Материалдар / Ашық сабақ " Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері" 7-сынып

Ашық сабақ " Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жаңартылған мазмұндағы сабақ түрінде өткізілгендіктен ,тәжірибе алмасу мақсатында ,топтастыру әдістері, жаңа сабақты қалай меңгерту жөнінде көмегі бар,қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыру қарастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
645
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қызылорда облысы Қазалы ауданы,Әйтеке би кенті, Е.С.Бозғұлов атындағы №249 мектеп-лицейдің математика пәнінің мұғалімі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі7.1B бөлім: Геометрияның алғашқы мәліметтері249 мектеп-лицей
Күні:02.10.2018жМұғалімнің аты-жөні:Асаубай Ақгүл Болатқызы
Сынып: 7А Қатысқандар саны:27Қатыспағандар саны:0
Сабақ тақырыбы1.4.1.Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері
Сабақтың типіЖаңа білімді меңгеру және бекіту, жаңа материалды бекіту
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.1.9 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу7.1.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану
Сабақ мақсаттарыоқушылар сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын біледі, осы бұрыштардың түрлерін таниды және бейнелей аладыоқу материалын меңгеру және бастапқы түсіну, меңгеру объектісі аясында байланыстар мен қатынастардың мәнін ұғынады
Бағалау критерийлері
  • негізгі геометриялық фигураларды біледі;
  • сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын біледі;
  • сыбайлас және вертикаль бұрыштарды салады және белгілей алады;
  • сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін біледі және стандартты жағдайларда қолданады.
  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін пайдаланады;- аксиомаларды және теоремаларды тұжырымдайды;- сызбаның салынуын түсіндіреді;- есептердің шешу жолын түсіндіреді.Пәнге тән лексика мен терминология:- нүкте, түзу, сәуле, кесінді, бұрыш;- аксиома, теорема;- бұрыштардың түрлері, сүйір бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш, тік бұрыш;- вертикаль бұрыштар, сыбайлас бұрыштар;- бұрыштардың градустық өлшемі.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:- кесінділер/бұрыштар тең;- түзу қандай болса да... ;- ... нүктесі ... түзуіне тиісті;- сыбайлас бұрыштардың қосындысы... тең.
    Құндылықтарды дарыту

    Жұптық жұмыс арқылы бірін-бірі құрметтеу, өзін-өзі бағалаудағы жауапкершілік, қауіпсіздік ережелерін сақтау, ұйымдастырушылық, тәртіптілік пен ұқыптылық тәрізді тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру
    Пәнаралық байланыстарсызу
    АКТ қолдану дағдыларыActiveboard
    Бастапқы білім

    Кесінділер мен бұрыштарды салуда және өлшеуде сызғыш пен транспортирді қолдана алу, фигуралардың теңдігі, геометрияның қарапайым фигуралары жайлы ұғымдарды білу
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы2 минут









    3 минут



    І.Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық ахуал туғызу.оқушыларға жүрек стикерлерін тарату арқылы бір-біріне жақсы тілек жылы сөз айту.стикерлерге жазылған градустық мәндер арқылы топтасу Мысалы: 900 , 1800, 500 ,1200 осы сандар арқылы сүйір бұрыш, тік бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш деген топқа бірігеді.Сабақтың тақырыбымен таныстыру, оның мақсаттарының қойылымы. Бұл сабақта оқушылар сыбайлас және вертикаль бұрыштар тәрізді жаңа ұғымдармен танысады, сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қарастырады. Оқушылардың жетекші білімдері мен дағдыларын өзектендіру. (Өтілген мәліметтер бойынша білім мен іскерліктерін жүйелеу) смайликтер арқылы бағалауКім көп біледі? Қаламсап кімдікі? Әдісі бойынша сұрақтар1.Геометрия сөзі қай тілден,қандай мағынаны білдіреді?2.Геометрияның қандай бөлімдері бар?3.Hегізгі ұғымдарға нелер жатады.?4. сәуле дегеніміз не?5.Бұрыш дегеніміз не?6. 1 градуста қанша минут бар?7.Сүйір бұрышқа анықтама8. тік бұрышқа анықтама9. доғал бұрышқа анықтама10. жазыңқы бұрышқа анықтамаӘрбір оқушының жауабын қадағалау барысында мұғалім ұсынылған сұрақтарға оқушылардың барлығы дұрыс немесе бұрыс жауап берді ме, игерілген мәліметтер есте қаншалықты сақталды, сол бойынша қорытынды жасайды.





    Презентация№1-2 слайд









































    5 минут

    Жеке жұмыс



















































    5 минут



























    2 минут

















    15 минут
    «Адамның алдында ақылға апаратын үш жол бар :ойлау жолы бұл ең жақсысы,ұқсау жолы бұл ең оңай жолы,жеке тәжірибе жолы бұл өте жауапты деңгей» деген Конфуциидің сөзімен бастаймыз.Практикалық жұмыс № 1.Берілген жұмысты әрбір оқушы өз дәптерлерінде жеке орындайды. Берілген тапсырманың алгоритмі төменде көрсетілген. 1) ABС жазыңқы бұрышын салыңыз.2) Жазыңқы бұрыштың қабырғалары арасында кез келген ВD сәулесін жүргізіңіз.3) Осы бұрыштардың ортақ қабырғасын жасыл түспен, ал бір-бірінің жалғасы болып табылатын қабырғаларды көк түспен ерекшелеңіз. Осылайша, әрбір оқушының дәптерінде сызба орындалды. Оқушылардың бұл жұмысты орындау процесін мұғалім қадағалап отырады және соңында бірқатар сұрақтар қояды. Сұрақтар:- Қанша бұрыш пайда болды?- Пайда болған бұрыштарды атап шығыңыз.- Бұрыштардың атаулары қандай?- Сыбайлас бұрышқа кім анықтама береді?Оқушылардың бірнеше талпыныстарынан кейін мұғалім сыбайлас бұрыштардың анықтамасын тұжырымдайды. Анықтама. Егер екі бұрыштың бір қабырғасы ортақ болып, ал қалған қабырғалары толықтауыш жарты түзулер болса, онда мұндай бұрыштар сыбайлас бұрыштар деп аталады. Практикалық жұмыс № 2. Оқушылар берілген жұмысты төменде көрсетілген алгоритм бойынша орындайды. 1) Екі қиылысушы түзу жүргізіңіз.2) Берілген түзулерді белгілеңіз.3) Түзулердің қиылысу нүктесін белгілеңіз.4) Алынған бұрыштарды транспортирмен өлшеңіз.5) Нәтижелерді дәптерге жазыңыз.Анықтама. Егер бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыш қабырғаларының толықтауыш жарты түзулері болып табылса, онда мұндай екі бұрышты вертикаль бұрыштар деп аталады. Осыдан кейін оқушылар мұғаліммен бірге презентация слайдтарын қарастыра отырып, сыбайлас және вертикаль бұрыштар жайлы теоремаларды дәлелдейді. ҚБ тапсырмасы: Топпен жұмыс Сызбаны қолданып,анықта: Е



    А O В

    G H

    АОН бұрышына сыбайлас бұрыштыВОН,АОЕВОGбұрышына сыбайлас бұрыштыАОG,AOE бұрышына вертикаль бұрыштыВОНAOH бұрышына вертикаль бұрыштыВОЕДискриптор:Білім алушы:
  • сыбайлас бұрыштарды көрсетеді;
  • вертикаль бұрыштарды көрсетеді:
  • топтар өзара бағалау жасау.жеке жұмыс жасау:оқулықтан 1.67, 1.701.73,№1.79 есептерді өз беттерінше орындау.тақтаға орындау.смайликтер арқылы бағалау

    Қосымша





































    № 3 - 4слайд





    Қосымша





































    № 5 – 10 слайд

    Сабақтың соңы5 минут































    3 минут
    в с 2 а 3 1 4 5



    Суреттегі сызбадан сыбайлас және вертикаль бұрыштарды кестеге толтырыңдар:



    Кері байланыс алуМен білдім...Маған ..... қызық болды?Маған ....қиын болды?Мен ...орындай алдым.Мен....түсіндім.Маған .....ұнады. осы сөз тіркестерін пайдалану арқылы стикерге өз пікірлерін жазып,хат қоржынға салу.

    Үй тапсырмасы. 1.71.1.72 есептерӨтілген материалды оқу, түсіну, есте сақтау. Сыбайлас және вертикаль бұрыштар жайлы теоремалардың дәлелдеулерін жаттау.


    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Кейбір жекелеген оқушылар үшін жетекші сұрақтар қою арқылы қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар үшін кеңестің болмауы.Ауызша мадақтау, мұғалімнің пікіріActiveboard – ты санитарлық талаптарға сай қолдану.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ