Ашық сабақ Әл-Фараби 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Әл-Фараби 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныптарға арналған жаңа форматтағы сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп: Малдыбай орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Мырзахметова А.Р.

Сабақтың тақырыбы:

Әл-Фараби – қазақ даласының данасы”

Мақсаты

Тарихи тұлға, ұлы ғұлама данышпан Әбу Насыр Әл-Фарабидің өмірі мен шығармашылығын қортындылай отырып, ұлы ғұламаның өмірінен алған білімдеріне бағыт, бағдар бере отырып, оларды өз бетінше ізденуіне жол ашу, сөйлеу дағдыларын дамыту.
Өз заманымыздың озық ойлы, кең өрісті, мәдениетті азаматты тәрбиелеу.

Бағалау критерийлері

  • Тақырыпқа байланысты мәліметтерді жинақтайды;

  • Үйренген жаңа сөздерді өз ойын жеткізуге қолданады;

  • Құндылықтарға нақты көзқарасты іс жүзінде іске асыруды меңгереді.

Әдіс-тәсілдер

психологиялық дайындық, ой шақыру, эссе, шығармашылық тапсырмалар, сұрақ – жауап







Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар



Сабақтың басы



































Сабақтың ортасы















































Сабақтың соңы












Ұйымдастыру (Сәлемдесу,түгендеу, зейінін сабаққа аудару)

Ынтымақтастық атмосферасын құру


Жаңа тақырыптың мақсатымен таныстыру.

Слайд таныстырылым.


Қасиетті қазақ даласы талай ұлы ғұламаларды дүниеге алып келді.
Қазақ топырағынан көкірегі ояу, көзі ашық, ойшыл азаматтар бүкіл шығыс араб-парсы мәдениетін меңгеріп, өз шығармаларын көпке ортақ тілде жаза біліп, кейінгі ұрпақтарға мұра етіп қалдыра білді
Әлемдік әдебиет пен мәдениеттің алтын қорына өзіндік үлес қосқан Ұлы ғұлама Әл-Фараби өмірінен сыр ашамыз.
«Ғылыми мұра қалдырмаған ғалым найзағай ойнатып, күркіреп тұрып, жаумай өткен бұлтпен тең”, — деген араб халқының дана мақалы бар. Осындай қанатты ойды ту қып ұстаған Әл-Фараби ғылым мен өнердің барлық саласына өлшеусіз үлес қосып, артында өшпес ғылыми жазбаларын қалдырады.
Бүгінгі сабақта: Ұлы ғұлама Әл-Фарабидің өмірі мен шығармашылығын қорытындылай отырып, ұлы ғұламаның өмірінен алған білімдерін, оқушылар шығармашылық жұмыстарына пайдалана отырып, көркем әдеби тілде сөйлеу арқылы, өз ойларын тиянақты жеткізе біледі.

Әл-Фарабидін мұраларын зерттеу 20 ғасырдың

60 жылдарында алғаш Ақжан әл-Машани мен Қаныш Сәтбаев болған.






Ой шақыру. «Сен білесің бе?»

  1. Әл – Фарабидің толық аты?

/Әбу Насыр Мұхаммед Ибн Мұхаммед Ибн Ізлағ Тархани/

Әбу Насыр ал – Фарабидің білім алған жерлері:

Отырар (Фараб) медресесінде

Шаш (Ташкент)

Самарқан

Бұхара

Хорран

Халеб (Алеппо)

Бағдад

Дамаск

Шам (Дамаск)

  1. Әбу Насыр әл – Фарабидің меңгерген ғылыми салалары:

Философия, Логика, Этика, Математика, Тіл білімі, Метафизика, Жаратылыстану, Медицина, Музыка, Астрономия.

  1. Ғылымнан басқа қандай өнерді меңгерген?

Атқа міну,садақ ату,домбыра тарту

  1. Қанша іргелі еңбектер жазған?

150-ге тарта еңбектері бар

  1. Әл-Фараби Аристотельдің қай еңбектерін қызығып оқыған?

Метафизикасын 100 рет, Риторикасын 200рет, Жан, Даңқ кітабын 40 рет оқып шыққан екен.

  1. Әл-Фарабидің жазған еңбектері:

Философияның дінге қатынасы

Бақыт туралы

Мемлекеттік қайраткерлердің нақыл сөздері

Қыпшақтар

Қайырымды қала басшысының қасиеттері туралы.

Қаңлы мемлекет


«Ақпараттар алаңы» әдісі арқылы

/оқушылар шығармашылығы/

Әл-Фараби мен Абайдың сабақтастығы.

Абайдың 38 қарасөзінде, адамның білімі, алланың ғылымы, өзіндік ғылым, дүниенің ғылымы, захари ғылым, дүниені танымақтық тәрізді ғылым салаларын Фарабидің философиялық тұжырымдарында қолданылатын атау сөздермен де қарастырған.


ҚБ «Жағдаяттық мәлімдеме» әдісі

Маған ұнады........,

Себебі......




Эссе оқу.


Қорытынды: М.Шахановтың әл-Фараби жайлы «Арман» өлеңімен қорытындыланады.

Мәңгі лаулап жану үшін ғаламда

Үлкен бақыт табу үшін ғаламда

Үлкен болып қалу үшін ғаламда

Үлкен арман керек екен адамға – деп ақын жырлағандай, өмірде өз орнын тапқан, жүрегі елім деп соққан азамат болуға үміт артамын.


Рефлексия: «Тегтер бұлты».

Әр оқушы төмендегі көп нүктенің орнын өз ойымен толтырады.

Мен....................................... таныстым.

Маған ........................................оңай болған жоқ.

Мен.................................................қол жеткіздім.

.........................................................менің есімде қалды.









https//kk.m.wirikipedia.org





















































Бағалау. Бармақ әдісі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.11.2020
867
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі