Материалдар / Ашық сабақ. Ақтамберді жырау. «Күлдір, күлдір кісінетіп», «Жауға шаптым ту байлап» толғаулары

Ашық сабақ. Ақтамберді жырау. «Күлдір, күлдір кісінетіп», «Жауға шаптым ту байлап» толғаулары

Материал туралы қысқаша түсінік
Белсенді өмір мен жанашырлық, достық сезім, жауапкершілік – адам бойындағы жақсы қасиеттердің белгісі екенін ажыратуға үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2018
2351
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы Ақтамберді жырау. «Күлдір, күлдір кісінетіп», «Жауға шаптым ту байлап» толғаулары
МақсатыТақырыптың идеялық мазмұнын ашу,  оқушының ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін байыту
Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеБелсенді өмір мен жанашырлық, достық сезім, жауапкершілік – адам бойындағы жақсы қасиеттердің белгісі екенін ажыратуға үйренеді.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Топтастыру, Салыстыру, Модель қорғау (Ассосация)
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер
Ұйымдастыру кезеңі













Тренинг
Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлуОқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
«Кім жылдам» арқылы үй тапсырмасын қайталауға сыныптқа сұрақтар беру Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайда үй тапсырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.

Оқушылардың алдына парақшаларды тарату

Мұғалім берген тапсырманы орындау. Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап бередіБүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын ашуға жетелеу

Түсіну«Кім алғыр» әдісіОқушыларға жарыс ретінде топпен сайыстыру мақсатында тапсырмалар беруЖаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше сұрақтар дайындау4 топқа сұрақОқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу.Топпен жұмыс жасау
Қолдану«Күлдір, күлдір кісінетіп», «Жауға шаптым ту байлап»» (10 мин) «ЖИГСО әдісі» пайдаланамыз

Осы көрсетілген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасатуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді
Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауТоппен жұмыс «Постер құрау» әдісі,Модель қорғауТақырыбы: 1.Күлдір, күлдір кісінетіп», 2.«Жауға шаптым ту байлап»3.Ақтамберді жырау кім?4.Жыраулар поэзиясы дегеніміз не?Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа мтақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру жәнешығармашылық жұмыс істеуБерілген тапсырманы уақытылы орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушы ортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орындату

Топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

Жинақтау «Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» Не білдім?Қандай сезімде болдым?Не білгім келеді?(кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау) (5 минМұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады







Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді
Үйге тапсырма1.Әр оқушы 2 сұрақтан құрау жыраулар поэзиясы б.ша2. Эссе жазу. (150 сөзден тұратын)



БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдаршам, бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату,Мұғалім өзі бағалайдыӨзін -өзі топпен бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру
  • Ақтамберді қай ғасырда өмір сүрген? Кімнің замандасы?




2. Ақтамберді жырларында көшпелі халық тұрмысы, жаугершілік заман суреттері қалай бейнеленген?

3. Халықтың арман-мүддесінің жырау жырларындағы көріністері?

4. «Күлдір, күлдір кісінетіп» деген толғауының негізгі идеясы қандай деп ойлайсыңдар?



4 топқа тақырып пен мақсатын анықтауға арналған сұрақтар1. -----------ауыз әдебиетінің дәстүрін сақтаушы, батырлық, тарихи, ғашықтық жырларды айтып таратушы қазақ әдебиетінде кім деп аталады?

2. ХVІІІ ғасырда өмір сүрген жырау, Абылай ханның замандасы болған кім?

3. 10-11 жасында ақын атанған, 17 жасында соғысқа қатысқан жыраулар поэзиясының өкілі?

4.Күлдір де күлдір кісінетіп,Күреңді мінер ме екенсің?!Күдеріден бау тағып,Ақ кіреуке киер ме екенсің?- толғауының авторы?













Топ басшысының бағалау парағы
Оқушының аты-жөніСұрақ-жауап1 топтық жұмыс«Жигсо» әдісі2 топтық жұмысПостер қорғау, модель қорғауТоп басшысының бағасы
1









2









3









4









5









6













Топ басшысының бағалау парағы
Оқушының аты-жөніСұрақ-жауап1 топтық жұмыс«Жигсо» әдісі2 топтық жұмысПостер қорғау, модель қорғауТоп басшысының бағасы
1









2









3









4









5









6













Топ басшысының бағалау парағы
Оқушының аты-жөніСұрақ-жауап1 топтық жұмыс«Жигсо» әдісі2 топтық жұмысПостер қорғау, модель қорғауТоп басшысының бағасы
1









2









3









4









5









6











Топ басшысының бағалау парағы
Оқушының аты-жөніСұрақ-жауап1 топтық жұмыс«Жигсо» әдісі2 топтық жұмысПостер қорғау, модель қорғауТоп басшысының бағасы
1









2









3









4









5









6















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ