Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Оқу сабақтарының жоспары

    Абай Құнанбаевтың этнопедагогикалық көзқарастары

    (сабақ тақырыбы)


    Модуль /пән атауы Этнопедагогика  

    Дайындаған педагог

    Мерзімі: 21.04.2023


          1.Жалпы мәліметтер

          Курс, оқу жылы, топ 3 курс, 2022-23 оқу жылы, 322 топ

         


         2. Мақсаты, міндеттер

    • Білім алушыларды Абай Құнанбаевтың шығармаларындағы этнопедагогикалық көзқарастарын түсінуге ықпал ету.

    • Өлеңдер, аудармалар мен қара сөздерін талдау барысында өзіндік ой тұжырым жасауға итермелеу.

    3.Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін күтілетін нәтижелердің және кәсіби біліктердің тізбесі.

    • Талдау барысында шығарма мазмұны бойынша адам мінез-құлқының жақсы және жаман қасиеттерді ажыратады, топта жұмыс барысында бірі-бірі бағалау арқылы тиімді оқу қалыптасады, Абайдың этнопедагогикалық көзқарастарын айқындай алады.

          4. Сабақты жабдықтау АКТ, постер, дидактикалық материал, слайд.

    5. Сабақтың барысы




    Сабақ кезеңі

    Балдық жүйемен бағалау

    Оқытушының әрекеті

    Студент

    әрекеті

    Ресурстар

    Сабақ басы

    Білу

    50-54

    Амандасу.


    Үй тапсырмасын пысықтау

    Оқытушы білім алушылардан алдыңғы сабақтың тақырыбын еске түсіруді сұрап, түсінбеген сұрақтары болса жауап беруге әзір екендігін айтады.

    • Егер сұрақтарыңыз болмаса «Қалам» стратегиясымен «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісін қолданып берілген сұрақтарға жауап берулеріңіз сұралады.

    • Оқытушы білімгерлерден қызыл немесе жасыл түсті қаламдарын жинап алады, қай қалам көрсетілсе соның иесі сұраққа бір сөйлеммен жауап береді.

    1. Шоқан Уалиханов

    2. Кадет корпусы

    3. Жоңғарияға сапарының мақсаты

    4. Қазақ, мәдениетінің көршілес елдер мәдениетімен байланысы

    5. Дәстүрдің озығы мен тозығы

    6. Төрт түлік мал

    7. Шоқан еңбектеріндегі ғылыми көзқарас

    Оқытушы балалардың жауаптарын тыңдап, мадақтап, мақтап кері байланыс береді, сонымен қатар тың дерек айтқан баланы ерекше атап өтеді.

    Студенттер өткен сабақтың тақырыбына сәйкес білімдерін берілген тірек сөздер арқылы білдіреді.

    Негізгі әдебиеттер :

    Силлабус

    «Этнопедагогика» оқулығы авторлары: С.Қалиев

    В.Кукушкин


    Сабақ ортасы


    Ереже


    Түсіну

    55-59

    60-64

    65-69

    «Кинометафора» әдісі

    Тақырыпты табу

    «Желсіз түнде жарық ай» әні орындалады. бірге орындауды ұсынуға болады.

    Оқытушы сұрақтар қояды:

    • Қандай ән орындалды?

    • Кімнің әні орындалды?

    • Неліктен бұл ән орындалды деп ойлайсыңдар?

    Оқытушы осы сұрақтар төңірегінде білімгерлермен пікір алмасады, қорытады.

    • Керемет, балалар, Сіздер дұрыс таптыңыздар, біз Абай Құнанбаевтың «Желсіз түнде жарық ай» әнін тыңдадық. Бүгінгі сабағымызда қазақ халқының ұлы классик ақыны, ағартушы демократы, ұлтымыздың мақтанышы – Абай Құнанбаев және оның шығармаларындағы этнопедагогикалық көзқарас туралы білетін боламыз.

    Сабақтың мақсаты хабарланады:

    • Абай Құнанбаевтың шығармаларындағы этнопедагогикалық көзқарастарды түсіну.

    • Өлеңдер, аудармалар мен қара сөздерін талдау барысында өзіндік ой тұжырым жасау мақсатын жүзеге асырамыз.

    «Сабақ барысында өз іс-әрекетімізді бағалап отырамыз, -деп бағалау парағын таратып, өлшемшарттарымен таныстырып өтеді.

    - Сонымен қатар сабақ барысында «БББ» стратегиясын қолданатын боламыз, слайдтағы үлгіге қарап дәптерге кесте сызып алыңыздар. Сабақтың әр кезеңінде бағандарды толтырып отыруды ұмытпаңыздар» деп түсіндіреді.


    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді






    Жеке жұмыс «БББ» әдісі

    «Мен білемін»

    Әр білім алушы Абай Құнанбаев туралы білетін мәліметтерін жазады, оқып топтағы білімгерлермен бөліседі.

    Оқытушы жауаптарды қорытып талдайды.

    Ең көп мәлімет айтқан білімгер - 5 бал алады.


    Видеоматериал қарау және оқытушының қорытынды түсіндірмесі


    «Мен білдім»

    Видеоматериал бойынша білгенін толықтырып жазады






    Әнді тыңдайды, атын, авторын табады.






    Оқытушыны тыңдайды.



















    Бағалау парағын алады.






    Дәптерге кесте сызады.







    Өзі білетін мәліметтерді жазады, бөліседі. Бағалау парағын толтырады.



    Видеоны қарайды, «Инсерт» әдісінің көмегімен қажет мәліметті «Мен білдім» бағанына толтырады.

    «Желсіз түнде жарық ай» әнінің аудиожазбасы














    Талдау


    70-74

    75-79

    80-84

    Топтастыру

    Абай шығармаларының стилі бойынша топтастыру

    1 топ. Қара сөздер

    2 топ. Аудармалар

    3. топ Өлеңдер

    Топтық жұмыс

    Сабағымыздың мақсатында көрсетілгендей Абай шығармаларындағы адам мінез-құлқындағы жақсы жаманды ажыратып көреміз.

    Топтық жұмысқа талқылауға – 5, қорғауға – 2 минут (3 топ 6 мин) беріледі.

    1-топ. «Өлеңдер»

    Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде көрініс тапқан тәрбие құндылықтарын анықтайды.

    2 топ. «Аударма»

    Абайдың И.Крыловтан аударған «Құмырсқа мен шегіртке» шығармасында көтерілген ақын өмір сүрген қоғам шындығы туралы ой-пікірлерін бағалайды.

    3 топ «Қарасөздер»

    24-інші қара сөзінде адам мінез-құлқының жағымды және жағымсыз жақтарын салыстырады, «Венн диаграммасы

    Б – бірін-бірін бағалау

    1-2, 2-3, 3-1.

    Топтық жұмысты бағалау парағы таратылады, түсіндіріледі.

    Уақытты сақтау – 5 балл

    Топ мүшелерінің толық қатысуы – 10 балл

    Тапсырманы дұрыс орындауы – 15 балл

    Абай шығармаларынан үлгілер жазылған қағаздарды таратып алады, 3 топқа бірігеді.





    Берілген тапсырмаларды топ болып орындайды, талдайды, өз пікірлерін білдіреді.






    Білімгерлер топтарды бағалайды.

    Абай Құнанбаевтың қара сөздер жинағы











    Ұсынылатын шығармалар: «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі, «Құмырсқа мен шегіртке» аудармасы, 24-ші қара сөзі

    Жинақтау

    84-89 балл

    «Ассоциация»

    Педагог Абайдың этнопедагогикалық көзқарастарын жинақтап айтып береді.


    Керегін түртіп алу


    Сабақтың соңы

    Бағалау

    90-94

    95-100

    Бағалау:

    Оқытушы тақырыпты қорытындылайды, «Білім шырағы»: Оқытушы адам өмір бойы білім алуы қажеттігін, ол арқылы дамитындығын айтып, БББ стратегиясының 3-ші Б –білгім келеді бағанын толтыруды ұсынады. Студенттерге өздерінің бастауыш сынып мұғалімі болғандықтан Абай туралы тағы қандай мәліметтер алуы қажеттігі туралы ойларын жазуды сұрайды. 2-3 білімгерге оқытады.


    Сабақ тақырыбы бойынша 15сұрақтан тұратын тест алынады. Тестке 3 минут беріледі. Тақтадағы дұрыс жауаптарға қарап жұптасып бір-бірінің жауаптарын тексереді, өзара бағалайды.


    Үйге тапсырма

    1. «2-1» әдісімен Абайдың өзіне ұнаған шығармасына жазбаша талдау



    БББ 3-баған, білгім келеді толтырады.











    Өзі таңдаған шығармадан 2 жағымды, 1 жағымсыз мінез-құлық сапасын табады, өзіндік пікір білдіреді.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омарова Алмагул Нурахметовна
    02 Желтоқсан 2023
    310
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. А.Құнанбаевтың этнопедагогикалық көзқарастары, Мұғалімдерге арналған

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. А.Құнанбаевтың этнопедагогикалық көзқарастары, Мұғалімдерге арналған

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабаұ жоспары 130 бұйрыққа сәйкес әзірленген. Жоғары сынып және колледж білімгерлеріне сабақ беруші педагогтерге көмекке келеді. Сабақта "Кинометофора", "БББ" стратегиясы" "Қаламсап" стратегиясы" тсс оқытудың белсенді әдістері қолданылған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Оқу сабақтарының жоспары

    Абай Құнанбаевтың этнопедагогикалық көзқарастары

    (сабақ тақырыбы)


    Модуль /пән атауы Этнопедагогика  

    Дайындаған педагог

    Мерзімі: 21.04.2023


          1.Жалпы мәліметтер

          Курс, оқу жылы, топ 3 курс, 2022-23 оқу жылы, 322 топ

         


         2. Мақсаты, міндеттер

    • Білім алушыларды Абай Құнанбаевтың шығармаларындағы этнопедагогикалық көзқарастарын түсінуге ықпал ету.

    • Өлеңдер, аудармалар мен қара сөздерін талдау барысында өзіндік ой тұжырым жасауға итермелеу.

    3.Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін күтілетін нәтижелердің және кәсіби біліктердің тізбесі.

    • Талдау барысында шығарма мазмұны бойынша адам мінез-құлқының жақсы және жаман қасиеттерді ажыратады, топта жұмыс барысында бірі-бірі бағалау арқылы тиімді оқу қалыптасады, Абайдың этнопедагогикалық көзқарастарын айқындай алады.

          4. Сабақты жабдықтау АКТ, постер, дидактикалық материал, слайд.

    5. Сабақтың барысы




    Сабақ кезеңі

    Балдық жүйемен бағалау

    Оқытушының әрекеті

    Студент

    әрекеті

    Ресурстар

    Сабақ басы

    Білу

    50-54

    Амандасу.


    Үй тапсырмасын пысықтау

    Оқытушы білім алушылардан алдыңғы сабақтың тақырыбын еске түсіруді сұрап, түсінбеген сұрақтары болса жауап беруге әзір екендігін айтады.

    • Егер сұрақтарыңыз болмаса «Қалам» стратегиясымен «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісін қолданып берілген сұрақтарға жауап берулеріңіз сұралады.

    • Оқытушы білімгерлерден қызыл немесе жасыл түсті қаламдарын жинап алады, қай қалам көрсетілсе соның иесі сұраққа бір сөйлеммен жауап береді.

    1. Шоқан Уалиханов

    2. Кадет корпусы

    3. Жоңғарияға сапарының мақсаты

    4. Қазақ, мәдениетінің көршілес елдер мәдениетімен байланысы

    5. Дәстүрдің озығы мен тозығы

    6. Төрт түлік мал

    7. Шоқан еңбектеріндегі ғылыми көзқарас

    Оқытушы балалардың жауаптарын тыңдап, мадақтап, мақтап кері байланыс береді, сонымен қатар тың дерек айтқан баланы ерекше атап өтеді.

    Студенттер өткен сабақтың тақырыбына сәйкес білімдерін берілген тірек сөздер арқылы білдіреді.

    Негізгі әдебиеттер :

    Силлабус

    «Этнопедагогика» оқулығы авторлары: С.Қалиев

    В.Кукушкин


    Сабақ ортасы


    Ереже


    Түсіну

    55-59

    60-64

    65-69

    «Кинометафора» әдісі

    Тақырыпты табу

    «Желсіз түнде жарық ай» әні орындалады. бірге орындауды ұсынуға болады.

    Оқытушы сұрақтар қояды:

    • Қандай ән орындалды?

    • Кімнің әні орындалды?

    • Неліктен бұл ән орындалды деп ойлайсыңдар?

    Оқытушы осы сұрақтар төңірегінде білімгерлермен пікір алмасады, қорытады.

    • Керемет, балалар, Сіздер дұрыс таптыңыздар, біз Абай Құнанбаевтың «Желсіз түнде жарық ай» әнін тыңдадық. Бүгінгі сабағымызда қазақ халқының ұлы классик ақыны, ағартушы демократы, ұлтымыздың мақтанышы – Абай Құнанбаев және оның шығармаларындағы этнопедагогикалық көзқарас туралы білетін боламыз.

    Сабақтың мақсаты хабарланады:

    • Абай Құнанбаевтың шығармаларындағы этнопедагогикалық көзқарастарды түсіну.

    • Өлеңдер, аудармалар мен қара сөздерін талдау барысында өзіндік ой тұжырым жасау мақсатын жүзеге асырамыз.

    «Сабақ барысында өз іс-әрекетімізді бағалап отырамыз, -деп бағалау парағын таратып, өлшемшарттарымен таныстырып өтеді.

    - Сонымен қатар сабақ барысында «БББ» стратегиясын қолданатын боламыз, слайдтағы үлгіге қарап дәптерге кесте сызып алыңыздар. Сабақтың әр кезеңінде бағандарды толтырып отыруды ұмытпаңыздар» деп түсіндіреді.


    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді






    Жеке жұмыс «БББ» әдісі

    «Мен білемін»

    Әр білім алушы Абай Құнанбаев туралы білетін мәліметтерін жазады, оқып топтағы білімгерлермен бөліседі.

    Оқытушы жауаптарды қорытып талдайды.

    Ең көп мәлімет айтқан білімгер - 5 бал алады.


    Видеоматериал қарау және оқытушының қорытынды түсіндірмесі


    «Мен білдім»

    Видеоматериал бойынша білгенін толықтырып жазады






    Әнді тыңдайды, атын, авторын табады.






    Оқытушыны тыңдайды.



















    Бағалау парағын алады.






    Дәптерге кесте сызады.







    Өзі білетін мәліметтерді жазады, бөліседі. Бағалау парағын толтырады.



    Видеоны қарайды, «Инсерт» әдісінің көмегімен қажет мәліметті «Мен білдім» бағанына толтырады.

    «Желсіз түнде жарық ай» әнінің аудиожазбасы














    Талдау


    70-74

    75-79

    80-84

    Топтастыру

    Абай шығармаларының стилі бойынша топтастыру

    1 топ. Қара сөздер

    2 топ. Аудармалар

    3. топ Өлеңдер

    Топтық жұмыс

    Сабағымыздың мақсатында көрсетілгендей Абай шығармаларындағы адам мінез-құлқындағы жақсы жаманды ажыратып көреміз.

    Топтық жұмысқа талқылауға – 5, қорғауға – 2 минут (3 топ 6 мин) беріледі.

    1-топ. «Өлеңдер»

    Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде көрініс тапқан тәрбие құндылықтарын анықтайды.

    2 топ. «Аударма»

    Абайдың И.Крыловтан аударған «Құмырсқа мен шегіртке» шығармасында көтерілген ақын өмір сүрген қоғам шындығы туралы ой-пікірлерін бағалайды.

    3 топ «Қарасөздер»

    24-інші қара сөзінде адам мінез-құлқының жағымды және жағымсыз жақтарын салыстырады, «Венн диаграммасы

    Б – бірін-бірін бағалау

    1-2, 2-3, 3-1.

    Топтық жұмысты бағалау парағы таратылады, түсіндіріледі.

    Уақытты сақтау – 5 балл

    Топ мүшелерінің толық қатысуы – 10 балл

    Тапсырманы дұрыс орындауы – 15 балл

    Абай шығармаларынан үлгілер жазылған қағаздарды таратып алады, 3 топқа бірігеді.





    Берілген тапсырмаларды топ болып орындайды, талдайды, өз пікірлерін білдіреді.






    Білімгерлер топтарды бағалайды.

    Абай Құнанбаевтың қара сөздер жинағы











    Ұсынылатын шығармалар: «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі, «Құмырсқа мен шегіртке» аудармасы, 24-ші қара сөзі

    Жинақтау

    84-89 балл

    «Ассоциация»

    Педагог Абайдың этнопедагогикалық көзқарастарын жинақтап айтып береді.


    Керегін түртіп алу


    Сабақтың соңы

    Бағалау

    90-94

    95-100

    Бағалау:

    Оқытушы тақырыпты қорытындылайды, «Білім шырағы»: Оқытушы адам өмір бойы білім алуы қажеттігін, ол арқылы дамитындығын айтып, БББ стратегиясының 3-ші Б –білгім келеді бағанын толтыруды ұсынады. Студенттерге өздерінің бастауыш сынып мұғалімі болғандықтан Абай туралы тағы қандай мәліметтер алуы қажеттігі туралы ойларын жазуды сұрайды. 2-3 білімгерге оқытады.


    Сабақ тақырыбы бойынша 15сұрақтан тұратын тест алынады. Тестке 3 минут беріледі. Тақтадағы дұрыс жауаптарға қарап жұптасып бір-бірінің жауаптарын тексереді, өзара бағалайды.


    Үйге тапсырма

    1. «2-1» әдісімен Абайдың өзіне ұнаған шығармасына жазбаша талдау



    БББ 3-баған, білгім келеді толтырады.











    Өзі таңдаған шығармадан 2 жағымды, 1 жағымсыз мінез-құлық сапасын табады, өзіндік пікір білдіреді.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ Басқа
    02.12.2023
    310
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омарова Алмагул Нурахметовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации