Сабақтың
тақырыбы:
«Әмірің
қатты Есім хан...»
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Күні:
|
СЫНЫП: 7
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
0
|
Сабақ
негізделген
оқу мақсаттары
|
Т/Ж3 Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу.
А/И1 Әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және
қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан
тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша
қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Көркем
шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
Оқулық,
суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және
әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка,
қазақ тілі.
|
Алдыңғы
оқу
|
Жиембет
жырау. «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауы
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға бөлу. «Қағаз
қиындылары»
Бірнеше құттықтау қағаздарын
топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды
араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды
құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға
бөлінеді.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: 3 минут
«Өзі туралы кластер»
тренинг
Оқушылар
танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар
парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын
шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады.
Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б
|
1-топ:
Жазушылар
2-топ:
Зерттеушілер
3-топ:
Суретшілер
«Өзі
туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.
|
Жаңа білім
10 минут
|
Білу
және түсіну
Берілген мәтіндерді балалар оқып
алады.
Есім
хан—
(1598—1628) билік құрған. Есім хан қазақ
тарихында «Еңсегей бойлы ер Есім» деген атпен әйгілі болды, оған
бұл атақ 1598 жылы
ағасы Тәуекел ханмен бірге Мауреннахрға жасаған жорықта ерекше көзге
түскені үшін берілген екен. Есім хан — Шығай ханның баласы, ол
бұрын қазақ хандығының Түркістан қаласындағы хан ордасында
тұрған.
Қазақта
"Қасым
салған қасқа жол, Есім салған ескі жол" деген қанатты сөз ежелден бар. Керей
мен Әз
Жәнібек негізін қалаған Қазақ хандығы
әуелде әлсіз, жаңа-жаңа қаз тұрып келе жатқан-ды. Қазіргі
Қазақстанның күншығысында, Жетісуда дулаттар, жалайырлар, албан, суан, наймандар, тағы басқа ру-тайпалар құрған күшті
мемлекет Моғолстанға келіп, жер
сұраған ақордалық бауырларына Есенбұға хан Шу-Ӏле тауларының Қозыбасыға дейінгі
жерін бөліп берген. Сол заманның көне көзіндей болып, күні бүгінге
дейін атын жоғалтпай, Шу
бойында Хан
тауы, хандар құс салған Cұңқар
шыңы алыстан мұнартып, қол бұлғап тұрғандай. Қаз-қаз
басып, ту көтерген Қазақ хандығы жан-жағына алаңдай қарап, күн
көруге мәжбүр болған. Шығысында Ойраттардан,
батысында Әмір-Темір әулеті билеп
тұрған Сырдария мен Әмудария арасындағы
күшті мемлекетМауреннахрдан,
солтүстігінде Сібір хандығынан қауіптенетін Моғолстанға қалқан,
қорған тәрізді өмір кешті. Әсіресе, өздеріне кектеніп қалған хан
Әбілхайыр әне-міне шабуылға шыға ма деген үрей
бар.
«Жариялау» әдісі
(Әрбір
топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін
топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар
алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10 минут
|
Қолдану
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау
Талдау
«Ыстық орындық»
орындық әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай
орналастырылады.
Жаттығудың
сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып өз
пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты
анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша
бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
|
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Сергіту сәті
2
минут
|
«Қара
жорға» биі
|
видеожазба
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Синтез «Ойлан – жұптас
– бөліс» әдісі

|
«Ойлан – жұптас –
бөліс» әдісі
|
Бағалау
5 минут
Кері
байланыс
3
минут
|
Бағалау парақшасы
Дұрыс жауапқа 5 балл.
Оқушының
аты-жөні
|
«Жария
лау»
әдісі
|
«Салыстыру
кестесі»
|
«Ыстық
орын
дық» орындық
әдісі
|
«Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
|
Балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Рефлексиялық
шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып,
төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
-
Сабақ барысында
көңіл-күйіңіз қандай болды?
Неліктен?
-
Бүгін не білдіңіз?
Сіз үшін не жаңалық болды?
-
Сабаққа қатысуыңызды
қалай бағалайсыз?
-
Сабақта қандай
қиындықтар туындады?
-
Сабақ аяқталғанда
көңіл-күйіңіз қандай?
Неліктен?
|
Бағалау
парақшасы
Рефлексиялық
шеңбер
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос
ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы
Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|