Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылықтарын ояту | «Кім жылдам» арқылы үй тапсырмасын қайталауға сыныптқа сұрақтар беру | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайда үй тапсырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.
Оқушылардың алдына парақшаларды тарату
| Мұғалім берген тапсырманы орындау. Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап бередіБүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын ашуға жетелеу
|
Түсіну | «Кім алғыр» әдісіОқушыларға жарыс ретінде топпен сайыстыру мақсатында тапсырмалар беру | Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше сұрақтар дайындау4 топқа сұрақ | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу.Топпен жұмыс жасау |
Қолдану | «Күлдір, күлдір кісінетіп», «Жауға шаптым ту байлап»» (10 мин) «ЖИГСО әдісі» пайдаланамыз
| Осы көрсетілген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді |
Сергіту сәті | «Балапандар биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау | Топпен жұмыс «Постер құрау» әдісі,Модель қорғауТақырыбы: 1.Күлдір, күлдір кісінетіп», 2.«Жауға шаптым ту байлап»3.Ақтамберді жырау кім?4.Жыраулар поэзиясы дегеніміз не? | Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа мтақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру жәнешығармашылық жұмыс істеу | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушы ортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орындату
Топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.
|
Жинақтау | «Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» Не білдім?Қандай сезімде болдым?Не білгім келеді?(кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау) (5 мин | Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады
| Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді |
Үйге тапсырма | 1.Әр оқушы 2 сұрақтан құрау жыраулар поэзиясы б.ша2. Эссе жазу. (150 сөзден тұратын) |
|
|
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдаршам, бағалау парақшалары | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату,Мұғалім өзі бағалайды | Өзін -өзі топпен бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |