Материалдар / Ашық сабақ Абай Құнанбайұлы 6 сынып "Жетінші қара сөзінің тақырыбы, идеясы"

Ашық сабақ Абай Құнанбайұлы 6 сынып "Жетінші қара сөзінің тақырыбы, идеясы"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне таптырмас әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
3608
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Абайды оқы, таңырқа!Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы ОМ
Күні: 14.12.2018 жМұғалімнің есімі: Реймова Камшат Ермекбаевна
Сынып: 6 «б»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыАбайдың «Жетінші сөзінің» тақырыбы, идеясы
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) оқу бағдарламасына сілтеме:Т/Ж. 6.2. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушы: Абайдың «Жетінші сөзінің» мазмұнын меңгереді.


Көпшілігі: Мәтіннің мазмұнын, негізгі идеясын біледі.


Кейбіреуі: Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық


мәселені түсінеді, ол туралы өз ойын дәлелдейді.
Бағалау критерийі:



  • Абайдың «Жетінші сөзінің» мазмұнын біледі;
  • Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсінеді;
  • Негізгі идеясын біледі.
  • Тілдік мақсат:Оқушылар орындай алады:Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Негізгі идея, қарасөз, мәтін.Диалог құруға, мәтін жазуға арналған пайдалы тіркестер:Тәннің құмары, жанның құмары, сырнай-керней, өрісімізді ұзарту.Талқылауға арналған сұрақтар:Абайдың қара сөзді жазудағы мақсаты не?Абайдың қанша қара сөзі бар?
    Құндылықтарға баулу:Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы
    Пәнаралық байланыс:Қазақ тілі, өзін-өзі тану
    АКТ қолдану дағдыларыПрезентация көрсетілімі, бейнеролик
    Алдыңғы оқу:Абайдың шығармашылығы
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы7 минут











    3 минут





















    3 минут
    Өткен сабақты қайталау мақсатында «Сиқырлы таяқша» әдісі арқылы оқушылар сиқырлы сандықшадан таяқша таңдап алады. Таяқшада берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар Абайдың өмірі мен шығармашылығынан алынған. Таяқшада боялған түстер арқылы оқушылар үш топқа бөлінеді.

    «Болжам сурет» әдісі интербелсенді тақтадан тақырыпқа сай суреттер көрсету арқылы жаңа сабақ тақырыбын болжатамын. Ендеше бүгінгі сабақтың тақырыбы «Абайдың «Жетінші сөзінің» идеясы мен тақырыбы». Ал, енді, балалар «Қораптағы сөздер» әдісі арқылы құтыдан сөздер таңдап алыңыздар. Сол сөздерден бүгінгі сабағымыздың мақсатына сай келетінін табайық. Ендеше бүгінгі сабағымызда қол жеткізетін мақсатымыз«Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру».Қара сөзі, қара өлеңі қарымды,Толғайды Абай мұңым менен зарымды.Абай сынды дана туған халықтың,Ұл - қызы да болу керек дарынды, -деген өлең жолдары арқылы бастағым келіп отыр.
    «Сиқырлы таяқша» әдісі

    Болжам сурет» әдісі





    «Қораптағы сөздер»әдісі
    Ортасы3 минут

    7 минут



















































































    2 минут







    9 минут





























    2 минут
    Интербелсенді тақтадан Абайдың жетінші қара сөзінің бейнеролигін көрсетемін. Айтылым.Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі.1-топ. «Семантикалық карта» әдісі арқылы кестені толтырады.



    Дескриптор:
  • Жанның тамағын анықтайды.
  • Тәннің тамағын табады.


  • 2-топ. «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы күнделікті толтырады.

    Дескриптор:
  • Мәтіндегі сөйлемдердің мәнін түсінеді.


  • 3-топ. «Маңызды аймақ» әдісі арқылы шеңберді толтырады. Дескриптор:
  • Мәтіннен маңызды ақпаратты табады.
  • Оларды маңызына қарай жіктейді.


  • ҚБ. «Қалпақ, шапан» . Өте жақсы, әрі толық жауап берген топқа екеуі де үлестіріледі.

    Жазылым.Жеке жұмыс. 2-тапсырма. Ақын пікірін қолдап немесе қарсы шығып пікір білдір. Жұпта талқыла. Ойыңды 4 сөйлем тәсілі арқылы жүйелі жеткіз.4 сөйлем тәсілі бойынша жауап береді, бұл тәсіл оқушының ойын жинақтап, дәлелді сөйлеуге бағыттайды.Төрт сөйлем 1. Пікір. Ақын көзқарасы туралы пікірін бір сөйлеммен айтады. 2. Дәлел. Пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді.4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады.

    Дескриптор:1.Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.2.Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді.

    ҚБ.Мұғалімнің дескриптормен бағалауы.






    «Семантикалық карта» әдісі





































    «Екі жақты күнделік» әдісі











    «Маңызды аймақ» әдісі

























    «Төрт сөйлем» әдісі



    Аяқталуы3 минут2 минут









    Рефлексия. «Сиқырлы таяқша» арқылы бүгінгі сабақта алған әсерімен, білімдерімен бөліседі.Мысалы, «Мен бүгінгі сабақта ...»Кері байланыс: Мадақтаушы-бағалаушы кері байланыс.Үйге тапсырма: «Абайдың «жетінші сөзіндегі» көріктеу құралдарын табу.«Сиқырлы таяқша» әдісі
    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сізқосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілетіжоғары оқушыларғатапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз?Қауіпсіздік және еңбектіқорғау ережелері:

    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар небілді?Сыныптағы ахуалқандайболды?Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?Мен берілгенуақытішіндеҮлгердімбе? Менөзжоспарымақандай түзетулеренгіздімжәненеліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


























    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
    Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:














































    С.Бердіқұлов атындағы орта мектебі КММБекітемінМектеп директоры ___________Г.С.Бухатова









    Қысқа мерзімді жоспарТақырыбы:«Абайдың «Жетінші сөзінің» тақырыбы мен идеясы»



    Реймова Камшат ЕрмекбаевнаҚазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі























    Ұзынағаш ауылы2018-2019 оқу жылы
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ