Материалдар / Ашық сабақ "Арифметикалық прогрессия" 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Арифметикалық прогрессия" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінің мұғалімдеріне арналған. Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Оқушылардың арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын есеп шығаруда қолдана білу дағдыларын қалыптастырады. Оқушылардың өз бетімен, екеуара, топта жұмыс істеуіне арналған тапсырмалар бар. Оқушылар есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жеке,топпен жұмыс істей отырып өз ойымен бөліседі, есепті талдайды, жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды. Оқушылар қоршаған ортамыздағы кейбір салада арифметикалық прогрессияның қолданылатынына көз жеткізеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
923
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып:

Күні:

Пәні:

Пән мұғалімі

9а


Алгебра

Тоқанова С.Т

Сабақтың тақырыбы

Айналамыздағы арифметикалық прогрессия

Жалпы мақсаттары:

1) Арифметикалық прогрессия анықтамасын білу; арифметикалық прогрессияның қасиеттерін және n-ші мүшесі мен айырмасының формуласын білу; Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысын табу формуласын білу;

2) Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесі формуласын есептер шешуде алгоритмін білу;

3) Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын есептер шығаруда қолдана білу дағдысын қалыптастыру

Сілтеме:

Алгебра 9 сынып оқулығы, әдістемелік нұсқаулығы, дидактикалық материалдар

Әдіс - тәсілдер

Тәсілі : жеке, жұптық, топтық

Әдісі: СТО, ТжД, ДО, ОқуүБ және Оүб, АКТ

Оқыту нәтижесі:

Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын есеп шығаруда қолдана білу. Оқушылар өз бетімен, екеуара, топта жұмыс істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жеке,топпен жұмыс істей отырып өз ойымен бөліседі, есепті талдайды, жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды.

Ресурстар

тапсырмалар, Блум таксономиясы бойынша бағалау парақтары

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс – әрекеті

Оқушының іс – әрекеті

Ұйымдас-тыру кезеңі:

3 мин

Сәлемдеседі. Оқушылардың сабаққа қатысын тексереді.

Біліп айтқан сөзге құн жетпейді,
Тауып айтқан сөзге шын жетпейді.
Өзің білмесең, білгендерден үйрен,
Үйренгеннен ештеңең кетпейді.
Төле би


Мұғаліммен тұрып сәлемдеседі. Кезекші оқушылардың сабаққа қатысын хабарлайды.

"Шаттық шеңберде"

Тізбектелген тілек ойыны. Әр оқушы тізбектелген тілекті оң жағындағы көршісіне айтады, ол әрі қарай тілекті оң жағындағы көршісіне айтып жалғастырады .

Топқа бөлу – "физика", "экономика", "биология", «құрылыс» бойынша топтастыру, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады

Оқушылар бір-біріне тілек тілейді. Өздерінің таңдаған стикерлері бойынша "Физика", "Экономика", "биология", «Құрылыс» бойынша бірігіп 4 топ құрайды, топ ережесін сақтайды. Топ басшысын, баяндаушысын, бағалаушысы мен уақыт бақылаушысын сайлайды.

Сабақтың ұранымен танысады

"Прогрессия-ілгері қозғалыс, алға ұмтылыс!"


Қызығушы-лығын ояту:

2 мин

Оқушыларға үй жұмысын екеуара дәптерлерін тексерту.

179, 180

АКТ-дан көрсету

Топ мүшелері екеуара дәптерлерін тексереді, бағалайды. Бағалаушы бағалау парағына топ мүшелерін бағалайды.


Білу


5 мин

«Қайталау - оқу айнасы»

СТО: "Фишбоун" әдісі

Әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, топ оқушыларына кезекпен жауап беруі сұралады

1) Арифметикалық прогрессия дегеніміз не ?

2) Қандай санды арифметикалық прогрессияның айырмасы дейміз ?

3) Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы тұжырымдап бер.

4) Арифметикалық прогрессияның

негізгі қасиеті қандай?

5) 2000; 2005;2010; 2015;... -тізбегі, арифметикалық прогрессия бола ма ?

Топтар сұрақтарға кезектесіп жауап береді. Оқушылар арифметикалық прогрессияның формулалары мен n – мүшесінің қосындысының формуласын еске түсіреді, талдайды.

Есептер: 1 топ: а1=7; d=4; a10=?

2-топ: a1=24; d=-8; a11=?

3-топ: a1=-32; d=5; a21=?

Әр топ өз есебін шығарады.

Бағалаушы бағалайды.

Формативті бағалау : Барлығы өздерін "Қол саусағымен" бағалайды.










Түсіну

Математикалық мозайка ойынын ойнайды.

Үлестірме қағаздарын сәйкестендіреді.

Сергіту сәті

Көшбасшы және басқару:

"Макарена" би қимылын жасауды ұсыну

Оқушылар би қимылдарын жасап, сергіп алады. Топ басшысы би қимылдарын бірдей жасағанды қадағалайды

Қолдану,

талдау

Оқушыларға әр салада кездездесетін арифметикалық прогрессияға байланысты тапсырмалар беріледі.


" Физика",

«Экономика»,

«Биология»,

«Құрылыс» топпен талдап шығарады.

«Медицина»

Дәрігердің кеңесі бойынша демалушы адам 5 минуттан күннің көзіңе шығып отырды. Ал келесі күнде күннің көзіңе шығу уақытын 5 минутқа артып отырды. Неше күннен кейін оның күннің көзіңе шығу уақыты 40 минутты құрайтын болады?



Алған білімдерін қолдана отырып, оқушылар тапсырмаларды топпен орындайды.

Прогрессия тұрмыста:

Жұмысшы кафель плиталарын 1-қатарға - 3 плитадан, екінші қатарға 5 плитадан т.с.с. әр қатарда 2 плитадан өсіре бергенде, 7-қатарда неше плитадан болады ?

Бағалаушы оқушылардың жауаптарын тексереді және оны талдайды.


Жинақтау

Көшбасшылық және басқару:

Топтық тест тапсырмалары:

Алған білімдерін алдындағы тақырыптар бойынша жинақталған білімдерімен салыстыра отырып, тестілік жұмыс орындайды.Мұғалім бақылаушы болады.

Әр топ мүшелері жеке тест жұмысын орындайды. Орындап болған соң, қасындағы көршісімен дәптерін алмасып, тестінің дұрыс жауаптарымен салыстырып тексереді, жинаған ұпайын жазады. Бағалаушы жинаған ұпайларын бағалау парағына түсіреді.

Бағалау

Оқыту үшін бағалай және оқуды бағалау.

Оқушыларға бағаны бағалаушы қойған бағалары арқылы талдап бағалау. Оқушылардың күнделіктеріне бағаларын қою.

Бағалаушы топ мүшелерінің сабақ барысында жинаған барлық ұпайларын қосып бағалау критерийлері бойынша орташа бағасын анықтайды. Оқушылар алған бағаларын күнделіктеріне қойдырады.

Рефлексия

Стикерлер таратып оған оқушылардың көңіл күйін анықтау үшін "Нені білдік?" "Нені оқыдық?" "Не үшін оқыдық?" "Қайда қолданамыз?"

пікірлерін жаздыру

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін,алдына қойған мақсаттарына жеткен-жетпегендігін анықтайды және бүгінгі сабақтан алған әсерлері мен көңіл-күйлерін стикерлерге жазады

Үйге тапсырма

ІІ тарау §10, № 182, 183

Үй тапсырмасын күнделікке жазады.













Бағалау парағы

Топ№________ Бағалаушы:__________________________________

Критерийлері

тапсырмалар

орындауы

Жинаған ұпайы

Оқушының аты






Білу



Үй тапсырмасын орындады

Орындамады

Жартысын орындады

Барлығын орындады

Қосымша тапсырма

0

1

2

3





"Қайталау оқу айнасы" сұрақтарына жауап берді Арифметикалық прогресия туралы және қарапайым есептерін шығару

Жауап бермеді

1 рет жауап берді

2 рет жауап берді

2 реттен аса жауап берді

0

1

2

3





Түсіну

Міндетті деңгей

"Ұшқыр ойдан-ұтымды жауап" сұрақтарға жауап беру және есептер шығару

Орындай алмады

Жартылай орындады

Түгел орындады

Қосымша тапсырма

0

1

2

3





Қолдану,

талдау

Эвристикалық деңгей

"Математикалық лото"

есептер шығару

Орындай алмады

Жартылай орындады

Түгел орындады

Қосымша тапсырма

0

2

3

4





Шығармашылығы

Шығармашылық деңгей

Математика қызықтары

2-не де қатынаспады

1-не қатынасты

2-не қатынасты

Қосымша мәлімет берді

0

1

2

3





Жинақтау

Арифметикалық прогрессия тарыхынан


0

1

2

3

2

3

4

5





Бағалау

Оқуды бағалау.

Ұпайларын қосып, қорытынды бағаны шығару

баға "2"

"3"

"4"

"5"

0-2

3-9

10-15

16-21







Сабақ кезеңдерінен көріністер:















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!