Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Алғашқы функция және анықталмаған интеграл. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Сальменова Г.Т. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 11 б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Алғашқы функция және анықталмаған интеграл. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
11.3.1.1 - алғашқы функция және анықталмаған интеграл анықтамаларын білу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар.алғашқы функция және анықталмаған интеграл ұғымын тұжырымдайды Пәнге қатысты лексика мен терминалогия: алғашқы функция, анықталмаған интеграл,кестелік интеграл, интегралдарды есептеу, интеграл астындағы өрнек,анықталу облысы Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер: анықталмаған интеграл деп... функцияның барлық алғашқы функциялары.... функцияны интегралдау... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды өмір бойы білім алуға бейімдеу,патриоттық сезімдерін ояту. Бірлестікке,ынтымақтастыққа,тәрбиеге үйрету. Өзара тыңдай білуге тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар р |
Әдебиет, алгебра |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Функция, қасиеттері, графигі, функцияның туындысы мен дифференциалы және олардың геометриялық мағынасын қолдана алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 6 минут |
Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеу – (1мин) Психологиялық ахуал орнатамын - (2мин) Белсенді оқу әдісі: «Көңілді доп» Допты оқушылар бір-біріне тілектер айтып лақтырып,жақсы психологиялық ахуал орнатады. Топқа біріктіру - (2мин) Саралаудың жіктеу тәсілі арқылы гетерогенді топқа бөлемін Белсенді оқу тәсілі: «Сырға толы конверт» әдісі қолданамын. Конверттерге салынған қағазға жазылған сөздерді алып,оқушылар сол берілген сөздердің ережесін айтып, өз топтарын тауып, бір топ болып құралады.
ауызша мадақтау арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін,кері байланыс орнатамын Өткенді пысықтаймын – (5-мин) « Ашық микрафон» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын және тақырыпқа байланысты сұрақтарды қоямын. 1. Алғашқы функция дегеніміз не? 2. Алғашқы функцияға кері амал қандай? 3. Анықталмаған интегралдың анықтамасы? 4.Анықталмаған интегралдың негізгі қасиеттері? Мадақтау сөздерін айтып, оқушыларды «эмоция» әдісі арқылы өзара бағалау жүргіземін. |
Доп
Конверт
Микрофон |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 7-33 минут |
Оқушыларға Алғашқы функция және анықталмаған интеграл анықтамаларының бағалау критерийімен таныстырып өтемін. Топтық жұмыс оқушыларды ойланту үшін «Джигсо әдісі » арқылы тақырыпқа байланысты тапсырмаларды ұсынамын. Мақсаты: тақырып бойынша тапсырмалар оқушыларға бөлініп беріледі.Тапсырмаларды топта талқылайды және өздері игерген мәліметтерді басқа екі топқа түсіндіреді. Оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек көрсету мақсатында «Диалог және қолдау көрсету» тәсілін қалай қолданатынын көрсетеді. І-топ Алғашқы функцияның анықтамасын айтады және мысал келтіреді ІІ-топ.Анықталмаған интегралға анықтама береді соған кері функцияны табады ІII-топ. Алғашқы функция ұғымына бір есеп шығарып көрсетеді «ҚҰС» әдісімен оқушылар өзара бағалайды Қ- қосарым Ұ – ұсынысым С – сұрағым Жұптық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» болып табылады. Әр оқушы өз жұбымен ойласа отырып, есепті шығарады. Саралаудың «тапсырма» тәсілін қолдана отырып, оқушылардың керегіне қарай, білім деңгейлерін салыстыра отырып, деңгейлік тапсырмалар дайындаймын. А деңгей №1.2. Функциялардың алғашқы функциясын табу 1) f(x)=2*sinx; 2) f(x)=5*cosx; 3) f(x)=3*cosx-4sinx; 4) f(x)=5*sinx+2*cosx Бағалау критерийі:
Дескриптор:
В деңгей №1.8 y=f(x) функциясы үшін алғашқы функцияның жалпы түрін табыңдар?
Бағалау критерийі:
Дескриптор:
С деңгей №1.15 Анықталмаған интегралды табыңдар?
Бағалау критерийі:
Дескриптор:
Саралаудың «бағалау» тәсілін қолданып, оқушыларды сол мезетте үнемі түзетулер енгізіп бағалаймын. Топтық жұмыс «Кім жүйрік?» Топтарды өзара жарыстыра отырып, бірлескен жұмысты ұйымдастыру мақсатында «Кім жүйрік» ойынын ұйымдастырамын. Әрбір топ бірлесіп шығары және тақта алдында қорғап шығарған есептерін көрсетеді.
№1.14. Берілген
Бағалау критерийі:
Дескриптор:
Бағалау тәсілінде «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушыларды бағалаймын. Бұл – оқушылардың өздерінің қаншалықты түсінгенін көрсетудің тағы бір жылдам әдістерінің бірі. Осы тәсілді бағдаршам қолданылған сияқты жағдайларда пайдалануға болады. |
Оқулық: Алгебра және анализ бастамалары 11 - сынып Алматы « Атамұра» 2019 Ә.Н.Шыныбеков Алгебра және анализ бастамалары 11 - сынып Алматы « Атамұра» 2019 А.Е.Әбілқасымова В.Е.Корчевский З.Ә.Жұмағұлова 11-12 беттер
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Сальменова Гулия ТемирбековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Алғашқы функция және анықталмаған интегралға есептер шығару 11 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Алғашқы функция және анықталмаған интегралға есептер шығару 11 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар.алғашқы функция және анықталмаған интеграл ұғымын тұжырымдайды
Пәнге қатысты лексика мен терминалогия: алғашқы функция, анықталмаған интеграл,кестелік интеграл, интегралдарды есептеу, интеграл астындағы өрнек,анықталу облысы
Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер:
анықталмаған интеграл деп...
функцияның барлық алғашқы функциялары....
функцияны интегралдау...
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді сабақ жоспары
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















