Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ " Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері" 7-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жаңартылған мазмұндағы сабақ түрінде өткізілгендіктен ,тәжірибе алмасу мақсатында ,топтастыру әдістері, жаңа сабақты қалай меңгерту жөнінде көмегі бар,қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыру қарастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
645
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қызылорда облысы Қазалы ауданы,Әйтеке би кенті, Е.С.Бозғұлов атындағы №249 мектеп-лицейдің математика пәнінің мұғалімі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі7.1B бөлім: Геометрияның алғашқы мәліметтері | №249 мектеп-лицей | |
Күні:02.10.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні:Асаубай Ақгүл Болатқызы | |
Сынып: 7А | Қатысқандар саны:27 | Қатыспағандар саны:0 |
Сабақ тақырыбы | 1.4.1.Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері | |
Сабақтың типі | Жаңа білімді меңгеру және бекіту, жаңа материалды бекіту | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.1.1.9 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу7.1.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану | |
Сабақ мақсаттары | оқушылар сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын біледі, осы бұрыштардың түрлерін таниды және бейнелей аладыоқу материалын меңгеру және бастапқы түсіну, меңгеру объектісі аясында байланыстар мен қатынастардың мәнін ұғынады | |
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін пайдаланады;- аксиомаларды және теоремаларды тұжырымдайды;- сызбаның салынуын түсіндіреді;- есептердің шешу жолын түсіндіреді.Пәнге тән лексика мен терминология:- нүкте, түзу, сәуле, кесінді, бұрыш;- аксиома, теорема;- бұрыштардың түрлері, сүйір бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш, тік бұрыш;- вертикаль бұрыштар, сыбайлас бұрыштар;- бұрыштардың градустық өлшемі.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:- кесінділер/бұрыштар тең;- түзу қандай болса да... ;- ... нүктесі ... түзуіне тиісті;- сыбайлас бұрыштардың қосындысы... тең. | |
Құндылықтарды дарыту | Жұптық жұмыс арқылы бірін-бірі құрметтеу, өзін-өзі бағалаудағы жауапкершілік, қауіпсіздік ережелерін сақтау, ұйымдастырушылық, тәртіптілік пен ұқыптылық тәрізді тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру | |
Пәнаралық байланыстар | сызу | |
АКТ қолдану дағдылары | Activeboard | |
Бастапқы білім | Кесінділер мен бұрыштарды салуда және өлшеуде сызғыш пен транспортирді қолдана алу, фигуралардың теңдігі, геометрияның қарапайым фигуралары жайлы ұғымдарды білу | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы2 минут 3 минут | І.Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық ахуал туғызу.оқушыларға жүрек стикерлерін тарату арқылы бір-біріне жақсы тілек жылы сөз айту.стикерлерге жазылған градустық мәндер арқылы топтасу Мысалы: 900 , 1800, 500 ,1200 осы сандар арқылы сүйір бұрыш, тік бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш деген топқа бірігеді.Сабақтың тақырыбымен таныстыру, оның мақсаттарының қойылымы. Бұл сабақта оқушылар сыбайлас және вертикаль бұрыштар тәрізді жаңа ұғымдармен танысады, сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қарастырады. Оқушылардың жетекші білімдері мен дағдыларын өзектендіру. (Өтілген мәліметтер бойынша білім мен іскерліктерін жүйелеу) смайликтер арқылы бағалауКім көп біледі? Қаламсап кімдікі? Әдісі бойынша сұрақтар1.Геометрия сөзі қай тілден,қандай мағынаны білдіреді?2.Геометрияның қандай бөлімдері бар?3.Hегізгі ұғымдарға нелер жатады.?4. сәуле дегеніміз не?5.Бұрыш дегеніміз не?6. 1 градуста қанша минут бар?7.Сүйір бұрышқа анықтама8. тік бұрышқа анықтама9. доғал бұрышқа анықтама10. жазыңқы бұрышқа анықтамаӘрбір оқушының жауабын қадағалау барысында мұғалім ұсынылған сұрақтарға оқушылардың барлығы дұрыс немесе бұрыс жауап берді ме, игерілген мәліметтер есте қаншалықты сақталды, сол бойынша қорытынды жасайды. | Презентация№1-2 слайд |
5 минут Жеке жұмыс 5 минут 2 минут 15 минут | «Адамның алдында ақылға апаратын үш жол бар :ойлау жолы бұл ең жақсысы,ұқсау жолы бұл ең оңай жолы,жеке тәжірибе жолы бұл өте жауапты деңгей» деген Конфуциидің сөзімен бастаймыз.Практикалық жұмыс № 1.Берілген жұмысты әрбір оқушы өз дәптерлерінде жеке орындайды. Берілген тапсырманың алгоритмі төменде көрсетілген. 1) ABС жазыңқы бұрышын салыңыз.2) Жазыңқы бұрыштың қабырғалары арасында кез келген ВD сәулесін жүргізіңіз.3) Осы бұрыштардың ортақ қабырғасын жасыл түспен, ал бір-бірінің жалғасы болып табылатын қабырғаларды көк түспен ерекшелеңіз. Осылайша, әрбір оқушының дәптерінде сызба орындалды. Оқушылардың бұл жұмысты орындау процесін мұғалім қадағалап отырады және соңында бірқатар сұрақтар қояды. Сұрақтар:- Қанша бұрыш пайда болды?- Пайда болған бұрыштарды атап шығыңыз.- Бұрыштардың атаулары қандай?- Сыбайлас бұрышқа кім анықтама береді?Оқушылардың бірнеше талпыныстарынан кейін мұғалім сыбайлас бұрыштардың анықтамасын тұжырымдайды. Анықтама. Егер екі бұрыштың бір қабырғасы ортақ болып, ал қалған қабырғалары толықтауыш жарты түзулер болса, онда мұндай бұрыштар сыбайлас бұрыштар деп аталады. Практикалық жұмыс № 2. Оқушылар берілген жұмысты төменде көрсетілген алгоритм бойынша орындайды. 1) Екі қиылысушы түзу жүргізіңіз.2) Берілген түзулерді белгілеңіз.3) Түзулердің қиылысу нүктесін белгілеңіз.4) Алынған бұрыштарды транспортирмен өлшеңіз.5) Нәтижелерді дәптерге жазыңыз.Анықтама. Егер бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыш қабырғаларының толықтауыш жарты түзулері болып табылса, онда мұндай екі бұрышты вертикаль бұрыштар деп аталады. Осыдан кейін оқушылар мұғаліммен бірге презентация слайдтарын қарастыра отырып, сыбайлас және вертикаль бұрыштар жайлы теоремаларды дәлелдейді. ҚБ тапсырмасы: Топпен жұмыс Сызбаны қолданып,анықта: Е А O В G H АОН бұрышына сыбайлас бұрыштыВОН,АОЕВОGбұрышына сыбайлас бұрыштыАОG,AOE бұрышына вертикаль бұрыштыВОНAOH бұрышына вертикаль бұрыштыВОЕДискриптор:Білім алушы: | Қосымша № 3 - 4слайд Қосымша № 5 – 10 слайд |
Сабақтың соңы5 минут 3 минут | в с 2 а 3 1 4 5 Суреттегі сызбадан сыбайлас және вертикаль бұрыштарды кестеге толтырыңдар: Кері байланыс алуМен білдім...Маған ..... қызық болды?Маған ....қиын болды?Мен ...орындай алдым.Мен....түсіндім.Маған .....ұнады. осы сөз тіркестерін пайдалану арқылы стикерге өз пікірлерін жазып,хат қоржынға салу. Үй тапсырмасы. №1.71.№1.72 есептерӨтілген материалды оқу, түсіну, есте сақтау. Сыбайлас және вертикаль бұрыштар жайлы теоремалардың дәлелдеулерін жаттау. | |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Кейбір жекелеген оқушылар үшін жетекші сұрақтар қою арқылы қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар үшін кеңестің болмауы. | Ауызша мадақтау, мұғалімнің пікірі | Activeboard – ты санитарлық талаптарға сай қолдану. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)