Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    САБАҚ:

    Мектеп:

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5



    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Әлемдегі ірі кітапханалар

    Абай Құнанбайұлы. «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңі


    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    О3.Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.


    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсінеді

    Оқушылардың көбісі: шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсініп, тақырыбын анықтайды

    Оқушылардың кейбірі : шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды талдайды, өз көзқарасын білдіреді

    Бағалау критерийлері

    • Өлеңнің тақырыбын анықтайды

    • Өлеңнің мазмұнын түсінеді

    • Өлеңде айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді

    Дескриптор

    • Адам бойындағы жаман және жақсы қасиеттерді біледі:

    • Өлеңнің мазмұнын түсінеді

    • Цитататалармен жұмыс жүргізе алады

    • Мәтінде кездесетін кейбір сөздердің мағынасын ашады

    • Қорытынды ойын сипаттап айтады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Пән лексикасы және терминология:өнер, білім, көзі ашық, жаман, жақсы қасиеттер, бес асыл іс, бес жаман іс т.с.с

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер;

    Менің ойымша...., мен оны былай түсіндіремін....., себебі....., оған мынандай дәлел келтіре аламын...., мәселенің шешеу жолдарын ұсынар болсам,...., қорыта келе,.......

    Құндылықтар

    Адамгершілік, адам бойындағы жақсы қасиеттерді бағалау, білім, ғылымға деген құштарлық және оны бағалау



    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    5 мин


    Оқушылар «Мен саған, сен маған әдісі» арқылы бір-біріне сәттілік, көңіл-күй тілеу.

    Топқа бөліну. Түрлі фигуралар арқылы. Shape1

    Үй тапсырмасын «Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрау. Яғни сұрақтар қағып алу. Shape2

    Қызығушылықты ояту.


    1. Мақалды жалғастырыңыз.
      Жақсыдан үйрен
      (Жаманнан жирен)
      Талап тұлпар
      (Білім сұңқар)
      Талант қартаймайды
      (Білім ортаймайды)
      Әріптен білім
      (Әліппеден ғылым)
      Ақыл азбайды,
      (Білім тозбайды)

    2. Мақалдан қандай қасиеттерді аңғардыңыздар?

    Оқушылардың жауабын тыңдау. Сабақтың тақырыбына болжам жасайды. Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.


    Сабақтың ортасы

    5 мин













































































    20 мин




















    5 мин












    Оқылым алды тапсырмасы

    Ойтүрткі

    ЖЖ

    Оқушылар тапсырманы жұпта орындайды. Кестені толтырады.

    (Мұғалім уақытты белгілейді) Жұптар жұмыстарын бір-бірімен алмастырады, танысады, бағалайды.

    Бағалау критерийі:

    • Адам бойындағы жаман және жақсы қасиеттерді біледі:


    Адамның жақсы қасиеттері

    Адамның жаман қасиеттері




    Оқылым тапсырмасы

    Оқушылар тапсырманы топта орындайды.

    Тыңдайық.

    1-топ.

    Ғылым таппай мақтанба,
    Орын таппай баптанба, 
    Құмарланып шаттанба,
    Ойнап босқа күлуге.
    Бес нәрседен қашық бол,
    Бес нәрсеге асық бол,
    Адам болам десеңіз.
    Тілеуің, өмірің алдыңда,
    Оған қайғы жесеңіз.
    Өсек, өтірік, мақтаншақ, 
    Еріншек, бекер мал шашпақ – 
    Бес дұшпаның, білсеңіз. 
    Талап, еңбек, терең ой, 
    Қанағат, рақым, ойлап қой –
    Бес асыл іс, көнсеңіз. 

    Жамандық көрсең нәфрәтлі, 
    Суытып көңіл тыйсаңыз. 
    Жақсылық көрсең ғибрәтлі, 
    Оны ойға жисаңыз
    .


    Мұнда: Нәфрәтлі – жеркенішті деген сөз.
    Ғибрәтлі – үлгі деген сөз


    Сөйлесейік


    1. Автор неге мақтанба, баптанба, шаттанба деген ескертулер айтады?

    2. Бес асыл іс пен бес жаман істі анықтаңыз. Олар неге жақсы немесе жаман қасиеттер болып есептеледі?

    Бірге орындайық.

    1. Жамандық көрсең нәфрәтлі, 

    Жақсылық көрсең ғибрәтлі, - деген ойға түсінік беріңіз.

    Сипаттайық

    1. Шумақтан қандай қорытынды шығаруға болады?



    2-топ.

    Тыңдайық


    Болмасаң да ұқсап бақ,
    Бір ғалымды көрсеңіз.
    Ондай болмақ қайда деп, 
    Айтпа ғылым сүйсеңіз,
    Сізге ғылым кім берер, 
    Жанбай жатып сөнсеңіз? 
    Дүние де өзі, мал да өзі, 
    Ғылымға көңіл берсеңіз. 
    Білгендердің сөзіне 
    Махаббатпен ерсеңіз.
    Ақыл сенбей сенбеңіз,
    Бір іске кез келсеңіз.
    Ақсақал айтты, бай айтты,
    Кім болса, мейлі, сол айтты –
    Ақылменен жеңсеңіз. 
    Надандарға бой берме,
    Шын сөзбенен өлсеңіз.
    Аят, хадис емес қой,
    Күпір болдың демес қой,
    Қанша қарсы келсеңіз


    Сөйлесейік

    Болмасаң да ұқсап бақ,
    Бір ғалымды көрсеңіз.
    Ондай болмақ қайда деп, 
    Айтпа ғылым сүйсеңіз,
    Сізге ғылым кім берер, 
    Жанбай жатып сөнсеңіз? 

    1. Асты сызылған сөздердің мағынасын түсіндіріңіз.

    2. Ғылымның пайдасын автор қалай көрсетеді?


    Бірге орындайық

    1. Ақыл сенбей сенбеңіз,
      Бір іске кез келсеңіз, - деп автор неден сақтандырады?

    Сипаттайық

    1. Автор ойын қорытындылаңыз.


    Өлеңге тілдік талдау жасайық. Біз қазақ тілінен синоним сөзді өттік. Асық - сөзінің синонимі ұмтылу, қашық – сөзінің синонимі аулақ болу.
    Абайдың өлеңінде 5 асыл іс: талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақымшылдық,. 5 жаман іс: өсек, өтірік айту, мақтаншақтық, еріншектік, бекер мал шашпақ.



    Бүгін біз Абай Құнанбаевтың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі. Өлең – поэзиялық жанр түріне жатады. Онда ұйқас, ырғақ болады.
    Мысалы:
    Ғылым таппай/ мақтанба, - а
    Орын таппай/ баптанба, - а
    Құмарланып/ шаттанба, - а
    Ойнап/ босқа күлуге. - б
    Өлеңнің құрылымдық жүйесі
    1. 1 - шумақ
    2. 4 тармақ
    3. 2 бунақ
    4. қара өлең ұйқасы

    Мағыналық картаны толтыру.
    Тақырыбы: «Ғылым таппай мақтанба»
    Авторы: Абай Құнанбайұлы
    Жанры: Поэзия
    Түйінді ой: Жас уақытта оқып, білім алуға шақырады
    Негізгі идеясы: Болмасаң да ұқсап бақ, бір ғалымды көрсеңіз

    Тәрбиелік мәні: Жамандықтан жирену, Жақсылыққа үйрену, ғылымға көңіл бөлу. 



    Тапсырма.

    1. Диагармманың қызыл түсіне жұпта талқылаған ойларыңызды жазыңыз.

    2. Көк түске өлеңдегі негізгі оды жазыңыз.

    3. Сары түске екі ойдың ұқсастығын жазыңыз

    4. Жасыл түске екі ойдың айырмашылығын жазыңыз

    5. Ойларыңызды жинақтап, қорытынды шығарыңыз.


    Shape3







    Бүгінгі сабақты С. Торайғыровтың мына өлеңімен аяқтағым келіп тұр.
    Асыл сөзді іздесең,
    Абайды оқы, ерінбе
    Адамдықты көздесең,
    Жаттап тоқы көңілге


    Үйге тапсырма: «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін жаттау.


    Бағалау: Жұлдызша не смайликтер арқылы мұғалімнің бағалауы жүзеге асады

    Shape4 өте жақсы

    Shape5 толықтыр Shape6 ойлан







    https://www.zharar.com/kz/olen/1203-abay_kunanbaev.html























    Сабақтың соңы

    5 мин

    Кері байланыс:


    Shape7

    Ауызша кері байланыс

    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

    Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

    Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

    Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

    Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

    Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?



    Ойлану

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:


    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Арыстанова Гаухар
    15 Мамыр 2021
    385
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әріптестестеріме әдістемелік көмек ретінде
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    САБАҚ:

    Мектеп:

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5



    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Әлемдегі ірі кітапханалар

    Абай Құнанбайұлы. «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңі


    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    О3.Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.


    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсінеді

    Оқушылардың көбісі: шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсініп, тақырыбын анықтайды

    Оқушылардың кейбірі : шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды талдайды, өз көзқарасын білдіреді

    Бағалау критерийлері

    • Өлеңнің тақырыбын анықтайды

    • Өлеңнің мазмұнын түсінеді

    • Өлеңде айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді

    Дескриптор

    • Адам бойындағы жаман және жақсы қасиеттерді біледі:

    • Өлеңнің мазмұнын түсінеді

    • Цитататалармен жұмыс жүргізе алады

    • Мәтінде кездесетін кейбір сөздердің мағынасын ашады

    • Қорытынды ойын сипаттап айтады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Пән лексикасы және терминология:өнер, білім, көзі ашық, жаман, жақсы қасиеттер, бес асыл іс, бес жаман іс т.с.с

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер;

    Менің ойымша...., мен оны былай түсіндіремін....., себебі....., оған мынандай дәлел келтіре аламын...., мәселенің шешеу жолдарын ұсынар болсам,...., қорыта келе,.......

    Құндылықтар

    Адамгершілік, адам бойындағы жақсы қасиеттерді бағалау, білім, ғылымға деген құштарлық және оны бағалау



    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    5 мин


    Оқушылар «Мен саған, сен маған әдісі» арқылы бір-біріне сәттілік, көңіл-күй тілеу.

    Топқа бөліну. Түрлі фигуралар арқылы. Shape1

    Үй тапсырмасын «Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрау. Яғни сұрақтар қағып алу. Shape2

    Қызығушылықты ояту.


    1. Мақалды жалғастырыңыз.
      Жақсыдан үйрен
      (Жаманнан жирен)
      Талап тұлпар
      (Білім сұңқар)
      Талант қартаймайды
      (Білім ортаймайды)
      Әріптен білім
      (Әліппеден ғылым)
      Ақыл азбайды,
      (Білім тозбайды)

    2. Мақалдан қандай қасиеттерді аңғардыңыздар?

    Оқушылардың жауабын тыңдау. Сабақтың тақырыбына болжам жасайды. Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.


    Сабақтың ортасы

    5 мин













































































    20 мин




















    5 мин












    Оқылым алды тапсырмасы

    Ойтүрткі

    ЖЖ

    Оқушылар тапсырманы жұпта орындайды. Кестені толтырады.

    (Мұғалім уақытты белгілейді) Жұптар жұмыстарын бір-бірімен алмастырады, танысады, бағалайды.

    Бағалау критерийі:

    • Адам бойындағы жаман және жақсы қасиеттерді біледі:


    Адамның жақсы қасиеттері

    Адамның жаман қасиеттері




    Оқылым тапсырмасы

    Оқушылар тапсырманы топта орындайды.

    Тыңдайық.

    1-топ.

    Ғылым таппай мақтанба,
    Орын таппай баптанба, 
    Құмарланып шаттанба,
    Ойнап босқа күлуге.
    Бес нәрседен қашық бол,
    Бес нәрсеге асық бол,
    Адам болам десеңіз.
    Тілеуің, өмірің алдыңда,
    Оған қайғы жесеңіз.
    Өсек, өтірік, мақтаншақ, 
    Еріншек, бекер мал шашпақ – 
    Бес дұшпаның, білсеңіз. 
    Талап, еңбек, терең ой, 
    Қанағат, рақым, ойлап қой –
    Бес асыл іс, көнсеңіз. 

    Жамандық көрсең нәфрәтлі, 
    Суытып көңіл тыйсаңыз. 
    Жақсылық көрсең ғибрәтлі, 
    Оны ойға жисаңыз
    .


    Мұнда: Нәфрәтлі – жеркенішті деген сөз.
    Ғибрәтлі – үлгі деген сөз


    Сөйлесейік


    1. Автор неге мақтанба, баптанба, шаттанба деген ескертулер айтады?

    2. Бес асыл іс пен бес жаман істі анықтаңыз. Олар неге жақсы немесе жаман қасиеттер болып есептеледі?

    Бірге орындайық.

    1. Жамандық көрсең нәфрәтлі, 

    Жақсылық көрсең ғибрәтлі, - деген ойға түсінік беріңіз.

    Сипаттайық

    1. Шумақтан қандай қорытынды шығаруға болады?



    2-топ.

    Тыңдайық


    Болмасаң да ұқсап бақ,
    Бір ғалымды көрсеңіз.
    Ондай болмақ қайда деп, 
    Айтпа ғылым сүйсеңіз,
    Сізге ғылым кім берер, 
    Жанбай жатып сөнсеңіз? 
    Дүние де өзі, мал да өзі, 
    Ғылымға көңіл берсеңіз. 
    Білгендердің сөзіне 
    Махаббатпен ерсеңіз.
    Ақыл сенбей сенбеңіз,
    Бір іске кез келсеңіз.
    Ақсақал айтты, бай айтты,
    Кім болса, мейлі, сол айтты –
    Ақылменен жеңсеңіз. 
    Надандарға бой берме,
    Шын сөзбенен өлсеңіз.
    Аят, хадис емес қой,
    Күпір болдың демес қой,
    Қанша қарсы келсеңіз


    Сөйлесейік

    Болмасаң да ұқсап бақ,
    Бір ғалымды көрсеңіз.
    Ондай болмақ қайда деп, 
    Айтпа ғылым сүйсеңіз,
    Сізге ғылым кім берер, 
    Жанбай жатып сөнсеңіз? 

    1. Асты сызылған сөздердің мағынасын түсіндіріңіз.

    2. Ғылымның пайдасын автор қалай көрсетеді?


    Бірге орындайық

    1. Ақыл сенбей сенбеңіз,
      Бір іске кез келсеңіз, - деп автор неден сақтандырады?

    Сипаттайық

    1. Автор ойын қорытындылаңыз.


    Өлеңге тілдік талдау жасайық. Біз қазақ тілінен синоним сөзді өттік. Асық - сөзінің синонимі ұмтылу, қашық – сөзінің синонимі аулақ болу.
    Абайдың өлеңінде 5 асыл іс: талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақымшылдық,. 5 жаман іс: өсек, өтірік айту, мақтаншақтық, еріншектік, бекер мал шашпақ.



    Бүгін біз Абай Құнанбаевтың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі. Өлең – поэзиялық жанр түріне жатады. Онда ұйқас, ырғақ болады.
    Мысалы:
    Ғылым таппай/ мақтанба, - а
    Орын таппай/ баптанба, - а
    Құмарланып/ шаттанба, - а
    Ойнап/ босқа күлуге. - б
    Өлеңнің құрылымдық жүйесі
    1. 1 - шумақ
    2. 4 тармақ
    3. 2 бунақ
    4. қара өлең ұйқасы

    Мағыналық картаны толтыру.
    Тақырыбы: «Ғылым таппай мақтанба»
    Авторы: Абай Құнанбайұлы
    Жанры: Поэзия
    Түйінді ой: Жас уақытта оқып, білім алуға шақырады
    Негізгі идеясы: Болмасаң да ұқсап бақ, бір ғалымды көрсеңіз

    Тәрбиелік мәні: Жамандықтан жирену, Жақсылыққа үйрену, ғылымға көңіл бөлу. 



    Тапсырма.

    1. Диагармманың қызыл түсіне жұпта талқылаған ойларыңызды жазыңыз.

    2. Көк түске өлеңдегі негізгі оды жазыңыз.

    3. Сары түске екі ойдың ұқсастығын жазыңыз

    4. Жасыл түске екі ойдың айырмашылығын жазыңыз

    5. Ойларыңызды жинақтап, қорытынды шығарыңыз.


    Shape3







    Бүгінгі сабақты С. Торайғыровтың мына өлеңімен аяқтағым келіп тұр.
    Асыл сөзді іздесең,
    Абайды оқы, ерінбе
    Адамдықты көздесең,
    Жаттап тоқы көңілге


    Үйге тапсырма: «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін жаттау.


    Бағалау: Жұлдызша не смайликтер арқылы мұғалімнің бағалауы жүзеге асады

    Shape4 өте жақсы

    Shape5 толықтыр Shape6 ойлан







    https://www.zharar.com/kz/olen/1203-abay_kunanbaev.html























    Сабақтың соңы

    5 мин

    Кері байланыс:


    Shape7

    Ауызша кері байланыс

    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

    Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

    Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

    Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

    Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

    Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?



    Ойлану

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:


    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 5 сынып
    15.05.2021
    385
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Арыстанова Гаухар
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации