«Ой қозғау» әдісі
Сұрақтардың жауап
беріңдер
-
«Адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар,
мінез деген нәрселермен озбақ» деген автордың пікірінің маңыздылығы
неде?
-
Айтылған ойға қатысты қандай тірек сөздер
қолданылған?
ҚБ
Басбармақ
https://www.youtube.com/watch?v=5EC1Rr3BM08
«Отыз екінші қара
сөзін» бейнематериал
ұсынылады
1-тапсырма
Жеке жұмыс
«Блум
түймедағы»
Блум жүйесіне негізделген деңгейлік
сұрақтарға жауап беріңдер
1. Қарапайым
сұрақтар: Білім мен ғылымды үйренудің
неше шартын көрсеткен?
2. Анықтаушы
сұрақ: Ғылымды, ақылды сақтайтын
не?
3. Тәжірибелік
сұрақтар: Сіз ғылым мен білімді қандай мақсатпен
үйренер едіңіз?
4. Интерпретациялық (түсіндіруші)
сұрақ. Неге ақын «Шала мейір шала байқайды?» деген
ой айтады?
5. Шығармашылық
сұрақтар: Абай не себепті «білім» және «Ғылым» сөздерін
жиі қолданған?
6. Бағалау
сұрақтары. Неліктен Абайдың пікірі таза ғылым жайлы
болмаса да, бүгінге дейін өзекті болып қала
береді?
2-тапсырма
Топтық жұмыс «Талдап
білу»
1-топ: «Ғылым»
"GROW" әдісі
бойынша Ғылым, білімді
үйренудің бірінші
талабына, шартына талдау
жасаңыз
G-мақсат: Хакім Абайдың ғылым, білім
үйренуге байланысты «білім-ғылым табылса,
ондай-мұндай іске жаратар едім деп, дүниенің бір қызықты нәрсесіне
керек болар еді деп іздемекке керек» деген
сөзінде адамның алдына қойған мақсаты
қандай?
R-қазіргі
жағдай: Қазіргі кезде Абай
айтқан «Адамның көңілі шын
мейірленсе, білім-ғылымның өзі де адамға мейірленіп, тезірек қолға
түседі. Шала мейір шала байқайды» деген сөзінің
маңызы бар
ма?
O-қолдағы
мүмкіндіктер:
«Сол рахат білгеніңді берік
ұстап, білмегеніңді тағы да сондай білсем екен деп үміттенген
құмар, махаббат пайда болады», - дегендей
білім, ғылым үйрену үшін қолда
қандай мүмкіндіктер бар?
W-іс-әрекет: Білім, ғылым үйрену үшін
қандай іс-әрекет жасар едіңдер?
2-топ: «Ақыл»
FILA кестесі арқылы ғылым,
білімді үйренудің екінші талабын, шартын
талдайды
F-Дерек:
ғылым, білімді
үйренудің бахас (бәсеке) талабына
дерекдер келтіреді
I-Пікір: Абай айтқан
«ғылымды үйренгенде, ақиқат
мақсатпен білмек үшін үйренбек керек»
деген талабына қандай пікір
айтар едіңдер?
L-Сұрақ:
Азырақ бахас пен көбірек бахас
айырмашылығы қандай?
А-шешім: Хакім Абай
«Бахас - өзі де ғылымның бір
жолы, бірақ оған хирслану жарамайды» дейді. Бахасқа байланысты
қандай шешім қабылдар едің?
3-топ: «Қайрат»
«Төрт ресурс»
әдісі «Ғылым, білімді
үйренудің үшінші,
төртінші талабын, шартын
талдайды
Кодтай
білу
«Үшінші - әрбір хақиқатқа
тырысып ижтиһатыңмен көзің жетсе, соны тұт» деген сөзі неге
негізделген?
|
Қолдана
білу
Үшінші және
төртінші талапты қалай дәл қазір қолдана
аламын?
Басқалар мұнан
не алады?
|
Түсіне
білу
«мұлахаза қылу, екіншісі -
берік мұхафаза қылу» дегеді қалай
түсінесің?
Хакім Абайдың үшінші және төртінші талабы өзара
қалай байланысқан?
|
Бағалай
білу
Кімнің
ұстанымы, пікірі мен мүддесі қозғалган?
Қандай пікір
айтылған?
|
4-топ: «Жүрек»
«Тоғыз қырлы Гауһартас» Ғылым,
білімді үйренудің бесінші,
алтыншы талабын, шартын
талдайды.
Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі
өзі де есті болады
Абайдың он тоғызыншы және отыз бірінші
қарасөздеріндегі естігенді ұмытпастыққа арналған төрт түрлі себепті
және ой кеселдерімен бесінші, алтыншы талаптарды үлкен ромбылы
торға орналастыру қажет. Маңызды тармақтарды әдетте ромбының
жоғарғы жағына, ал оншалықты маңызды еместерін төменгі бөлігіне
орналастырады. Әр қатарда орналасқан тармақтардың маңызы
бірдей.
Дескриптор: 5 балл
2 балл
3-тапсырма
Топтық жұмыс
S
trengths – күшті жақтары | |