«Бекітілді» «Келісілді» ПК отырысында №2 мектеп-гимназия директорының
№2 мектеп-гимназия директоры: оқу ісі жөніндегі орынбасары:
_______________Г.О.Қалдыбаева _______________ Г.А. Аминова
«Сөз өнері»
таңдау курсының бағдарламасы
Дайындаған: Г.Қалдыбаева
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Шалқар қаласы
2017-2018 оқу жылы
Аудандық эксперттік комиссиясында қаралды.
Хаттама № ___________________________________
Эксперттік комиссия төрағасы: Ә.О.Оспанова
аудандық әдістемелік құрылымдық бөлімше меңгерушісі
Құрастырған: Г.Қалдыбаева
Шалқар ауданы №2 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Пікір жазған: К.Жұбаназарова
Шалқар ауданы №2 мектеп-гимназия директорының бейіндік оқыту жөніндегі орынбасары
Пікір
«Сөз өнері» бағдарламасы оқушылардың әдебиет теориясына қатысты жүйелі білім алуына, таным көкжиегінің кеңеюіне мол мүмкіндік туғызады. Аталған бағдарламаны оқу барысында оқушылар әдебиеттануға қатысты теориялық білімдерін тереңдетіп, әдебиеттегі шеберлікпен үйлесімділікті, шығарманың көркемдік ерекшеліктерінің қыр-сырын танып біледі. Әсемдік пен іскерлік құндылықтары оқушы бойына дариды.
Нәтижесінде әдебиет теориясымен қаруланған, көркем туындыға эстетикалық талғаммен білгір талдау жүргізе білетін және ләззат алып, алған әсерін өз пікірімен айшықты жеткізе алатын, шығармашылықпен қалам тербейтін, көркемсөзді нақышына келтіре келісті оқитын, тыңдарманын ұйытатын, әлеуеті ұшталған тұлға қалыптасады деп күтіледі.
Пікір жазған: К.Жұбаназарова
№2 мектеп-гимназия директорының бейіндік оқыту жөніндегі орынбасары
Түсінік хат
«Сыртын көріп іс бітпес,сырын білмей»
Абай Құнанбаев
«Көркем туынды да тірі организм тәрізді. Онда сол шығармаға жан, нәр беріп тұрған қан тамырлары болады. Егер оған соқпасақ, онда шығарманың құр сүлдері ғана қалмақ. Профессор Т.Ақшолақовтың бұл пікірі белгілі диктант Ю.М. Лотманның «Өнердің құрылым диалектикасы мен қызметіне іштей енбейінше, олардың өзара қатынасын біз түсіне алмаймыз» деген ғылыми байламымен үндестік табады.
Әдеби білімнің екі жағы- оқу мен талдау өзектес, бір-бірінсіз жүзеге асыру мүмкін еместігі ғалымдар еңбегінде айтылып жүр. Т.Ақшолақов «Көркем шығарманың эстетикалық табиғаты» атты еңбегінде шығармадағы көркемдік элементтерді табу, тану оңғайға
|
Р/с |
Мазмұны |
Сағат саны |
әдіс-тәсілдері |
білімдік ережесі |
Ескерту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
барлығы |
теория |
практика |
Мерзімі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Қазақтың ұлттық әдеби тілі |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Қазақ тілінің дыбыс жүйесі |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Дауысты дыбыстар. Дауыссыз дыбыстар. Буын, тасымал, екпін |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Үндестік заңы. Дыбыс үндестігі. Ілгеріңді ықпал (прогессивті ассимиляция) |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Үндестік заңы. Дыбыс үндестігі. Ілгеріңді ықпал (регрессивті ассимиляция) |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Дыбыс үндестігі. Тоғыспалы ықпал. |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
Буын үндестігі |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Ерін үндестігі |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
Бейімдестік заңы (аккомадация) |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
Бірге жазылатын сөздер емлесі |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
Бөлек жазылатын сөздер емлесі |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
Кірме сөздердің емлесі |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
Фонетикалық кешенді талдау |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
Сөз мағынасының түрлері |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
Негізгі сөздік құрам мен сөздік қор |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
Омоним |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
Жергілікті тіл ерекшеліктері |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18 |
Сөздік және оның түрлері |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19 |
Тұрақты тіркестердің семантикалық топтары |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 |
Этимология |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
21 |
Лексикалық кешенді талдау |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру |
ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
22 |
Сөзжасам жүйесі |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
түсіндіру
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ерназарова Рыскул АнасратдиновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Абай Құнанбаев 7 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Абай Құнанбаев 7 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
мектеп ұстазадарына оқушыларына
Материалдың қысқаша нұсқасы
«Бекітілді» «Келісілді» ПК отырысында №2 мектеп-гимназия директорының №2 мектеп-гимназия директоры: оқу ісі жөніндегі орынбасары: _______________Г.О.Қалдыбаева _______________ Г.А. Аминова
«Сөз өнері» таңдау курсының бағдарламасы
Дайындаған: Г.Қалдыбаева қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Шалқар қаласы 2017-2018 оқу жылы
Аудандық эксперттік комиссиясында қаралды. Хаттама № ___________________________________ Эксперттік комиссия төрағасы: Ә.О.Оспанова аудандық әдістемелік құрылымдық бөлімше меңгерушісі
Құрастырған: Г.Қалдыбаева Шалқар ауданы №2 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Пікір жазған: К.Жұбаназарова Шалқар ауданы №2 мектеп-гимназия директорының бейіндік оқыту жөніндегі орынбасары
Пікір
«Сөз өнері» бағдарламасы оқушылардың әдебиет теориясына қатысты жүйелі білім алуына, таным көкжиегінің кеңеюіне мол мүмкіндік туғызады. Аталған бағдарламаны оқу барысында оқушылар әдебиеттануға қатысты теориялық білімдерін тереңдетіп, әдебиеттегі шеберлікпен үйлесімділікті, шығарманың көркемдік ерекшеліктерінің қыр-сырын танып біледі. Әсемдік пен іскерлік құндылықтары оқушы бойына дариды. Нәтижесінде әдебиет теориясымен қаруланған, көркем туындыға эстетикалық талғаммен білгір талдау жүргізе білетін және ләззат алып, алған әсерін өз пікірімен айшықты жеткізе алатын, шығармашылықпен қалам тербейтін, көркемсөзді нақышына келтіре келісті оқитын, тыңдарманын ұйытатын, әлеуеті ұшталған тұлға қалыптасады деп күтіледі.
Пікір жазған: К.Жұбаназарова №2 мектеп-гимназия директорының бейіндік оқыту жөніндегі орынбасары
Түсінік хат «Сыртын көріп іс бітпес,сырын білмей» Абай Құнанбаев
«Көркем туынды да тірі организм тәрізді. Онда сол шығармаға жан, нәр беріп тұрған қан тамырлары болады. Егер оған соқпасақ, онда шығарманың құр сүлдері ғана қалмақ. Профессор Т.Ақшолақовтың бұл пікірі белгілі диктант Ю.М. Лотманның «Өнердің құрылым диалектикасы мен қызметіне іштей енбейінше, олардың өзара қатынасын біз түсіне алмаймыз» деген ғылыми байламымен үндестік табады. Әдеби білімнің екі жағы- оқу мен талдау өзектес, бір-бірінсіз жүзеге асыру мүмкін еместігі ғалымдар еңбегінде айтылып жүр. Т.Ақшолақов «Көркем шығарманың эстетикалық табиғаты» атты еңбегінде шығармадағы көркемдік элементтерді табу, тану оңғайға
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













