Сабақтың
кезеңі/
уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Білім алушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7
минут
|
Сәлемдесу. Түгендеу.
Оқушылардың назарын сабаққа
аударту.
Үй
тапсырмасын «Бес қадам»
әдісі бойынша
талдайды.
-
А.Сүлейменовтың
«Бесатар» шығармасының тарихи маңызы
қандай?
-
«Бесатар» повесі
қай кезеңдегі тарихи оқиғаны
сипаттайды?
-
Автор шығарманы
неліктен «Бесатар» деп
атаған?
-
Шығармадағы автор
бейнесі дегенді қалай
түсінесіңдер?
-
Автор бейнесі
қалай көрінеді?
Мұғалім оқушыларға сұрақтар
қою арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстырады.
Сабақ тақырыбы, мақсатымен
таныстырылады.
Топқа
біріктіру. Сынып оқушылары Random Group
Generator арқылы 3 топқа
бірігеді.
|
Сәлемдеседі. Оқушылар назарын
сабаққа аударады.
Суреттер арқылы берілген
сұрақтар арқылы үй тапсырмасын
пысықтайды.

Оқушылар сабақ тақырыбы, оқу
мақсаттары, сабақ
мақсаттарымен
танысады.
3 топқа
бірігеді.
|
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан
естімеппін!
|
Оқулық
11-сынып
«Мектеп»
баспасы
2019жыл

Сабақ барысында
«Gynzy» платфор-масы
қолданы-лады
https://www.classtools.net/random-group-generator/
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
тану
33
минут
10
мин
|
ТЖ. «Блокбастер»
әдісі Оқушыларға Yoytube порталы
арқылы А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесі туралы бейнеролик
көрсетіледі. Оқушыларға тыңдалым сюжеті бойынша орындауға арнайы
тапсырма беріледі.
|
1-топ:
Шығарманың менталды картасын
дайындайды.
2-топ:
Үзінді бойынша автор бейнесіне
талдау жасайды, ұстанымын
анықтайды.
3-топ:
Кейіпкерлер мен олардың
іс-әрекеттеріне талдау
жасайды.
|
ҚБ: «Үздік топ» төсбелгісі
арқылы бағалау
Әр топ берілген тапсырма
бойынша бір-бірінің жұмысына талдау жасап, өзара үздік топты
анықтайды.
|
https://www.youtube.com/watch?v=VwhLLnfrj8U
Қазақ әдебиеті оқулығы
11-сынып «Мектеп» баспасы , 2019
жыл
|
8
мин
|
ЖЖ. Оқулықпен
жұмыс
Оқушылар топ ішінде
жұптаса отырып кейіпкерлердің іс-әрекеті мен көркемдегіш құралдар
арқылы шығарма идеясын автор қалай бергеніне талдау
жасайды.
|
1-жұп. Әкелi балалы Сәруар мен Төрехан
қарым-қатынасы;
2-жұп.
Крейгель мен Сәруар
қарым-қатынасы;
3-жұп. Шығармада кездесетін
мақал-мәтелдер, автордың қолдану
мақсаты.
|
ҚБ: «Көршіңді бағала»
әдісі
Жұптар бірін-бірі
бағалайды
|
Слайд, оқулық, жұмыс
дәптері
|
10
мин
|
Ж.
Повестен берілген үзінділер
бойынша оқушыларға шығарма кейіпкерлері Сәруар, Крейгель,
Иноземцев, Голоножкин, Төрехан, Мұқағали туралы үзінділер беріледі.
Берілген үзінді бойынша кестемен жұмыс
ұсынылады.
|
Берілген үзінді
бойынша
шығарма кейіпкерлеріне баға
береді, ойыңызды дәлелдеңіз.
Шығарма
кейіпкерлері
|
Автор
сипат-тауы
|
Кейпкер арқылы
көрсетілген өмір шындығы
|
Сәруәр
|
|
|
Крейгель
|
|
|
Иноземцев
|
|
|
Голоножкин
|
|
|
Төрехан
|
|
|
Мұқағали
|
|
|
|
ҚБ: Өзіндік
бағалау
-Шығарма кейіпкерін
анықтайды;
-автордың сипаттауын
жазады;
-кейіпкер арқылы
өмір шындығын көрсетеді.
|
Қима қағаздары, жұмыс
дәптерлері
|
Қорытынды-лау
5
мин
|
Сабақты қорытындылау
мақсатында
«ПОПС» формуласы бойынша
тапсырма ұсынылады: «Бесатар» повесіндегі
бөлім атаулары неліктен кейіпкер есімдерімен аталғанын талдап,
қорытынды жасаңдар.
|
Автордың әр бөлімді
кейіпкерлер есімімен атау себебін анықтап, автор бейнесін
шығарманың негізгі идеясымен байланыстырады, кейіпкерлердің
атқаратын рөлдеріне
тоқталады.
• Бірінші
сөйлем «Менің ойымша, ...
»
• Екінші
сөйлем «Себебі, мен оны
былай түсіндіремін … »
• Үшінші
сөйлем «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын …
»
• Соңғы
сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай
қорытынды шешімге
келдім.
|
Мұғалім тарапынан
жеке қолдау көрсетіледі.
|
Слайд
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Рефлексия. 
Үйге
тапсырма: Шығармадағы автор бейнесіне талдау
жасайды.
|
Кері байланыс
жасайды.
-
Бүгін мен білдім...
-
Қиындық тудырды...
-
Мен үйрендім...
-
Қолымнан келді...
Үйге тапсырма
алады.
|
Оқушыларға кері байланыс
беріліп электронды журналға ФБ
қойылады
|
Стикер
|