Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: Адамгершілік – асыл
қасиет
|
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы тірек
мектебі (ресурстық орталық)
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Копбосынова
Ж.Ж.
|
Сынып:
5
|
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
А.Байтұрсынов «Егіннің
бастары» өлеңі
|
Оқу
мақсаттары
|
Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу
Т\Ж
5.3.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық оқушылар
орындай алады:
Көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашады
|
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
Көркем шығармадағы
кейіпкерлердің образын
салыстырады
|
Кейбір оқушылар
орындай алады:
Тақырып аясында өз көзқарасын
білдіреді
|
Бағалау
критерилері
|
Шығармадағы кейіпкер портреті
мен іс-әрекетін анықтайды;
|
Әрекет пен портрет негізінде
кейіпкердің образына талдау
жасайды;
|
Тілдік
мақсат
|
Пәнге қатысты
терминдер
Портрет, образ,тағзым ету,
қайран калу, шекірейіп қарау, сорайған қарасы,
тәкаппар,
балау,
теңгермеу.
|
Талқылауға
арналған сұрақтар
1. Не себепті өлең "Егіннің
бастары" деп аталады?
|
Құндылықтарға
баулу
|
Жас ұрпақты қайырымдылыққа,
жанашырлыққа, мейірімділікке тәрбиелеу, жаман әдеттен
жирендіру.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өзін-өзі
тану
|
Алдыңғы
оқу
|
А. Байтұрсынов туралы
білетінімен байланыстырамын
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
8
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу. Оқушыларды
түгендеу. Топқа егін алқабында өсетін
дақылдар арқылы бөлу.
-
Бидай
-
Арпа
-
Тары
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Сурет
арқылы
-Балалар, қандай суреттер
көріп тұрық
- Осы суреттердің бір-бірімен
қандай байланысы бар?
- Бірінші суретте бидай, одан
кейін бидайдың өңделген түрі ұн, үшіншісінде ұннан жасалған ас
атасы- нан және ұннан жасалған
тағамдар.
- Осы суреттегі ұн және ұннан
жасалған тағамдар неден
шыққан?
|
Суреттер
Акт
"Ой шақыру"
әдісі
|
Ортасы
14
минут
3
минут
3
минут
6
минут
6
минут
|
Өлеңді мәнерлеп
оқиды
«Түртіп алу»
әдісі
Балалар өлеңді оқи
отырып кейіпкердің іс-әрекетін түртіп
алады
«Карусель»
әдісі
Мұғалім
«Егіннің
бастары» өлеңі бойынша маңызды екі
сұрақ дайындайды:
Оқушылар сұрақтарды алдымен
жұпта талқылайды. Жұптар сағат тілі бойынша дайындаған сұрақтарымен
ауысады. Жауаптары тыңдалған соң, жұптар
бір-біріне комментарий
жүргізеді:
-
Сұраққа берілген
жауап қандай деңгейде?
-
Қандай жауап
күттіңіздер?
-
Өз жауаптарыңыз
қандай еді?
аапбалабала
автор
1- тапсырма
Т.Ж.
Кейіпкерлердің портретін
топтастырыңдар
Мысал өлеңді оқып
отырып түртіп алған кейіпкер іс-әрекетін
жазыңдар
2
топ
Портреті мен іс-әрекетін
анықтап алғаннан кейін кейіпкерлердің өмірдегі образын
ашыңдар
3
топ
3
Дескриптор:
-
кейіпкерлердің
портретін топтастырады
-
кейіпкерлердің
іс-әрекетін анықтайды
-
портреті мен
іс-әрекеті арқылы образын
ашады
2 -тапсырма Ж.Ж.
Кімнің сөзі екенін
табыңдар
-
Кейіпкер
сөзі
|
бала
|
әке
|
автор
|
Баланың сол бидайға көзі
түсіп,
Білмекке кетті көңілі жөнін
сұрап
|
|
|
|
Мұның мәнін
түсіндірші,
Бір іске тұрмын өзім қайран
қалып!
|
|
|
|
Өзгесі төмен қарап
бүгілгенге,
Ойлама, кем екен деп бәрі
сонан
|
|
|
|
Сұқтанба құр сорайған
қарасына
|
|
|
|
Дескриптор:
3- тапсырма Ж.Ж.
Кейіпкерлерді
салыстырыңдар
Дәні жоқ егіннің
басы
Дәні бар егіннің
басы
Дескриптор:
4- тапсырма
Т.Ж. Кейіпкерлердің образына
талдау жасаңдар
Кейіпкерлер
|
Кейіпкерлердің
образы
|
Кейіпкерлерге берілетін
баға
|
|
|
|
Дескриптор:
5 тапсырма
Ж. «Егіннің бастары» өлең жолдарына өз
тұжырымдамаларыңды
жазыңдар
Тәрбиелік мәні бар өлең
жолы
|
Өз
тұжырымдамаңыз
|
Елде көп бұл бидайдай адам,-
деді,
Тәкаппар, оны халық жаман, -
дейді.
Қалпы емес тәкаппарлық
данышпанның,
Тұтынба бұл мінезді,балам, -
деді.
|
|
Дескриптор:
6-тапсырма
Ж.
Дескриптор:
|
Оқулық
Акт
«Кейіпкер
әлемі»
Акт
Флипчарт
«Топтастыру»
Бас бармақ арқылы
бағалау
«Семантикалық
кесте» әдісі
Үлестірмелі
қағаз
Оқушыларды
мадақтау арқылы бағалау
"Венн диаграмма"
әдісі
А4
қағаз
Бас бармақ арқылы
бағалау
«Концептуалды кесте»
Мадақтау
арқылы
бағалау
АКТ
«Екі түрлі
түсініктеме күнделігі»
Бас бармақ арқылы
бағалау
|
Соңы
5
минут
|
Кері
байланыс:
«3-2-1»
стратегиясы
-
Бүгінгі сабақтан
алған 3 маңызды ақпарат;
-
Бүгінгі сабақта
қиындық тудырған 2 аспекті;
-
Бүгінгі сабақта
ұнаған 1 іс-әрекет.
Бағалау мадақтау
сөздер арқылы (Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы!)
Бас бармақ
арқылы
Үй тапсырмасы:
Өлеңді жатқа айту;
«Тәкаппарлық
деген не?» ойтолғау жазу
|
|
Қосымша
мәлімет
|
Саралау – оқушыға
мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз
?
|
АКТ-мен
байланыс
|
Барынша
қолдау
Кейіпкелерді
сәйкестіріңдер
Кейіпкерлер
Әке
Бала
Бидай
|
Кейіпкерлердің
образы
ақылшы
тәкаппар
ерке,
ақылды
|
Басты кейіпкердің образына
баға беріңдер
3
4
5
|
Орташа
қолдау
Кейіпкерлердің
образын талдаңдар
Кейіпкерлер
Әке
Бала
Бидай
|
Кейіпкерлердің
образы
|
Басты кейіпкердің образына
баға беріңдер
|
Қолдау
аз
Кейіпкерлердің
образын талдаңдар
Кейіпкерлер
|
Кейіпкерлердің
образы
|
Басты кейіпкердің образына
баға беріңдер
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаты
мен оқу міндеттері орындалды
ма?
Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай өтті,
қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған
саралау жақсы іске асты
ма?
Уақытты қалай
пайдаландым?
Жоспарыма қандай
өзгеріс енгіздім және
неге?
|
Өз сабағыңызды
талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген
сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|