Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 жыл бойы тегін жүктеу мүмкіндігіне ие болыңыз!
жеңілдік
Ашық сабақ "Әмір Темір жорықтары" 6 сынып
|
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
СЫНЫП: |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
Сабақтың тақырыбы Сабақ |
Әмір Темір жорықтары |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.3.2.5 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында ХІІІ-ХV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру. |
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Әмір Темірдің шыққан тегі және оның Орта Азияны билеген тұсында жасаған шапқыншылық жорықтары мен оның зардаптары туралы толық түсініқті қалыптастыру. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Әмір Темірдің Алтын Орда, Ақ Орда, Моғолстан хандарымен болған ұрыстарының мақсатын, сипатын көрсету Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Әмір Темір жорықтарының нәтижелері мен оның зардаптары туралы, айта отырып, оқушыларды талдау жасауға, өз көзқарастарын білдіруге, қорытынды жасауға дағдыландыру |
||||||
Бағалау критерийі |
Әмір Темірдің басқыншылық жорықтары жөнінде жалпы мағлұмат алады Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Тілдік құзіреттілік |
Моғолстан мемлекеті |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
Алдыңғы оқу |
Ақ орда , Моғолстан мемлекеті |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. .Психологиялық ахуал қалыптастыру: Үй тапсырмасын қайталау Сұрақ – жауап
|
Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын. |
|||||
Жаңа білім 10 минут |
Балалар біз бүгін доп лақтыру ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында допты ұстап алса сол менің сұрағыма жауап береді?
Ж. Мауараннахрдың билеушісі Әмір Темір басқыншылығына қарсы күрес кезеңі. 2. Ақ орда мен Моғолстанның әлсіреу себебі: Ж. Ақ орда мен Моғолстан аумағына жасаған ондаған жорықтар нәтижесінде мемлекет әлсіреді.
*. Әмір Темір құрған империяның жер аумағы. Қазақстан мен Қырғызстан аумағына Шығыс Дешті Қыпшаққа, Жетісу мен Иран, Ирақ, Ауғаныстан, Үндістан, Кіші Азия, Еділ бойы, Кавказ, Орта Азия жерлерін қамтыған. Барлығы 27 мемлекетті жаулап алған.
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
Ортасы 10 минут |
« ДЖИКСО» әдісі 1,2,3,4,5,6. Жеке жұмыс Топтық жұмыс Тұлғаға сипаттама Ибн Арабшах жазған Әмір Темірдің қандай жеке қасиеттері оның мемлекетті басқаруына көмектескен Әмір Темір өз мемлекетінің саяси жүйесі Әмір Темірдің жорықтары |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер « |
|||||
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
Тарихи 3 факт АВС денгенгейіндегі оқушыларға тапсырма |
|
|
|||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Толықтыру сұрақтар
7. Әмір Темір қашан қайтыс болды. 8. Әмір Темір жорықтарының зардаптары. |
|
|||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Таңдау» әдісі.
Оған не әсер етті? |
Кері байланыс кемесі |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Оқушылардың барлығы: Әмір Темірдің шыққан тегі және оның Орта Азияны билеген тұсында жасаған шапқыншылық жорықтары мен оның зардаптары туралы толық түсініп біледі. Оқушылардың көбісі: Әмір Темірдің өз мемлекетінің саяси жүйесін , жорықтарының мақсатын, сипатын көрсетеді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Әмір Темір жорықтарының нәтижелері мен оның зардаптары туралы, айта отырып, оқушыларды талдау жасауға, өз көзқарастарын білдіруге, қорытынды жасай біледі. |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Толықтыру сұрақтар арқылы жеке жұмыс жүргіземін, сол бойынша жұп болып бір-бірін тексереді. |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Джиксо 2: Тарихи 3 факт Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушылардың өз ойын жақсы жеткізе алуы 2:АВС денгейіндегі оқушылардың сабақта өз ойларын жеткізе алуы Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Толықтыру сұрақтар
|
Толықтыру сұрақтар
|
Толықтыру сұрақтар
|
Толықтыру сұрақтар
|
Толықтыру сұрақтар
|
Толықтыру сұрақтар
6.Әмір Темір қашан қайтыс болды. 7.Әмір Темір жорықтарының зардаптары.
|
|
|
«Таңдау» әдісі. Маған сабақ қызықты болды. (Қызықты болмады)----------------------------------------------------- Мен сабақта: үйрендім------------------------------------------------------------------------------------------------ Мен сабақта (қалай қатыстым )----------------------------------------- Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспін.)--------------- |
«Таңдау» әдісі. Маған сабақ қызықты болды. (Қызықты болмады)----------------------------------------------------- Мен сабақта: үйрендім------------------------------------------------------------------------------------------------ Мен сабақта (қалай қатыстым )----------------------------------------- Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспін.)--------------- |
«Таңдау» әдісі. Маған сабақ қызықты болды. (Қызықты болмады)----------------------------------------------------- Мен сабақта: үйрендім------------------------------------------------------------------------------------------------ Мен сабақта (қалай қатыстым )----------------------------------------- Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспін.)--------------- |
«Таңдау» әдісі. Маған сабақ қызықты болды. (Қызықты болмады)----------------------------------------------------- Мен сабақта: үйрендім------------------------------------------------------------------------------------------------ Мен сабақта (қалай қатыстым )----------------------------------------- Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспін.)--------------- |
«Таңдау» әдісі. Маған сабақ қызықты болды. (Қызықты болмады)----------------------------------------------------- Мен сабақта: үйрендім------------------------------------------------------------------------------------------------ Мен сабақта (қалай қатыстым )----------------------------------------- Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспін.)--------------- |
«Таңдау» әдісі. Маған сабақ қызықты болды. (Қызықты болмады)----------------------------------------------------- Мен сабақта: үйрендім------------------------------------------------------------------------------------------------ Мен сабақта (қалай қатыстым )----------------------------------------- Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспін.)--------------- |
«Таңдау» әдісі. Маған сабақ қызықты болды. (Қызықты болмады)----------------------------------------------------- Мен сабақта: үйрендім------------------------------------------------------------------------------------------------ Мен сабақта (қалай қатыстым )----------------------------------------- Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспін.)--------------- |
«Таңдау» әдісі. Маған сабақ қызықты болды. (Қызықты болмады)----------------------------------------------------- Мен сабақта: үйрендім------------------------------------------------------------------------------------------------ Мен сабақта (қалай қатыстым )----------------------------------------- Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспін.)--------------- |
«Таңдау» әдісі. Маған сабақ қызықты болды. (Қызықты болмады)----------------------------------------------------- Мен сабақта: үйрендім------------------------------------------------------------------------------------------------ Мен сабақта (қалай қатыстым )----------------------------------------- Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспін.)--------------- |
«Таңдау» әдісі. Маған сабақ қызықты болды. (Қызықты болмады)----------------------------------------------------- Мен сабақта: үйрендім------------------------------------------------------------------------------------------------ Мен сабақта (қалай қатыстым )----------------------------------------- Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспін.)--------------- |
«Таңдау» әдісі. Маған сабақ қызықты болды. (Қызықты болмады)----------------------------------------------------- Мен сабақта: үйрендім------------------------------------------------------------------------------------------------ Мен сабақта (қалай қатыстым )----------------------------------------- Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспін.)--------------- |
«Таңдау» әдісі. Маған сабақ қызықты болды. (Қызықты болмады)----------------------------------------------------- Мен сабақта: үйрендім------------------------------------------------------------------------------------------------ Мен сабақта (қалай қатыстым )----------------------------------------- Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспін.)--------------- |

