Сабақтың тақырыбы:
«Әдептілік».
Сабақтың
мақсаты: 1.Мәтінмен жұмыс істеу.
Мәтінді мұқият тыңдап
білетін сөздердің дыбысталуына
қарап таныс емес
сөздердің дыбысталуын білу.
Берілген сөздерді
қабылдап, айыра білу. Сабақ
барысында мұғалімнің
сұрағына дұрыс жауап беріп
мәтінді түсіну.
2. Сөздік қорын молайту, өз
дауысын үнемі қадағалап
отыруға, дұрыс сөйлеуге
дағдыландыру. Дыбыстарды дұрыс айтып, дұрыс ажыратуға үйренуді
жалғастыру.
3. Макет жасау арқылы
ізденімпаздық қабілеттерін түрлі тапсырмаларды орындау барысында
іскерлік,
танымдылық, есте сақтау
қабілеттерін арттыру.
4. Әдептілік, сыпайылыққа
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: макет, суреттер, мәтін
жазылған қима қағаздар.
1-оқушы: Қалы
Азамат.
Диагноз: 2-х сторонняя тотальная
глухота.
Тақырыбы: «Ә»
дыбысы.
Мақсаты: «Ә» дыбысын әртүрлі позицияда,
сөздерде, сөйлемдерде
түзету.
Тақырыбы:
«Б-П»-дыбыстары.
Мақсаты: «Б-П»-дыбыстарын әртүрлі
позицияда, сөздерде,
сөйлемдерде
ажырату.
2-оқушы: Ермахан
Асылжан.
Диагноз: 2-х сторонняя тотальная
глухота. ОНР – 1 ур., ДЦП.
Тақырыбы:
«И»-дыбысы.
Мақсаты: «И»-дыбысын дауыссыз
дыбыстардың ортасында,
дауыссыз дыбыстардың соңында
түзету.
Тақырыбы: «Б»
дыбысы.
Мақсаты:
«Б» дыбысын әртүрлі позицияда,
сөздерде, сөйлемдерде
машықтандыру.
Сабақтың
барысы:
1-оқушы: Қалы
Азамат.
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
-
Саламатсыздар
ма?.
-
[-па-па-па]
-
[Сен қалай естіп
отырсың?]
-
Азамат [бүгін сабақта не
істейміз?]
-
Мен тыңдаймын,
сөйлеймін.
-
Қазір, дыбыстармен жұмыс
жасаймыз.
-
Айгүл апай, біз қазір
қай дыбыстармен жұмыс жасаймыз?
ІІ. – Біз қазір «Ә» дыбысымен
жұмыс жасаймыз.
-
«Ә» дыбысының пішінін
анықтау.
-
Буындарды оқы. «Ә»
дыбысын дұрыс айт.
ә – пә – пә пәпә ә – п
әп
ә – тә – тә тәтә ә – н
ән
ә – сә – сә сәсә ә – к
әк
ә – с
әс
ә – л
әл
-
Суреттерді ата. «Ә»
дыбысын дұрыс айт.
-
Көп нүктенің орнын
толтыр.
...ке д...рігер
...же
-
Сұраққа жауап бер. «Ә»
дыбысын дұрыс айт.
д
әптер
к
әмпит
Бұл не?
сәбіз
дәрі
пәтер
-
Буыннан сөз құра. «Ә»
дыбысын дұрыс айт.
сі
лі
мә
ке
шә
сә
би
әп
-
Сөйлемді оқы. «Ә»
дыбысын дұрыс айт.
Дәрігер дәрі
берді.
-
Жұмбақты
оқы.
Балаларды
ұйқыдан,
Оятатын
таңертең.
Әп-әдемі
қанаты,
Әнші құсты айтшы, сен.
(Әтеш)
ІІІ. – Ал, енді «Б-П» дыбыстарымен
жұмыс істейміз.
-
«Б» дыбысының, «П»
дыбысының пішіндерін көрсету.
-
Буындарды оқы. «Б-П»
дыбыстарын дұрыс айт.
аба –
апа
або –
апо
абу –
апу
аби –
апи
-
Сөздерді оқы. «Б-П»
дыбыстарын дұрыс айт.
баға –
парта
бота –
поезд
балға –
перде
басқыш –
парақ
-
Буыннан сөз құрап
оқы.
ба...
бо...
па...
пе...
-
Суреттерді ата. «Б-П»
дыбыстарын дұрыс айт.
-
Нүкте орнына керекті
әріпті қойып оқы.
...іздің ...әтеріміз ...есінші
қа...атта.
...әтеріміздегі ...өлмелер
жылы, әрі таза.
...олат са...ақ оқы...
отыр.
Ол ...өлмелерді
тазалады.
-
Жұмбақты
оқы.
Өзі бірде су
болады,
Бірде қар
болады,
Бірде бу
болады.
Бұл не?
(Бұлт)
Жапырақты
тасалап,
Өсетін жері
бақша-бақ.
Күрең қызыл,
шіркін-ай,
Оның аты ... .
(Құлпынай)
-
Суреттерді ата. «Б-П»
дыбыстарды дұрыс айт.
IV. – Азамат, қазір мен мәтінді
оқимын.
(Мәтінді екі рет (экран
арқылы) оқимын).
Мәтін.
«Әдептілік».
Салтанат жұмысқа автобуспен
барады. Автобусқа Салтанат «Гүлжан» аялдамасынан мінеді. Таңертең
автобуста адам көп болады. Бір күні Салтанат отырған автобусқа бір
бала мінді. Ол Салтанаттың қасына отырды. Келесі аялдамадан
автобусқа бір апа мінді. Салтанаттың қасындағы бала орнынан тез
тұрды да:
-
Апа, отырыңыз, -
деді.
-
Рахмет, балам, - деп апа
орынға отырды.
-
Сен өте жақсы бала екенсің. –
деді апа.
Мәтінді қайта оқып шығу.
(Азамат)\
-
Ал, енді Азамат осы мәтін
бойынша макет жасаймыз.
-
Мен сөйлемді айтамын, ал сен
сөйлемді тыңдап, қайталап, макет
жасайсың.
-
Мәтінді экран артында айтып
отырып, макетті жасау.
-
Жарайсың,
Азамат.
V. – Ал, енді тыңда,
қайтала:
[аялдама]
[автобус]
[қасыма
отырды]
-
Жақсы, Азамат, сен бүгін
жақсы сөйледің, оқыдың, макет
жасадың.
Өте жақсы,
жарайсың!
2-оқушы: Ермахан
Асылжан.
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
ІІ. – Асылжан, қазір мен мәтінді
оқимын.
Мәтін
«Әдептілік».
Марат автобусқа мінді.
Ол бос орынға отырды. Келесі аялдамада
бір
ата мінді. Марат тұрып орнын
берді. Ата орынға отырып:
[Мәтінді айтып
шығу]
ІІІ. – Асылжан, ал енді «И»
дыбысымен жұмыс жасаймыз.
-
«И» дыбысының пішішін
анықтау.
-
Буындарды оқы. «И» дыбысын
дұрыс айт.
ит, ип, им,
ин.
-
Суреттерді
ата.
ит ине
инелік
-
Буындарды оқы. «И» дыбысын
жақсы айт.
пи, ти, би,
ки.
-
Сөздерді оқы. «И» дыбысын
дұрыс айт.
пима, тиін, кино,
биші.
-
Буындарды оқы. «И» дыбысын
дұрыс айт.
пим – тим кит –
вин
сим – тип вин –
син
-
Сөйлемді
толықтыр.
Д
имаш
М ынау
Ринат
Хамит
Мұхит