Ашық сабақ Байқоңыр ғарыш алаңы 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Байқоңыр ғарыш алаңы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің 8 сыныптың "Байқоңыр ғарыш алаңы "тақырыбындағы ашық сабағыма жасалған жоспарым,материал жас мамандарға көмегі тиер деген үміттемін,ашық сабақтарға жоспардағы стратегияларды пайдалануға болады
Материалдың қысқаша нұсқасы



«Ғани Мұратбаев атындағы шағын жинақты жалпы орта мектеп»

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қазақ тілі мен

әдебиеті пәнінің мұғалімі Амирешова Айжан

Пәні: қазақ тілі

Таныстым: ДОІЖО С.Төлек

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Ғарышты игеру жетістіктері

Мектеп: Ғ.Мұратбаев ШЖЖОМ

Күні: 27.11.2018 жыл

Мұғалімнің аты-жөні:А.Амирешова

СЫНЫП: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы: Байқоңыр ғарыш алаңы

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

8.4.4.1. Сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану

8.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу

Сабақ мақсаты:

Сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жазу

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдана алады. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жаза алады.

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: мәтін,сөздік қор,сөздік құрам,сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестері

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Менің ойымша, өз пікірімнің дұрыстығына мынадай дәлелдер келтіре аламын; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін.

Талқылауға арналған сұрақтар: Қазақ ғарышкерлерінің ғарышқа ұшқанынан қандай әсер алдыңдар?

Бағалау критерийі

Сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажыратып,қолдана алады. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жаза алады.

Құндылықтарды дарыту

Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Пәнаралық байланыс

Тарих,әдебиет

АКТ қолдану дағдылары

АКТ-дағы суреттер,оқулық,кеспе қағаздар,стикер.

Алдыңғы оқу

Архиолог - құрметті мамандық

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз):

Ресурстар

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі . Жалаушалар арқылы топтастыру

Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім «Көңіл күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады. Оқушылар параққа маркермен өзінің көңіл күйін сипаттайтын сурет (смайлик) (күліп немесе езу тартып тұрған, қабағы түюлі, бейтарап, т.б.) салады.

1-топ:сөз тіркесі

2-топ:есімді тіркес

3-топ:етістікті тіркес

4-топ:тұрақты тіркес


Жаңа сабақ

15 минут




Жаңа сабақты «Болжау» әдісі бойынша болжам жасайды. Бейнежазба көрсету.Білу және түсіну.

«Үш қадамдық сұхбат» әдісі бойынша тақырыпты өз беттерінше оқуға беремін.Өздері оқып болғаннан кейін топта түсіндіреді, топтан баяндамашы шығып ортада түсіндіреді

Тілдік бағдар.Мұғалім оқушыларға сөз тіркесі,есімді тіркес,етістікті тіркес,тұрақты тіркестерді меңгертеді.Грамматикалық тақырып туралы мағлұмат береді.

Оқулық, түрлі-түсті маркерлер.

«Үш қадамдық сұхбат» әдісі


10 минут

Қолдану. Кеспе қағазбен жұптық жұмыс

Есімді тіркес

Жасалуы

Етістікті тіркес

Жасалуы





3-жаттығу.Віlimland сайтынан «Адамзаттың ғарышты бағындыруы қазақ жерімен тікелей байланысты» бейнежазбаны көрсету.Көтерілген мәселені болжау.

Дәптермен жұмыс.4-жаттығу.Тұрақты тіркестерді қатыстырып, ғарыш тақырыбына 2 мысал жазу.

«Белсенді жазылым» әдісі арқылы 6-жаттығуда берілген мәтінді оқиды және негізгі ақпараттарды сақтай отырып,жинақы мәтін құрады.

Дискриптор:

-сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажыратып,қолдана алады.

-оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жаза алады.

Оқулық,кеспе қағаздар ,слайд

Аяқталуы

5 минут

Талдау «Екі түрлі көзқарас» әдісі


Кеспе қағаздар

Бағалау


5 минут





Оқушы аты-жөні

«Үш қадамдық сұхбат» әдісі

Кеспе қағазбен жұптық жұмыс

Көтерілген мәселені болжау.


Дәптермен жұмыс

«Белсенді жазылым» әдісі

Балл








Кері байланыс

Picture 5



Бағалау парақшасы



Қағаз қиындылары.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Сабақтағы тапсырмаларым оқушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отыра дайындалған. Сабақ барысында саралау әдістері топтық, жұптық, ұжымдық жұмыстар арқылы жүзеге асырылды. Қолданылған дереккөздер қолжетімді және сабақ барысында қолдау көрсететін деңгейде болды.

Оқу үдерісінде қалыптастырушы бағалау түрін жүргіздім. Сабақ барысында оқушының сабақты қаншалықты меңгергендігін кері байланыс орнату үшін бағалау дескрипторлар арқылы бағаладым. 

Тарих,әдебиет.Сабақтың тиімді өтуіне АКТ пайдаланудың ықпалы зор: бейнеролик, презентация, компьютер.т.б

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?


Сабақ барысында қойылған оқу мақсаттарына жеттім. Сабақ мақсатына жетуімнің негізі тиімді әдістерді таңдап, үйлесімділік табуымда болды. Оқушылар нақты мақсатқа құрылған дескрипторлар арқылы өз білімдерін толықтырды. Топтық, жұптық жұмыстардағы тапсырмалар негізінде саралау жүргізілді. Уақытты белгіленген өлшемде қолдана білдім.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: «Үш қадамдық сұхбат» әдісі

2:кеспе қағазбен жұмыс

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: «Белсенді жазылым »әдісі

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім? Сабақ барысында саралау әдістері топтық, жұптық, ұжымдық жұмыстар арқылы жүзеге асатынын білдім


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2018
6358
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі