-Оқушылардың назарын аудару
мақсатында «Сәлемдесу» ойынынан бастаймын. Қазір біз
сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз»
деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын,
сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен
әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен…
тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен амандасу арқылы психологиялық
ахуал қалыптастырамын .
«Миға
шабуыл» әдісі.
Қарқынды саралау
(
ұжымға берілген сұрақтарға
жылдам жауап беру)
Өткен тақырып бойынша оқушылар келесі сұрақтарға
жауап береді.
-
Бөлімдері бірдей аралас сандар қалай
қосылады?
-
Бөлімдері бірдей аралас сандар қалай
азайтылады?
-
Бөлімдері әртүрлі аралас сандар қалай
қосылады?
-
Бөлімдері әртүрлі аралас сандар қалай
азайтылады?
-
Бөлімдері бірдей аралас сандардың айырмасының
мәні қалай табылады?
Қалыптастыруша
бағалау: Әр бір сұраққа бір-бір жауап
береді. Әр дұрыс жауап берген оқушыға 1 балл
қойылады.
Кері
байланыс: Өткен тақырып
бойынша барлығы түсінікті
ме?
Ал енд бүгінгі күніміздің сабағымыздың тақырыбын
білуіміз үшін, сөзжұмбақты шешіп көрейік.
«Сөзжұмбақ» шеш!
-
Жазылуында бүтін және бөлшек бөлігі бар қандай
сан?
-
Есеп шығару барысында нені
қолданамыз?
-
қандай амал
қолданылды?
-
Шылаудың бір
түрі
-
қандай амал
қолданылды?
1
|
А
|
Р
|
Р
|
Л
|
А
|
С
|
|
2
|
С
|
А
|
Н
|
Д
|
А
|
Р
|
Д
|
Ы
|
3
|
Қ
|
О
|
С
|
У
|
|
4
|
Ж
|
Ә
|
Н
|
Е
|
|
5
|
А
|
З
|
А
|
Й
|
Т
|
У
|
|
Сөзжұмбақты шешу арқылы оқушылар бүгінгі күннің
тақырыбын өздері тауып, ашады.
-
Саралау тәсілдерінің
ішінен жіктеу әдісі бойынша аралас гендерлік топ
құрылды
Оқушыларды «Жарнама
әдісі» арқылы екі топқа
бөлемін.
Тақтада А4 форматынының
ортасына оқушылар тақырыпты ашқаннан кейін, бұгінгі күннің
тақырыбын жазамын. Осы А4 қағазында тігінен оңай аралас сандарды
қосуға және азайтуға есептер жазылып тұрады. Әр оқушы келіп есепті
алады. Есептің нәтижесінде 2 және 4 сандары шығады. Нәтижесінде 2
шыққан оқушылар бірінші топқа, 4 саны шыққан оқушылар екінші топқа
отырады.
Оқушыларға бағалау парақтарын таратамын,
оқушылар өз-өздерін бағалау парағына бағалап
отырады.
Бағалау кестесі
Аты-жөні _______________________
№
|
Оқушының аты
-жөні
|
«Миға шабуыл»
5 балл
|
«Сәйкесін тап!»
6 балл
|
Теңдеуді шешіңдер
2балл
|
Мәтінді есеп
1
балл
|
Шығармашылық тапсырма
1балл
|
Барлық балл
саны
15
балл
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
11-15балл – «деңгейі жоғары»
6-10 балл – «деңгейі орташа» 1-5 балл –«негізгі
деңгей»
Сабақтың соңында оқушылар
қаншалықты деңгейде меңгергендігі
анықталады.
|