Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    4-күн, 3-сабақ 4-үлестірме материал


    Сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    5.2A Жай бөлшектерге амалдар қолдану

    Мектеп:С.Мәуленов атындағы орта мектебі» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Балдикова Анаргүл Бакитжановна

    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылардың барлығы:

    аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

    Оқушылардың басым бөлігі:

    - аралас сандарды қоса және азайта отырып, теңдеуді шешу;

    Оқушылардың кейбіреулері:

    -мәтінді есепті шығарып, оған кері есеп құрастыру.

    Бағалау критерийі

    - аралас сандарды қоса және азайта алады;

    - аралас сандарды қоса және азайта отырып, теңдеуді шеше алад;

    -мәтінді есепті шығара алады;

    -мәтінді есепке кері есеп құрастыра алады.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану және талдау

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    -аралас сандарды қосу және азайту алгоритмін тұжырымдайды;

    -белгілі және белгісіз шамаларды сипаттай отырып, мәтінді есептердің шешімдерін түсіндіре алады.

    Пәнге және лексикаға тиісті терминологиялар

    арифметикалық амалдар алгоритмі;

    аралас сандар.

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    -бөлімдері бірдей екі бөлшекті қосу (азайту) үшін, ... керек;

    - бөлімдері әртүрлі екі бөлшекті қосу (азайту) үшін, ... керек;

    Құндылықтарға баулу




    Берілген тапсырмаларды орындай отырып, ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру, жауапкершілік пен шыдамдылыққа тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    География және физика (мәтінді есептерді шығаруда)

    Алдыңғы білім


    Бұрыс бөлшек, аралас сандар , аралас сандарды қосу және аралас сандарды азайту.



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы










    2 минут































    Ұжымдық жұмыс

    3 минут







    -Оқушылардың назарын аудару мақсатында «Сәлемдесу» ойынынан бастаймын. Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен амандасу арқылы психологиялық ахуал қалыптастырамын .

    «Миға шабуыл» әдісі.

    Қарқынды саралау

    ( ұжымға берілген сұрақтарға жылдам жауап беру)

    Өткен тақырып бойынша оқушылар келесі сұрақтарға жауап береді.

    • Бөлімдері бірдей аралас сандар қалай қосылады?

    • Бөлімдері бірдей аралас сандар қалай азайтылады?

    • Бөлімдері әртүрлі аралас сандар қалай қосылады?

    • Бөлімдері әртүрлі аралас сандар қалай азайтылады?

    • Бөлімдері бірдей аралас сандардың айырмасының мәні қалай табылады?

    Қалыптастыруша бағалау: Әр бір сұраққа бір-бір жауап береді. Әр дұрыс жауап берген оқушыға 1 балл қойылады.

    Кері байланыс: Өткен тақырып бойынша барлығы түсінікті ме?

    Ал енд бүгінгі күніміздің сабағымыздың тақырыбын білуіміз үшін, сөзжұмбақты шешіп көрейік.


    «Сөзжұмбақ» шеш!

    1. Жазылуында бүтін және бөлшек бөлігі бар қандай сан?


    1. Есеп шығару барысында нені қолданамыз?

    2. қандай амал қолданылды?


    1. Шылаудың бір түрі

    2. қандай амал қолданылды?




    1

    А

    Р

    Р

    Л

    А

    С


    2

    С

    А

    Н

    Д

    А

    Р

    Д

    Ы

    3

    Қ

    О

    С

    У


    4

    Ж

    Ә

    Н

    Е


    5

    А

    З

    А

    Й

    Т

    У







    Сөзжұмбақты шешу арқылы оқушылар бүгінгі күннің тақырыбын өздері тауып, ашады.


    - Саралау тәсілдерінің ішінен жіктеу әдісі бойынша аралас гендерлік топ құрылды

    Оқушыларды «Жарнама әдісі» арқылы екі топқа бөлемін.

    Тақтада А4 форматынының ортасына оқушылар тақырыпты ашқаннан кейін, бұгінгі күннің тақырыбын жазамын. Осы А4 қағазында тігінен оңай аралас сандарды қосуға және азайтуға есептер жазылып тұрады. Әр оқушы келіп есепті алады. Есептің нәтижесінде 2 және 4 сандары шығады. Нәтижесінде 2 шыққан оқушылар бірінші топқа, 4 саны шыққан оқушылар екінші топқа отырады.

    Оқушыларға бағалау парақтарын таратамын, оқушылар өз-өздерін бағалау парағына бағалап отырады.

    Бағалау кестесі

    Аты-жөні _______________________

    №

    Оқушының аты -жөні

    «Миға шабуыл»

    5 балл

    «Сәйкесін тап!»

    6 балл

    Теңдеуді шешіңдер

    2балл

    Мәтінді есеп

    1 балл

    Шығармашылық тапсырма 1балл

    Барлық балл саны

    15 балл

    1








    2








    3









    11-15балл – «деңгейі жоғары» 6-10 балл – «деңгейі орташа» 1-5 балл –«негізгі деңгей»

    Сабақтың соңында оқушылар қаншалықты деңгейде меңгергендігі анықталады.




    Сабақтың ортасы

    Жеке жұмыс

    5 минут

    «Сәйкесін тап !»

    Қарқынды саралау

    Әр оқушы жеке берілген сәйкестендіруді істейді.

    Оқу мақсаты 5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау

    Бағалау критерийі: аралас сандарды қоса және азайта алады;

    Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану





    Бүтін бөлік пен бөлшек бөліктен тұратын сан

    Аралас сан дегеніміз

    Дұрыс бөлшек дегеніміз

    Алымы бөлімінен кіші бөлшек

    Дискриптор

    • аралас сандарды қосудың және азайтудың анықтамаларын біледі:

    • аралас сандарды қоса және азайта алады.

    Қалыптастырушы бағалау: Сәйкестендірудің жауаптары интербелсенді тақтада жазылып тұрады. Оқушылар бір-бірімен дәптерлерін ауыстырып тексереді. Шыққан нәтиже арқылы өз-өздерін бағалайды. Алған балл санын бағалау парағына жазады.

    «Бағдаршам» әдісі

    Бағдаршам әдісі арқылы стикерлерін көтеріп бағалайды.

    Қызыл түс– екі қатеден жоғары

    Сары түс– бір, екі қате

    Жасыл түс – қате жоқ.

    Кері байланыс:

    -Сәйкестендіруде жіберілген қателермен жұмыс жасау



    Үлестірме

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Балдикова Анаргул Бакитжановна
    05 Қараша 2020
    515
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Аралас сандарды қосу.Аралас сандарды азайту.5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Аралас сандарды қосу.Аралас сандарды азайту.5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5 сынып оқушыларына арналған.Сабақта топпен жұмыс және жеке жұмыс қамтылған.Үйге тапсырма деңгей бойынша беріледі.Оқушылармен тапсырма сайын кері байланыс жасалып отырады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    4-күн, 3-сабақ 4-үлестірме материал


    Сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    5.2A Жай бөлшектерге амалдар қолдану

    Мектеп:С.Мәуленов атындағы орта мектебі» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Балдикова Анаргүл Бакитжановна

    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылардың барлығы:

    аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

    Оқушылардың басым бөлігі:

    - аралас сандарды қоса және азайта отырып, теңдеуді шешу;

    Оқушылардың кейбіреулері:

    -мәтінді есепті шығарып, оған кері есеп құрастыру.

    Бағалау критерийі

    - аралас сандарды қоса және азайта алады;

    - аралас сандарды қоса және азайта отырып, теңдеуді шеше алад;

    -мәтінді есепті шығара алады;

    -мәтінді есепке кері есеп құрастыра алады.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану және талдау

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    -аралас сандарды қосу және азайту алгоритмін тұжырымдайды;

    -белгілі және белгісіз шамаларды сипаттай отырып, мәтінді есептердің шешімдерін түсіндіре алады.

    Пәнге және лексикаға тиісті терминологиялар

    арифметикалық амалдар алгоритмі;

    аралас сандар.

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    -бөлімдері бірдей екі бөлшекті қосу (азайту) үшін, ... керек;

    - бөлімдері әртүрлі екі бөлшекті қосу (азайту) үшін, ... керек;

    Құндылықтарға баулу




    Берілген тапсырмаларды орындай отырып, ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру, жауапкершілік пен шыдамдылыққа тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    География және физика (мәтінді есептерді шығаруда)

    Алдыңғы білім


    Бұрыс бөлшек, аралас сандар , аралас сандарды қосу және аралас сандарды азайту.



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы










    2 минут































    Ұжымдық жұмыс

    3 минут







    -Оқушылардың назарын аудару мақсатында «Сәлемдесу» ойынынан бастаймын. Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен амандасу арқылы психологиялық ахуал қалыптастырамын .

    «Миға шабуыл» әдісі.

    Қарқынды саралау

    ( ұжымға берілген сұрақтарға жылдам жауап беру)

    Өткен тақырып бойынша оқушылар келесі сұрақтарға жауап береді.

    • Бөлімдері бірдей аралас сандар қалай қосылады?

    • Бөлімдері бірдей аралас сандар қалай азайтылады?

    • Бөлімдері әртүрлі аралас сандар қалай қосылады?

    • Бөлімдері әртүрлі аралас сандар қалай азайтылады?

    • Бөлімдері бірдей аралас сандардың айырмасының мәні қалай табылады?

    Қалыптастыруша бағалау: Әр бір сұраққа бір-бір жауап береді. Әр дұрыс жауап берген оқушыға 1 балл қойылады.

    Кері байланыс: Өткен тақырып бойынша барлығы түсінікті ме?

    Ал енд бүгінгі күніміздің сабағымыздың тақырыбын білуіміз үшін, сөзжұмбақты шешіп көрейік.


    «Сөзжұмбақ» шеш!

    1. Жазылуында бүтін және бөлшек бөлігі бар қандай сан?


    1. Есеп шығару барысында нені қолданамыз?

    2. қандай амал қолданылды?


    1. Шылаудың бір түрі

    2. қандай амал қолданылды?




    1

    А

    Р

    Р

    Л

    А

    С


    2

    С

    А

    Н

    Д

    А

    Р

    Д

    Ы

    3

    Қ

    О

    С

    У


    4

    Ж

    Ә

    Н

    Е


    5

    А

    З

    А

    Й

    Т

    У







    Сөзжұмбақты шешу арқылы оқушылар бүгінгі күннің тақырыбын өздері тауып, ашады.


    - Саралау тәсілдерінің ішінен жіктеу әдісі бойынша аралас гендерлік топ құрылды

    Оқушыларды «Жарнама әдісі» арқылы екі топқа бөлемін.

    Тақтада А4 форматынының ортасына оқушылар тақырыпты ашқаннан кейін, бұгінгі күннің тақырыбын жазамын. Осы А4 қағазында тігінен оңай аралас сандарды қосуға және азайтуға есептер жазылып тұрады. Әр оқушы келіп есепті алады. Есептің нәтижесінде 2 және 4 сандары шығады. Нәтижесінде 2 шыққан оқушылар бірінші топқа, 4 саны шыққан оқушылар екінші топқа отырады.

    Оқушыларға бағалау парақтарын таратамын, оқушылар өз-өздерін бағалау парағына бағалап отырады.

    Бағалау кестесі

    Аты-жөні _______________________

    №

    Оқушының аты -жөні

    «Миға шабуыл»

    5 балл

    «Сәйкесін тап!»

    6 балл

    Теңдеуді шешіңдер

    2балл

    Мәтінді есеп

    1 балл

    Шығармашылық тапсырма 1балл

    Барлық балл саны

    15 балл

    1








    2








    3









    11-15балл – «деңгейі жоғары» 6-10 балл – «деңгейі орташа» 1-5 балл –«негізгі деңгей»

    Сабақтың соңында оқушылар қаншалықты деңгейде меңгергендігі анықталады.




    Сабақтың ортасы

    Жеке жұмыс

    5 минут

    «Сәйкесін тап !»

    Қарқынды саралау

    Әр оқушы жеке берілген сәйкестендіруді істейді.

    Оқу мақсаты 5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау

    Бағалау критерийі: аралас сандарды қоса және азайта алады;

    Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану





    Бүтін бөлік пен бөлшек бөліктен тұратын сан

    Аралас сан дегеніміз

    Дұрыс бөлшек дегеніміз

    Алымы бөлімінен кіші бөлшек

    Дискриптор

    • аралас сандарды қосудың және азайтудың анықтамаларын біледі:

    • аралас сандарды қоса және азайта алады.

    Қалыптастырушы бағалау: Сәйкестендірудің жауаптары интербелсенді тақтада жазылып тұрады. Оқушылар бір-бірімен дәптерлерін ауыстырып тексереді. Шыққан нәтиже арқылы өз-өздерін бағалайды. Алған балл санын бағалау парағына жазады.

    «Бағдаршам» әдісі

    Бағдаршам әдісі арқылы стикерлерін көтеріп бағалайды.

    Қызыл түс– екі қатеден жоғары

    Сары түс– бір, екі қате

    Жасыл түс – қате жоқ.

    Кері байланыс:

    -Сәйкестендіруде жіберілген қателермен жұмыс жасау



    Үлестірме

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    05.11.2020
    515
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Балдикова Анаргул Бакитжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации