Ұйымдастыру
кезеңі
Амандасу, оқушыларды
түгендеу.
Мәтінді тыңдай
отырып, кім екенін анықтау арқылы жаңа тақырыпты
ашады.
XVIII ғасырдағы
Қазақ хандығы билеушілерінің бірі. Шығыстың жеті тілін білген.
Домбыраны жақсы тартқан. Жауырыны қақпақтай, дене күші зор еді.
Сөзге шебер әрі тапқыр еді. Сөзіне берік, алғыр ойлы, адал әрі
әділдігімен көзге түскен, шешендігімен, қазақтардың ежелден келе
жатқан әдет заңдарын, шежіресін өте жақсы білетіндігімен
ерекшеленетін ең беделді әрі адал тарихи
тұлға.
Сабақтың
тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері
жарияланады.
1-тапсырма
А
деңгейі
«Төрт сөйлем»
тәсілі арқылы оқушылар өздерінің
түсінгенін, қарастырылған мәселелер бойынша жұмыс жасау деңгейлерін
бағалайды.
-
Пікір
( Абылайдың бойында
қасиеті бар)
Мәтін бойынша
туындаған өзіндік пікірін бір сөйлеммен
білдіреді.
-
Дәлел
(Өзі ұйықтап
жатқанда, үсті жап-жарық боп
тұрады)
Келтірілген өзіндік
пікірді бір сөйлеммен дәлелдеп
шығады.
-
Мысал
( Жерге отырмайды,
ештеңе таппаса, киімін астына төсеп
отырады)
Келтірілген өзіндік
пікірді негіздеп кету мақсатында бір сөйлеммен мысал
жазады.
-
Қорытынды
( Абылай - төре
тұқымынан шыққан, ел басқару қабілеті жоғары
хан)
Өзіндік пікірді
нақты пысықтау үшін қорытынды бір сөйлеммен
келтіреді.
Дескриптор:
- пікірін бір
сөйлеммен білдіреді
- пікірін
дәлелдейді
- пікірге мысал
келтіреді
-қорытынды сөйлем
жазады
В
деңгейі
SWOT-Абылай ханның
ішкі және сыртқы саясаты
Күшті
жақтары
|
Әлсіз
жақтары
|
Қауіп-қатер
|
Мүмкіндіктері
|
С
деңгейі
Абылай хан туралы
берілген деректерді талдап, қорытынды
жасаңдар.
Ш.Уәлиханов
|
«Қазақтардың аңыз
әңгімелерінде Абылай айрықша қасиеті бар киелі, керемет құдірет
иесі болып саналады. Ешбір ханның Абылайдай шексіз билікке қолы
жеткен жоқ».
|
Ә.Бөкейхан
|
«Абылай! деп ұран тастау тіпті
Сібір казак-орыстарында да бар. Олардың біреуі өзінің ұлын
1904-1905 жылдардағы орыс-жапон соғысына аттандырып тұрып, оған
бата ретінде: «Абылай! Абылай!» деп атой сал... «Абылай деп шабуыл
жаса!» дегенін көрдім».
|
И.Крафт
|
«Ол қалыптасқан нақты
жағдайларға қарай бірде Ресейге, бірде Қытайға, енді бірде
Жоңғарияға шын берілген болып көріне білді, ал шын мәнінде ешкімге
де бас иген жоқ».
|
Сенің
пікірің
|
|
Абылай ханның
күйлері және дарынды күйші екендігінен мәлімет алады, ақпарат
жинайды)
Абылай ханның
күйлерінде ел қамы мен халық тағдыры жөнінде толғанған ойлы сезім
белең алып жатады. абылай ханның күйлері: «Ақ толқын», «Бұлан
жігіт», «Дүние қалды», «Жетім торы», «Қайран
елім»,т.б
«Аяқталмаған ой»
әдісі
Абылай – Қазақ
хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері.
Себебі.....
Абылайдың қазақ
жерлерін біріктіру жолындағы күресін .......
түсінемін.
Абылайдың ішкі және
сыртқы саясатына
көзқарасым..........
Кері
байланыс.
Бүгінгі
сабақта
Мен ....
үйрендім.
Маған... қызықты
болды.
Маған ... қиын
болды.
|