Оқушыларға Алғашқы
функция және анықталмаған интеграл анықтамаларының бағалау
критерийімен таныстырып
өтемін.
Топтық
жұмыс
оқушыларды ойланту
үшін «Джигсо әдісі
» арқылы тақырыпқа байланысты
тапсырмаларды ұсынамын.
Мақсаты: тақырып бойынша тапсырмалар
оқушыларға бөлініп беріледі.Тапсырмаларды топта талқылайды және
өздері игерген мәліметтерді басқа екі топқа түсіндіреді. Оқушыларға
тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек көрсету
мақсатында «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілін қалай қолданатынын
көрсетеді.
І-топ Алғашқы функцияның
анықтамасын айтады және мысал
келтіреді
ІІ-топ.Анықталмаған интегралға
анықтама береді соған кері функцияны
табады
ІII-топ. Алғашқы функция ұғымына
бір есеп шығарып
көрсетеді
«ҚҰС» әдісімен
оқушылар өзара бағалайды
Қ-
қосарым
Ұ –
ұсынысым
С –
сұрағым
Жұптық
жұмыс
«Ойлан, жұптас,
бөліс» болып
табылады.
Әр оқушы өз жұбымен ойласа
отырып, есепті шығарады.
Саралаудың «тапсырма» тәсілін
қолдана отырып, оқушылардың керегіне қарай, білім деңгейлерін
салыстыра отырып, деңгейлік тапсырмалар
дайындаймын.
А
деңгей
№1.2. Функциялардың алғашқы
функциясын табу
1)
f(x)=2*sinx;
2)
f(x)=5*cosx;
3)
f(x)=3*cosx-4sinx;
4)
f(x)=5*sinx+2*cosx
Бағалау
критерийі:
Дескриптор:
В
деңгей
№1.8 y=f(x) функциясы үшін алғашқы
функцияның жалпы түрін
табыңдар?
-
f(x)= ;
-
f(x)= ;
-
f(x)=cos2x-1/ +2;
-
f(x)=1/ +sin5x+1
Бағалау
критерийі:
Дескриптор:
С
деңгей
№1.15 Анықталмаған
интегралды табыңдар?
-
-
;
-
;
-
Бағалау
критерийі:
Дескриптор:
Саралаудың «бағалау» тәсілін
қолданып, оқушыларды сол мезетте үнемі түзетулер енгізіп
бағалаймын.
Топтық
жұмыс
«Кім
жүйрік?»
Топтарды өзара жарыстыра
отырып, бірлескен жұмысты ұйымдастыру мақсатында «Кім жүйрік»
ойынын ұйымдастырамын.
Әрбір топ бірлесіп шығары
және тақта алдында қорғап шығарған есептерін
көрсетеді.
№1.14. Берілген
туындысы және F(a)=b
шарты бойынша F(x) функциясын
табыңдар:
-
= және
F(1)=3;
-
= және
F(1)=4;
-
=1+x+cos2x және
F(0)=1;
-
=sin2x+3x және
F(0)=2
Бағалау
критерийі:
Дескриптор:
Бағалау тәсілінде
«Бас бармақ» әдісі арқылы оқушыларды
бағалаймын.
Бұл – оқушылардың өздерінің
қаншалықты түсінгенін көрсетудің тағы бір жылдам әдістерінің бірі.
Осы тәсілді бағдаршам қолданылған сияқты жағдайларда пайдалануға
болады.
|