Ашық сабақ "Аралас сандарды қосу және азайту" 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Аралас сандарды қосу және азайту" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға аралас сандарды қосу және азайтуды үйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы






Сабақ № 64 Аралас сандарды қосу және азайту

Мектеп: Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №1 арнайы мектеп-интернаты

Күні: 26.02.2021ж

Мұғалімнің аты-жөні: Кулбаева Жанар Валериевна

Сынып: 5 «Б», 5 «Г», 5 «Д»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;

5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу. Олардың назарын сабаққа аудару:


Үй жұмысын тексеру


Өткен тақырыпты пысықтау

Математикалық шеңбер. Сұрақ - жауап.

1.Жай бөлшек неден тұрады?

2.Дұрыс бөлшек дегеніміз не?

3.Бұрыс бөлшек дегеніміз не?

4.Аралас сан дегеніміз не?

5.Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз не?

6.Ең үлкен ортақ бөлім дегеніміз не?




Сұрақтарға жауап береді

Жарайсыңдар



Негізгі бөлім

6 минут



Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу және азайту.

Бөлімдері бірдей аралас санның қосындысын (айырмасын) табу үшін, оның:

1) бүтін бөліктерін бөлек қосу (азайту) керек;

2) бөлшек бөліктерін бөлек қосу (азайту) керек;

3) осыдан шыққан нәтижелерді қосып, аралас сан түрінде жазу керек.

ІІ. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу және азайту.


Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу үшін:

1) аралас сандардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек;

2) бүтін бөліктерінің және бөлшек бөліктерінің қосындысын жеке-жеке тауып, нәтижесін аралас сан түрінде жазу керек.

Егер азайғыш аралас сан мен азайтқыш аралас санның бөлімдері әртүрлі болса, онда алдымен олардың бөлімдері ең кіші ортақ бөлімге келтіріледі.

Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайту үшін:

1) аралас сандардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек;

2) бүтін бөліктерінің айырмасын және бөлшек бөліктерінің айырмасын жеке-жеке тауып, нәтижесін аралас сан түрінде жазу керек.




5-сынып. Математика. І бөлім. Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» 2017

Жеке жұмыс


Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану

А деңгейінің есептері № 534

В деңгейінің есептері № 541


Оқулық бойынша есептерді шығарады

«Смайликтер» арқылы


Соңы

2 минут

Сабақты бекіту


Рефлексия

Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар
Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\
Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар
Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар


Үйге тапсырма: (1. Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2015) , № 536

Кері байланыс жасайды

«Бес бармақ» арқылы



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.


Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.05.2021
646
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі