Материалдар / Ашық сабақ "Аралас сандарды қосу және азайту" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Аралас сандарды қосу және азайту" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға аралас сандарды қосу және азайтуды үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2021
508
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






Сабақ № 64 Аралас сандарды қосу және азайту

Мектеп: Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №1 арнайы мектеп-интернаты

Күні: 26.02.2021ж

Мұғалімнің аты-жөні: Кулбаева Жанар Валериевна

Сынып: 5 «Б», 5 «Г», 5 «Д»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;

5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу. Олардың назарын сабаққа аудару:


Үй жұмысын тексеру


Өткен тақырыпты пысықтау

Математикалық шеңбер. Сұрақ - жауап.

1.Жай бөлшек неден тұрады?

2.Дұрыс бөлшек дегеніміз не?

3.Бұрыс бөлшек дегеніміз не?

4.Аралас сан дегеніміз не?

5.Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз не?

6.Ең үлкен ортақ бөлім дегеніміз не?




Сұрақтарға жауап береді

Жарайсыңдар



Негізгі бөлім

6 минут



Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу және азайту.

Бөлімдері бірдей аралас санның қосындысын (айырмасын) табу үшін, оның:

1) бүтін бөліктерін бөлек қосу (азайту) керек;

2) бөлшек бөліктерін бөлек қосу (азайту) керек;

3) осыдан шыққан нәтижелерді қосып, аралас сан түрінде жазу керек.

ІІ. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу және азайту.


Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу үшін:

1) аралас сандардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек;

2) бүтін бөліктерінің және бөлшек бөліктерінің қосындысын жеке-жеке тауып, нәтижесін аралас сан түрінде жазу керек.

Егер азайғыш аралас сан мен азайтқыш аралас санның бөлімдері әртүрлі болса, онда алдымен олардың бөлімдері ең кіші ортақ бөлімге келтіріледі.

Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайту үшін:

1) аралас сандардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек;

2) бүтін бөліктерінің айырмасын және бөлшек бөліктерінің айырмасын жеке-жеке тауып, нәтижесін аралас сан түрінде жазу керек.




5-сынып. Математика. І бөлім. Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» 2017

Жеке жұмыс


Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану

А деңгейінің есептері № 534

В деңгейінің есептері № 541


Оқулық бойынша есептерді шығарады

«Смайликтер» арқылы


Соңы

2 минут

Сабақты бекіту


Рефлексия

Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар
Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\
Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар
Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар


Үйге тапсырма: (1. Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2015) , № 536

Кері байланыс жасайды

«Бес бармақ» арқылы



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.


Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!