |
|
Алдыңғы білімді еске түсіру |
Өткен тақырыпты еске түсіру: «Сұрақ бізден, жауап сізден» |
Бұл әдіс арқылы әр топ бір-біріне сұрақтар қояды. |
Дескриптор: |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5 минут |
Ой қозғау.«Кілттік сурет» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табу.» Әдісі арқылы,өзара ұжымдық талқылау және пікір алмасу жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бұл әдіс арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Керемет!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Суреттер, слайд, интерактив тақта |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Бейне сабақты тамашалайық. Мұғалім бейне сабақты көрсетеді |
Оқулықты бейне сабақты тамашалайды, тақырыппен |
|
Бейне сабақ |
|
|
«Мәтінмен жұмыс» |
1-топ. Қан топтары «Кестені толтыр» әдісімен талдау 2-топ. Қан құю «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісімен тақырыпты ашу 3-топ. Резус-фактор «Ойлан,бірік,бөліс» әдісі арқылы сабақты меңгеру |
Дескриптор: І-топ -І, ІІ, ІІІ, IV қан тобының құрылысын сипаттады; ( 1 балл) Дескриптор: ІІ- топ 1-Аглютинация терминдеріне анықтама береді. Қан құюды түсіндіреді; (1 балл) Дескриптор: ІІІ – топ 1- Резус-фактор, резус-конфликт терминіне анықтама береді; (1 балл) |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Топтық жұмыс |
Ситуациялық жағдай. Класта Ерланның қан тобы I ,Бекзаттың қаны II,Маржанның қан тобы III,Жансейіттің қан тобы IV. Класта Арман деген бала ауырып қалды,оның қан тобы -2,оған кімдер қан бере алады? |
Дескриптор: -Оқушылар 2- қан тобына қай қан топтарының донор бола алатының түсіндіреді; (1 балл) |
Слайд |
|
“Jamboard”- онлайн
тақта |
1. Егер әкесінің қан тобы I топ , ал анасының II-топ гомозиготалы болса, онда баласының қан тобы қандай болады? ОО х АА
2.Егер әкесінің қан тобы II- топ , ал анасының қан тобы III- топ гетерозиготалы болса, онда баласының қан тобы қан тобы қандай болады? АО х ВО 3. Егер әкесінің қан тобы III топ , ал анасының II-топ гетерозиготалы болса, онда баласының қан тобы қандай болады? ВВ х АО 4. Егер әкесінің қан тобы IV- топ , ал анасының қан тобы II- топ гетерозиготалы болса, онда баласының қан тобы қан тобы қандай болады? АВ х АО |
Дескриптор: 1.Қосымша арқылы есептер шығару; (4 балл) |
JAMBOARD онлайн тақта |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - 1.Бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. 2.Бүгін сабақта мен өзімді.....үшін мақтар едім. 3.Маған ерекше ұнағаны..... , қызықты болғаны....., ......қиындық тудырды.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
Үйге тапсырма: 94 бет “Синтез” 1.“Қан топтары: бұрын және бүгін” деген тақырыпқа эссе жазыңдар. |
|
|
|
Тексерілді:/ / А.Б. Қаратаева
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ : Қан топтары. Қан құю 8 сынып
Ашық сабақ : Қан топтары. Қан құю 8 сынып
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
М.Әуезов атындағы №96 ЖОББМ
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қан топтары. Қан құю. Резус – фактор. Агглютинация. Резус –конфликт.
|
Бөлім: |
8.2А Заттардың тасымалдануы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ибишевв Э.Б. |
|
Күні: |
25.11.2022 ж. |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қан топтары. Қан құю. Резус – фактор. Агглютинация. Резус – конфликт.». |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.7 агглютинация және резус-конфликт механизмдерін түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Адамдағы 4 қан топтары туралы түсінік қалыптасады. Көпшілік оқушылар үшін: Агглютинация құбылысын біледі. Кейбір оқушылар үшін: Резус – фактор және Резус – конфликтті ажырата алады |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Алдыңғы білімді еске түсіру 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі:
(Ұ) «Өз орныңды
тап»
Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Түрлі-түсті қаламсаппен оқушылар 3 топқа бірігеді. I – Эритроциттер тобы II – Лейкоциттер тобы III – Тромбоциттер тобы |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Түрлі- түсті қаламсап Қызыл Жасыл Көк |
|
Алдыңғы білімді еске түсіру |
Өткен тақырыпты еске түсіру: «Сұрақ бізден, жауап сізден» |
Бұл әдіс арқылы әр топ бір-біріне сұрақтар қояды. |
Дескриптор: |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5 минут |
Ой қозғау.«Кілттік сурет» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табу.» Әдісі арқылы,өзара ұжымдық талқылау және пікір алмасу жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бұл әдіс арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Керемет!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Суреттер, слайд, интерактив тақта |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Бейне сабақты тамашалайық. Мұғалім бейне сабақты көрсетеді |
Оқулықты бейне сабақты тамашалайды, тақырыппен |
|
Бейне сабақ |
|
|
«Мәтінмен жұмыс» |
1-топ. Қан топтары «Кестені толтыр» әдісімен талдау 2-топ. Қан құю «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісімен тақырыпты ашу 3-топ. Резус-фактор «Ойлан,бірік,бөліс» әдісі арқылы сабақты меңгеру |
Дескриптор: І-топ -І, ІІ, ІІІ, IV қан тобының құрылысын сипаттады; ( 1 балл) Дескриптор: ІІ- топ 1-Аглютинация терминдеріне анықтама береді. Қан құюды түсіндіреді; (1 балл) Дескриптор: ІІІ – топ 1- Резус-фактор, резус-конфликт терминіне анықтама береді; (1 балл) |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Топтық жұмыс |
Ситуациялық жағдай. Класта Ерланның қан тобы I ,Бекзаттың қаны II,Маржанның қан тобы III,Жансейіттің қан тобы IV. Класта Арман деген бала ауырып қалды,оның қан тобы -2,оған кімдер қан бере алады? |
Дескриптор: -Оқушылар 2- қан тобына қай қан топтарының донор бола алатының түсіндіреді; (1 балл) |
Слайд |
|
“Jamboard”- онлайн
тақта |
1. Егер әкесінің қан тобы I топ , ал анасының II-топ гомозиготалы болса, онда баласының қан тобы қандай болады? ОО х АА
2.Егер әкесінің қан тобы II- топ , ал анасының қан тобы III- топ гетерозиготалы болса, онда баласының қан тобы қан тобы қандай болады? АО х ВО 3. Егер әкесінің қан тобы III топ , ал анасының II-топ гетерозиготалы болса, онда баласының қан тобы қандай болады? ВВ х АО 4. Егер әкесінің қан тобы IV- топ , ал анасының қан тобы II- топ гетерозиготалы болса, онда баласының қан тобы қан тобы қандай болады? АВ х АО |
Дескриптор: 1.Қосымша арқылы есептер шығару; (4 балл) |
JAMBOARD онлайн тақта |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - 1.Бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. 2.Бүгін сабақта мен өзімді.....үшін мақтар едім. 3.Маған ерекше ұнағаны..... , қызықты болғаны....., ......қиындық тудырды.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
Үйге тапсырма: 94 бет “Синтез” 1.“Қан топтары: бұрын және бүгін” деген тақырыпқа эссе жазыңдар. |
|
|
|
Тексерілді:/ / А.Б. Қаратаева
шағым қалдыра аласыз














