Ашық сабақ. Асқар Сүлейменова "Бесатар" повесі. 11-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Асқар Сүлейменова "Бесатар" повесі. 11-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

Материал туралы қысқаша түсінік
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; 11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; оқу мақсаттары бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы: Асқар Сүлейменовтің «Бесатар» повесіндегі кейіпкерлер жүйесі


Білім беру ұйымының атауы:


Пәні:

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

1-бөлім: Тарихтың шертіп пернесін

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

Асқар Сүлейменовтің «Бесатар» повесіндегі кейіпкерлер жүйесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;

11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау;

Сабақтың мақсаты:

  • Повестегі кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді;

  • Автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындайды.

Құндылықтарды дарыту

  • «Тәуелсіздік және Отаншылдық» айы

- Тәуелсіздіктің маңыздылығын түсіну;

- Отанға сүйіспеншілік;

- Отанның мүддесі үшін әрекет ету;

- Әлемдік сын-тегеуріндер жағдайында елді қорғау қабілеті:

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

Сәлемдесу. Түгендеу. Оқушылардың назарын сабаққа аударту.

Үй тапсырмасын «Бес қадам» әдісі бойынша талдайды.

  1. А.Сүлейменовтың «Бесатар» шығармасының тарихи маңызы қандай?

  2. «Бесатар» повесі қай кезеңдегі тарихи оқиғаны сипаттайды?

  3. Автор шығарманы неліктен «Бесатар» деп атаған?

  4. Шығармадағы автор бейнесі дегенді қалай түсінесіңдер?

  5. Автор бейнесі қалай көрінеді?

Мұғалім оқушыларға сұрақтар қою арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстырады.

Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырылады.

Топқа біріктіру. Сынып оқушылары Random Group Generator арқылы 3 топқа бірігеді.

Сәлемдеседі. Оқушылар назарын сабаққа аударады.

Суреттер арқылы берілген сұрақтар арқылы үй тапсырмасын пысықтайды.

Оқушылар сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары, сабақ мақсаттарымен

танысады.




3 топқа бірігеді.

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!



Оқулық

11-сынып

«Мектеп» баспасы

2019жыл





Сабақ барысында «Gynzy» платфор-масы қолданы-лады



https://www.classtools.net/random-group-generator/

Сабақтың ортасы

Мағынаны тану

33 минут


10 мин




ТЖ. «Блокбастер» әдісі Оқушыларға Yoytube порталы арқылы А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесі туралы бейнеролик көрсетіледі. Оқушыларға тыңдалым сюжеті бойынша орындауға арнайы тапсырма беріледі.


1-топ: Шығарманың менталды картасын дайындайды.

2-топ: Үзінді бойынша автор бейнесіне талдау жасайды, ұстанымын анықтайды.

3-топ: Кейіпкерлер мен олардың іс-әрекеттеріне талдау жасайды.

ҚБ: «Үздік топ» төсбелгісі арқылы бағалау

Әр топ берілген тапсырма бойынша бір-бірінің жұмысына талдау жасап, өзара үздік топты анықтайды.

https://www.youtube.com/watch?v=VwhLLnfrj8U


Қазақ әдебиеті оқулығы 11-сынып «Мектеп» баспасы , 2019 жыл

8 мин

ЖЖ. Оқулықпен жұмыс

Оқушылар топ ішінде жұптаса отырып кейіпкерлердің іс-әрекеті мен көркемдегіш құралдар арқылы шығарма идеясын автор қалай бергеніне талдау жасайды.

1-жұп. Әкелi балалы Сәруар мен Төрехан қарым-қатынасы;

2-жұп. Крейгель мен Сәруар қарым-қатынасы;

3-жұп. Шығармада кездесетін мақал-мәтелдер, автордың қолдану мақсаты.

ҚБ: «Көршіңді бағала» әдісі

Жұптар бірін-бірі бағалайды


Слайд, оқулық, жұмыс дәптері

10 мин

Ж. Повестен берілген үзінділер бойынша оқушыларға шығарма кейіпкерлері Сәруар, Крейгель, Иноземцев, Голоножкин, Төрехан, Мұқағали туралы үзінділер беріледі. Берілген үзінді бойынша кестемен жұмыс ұсынылады.

Берілген үзінді бойынша

шығарма кейіпкерлеріне баға береді, ойыңызды дәлелдеңіз.

Шығарма кейіпкерлері

Автор сипат-тауы

Кейпкер арқылы көрсетілген өмір шындығы

Сәруәр



Крейгель



Иноземцев



Голоножкин



Төрехан



Мұқағали




ҚБ: Өзіндік бағалау

-Шығарма кейіпкерін анықтайды;

-автордың сипаттауын жазады;

-кейіпкер арқылы өмір шындығын көрсетеді.

Қима қағаздары, жұмыс дәптерлері

Қорытынды-лау

5 мин

Сабақты қорытындылау мақсатында

«ПОПС» формуласы бойынша тапсырма ұсынылады: «Бесатар» повесіндегі бөлім атаулары неліктен кейіпкер есімдерімен аталғанын талдап, қорытынды жасаңдар.

Автордың әр бөлімді кейіпкерлер есімімен атау себебін анықтап, автор бейнесін шығарманың негізгі идеясымен байланыстырады, кейіпкерлердің атқаратын рөлдеріне тоқталады.

• Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »

• Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

• Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

• Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.

Мұғалім тарапынан жеке қолдау көрсетіледі.

Слайд

Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия.

Үйге тапсырма: Шығармадағы автор бейнесіне талдау жасайды.

Кері байланыс жасайды.

  • Бүгін мен білдім...

  • Қиындық тудырды...

  • Мен үйрендім...

  • Қолымнан келді...


Үйге тапсырма алады.

Оқушыларға кері байланыс беріліп электронды журналға ФБ қойылады

Стикер



















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.03.2025
375
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі