Ашық сабақ Адам ағзасына С дәруменінің маңызы 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Адам ағзасына С дәруменінің маңызы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ұстаздарға арналған 8 сынып жаңартылған бағдарламаға арналған сабақ жоспары. Сабақта оқушылар топтық жұптық жекелей жұмыс тапсырмаларымен қамтылған. Әр тапсырма сайын кері байланыстар берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің 17 орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Жұматай Маржан Әуезханқызы.

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Адам ағзасындағы негізгі дәрумендердің маңызы.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.2.7. азық түлік құрамындағы С дәруменін анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлығы үшін: Азық түлік құрамындағы С дәруменін анықтау.

Көпшілігі үшін: Тағамда С дәруменін сақтау ережелерін түсіну.

Кейбіреуі үшін: С дәруменінің жетікіліксіздігі зардабын сипаттау.

Бағалау критерийі

  1. -Азық түлік өнімдерінің құрамындағы С витаминін анықтайды

  2. -Тағам өнімдерінде С дәруменін сақтау әдістерін түсіндіреді.

  3. -Адам өміріндегі С дәрумендерінің жетіспеушілігінен туындайтын ауруларды сипаттайды.

Тілдік мақсаттар


Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

- Қырқұлақ ауруының пайда болу себебі?

-С дәруменінің маңызы қандай?

аскорбин қышқылы, қырқұлақ (цинга),

Құндылықтарға баулу



Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі және бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы барысында оқушылар дәруменнің жеткіліксіздігінен туындайтын ауруларды анықтайды.


Пәнаралық байланыс

химия, медицина

Алдыңғы білім


8.1.2.6. Дәрумендер және олардың маңызы.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Сабақтың басы

7 мин
















І. Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, назарын сабаққа аудару, топ ережесін құру.

  2. Қалыпты атмосферасын құру: «Жүректен жүрекке» әдісі оқушылар бір-біріне жүрек жылуын сыйлап мейірімді, қайырымды, жылы сезімге толы екенін, жақсылықтын бәрі жүректен шығатынын жеткізу.

  3. Оқушыларды топқа бөліну: « Атомдар мен молекула».

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

«Карта ойыны» әдісі арқылы өткен сабақты қорытындылау. Әр топқа оқушы санына қарай карта таратылып, өткен тақырып бойынша сұрақтар мен жауаптар екі картаға жазылып, келесі топқа беріледі.

Кері байланыс: «Ауа райы» арқылы бағалау.


Қағаз қиындылары











Сабақтың ортасы


10 мин






































5 мин





























7 мин



































Сергіту сәті

2 мин







7 мин









































































Сабақтың соңы

2 мин





ІІІ. Жаңа сабақ.

1 -тапсырма.

Оқу мақсаты: Азық түлік құрамындағы С дәруменін анықтау.

Ойлау дағдыларының деңгейлері: қолдану

Бағалау критерийлері: Азық түлік өнімдерінің құрамындағы С витаминін анықтайды.

Тапсырма. Оқушылар практикалық жұмысты DEAL әдісі арқылы орындайды.

Қ ұрал-жабдықтары: қарақат, лимон қышқылы, Болгар бұрышы, 5 % иод ерітіндісі,тазартылған су, химиялық өлшеуіш ыдыстар,дәке пышақ.

D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау, сынау, өлшеу).

E – Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу).

A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау, себептерін атау).

L – Links – байланыс (болжамдар немесе қорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру).

Дескриптор:

  • -С дәрумені кездесетін өсімдіктерді анықтайды.

  • -Ерітіндінің көк түске боялу себебін түсінеді.

  • -С витаминінің консервіленген шырындардың құрамында көбірек болу себептерін талдайды.

  • -Тағамдағы С дәруменін анықтау нәтижелерін қорытындылайды.

Қ.Б:«Ай» әдісі арқылы оқушылар өз-өзін суреттер арқылы бағалайды, мұғалім оқушыны бағалайды.

Толық ай – сабақты толық түсіндім;

Жарты ай - мен жартылай түсіндім;

Месяц 1 Жаңа ай – менің түсінбегенім.

Кері байланыс:

1. C дәрумені кездесетін өсімдіктерді білесің бе?

2.Тағам құрамындағы дәруменді алу барысында ерітіндінің көк түске боялу себебін түсіндің бе?


2 -тапсырма.

Оқу мақсаты: Тағамда С дәруменін сақтау ережелерін түсіну.

Ойлау дағдыларының деңгейлері: қолдану.

Бағалау критериилері: Тағам өнімдерінде С дәруменін сақтау әдістерін түсіндіреді.

Тапсырма. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқушылар топпен жұмыс жасайды. Тағамда С дәруменін сақтауға арналған сіз білетін ережелерін түсіндіріңіз.

Дескриптор:

-Азық –түлік құрамындағы С дәруменін сақтау әдістерін атайды

-Ас әзірлегенде витаминдерді мүмкіншілігінше қалай сақтауға болатынын біледі.

-Дәрумендерді сақтау әдістерінің ерекшеліктерін ажыратады.

Қ.Б:«Кемпірқосақ» әдісімен оқушылар жұптар бір-біріні бағалайды.

Кері байланыс:

1.Азық –түліктер құрамындағы дәрумендерді сақтау әдістерін білесізбе?

2.Күнделікті тұрмыста қолданатын сақтау әдісінің қандай түрлерін атай аласыз?


3 -тапсырма.

Оқу мақсаты: С дәруменінің жетікіліксіздігі зардабын сипаттау.

Ойлау дағдыларының деңгейлері: қолдану.

  1. Бағалау критериилері: Адам өміріндегі С дәрумендерінің жетіспеушілігінен туындайтын ауруларды сипаттайды

Тапсырма. Фишбоун әдісі арқылы оқушылар С дәруменінің жеткіліксіздігі нәтижесінен адам ағзасында пайда болатын ауруларды сипаттайды.

Жүзеге асыру қадамдары:

1-қадам: Мәтінді әр оқушыға жеке оқу.

2-қадам: Оқу үрдісінде қаңқаның басына мәтін қарастырылатын проблема белгіленеді.

3-қадам: Жоғарғы «қосымша бұтақтарында» проблеманың себебі белгіленеді, төменгі «сүйекшелерінде» оқу барысында себепті нақтылайтын дәйектер жазылады.

4-қадам: Балықтың «құйрығына» қорытынды жазылады.

5-қадам: Жұпта, топта жұмысты талқылау.

6-қадам: Топ жұмысын аудиторияда баяндау.

Дескриптор:

  • С дәруменінің жетіспеушілігінен пайда болатын ауруларды түрін біледі.

  • Қырқұлақтың пайда болу себептерін анықтайды.

  • Азық –түлік құрамындағы С дәруменінің маңызын қорытындылайды.

Қ.Б:«Бір ауыз сөзбен түйіндеу» әдісі арқылы мұғалім оқушыны бағалайды.

Кері байланыс:

1. С дәруменінің жетіспеушілігінен пайда болатын ауру қалай аталады ?

2. Азық –түлік құрамындағы С дәруменінің маңызы қандай?

https://youtu.be/abd1NWTWfEs

Саралауға арналған тапсырма.

Оқушылардың деңгейлеріне сай құрастырылған.


Тапсырма. «Қар үйіндісі» әдісі. Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұбы ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт жауап бір жауап болып біріктіріледі.

А -деңгейі

Қай тұжырым дұрыс?

  1. С дәрумені аскорбин қышқылы деп аталады.

  2. Итмұрын, қарақат, лимонда С витамині кездеседі.

  3. Адамға тәулігіне 10-15 мг дәрумен қажет.

  4. Ас әзірлегенде көкөністерді қатты қайнатып қуырылуы керек.

AutoShape 1


«жоқ»


«иә»

AutoShape 17 AutoShape 19 AutoShape 21 AutoShape 22 AutoShape 24 AutoShape 25


1 2 3 4 тапсырма реті




Бағалау критерийі

Дескриптор

Дәрумендерге байланысты дұрыс тұжырымды белгілейді

Дұрыс тұжырымды белгілейді


В -деңгейі

Сәйкестендір:

  1. Консервілеу А) консервіге сірке қышқылын қосу.

  1. Маринадтау Ә) сақтау сөзін білдіреді

  1. С дәрумені Б) адам организмінде синтезделмейді

  1. Қырқұлақ В) дәруменді сақтаудың жетілдірілге

  1. Мұздату Г) С дәрумені жеткіліксіз болуынан

Бағалау критерийі

Дескриптор

Дәрумендер мен оның сақтау әдістерін сәйкестендіреді

дәрумендеді сақтау әдістерін ажыратады.

С -деңгейі

С дәруменінің пайдасын мен зиянын анықтап, қандай заттармен жақсы сіңетінін анықтаңыз.

Бағалау критерийі

Дескриптор

С дәруменінің пайдасын айтады, зиянын түсіндіреді

дәруменінің пайдасын және зиянын көрсетеді.


Қ.Б: «Плюс, минут, қызықты» арқылы қорытындылау.

«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.
«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.
«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады

Кері байланыс:

1.С дәруменінің пайдасы мен зиянын білесің бе?

2. Дәруменді сақтау әдістерін ажырата аласыз ба?

Рефлексия.


Үйге тапсырма: «С дәруменінің пайдасы» туралы эссе жазып келу.


Үлестірмелі парақшалар



























Қиынды қағаздар











А4 парақшасы















Стикерлер












Түрлі түсті парақшалар

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралап оқу мақсатына сай құрастырылды.

Оқушылар жеке, жұптық, топтық жұмыстар орындайды. Тапсырмалар оқушылардың деңгейіне сай жасалды.Қабілеті жоғары оқушылаға Қар үйіндісі әдісі арқылы жасалған деңгейлік тапсырмалар беріледі

Сабақта қалыптастырушы бағалаулар орындалды. Оқушылардың білім деңгейі мынадай кері байланыстар: «ауа райы» , «Бір ауыз сөзбен түйіндеу», «плюс, минус, қызықты әдісі арқылы бағаланады.

«Ауа райы», «Ай» әдісін алу себебім тексеру жеңіл болғандықтан алынды. Ал «Бір ауыз сөзбен түйіндеу», «кемпірқосақ» әдісінің тиімділігі оқушылар берілген мәтіннің негізгі, нақты тұсын түсіну.



  1. «Ауа райы» әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. Берілген суреттер арқылы дайындылығы бағаланады.

  2. «Ай» әдісін алу себебім тексеру жеңіл болғандықтан алынды. Оқушыларда кім тапсырманы орындай алады ма әлде орындалмады ма бақылауға мүмкіндік туындайды.

  3. «Кемпірқосақ» әдісі арқылы жұптар бір-бірінің жұмыстарын тексере алады.

  4. « Бір ауыз сөзбен түйіндеу» әдісі оқушылардың алған білімдерін қаншалықты игергенін бақылаймыз.

  5. «Минус, плюс, қызықты» әдісінде тақырыптың түсінікті немесе түсініксіз тұстарын анықтауға мүмкіндік береді.

Сабақ барысында құрал- саймандардан сақтану, шыны ыдыстардан абай болу.

Сергіту сәті: «Шаттық»


Сабақ бойынша рефлексия





Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

1:


2:






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.07.2018
912
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі