|
Шығыс Қазақстан облысы,Үржар ауданы Мектеп: «Лайбұлақ орта мектеп-бақшы» КММ Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 4-бөлім Қазақтың ұлттық және зияткерлік ойындары Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кирбаев Қыдырғазы Канакынович Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қазақтың ұлттық ойындары |
|||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
5.2.7.1 - жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсету және түсіндіру |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуге дағдыланады |
|||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Қазақтың ұлттық ойындарының түрін ажырата алады; Ойнауға қолайлы оқу ортасын қалыптастырады; Ойынның орындалуының тиімді жолдарын біледі Балама ойындар құрастыру жолдарын түсіндіре алады |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Патриотизм, ұлттық ойын |
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылқтары |
|||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Бастауыш кластарда оқушылар ұлттық ойын түрлерімен танысты, осы сабақта білімдерін толықтырады |
|||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгендеу, жағымды ахуал қалыптастыру.Көңіл күйлерін сұрау. Балалар! Ұлттық ойындар туралы не білеміз? ҚБ:Керемет, жарайсың, ауызша мадақтау арқылы. |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жұптық жұмыс |
1тапсырма: Тарихи органайзер 1 топ
2 топ
3 топ:
|
Кесте, оқулық, суреттер
|
||||||||||||||||
|
Топтық жұмыс
Жеке жұмыс
|
Суреттер сөйлейді тәсілі бойынша оқушылар ұлттық ойындардың тарихын сипаттайды 1 топ 2 топ
3 топ
3-тапсырма: Сұрақтар банкісі
|
Флипчарт, маркер
Үлестірме сұрақтар
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс жүргізе отырып қорытындылап, белсенділік танытқан оқушыларымен, белсенді болған топтарға қол шапалақтап, қолдау көрсетіп, бағаланады (қорытындылау арқылы саралау жүзеге асады) -бүгін не білдіңіз? -сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? -сабақта қандай қиындықтар туындады? -сабақ аяғындағы көңіл күйіңіз қандай болды? неліктен?
|
Кесте,слайд |
||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||||||||||
|
Кейбірі: Ойталқы: Ұлттық ойындар туралы біледі Көпшілігі: Ұлттық ойындардың тарихын анықтай алады Барлығы: Ұлттық ойындардың пайдасын зерттей алады |
Үлестірме кесте арқылы патриотизм, әділет, ынтымақ ұғымдарына түсініктеме береді Суреттер сөйлейді тәсілі бойынша оқушылар ұлттық ойындарды анықтап, тарихын жазады Сұрақтар банкісі арқылы ұлттық ойындар тақырыбына қатысты өз ойларын ортаға салып, сұрақтарға жауап береді?
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
Дейін - кейін тәсілі арқылы керібайланыс алу. Ұлттық ойындар тақырыбы бойынша дейін және кейін алған ақпараттарымен бөліседі Оқу мақсаты оқушылрға қолжетімді болды Сабақ уақыты тиімді пайданылды
|
|||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Оқушылардың белсенділігі
2:Ынтымақта әділ ойнауы
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Уақытты үнемдесе
2: Жылдамдық болса
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ- Қазақтың ұлттық ойындары
Ашық сабақ- Қазақтың ұлттық ойындары
|
Шығыс Қазақстан облысы,Үржар ауданы Мектеп: «Лайбұлақ орта мектеп-бақшы» КММ Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 4-бөлім Қазақтың ұлттық және зияткерлік ойындары Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кирбаев Қыдырғазы Канакынович Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қазақтың ұлттық ойындары |
|||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
5.2.7.1 - жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсету және түсіндіру |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуге дағдыланады |
|||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Қазақтың ұлттық ойындарының түрін ажырата алады; Ойнауға қолайлы оқу ортасын қалыптастырады; Ойынның орындалуының тиімді жолдарын біледі Балама ойындар құрастыру жолдарын түсіндіре алады |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Патриотизм, ұлттық ойын |
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылқтары |
|||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Бастауыш кластарда оқушылар ұлттық ойын түрлерімен танысты, осы сабақта білімдерін толықтырады |
|||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгендеу, жағымды ахуал қалыптастыру.Көңіл күйлерін сұрау. Балалар! Ұлттық ойындар туралы не білеміз? ҚБ:Керемет, жарайсың, ауызша мадақтау арқылы. |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жұптық жұмыс |
1тапсырма: Тарихи органайзер 1 топ
2 топ
3 топ:
|
Кесте, оқулық, суреттер
|
||||||||||||||||
|
Топтық жұмыс
Жеке жұмыс
|
Суреттер сөйлейді тәсілі бойынша оқушылар ұлттық ойындардың тарихын сипаттайды 1 топ 2 топ
3 топ
3-тапсырма: Сұрақтар банкісі
|
Флипчарт, маркер
Үлестірме сұрақтар
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс жүргізе отырып қорытындылап, белсенділік танытқан оқушыларымен, белсенді болған топтарға қол шапалақтап, қолдау көрсетіп, бағаланады (қорытындылау арқылы саралау жүзеге асады) -бүгін не білдіңіз? -сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? -сабақта қандай қиындықтар туындады? -сабақ аяғындағы көңіл күйіңіз қандай болды? неліктен?
|
Кесте,слайд |
||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||||||||||
|
Кейбірі: Ойталқы: Ұлттық ойындар туралы біледі Көпшілігі: Ұлттық ойындардың тарихын анықтай алады Барлығы: Ұлттық ойындардың пайдасын зерттей алады |
Үлестірме кесте арқылы патриотизм, әділет, ынтымақ ұғымдарына түсініктеме береді Суреттер сөйлейді тәсілі бойынша оқушылар ұлттық ойындарды анықтап, тарихын жазады Сұрақтар банкісі арқылы ұлттық ойындар тақырыбына қатысты өз ойларын ортаға салып, сұрақтарға жауап береді?
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
Дейін - кейін тәсілі арқылы керібайланыс алу. Ұлттық ойындар тақырыбы бойынша дейін және кейін алған ақпараттарымен бөліседі Оқу мақсаты оқушылрға қолжетімді болды Сабақ уақыты тиімді пайданылды
|
|||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Оқушылардың белсенділігі
2:Ынтымақта әділ ойнауы
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Уақытты үнемдесе
2: Жылдамдық болса
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















