Сабақтыңбасы
4
мин
1.Қызығушылығын ояту
5
мин
2.
Мағынаны тан
20
мин
Сергіту
сәті
2мин
Сабақты
қорыту
6
мин
Қосымша
жұмыс
3
мин
Кері
байланыс
5
мин
|
Психологиялық ахуал орнату.
«Жүректен жүрекке» тілек
айту
Топқа
бөлу
«Сиқырлы қорап»
ойыны
Өткенді
пысықтау
Үй тапсырмасын
тексеру
«Таңның тәртібі»
өлеңінің ұйқасымен ойыңды
жаз.
Ұйқыны қуу үшін (не
істеу керек?) ... ... керек.
Сергек боп жүру үшін
(не істеу керек?) ... ...
керек.
«Почтадан келген
хат» ойыны
«Төрт сөйлем»әдісі арқылы
бүгінгі тақырыпты
болжау
Жұмбақтар жасырып, оқушылардың
сабаққа қызығушылығын ояту. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
хабарланады.
Берілген сөз тіркестерін
пайдаланып, оқушылардың өз ойы мен сезімін айтып жеткізуіне қолдау
көрсетеді. Сөйлемдерінің өзара байланысып, мәтін құрап айтуына
көмектеседі. Баланың сүт тісі 6-7 жаста түсіп, тұрақты тістер
шығатындығы туралы да айтуға
болады.
Алғашқы тіс – сүт
тістер
Түсіп бірте
тынады.
Алты жастан нық
тістер
Тұрақты тіс
шығады.
Оқушылардың тізбек бойынша,
тізбекті үзбей, мәнерлеп, түсініп оқуына қолдау көрсетеді.
Мәтіндегі негізгі ойды анықтауына қолдау көрсету үшін мәтін бойынша
сұрақтар қоюға болады. Саралау: Нәтиже: тапсырма біреу, алайда
оқушылардан жеке нәтиже
күтіледі.
Мұғалім оқушылардың өлеңде
кездескен «қолынан қақпау», «жалған айту» деген сөз тіркесінің
мағынасын дұрыс түсінуіне
көмектеседі.
Мұғалім мәтін кейіпкерінің
ісәрекетін бағалап, өз өмірімен байланыстыра отырып ойын білдіруіне
қолдау көрсетеді.
Оқушылардың өзара қарымқатынас
дағдысын, диалог құрып әңгімелесе білуін дамыту үшін мәтінді
сахналау кезінде сөйлемді түсінікті, толық айтуына көңіл бөледі.
Негізгі ойдан ауытқымауын қадағалайды. Саралау: Рөлдер: бір
тапсырманы орындау барысында оқушылар әртүрлі рөлдерді
орындайды.
Мұғалім оқушыларды оқиғаның
композициялық құрылымын ажырата білуге
бағыттайды.
Мұғалім оқушылардың сауатты,
көркем жазуына көңіл бөледі. Сөйлем соңындағы тыныс белгілеріне мән
беруін қадағалайды.
Бұл жұмбақты шешу барысында
оқушыларға адамда қанша тіс болатындығы, олардың астыңғы және
үстіңгі жаққа бөлініп орналасатындығы туралы ақпарат
береді.
Мұғалім оқушылардың мәтін
кейіпкерінің іс-
әрекетін
бағалап, өз өмірімен
байланыстыра отырып, ойын білдіруіне қолдау
көрсетеді.
Үй
тапсырмасы
Мұғалім үй тапсырмасын орындау
жолын түсіндіреді. Дереккөзбен жұмыс істеу ережелерін
қайталатады.
«Тіс күтімі»
ережесін құрастыр
|
Тіс дәрігерінің суретін
құрастыру.
Оқушылар қайталап айтып
жаттығады.
Үй тапсырмасын
айтады
Сөз тіркестері арқылы
сөйлемнен тұратын мәтін
құрайды.
(Ж) «Оқу мен жазуға даярлық»
әдісі Оқушылар оқулықта берілген тіркестерді пайдаланып, тіс туралы
әңгіме құрап айтады. Жұптағы екі оқушы бір-бірінің жұмысын
тыңдайды. Мысалы: – Биыл менің екі тісім түсті. Орнына өткір жаңа
тіс шықты. – Ал кеше менің тісім қақсады. Тіс дәрігері бір тісімді
жұлды. Азу тісімді
емдеді
(Т) «Мәнерлеп оқы»
әдісі
Балалар Мәдіхат Төрежановтың
«Жамалдың өкініші» мәтінін топта тізбек бойынша мәнерлеп оқиды.
Оқыған мәтін мазмұнын топта талдап, топта
баяндайды.
Ықтимал
сұрақтар:
– Анасы Жамалды неге
жұмсады?
– Жамал қандай сылтау
айтты?
– Анасы қызының сөзіне неліктен
сенді? – Жамал қандай
қыз?
– Мәтінді оқи отырып қандай ой
түйдің?
(Ұ) «Сөздік жұмысы» айдары
қолынан қақпау– тыйым жасамау, тоқтатпау жалған айту– өтірік айту
Оқушылар осы сөздерді пайдаланып, сөйлем
құрайды.
(Т) «Бағала» әдісі «Жамал
неліктен «тісім ауырған жоқ» деп айта алмады?» деген сұраққа жауап
беріп, өз өмірімен байланыстырады. Мысалы: Жамал өтірік айтқанына
өкініп, ұялды. Сондықтан ешқашан өтірік
айтуға болмайды. Мен тек шындықты
айтқанды ұнатамын.
т.с.с.
«Анықта»
айдары
1-топ Мәтіндегі оқиғаның
басталуы,дамуы,аяқталуын
сәйкестендіру.
2-топ Жамалға қандай кеңес
берер едіңіздер.жазу
3-топ Пайдалы,зиян тағамдарды
ажырату
4-топ «Сахналау»
әдісі
Оқушылар шағын топтарда мәтін
мазмұнына байланысты анасы мен Жамалдың әңгімелесуін
сахналайды.
Оқушылар топта талқылай
отырып, мәтіннің құрылымын анықтайды. Мәтіннен оқиғаның басталуын,
оқиғаның ары қарай дамуын, оқиғаның аяқталуын бөліп көрсетеді. Әр
бөліміне ат қояды.
Жұптық жұмыс Жұмбақты көшіріп
жазып, шешуін табады. Қатар-қатар тас қойдым, Жирен атты бос
қойдым. (тіл мен тіс)
Дәптердегі жұмбақтарды оқып,
шешуін жазады. 1. Көреді бәрін өзгенің, Көре алмайды өздерін.Шешуі:
көз 2. 32 мықты, Қаз-қатар боп шықты. 16-сы асты, 16-сы үсті.
Шешуі: тіс 3. Тілден ұшып, құлаққа қонады. Шешуі:
сөз
(Ө) «Қорытындыла»
айдары
Оқушылар Жамалдың іс-әрекетіне
баға береді, яғни Жамалдың жалқауланып, анасына өтірік айтқан
қылығын дұрыс немесе бұрыс деп санайтындығын айтып, себебін
түсіндіреді.
Мәтінді түсініп оқып, мазмұнын
айтуға дайындалу. Оқушылар жинаған заттарының санына байланысты
«Сәттілік монеталарын» таңдап сандықшаларға
орналастырады.
Кері байланыс
жасайды
|
Кері байланыс: тазылық
құралдарын тарату
Дескриптор:
«Таңның тәртібі»
өлеңінің ұйқасымен ойын
жазады-1б
Дескриптор:
Тірек сөздерді
пайдаланады
Өз тістері туралы
әңгімелейді-2 б
Дескрипторы: мәтінді мәнерлеп
оқып, негізгі ойды анықтап, өз сөзімен айтып
жеткізеді.
ҚБ: тазалық
құралдары
Дескриптор:
Мәтінді түсініп
оқиды-1б
Сөздіктегі сөздің
мағынасын айтады-1б
Дескрипторы: кейіпкердің
іс-әрекетін бағалап, өзіндік пікір
білдіреді.
ҚБ: «Отшашу»
әдісі
Дескрипторы: оқушылар Жамал
мен анасының рөлін сахналайды. ҚБ: тазалық
құралдары
Дескрипторы: мәтінді
бөлімдерге бөліп, құрылымын
анықтайды.
Дескриптор
Сұраққа жауап
береді-1б
Дескрипторы: сауатты, көркем
жазады.
Дескрипторы: жұмбақтың шешімін
табады.
Дескрипторы:
кейіпкердің іс-әрекетін
бағалап, өзіндік пікір білдіреді.
ҚБ:
тазалық құралдары
|
Сурет
суреттер
Оқулық
Оқулық
Кесте
Қимылдар
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Парақшалар
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кері байланыс
парақтары
|