Ашық сабақ- Қазақтың ұлттық ойындары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ- Қазақтың ұлттық ойындары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтың ұлттық ойындары 5 сынып оқушыларына арналған. Бұл тақырыпта оқушылар ұлттық ойындардың тарихы мен ережесін біледі. Сонымен қатар сол ойындарды әділ ынтымақта ойнауға үйретудің тәсілдері берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Шығыс Қазақстан облысы,Үржар ауданы


Мектеп: «Лайбұлақ орта мектеп-бақшы» КММ


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 4-бөлім Қазақтың ұлттық және зияткерлік ойындары

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кирбаев Қыдырғазы Канакынович


Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Қазақтың ұлттық ойындары


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

5.2.7.1 - жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсету және түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуге дағдыланады

Бағалау критерийі

Қазақтың ұлттық ойындарының түрін ажырата алады;

Ойнауға қолайлы оқу ортасын қалыптастырады;

Ойынның орындалуының тиімді жолдарын біледі

Балама ойындар құрастыру жолдарын түсіндіре алады

Тілдік мақсаттар

Патриотизм, ұлттық ойын

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылқтары


Алдыңғы білім


Бастауыш кластарда оқушылар ұлттық ойын түрлерімен танысты, осы сабақта білімдерін толықтырады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу, түгендеу, жағымды ахуал қалыптастыру.Көңіл күйлерін сұрау. Балалар! Ұлттық ойындар туралы не білеміз?

ҚБ:Керемет, жарайсың, ауызша мадақтау арқылы.



Сабақтың ортасы

Жұптық жұмыс




























1тапсырма: Тарихи органайзер

1 топ

Патриотизм

Ұғымы







2 топ

Ынтымақ

Ұғымы









3 топ:

Әділетті

Ұғымы







Бағалау критерийі

Дескриптор

Қазақтың ұлттық ойындарының түрін ажырата алады

Қазақтың ұлттық ойындарының түрін ажыратады



Кесте, оқулық, суреттер






















Топтық жұмыс





















































Жеке жұмыс















Суреттер сөйлейді тәсілі бойынша оқушылар ұлттық ойындардың тарихын сипаттайды

1 топ 2 топ

3 топ


Бағалау критерийі

Дескриптор

Ұлттық ойындардың тарихын біледі

Ұлттық ойындардың тарихын анықтайды






3-тапсырма: Сұрақтар банкісі

  • ойында адал ойнау маңызды ма? Неліктен?

  • Топтық ойын кезінде ұту үшін топтың ең басты қасиеті қандай болу керек деп ойлайсыз?

  • Неліктен ұлттық ойын деп аталады?

  • Ұлттық ойындарды сақталып бізге қалай жеткен?


Флипчарт, маркер

























Үлестірме сұрақтар

Сабақтың соңы



Кері байланыс жүргізе отырып қорытындылап, белсенділік танытқан оқушыларымен, белсенді болған топтарға қол шапалақтап, қолдау көрсетіп, бағаланады (қорытындылау арқылы саралау жүзеге асады)

-бүгін не білдіңіз?

-сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

-сабақта қандай қиындықтар туындады?

-сабақ аяғындағы көңіл күйіңіз қандай болды? неліктен?

Дейін

Кейін







Кесте,слайд

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Кейбірі:

Ойталқы: Ұлттық ойындар туралы біледі

Көпшілігі:

Ұлттық ойындардың тарихын анықтай алады

Барлығы:

Ұлттық ойындардың пайдасын зерттей алады

Үлестірме кесте арқылы патриотизм, әділет, ынтымақ ұғымдарына түсініктеме береді

Суреттер сөйлейді тәсілі бойынша оқушылар ұлттық ойындарды анықтап, тарихын жазады

Сұрақтар банкісі арқылы ұлттық ойындар тақырыбына қатысты өз ойларын ортаға салып, сұрақтарға жауап береді?







Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



Сабақ бойынша рефлексия




Дейін - кейін тәсілі арқылы керібайланыс алу. Ұлттық ойындар тақырыбы бойынша дейін және кейін алған ақпараттарымен бөліседі

Оқу мақсаты оқушылрға қолжетімді болды

Сабақ уақыты тиімді пайданылды


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Оқушылардың белсенділігі


2:Ынтымақта әділ ойнауы


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Уақытты үнемдесе


2: Жылдамдық болса


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.10.2021
520
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі