Материалдар / Ашық сабақ. Ақтамберді жырау. «Күлдір, күлдір кісінетіп», «Жауға шаптым ту байлап» толғаулары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Ақтамберді жырау. «Күлдір, күлдір кісінетіп», «Жауға шаптым ту байлап» толғаулары

Материал туралы қысқаша түсінік
Белсенді өмір мен жанашырлық, достық сезім, жауапкершілік – адам бойындағы жақсы қасиеттердің белгісі екенін ажыратуға үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2018
2392
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы

Ақтамберді жырау. «Күлдір, күлдір кісінетіп», «Жауға шаптым ту байлап» толғаулары

Мақсаты

Тақырыптың идеялық мазмұнын ашу,  оқушының ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін байыту

Жалпы мақсат

Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Белсенді өмір мен жанашырлық, достық сезім, жауапкершілік – адам бойындағы жақсы қасиеттердің белгісі екенін ажыратуға үйренеді.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Кім жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Топтастыру, Салыстыру, Модель қорғау (Ассосация)

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер

Ұйымдастыру кезеңі








Тренинг

Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу

Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

«Кім жылдам» арқылы үй тапсырмасын қайталауға сыныптқа сұрақтар беру

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайда үй тапсырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.


Оқушылардың алдына парақшаларды тарату


Мұғалім берген тапсырманы орындау. Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді

Бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын ашуға жетелеу


Түсіну

«Кім алғыр» әдісі

Оқушыларға жарыс ретінде топпен сайыстыру мақсатында тапсырмалар беру

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше сұрақтар дайындау

4 топқа сұрақ

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу.

Топпен жұмыс жасау

Қолдану

«Күлдір, күлдір кісінетіп», «Жауға шаптым ту байлап»» (10 мин) «ЖИГСО әдісі» пайдаланамыз


Осы көрсетілген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді

Сергіту сәті

«Балапандар биі» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

Топпен жұмыс «Постер құрау» әдісі,

Модель қорғау

Тақырыбы: 1.Күлдір, күлдір кісінетіп»,

2.«Жауға шаптым ту байлап»

3.Ақтамберді жырау кім?

4.Жыраулар поэзиясы дегеніміз не?

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа мтақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру жәнешығармашылық жұмыс істеу

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушы ортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орындату


Топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.


Жинақтау

«Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз»

Не білдім?

Қандай сезімде болдым?

Не білгім келеді?

(кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау) (5 мин

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады





Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді

Үйге тапсырма

1.Әр оқушы 2 сұрақтан құрау жыраулар поэзиясы б.ша

2. Эссе жазу. (150 сөзден тұратын)



Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдаршам, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату,

Мұғалім өзі бағалайды

Өзін -өзі топпен бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

  1. Ақтамберді қай ғасырда өмір сүрген? Кімнің замандасы?





2. Ақтамберді жырларында көшпелі халық тұрмысы, жаугершілік заман суреттері қалай бейнеленген?



3. Халықтың арман-мүддесінің жырау жырларындағы көріністері?



4. «Күлдір, күлдір кісінетіп» деген толғауының негізгі идеясы қандай деп ойлайсыңдар?





4 топқа тақырып пен мақсатын анықтауға арналған сұрақтар

1. -----------ауыз әдебиетінің дәстүрін сақтаушы, батырлық, тарихи, ғашықтық жырларды айтып таратушы қазақ әдебиетінде кім деп аталады?



2. ХVІІІ ғасырда өмір сүрген жырау, Абылай ханның замандасы болған кім?



3. 10-11 жасында ақын атанған, 17 жасында соғысқа қатысқан жыраулар поэзиясының өкілі?



4.Күлдір де күлдір кісінетіп,

Күреңді мінер ме екенсің?!

Күдеріден бау тағып,

Ақ кіреуке киер ме екенсің?- толғауының авторы?








Топ басшысының бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Сұрақ-жауап

1 топтық жұмыс

«Жигсо» әдісі

2 топтық жұмыс

Постер қорғау, модель қорғау

Топ басшысының бағасы

1






2






3






4






5






6










Топ басшысының бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Сұрақ-жауап

1 топтық жұмыс

«Жигсо» әдісі

2 топтық жұмыс

Постер қорғау, модель қорғау

Топ басшысының бағасы

1






2






3






4






5






6










Топ басшысының бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Сұрақ-жауап

1 топтық жұмыс

«Жигсо» әдісі

2 топтық жұмыс

Постер қорғау, модель қорғау

Топ басшысының бағасы

1






2






3






4






5






6








Топ басшысының бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Сұрақ-жауап

1 топтық жұмыс

«Жигсо» әдісі

2 топтық жұмыс

Постер қорғау, модель қорғау

Топ басшысының бағасы

1






2






3






4






5






6











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!