-
Мектеп: Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №1 арнайы мектеп-интернаты
Күні: 26.02.2021ж
Мұғалімнің аты-жөні: Кулбаева Жанар Валериевна
Сынып: 5 «Б», 5 «Г», 5 «Д»
Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
5.1.2.19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;
5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;
Сабақтың мақсаты
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
3 минут
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу. Олардың назарын сабаққа аудару:
Үй жұмысын тексеру
Өткен тақырыпты пысықтау
Математикалық шеңбер. Сұрақ - жауап.
1.Жай бөлшек неден тұрады?
2.Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
3.Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
4.Аралас сан дегеніміз не?
5.Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз не?
6.Ең үлкен ортақ бөлім дегеніміз не?
Сұрақтарға жауап береді
Жарайсыңдар
Негізгі бөлім
6 минут
Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу және азайту.
Бөлімдері бірдей аралас санның қосындысын (айырмасын) табу үшін, оның:
1) бүтін бөліктерін бөлек қосу (азайту) керек;
2) бөлшек бөліктерін бөлек қосу (азайту) керек;
3) осыдан шыққан нәтижелерді қосып, аралас сан түрінде жазу керек.

ІІ. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу және азайту.
Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу үшін:
1) аралас сандардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек;
2) бүтін бөліктерінің және бөлшек бөліктерінің қосындысын жеке-жеке тауып, нәтижесін аралас сан түрінде жазу керек.
Егер азайғыш аралас сан мен азайтқыш аралас санның бөлімдері әртүрлі болса, онда алдымен олардың бөлімдері ең кіші ортақ бөлімге келтіріледі.

Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайту үшін:
1) аралас сандардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек;
2) бүтін бөліктерінің айырмасын және бөлшек бөліктерінің айырмасын жеке-жеке тауып, нәтижесін аралас сан түрінде жазу керек.


5-сынып. Математика. І бөлім. Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» 2017
Жеке жұмыс
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану
А деңгейінің есептері № 534
В деңгейінің есептері № 541
Оқулық бойынша есептерді шығарады
«Смайликтер» арқылы
Соңы
2 минут
Сабақты бекіту
Рефлексия
Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар
Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\
Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар
Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандарҮйге тапсырма: (1. Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2015) , № 536
Кері байланыс жасайды
«Бес бармақ» арқылы
-
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Аралас сандарды қосу және азайту" 5-сынып
Ашық сабақ "Аралас сандарды қосу және азайту" 5-сынып
-
Мектеп: Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №1 арнайы мектеп-интернаты
Күні: 26.02.2021ж
Мұғалімнің аты-жөні: Кулбаева Жанар Валериевна
Сынып: 5 «Б», 5 «Г», 5 «Д»
Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
5.1.2.19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;
5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;
Сабақтың мақсаты
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
3 минут
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу. Олардың назарын сабаққа аудару:
Үй жұмысын тексеру
Өткен тақырыпты пысықтау
Математикалық шеңбер. Сұрақ - жауап.
1.Жай бөлшек неден тұрады?
2.Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
3.Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
4.Аралас сан дегеніміз не?
5.Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз не?
6.Ең үлкен ортақ бөлім дегеніміз не?
Сұрақтарға жауап береді
Жарайсыңдар
Негізгі бөлім
6 минут
Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу және азайту.
Бөлімдері бірдей аралас санның қосындысын (айырмасын) табу үшін, оның:
1) бүтін бөліктерін бөлек қосу (азайту) керек;
2) бөлшек бөліктерін бөлек қосу (азайту) керек;
3) осыдан шыққан нәтижелерді қосып, аралас сан түрінде жазу керек.

ІІ. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу және азайту.
Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу үшін:
1) аралас сандардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек;
2) бүтін бөліктерінің және бөлшек бөліктерінің қосындысын жеке-жеке тауып, нәтижесін аралас сан түрінде жазу керек.
Егер азайғыш аралас сан мен азайтқыш аралас санның бөлімдері әртүрлі болса, онда алдымен олардың бөлімдері ең кіші ортақ бөлімге келтіріледі.

Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайту үшін:
1) аралас сандардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек;
2) бүтін бөліктерінің айырмасын және бөлшек бөліктерінің айырмасын жеке-жеке тауып, нәтижесін аралас сан түрінде жазу керек.


5-сынып. Математика. І бөлім. Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» 2017
Жеке жұмыс
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану
А деңгейінің есептері № 534
В деңгейінің есептері № 541
Оқулық бойынша есептерді шығарады
«Смайликтер» арқылы
Соңы
2 минут
Сабақты бекіту
Рефлексия
Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар
Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\
Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар
Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандарҮйге тапсырма: (1. Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2015) , № 536
Кері байланыс жасайды
«Бес бармақ» арқылы
-
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
шағым қалдыра аласыз













