Материалдар / Ашық сабақ "Алпамыс батыр" 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Алпамыс батыр" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалдар жас мамандар мен қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне әдістемелік көмек болатынына сенімдімін . Мұнда жаңа әдіс -тәсілдердің элементтері тиімді қолданылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2019
672
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Сабақтың тақырыбы:«Алпамыс батыр» жырындағы кейіпкерлер

Күні:21.09.2017жПән мұғалімі: Ажибекова Гүлзейнеп Шаяхметқызы
Сыныбы : 6 «Б»Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабаққа негізделген оқу мақсатыЖырдың мазмұны мен идеясын меңгерте отырып,  «Алпамыс батыр» жырындағы кейіпкерлер бейнесін жан- жақты ашу, меңгерту;Оқушылардың патриоттық сезімдерін ояту, ерлікке тәрбиелеу, елін, жерін сүюге, Отанын қорғауға тәрбиелеу;Оқушылардың сөзік қорын молайтып, танымдық қабілеттерін арттыру, шығармашылықпен жұмыс жасауға баулу, оқуға деген қызығушылықтарын арттыру
Сабақтың нәтижесіЖырдың мазмұны мен идеясын меңгерте отырып,  «Алпамыс батыр» жырындағы кейіпкерлер бейнесін жан- жақты ашу, меңгерту өмірмен байланыстыру
УақытБөлімМұғалім іс-әрекетіОқушылар іс-әрекеті
2 мин





2мин

10мин
Кіріспе1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, ой қозғау мақсатында «Адамдарды қалай ажыратуға болады?» әңгімесін айтады.2.Мұғалім «конвертегі тапсырма» әдісі арқылы 6-7 адамнан тұратын 4 топқа біріктіреді.І. Нұрсұлтан ІІ. БауыржанІІІ. Қобыланды ІV.Өрмекші адам3.Мұғалім «галереяға саяхат» әдісі арқылы үй тапсырмасының мазмұнын сұрайды1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды,әңгімені мұқият тыңдайды.



2.Оқушылар 4 топқа бірігеді

3.Әр топтан екі оқушыдан шығып, галереяны аралайды және көрген білгенін топ мүшелеріне мазмұндайды. Топ мүшелері суреттердің жырмен байланысын табады




5 мин
Тұсаукеср1.Мұғалім «қарама-қарсы элементтер » стратегиясы бойынша тапсырма береді.2. Мұғалім оқушылармен бірге бүгінгі жаңа тақырыптың мақсатын айқындайды. 1.Оқушылар берілген тапсырманы орындайды

2.Жаңа тақырыпты ашуға көмек береді


5 мин







5 мин
Негізгі бөлім

  • 1. «Академиялық дау-дамай» әдісі бойынша жағымсыз кейңпкерлердің бойынан жақсы қасиеттер табуды тапсырады.
  • Өмір деген тұрмайды: қап - қарадан.Өмір деген тұрады:ақ - қарадан,Ақ - Қара,екі арасын ашып өтіп,Арымен өз бақытын тапқан Адам!


  • 2. «Дыбыстар сөйлейді» стратегиясы бойынша Алпамыс батырға мінездеме беру тапсырылады.
    1.Жағымсыз кейіпкелер Тайшық хан, Ұлтан және Сарыбай деген кейіпкерлер бойнан жақсы қасиеттерді іздейді.2. А-айлалы Л-лапылдаған П-патриот А-арлы М-махаббатқа берік Ы-ынталы С-саналы. еген сияқты мінездеме беруге тырысады

    7 минҚорытынды1.Мұғалім «Венн диаграммасы» арқылы сабақты қорытындылайды.2.«Рефлекция» сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы қысқаша айтқызу



    3.Үйге тапсырма: «Ер елі үшін туады» тақырыбында эссе жазу беріледі4. Бағалау
    1.Оқушылар Алпамыс-Нұрсұлтан.Алпамыс –БауыржанАлпамыс- ҚобыландыАлпамыс-Өрмекші адамТақырыптары бойынша салыстыру жүргізеді. Сабақтан әсерлерімен бөліседі.2.Топ басшылары жинаған ұпайлары бойынша бағалайды.



    Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Б.Б.Ибраева Тексерілді:

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!