Материалдар / Ашық сабақ Аралас сандарды қосу.Аралас сандарды азайту.5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Аралас сандарды қосу.Аралас сандарды азайту.5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып оқушыларына арналған.Сабақта топпен жұмыс және жеке жұмыс қамтылған.Үйге тапсырма деңгей бойынша беріледі.Оқушылармен тапсырма сайын кері байланыс жасалып отырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2020
413
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4-күн, 3-сабақ 4-үлестірме материал


Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

5.2A Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Мектеп:С.Мәуленов атындағы орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Балдикова Анаргүл Бакитжановна

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы:

аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

Оқушылардың басым бөлігі:

- аралас сандарды қоса және азайта отырып, теңдеуді шешу;

Оқушылардың кейбіреулері:

-мәтінді есепті шығарып, оған кері есеп құрастыру.

Бағалау критерийі

- аралас сандарды қоса және азайта алады;

- аралас сандарды қоса және азайта отырып, теңдеуді шеше алад;

-мәтінді есепті шығара алады;

-мәтінді есепке кері есеп құрастыра алады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану және талдау

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

-аралас сандарды қосу және азайту алгоритмін тұжырымдайды;

-белгілі және белгісіз шамаларды сипаттай отырып, мәтінді есептердің шешімдерін түсіндіре алады.

Пәнге және лексикаға тиісті терминологиялар

арифметикалық амалдар алгоритмі;

аралас сандар.

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

-бөлімдері бірдей екі бөлшекті қосу (азайту) үшін, ... керек;

- бөлімдері әртүрлі екі бөлшекті қосу (азайту) үшін, ... керек;

Құндылықтарға баулу




Берілген тапсырмаларды орындай отырып, ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру, жауапкершілік пен шыдамдылыққа тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

География және физика (мәтінді есептерді шығаруда)

Алдыңғы білім


Бұрыс бөлшек, аралас сандар , аралас сандарды қосу және аралас сандарды азайту.



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы










2 минут































Ұжымдық жұмыс

3 минут







-Оқушылардың назарын аудару мақсатында «Сәлемдесу» ойынынан бастаймын. Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен амандасу арқылы психологиялық ахуал қалыптастырамын .

«Миға шабуыл» әдісі.

Қарқынды саралау

( ұжымға берілген сұрақтарға жылдам жауап беру)

Өткен тақырып бойынша оқушылар келесі сұрақтарға жауап береді.

  • Бөлімдері бірдей аралас сандар қалай қосылады?

  • Бөлімдері бірдей аралас сандар қалай азайтылады?

  • Бөлімдері әртүрлі аралас сандар қалай қосылады?

  • Бөлімдері әртүрлі аралас сандар қалай азайтылады?

  • Бөлімдері бірдей аралас сандардың айырмасының мәні қалай табылады?

Қалыптастыруша бағалау: Әр бір сұраққа бір-бір жауап береді. Әр дұрыс жауап берген оқушыға 1 балл қойылады.

Кері байланыс: Өткен тақырып бойынша барлығы түсінікті ме?

Ал енд бүгінгі күніміздің сабағымыздың тақырыбын білуіміз үшін, сөзжұмбақты шешіп көрейік.


«Сөзжұмбақ» шеш!

  1. Жазылуында бүтін және бөлшек бөлігі бар қандай сан?


  1. Есеп шығару барысында нені қолданамыз?

  2. қандай амал қолданылды?


  1. Шылаудың бір түрі

  2. қандай амал қолданылды?




1

А

Р

Р

Л

А

С


2

С

А

Н

Д

А

Р

Д

Ы

3

Қ

О

С

У


4

Ж

Ә

Н

Е


5

А

З

А

Й

Т

У







Сөзжұмбақты шешу арқылы оқушылар бүгінгі күннің тақырыбын өздері тауып, ашады.


- Саралау тәсілдерінің ішінен жіктеу әдісі бойынша аралас гендерлік топ құрылды

Оқушыларды «Жарнама әдісі» арқылы екі топқа бөлемін.

Тақтада А4 форматынының ортасына оқушылар тақырыпты ашқаннан кейін, бұгінгі күннің тақырыбын жазамын. Осы А4 қағазында тігінен оңай аралас сандарды қосуға және азайтуға есептер жазылып тұрады. Әр оқушы келіп есепті алады. Есептің нәтижесінде 2 және 4 сандары шығады. Нәтижесінде 2 шыққан оқушылар бірінші топқа, 4 саны шыққан оқушылар екінші топқа отырады.

Оқушыларға бағалау парақтарын таратамын, оқушылар өз-өздерін бағалау парағына бағалап отырады.

Бағалау кестесі

Аты-жөні _______________________

Оқушының аты -жөні

«Миға шабуыл»

5 балл

«Сәйкесін тап!»

6 балл

Теңдеуді шешіңдер

2балл

Мәтінді есеп

1 балл

Шығармашылық тапсырма 1балл

Барлық балл саны

15 балл

1








2








3









11-15балл – «деңгейі жоғары» 6-10 балл – «деңгейі орташа» 1-5 балл –«негізгі деңгей»

Сабақтың соңында оқушылар қаншалықты деңгейде меңгергендігі анықталады.




Сабақтың ортасы

Жеке жұмыс

5 минут

«Сәйкесін тап !»

Қарқынды саралау

Әр оқушы жеке берілген сәйкестендіруді істейді.

Оқу мақсаты 5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау

Бағалау критерийі: аралас сандарды қоса және азайта алады;

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану





Бүтін бөлік пен бөлшек бөліктен тұратын сан

Аралас сан дегеніміз

Дұрыс бөлшек дегеніміз

Алымы бөлімінен кіші бөлшек

Дискриптор

  • аралас сандарды қосудың және азайтудың анықтамаларын біледі:

  • аралас сандарды қоса және азайта алады.

Қалыптастырушы бағалау: Сәйкестендірудің жауаптары интербелсенді тақтада жазылып тұрады. Оқушылар бір-бірімен дәптерлерін ауыстырып тексереді. Шыққан нәтиже арқылы өз-өздерін бағалайды. Алған балл санын бағалау парағына жазады.

«Бағдаршам» әдісі

Бағдаршам әдісі арқылы стикерлерін көтеріп бағалайды.

Қызыл түс– екі қатеден жоғары

Сары түс– бір, екі қате

Жасыл түс – қате жоқ.

Кері байланыс:

-Сәйкестендіруде жіберілген қателермен жұмыс жасау



Үлестірме

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!