Басы 2 минут
10 минут
|
Сапқа тұрғызу. Салемдесу
Қауіпсіздік нұсқауды орындау керек екенін
ескерту.
Оқушылардың белсенді
қатысуы үшін арнайы жалпы дамыту
жаттығулары
Саптық
жаттығулар:
Оңға, солға
бұрылу
Жүру
жаттығулары:
Аяқтың ұшымен, өкшемен,
жартылай отырып, толық отырып
Жүгіру
жаттығулары:
Бір қалыпты, тізені
көтеріп, аяқты артқа сермеп, оң, сол
жанмен.
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
Әр
түрлі белсенділік үшін үлкен,бос кеңістік.
|
Ортасы
28 минут
|
Жаңа сабақ. Ойын техникасының дағдысын
дамыту
Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін
таныстырамын.
1 . Екі
қолмен кеудеден лақтыру. Бастапқы жағдайда доп кеуде тұсында болады. Бір
аяқ ептеп алдыға қойылуы мүмкін. Аяқтар ыңғайлы, орнықты жағдай
жасап тұру керек. Денеге жоғары бағытталған қозғалыс беретін аяқтың
созылуымен қатар олар жоғарыға қарай созылуы керек, допқа доға
тәріздес траектория жасалу керек.
2 . Бір
қолмен иықтан беру. Бастапқы жағдайда доп иық тұсында бір қолдың
білезігінде болады. Екінші қолы оны демеп тұруы мүмкін. Кезену
кезінде баскетболшы доп беретін жаққа қолы бұрылып дененің қарсы
қимылмен қолды алдыға созып допты қажетті бағытқа жібереді.
Бастапқы жағдайда доп беретін қолмен әр аттас аяқ алға
қойылады.
3 . Жоғарыдан
бір қолмен беру. Доптың бастапқы жағдайы, бір қолының білезігінде.
Алға қозғалғанда қол жазылады да, білезік допты орап, берілімді
аяқтайды.
4 . Бір
қолмен төменнен беру. Бастапқы жағдайда доп. жамбас тұсында, бір қолдың
білезігінде болады, алақан жоғары қарап, саусақтар алға созылады.
Аз ғана кезенуден соң алға айналуды бастайтын қозғалыспен
орындалады. Білезік бірте-бірте ашылып, доп одан сырғанап түскендей
болады. Ұшу биіктігі білезіктің қай мезетте ашылғанына байланысты
болады. Қолды соза берген уақытта әр аттас аяқ алға
адымдайды.
1- тапсырма. Оқу тапсырмасының ережелері мен
қауіпсіздік ережелерін еске түсіріңдер, жаттығулар барысында
сақтаңдар.
Допты лақтыру әдістерін
орындаңдар.
«Кім епті?» әдісі
Дескриптор : Білім алушы
-Жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік
ережелерін біледі және сақтайды;
-Бір қолмен иықтан беру әдісін дұрыс
орындайды;
-Екі қолмен кеудеден лақтыру әдісін дұрыс
орындайды;
-Жоғарыдан бір қолмен беру әдісін дұрыс
орындайды;
-Бір қолмен төменнен беру әдісін дұрыс
орындайды;
ҚБ. Баскетбол добын бір-біріне беру арқылы
бағалайды.
Сұрақ-жауап:
Ойын кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз
қажет пе? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және
дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай
қолданасыз?
Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс
әрекеттері қолданылды?
2- тапсырма. Өткізілетін оқу тапсырмасының
ережелері мен қауіпсіздік ережелері айтылып еске түсіріледі. Осыдан
кейін білім алушылар жұпта жұмыс жасайды.
-
Баскетболшының тұрысын,
допты алып жүру тәсілдерін орындаңдар.
«Қолды жұмысқа жұмылдыру»
әдісі
Б
аскетболшының тұрысы:
а) Допты бір
орында оң және сол қолмен алып жүру;
б) Бір қолдан
екінші қолға ауыстырып алып жүру;
в )
Қозғалыста допты оң және сол қолымен алып
жүру.
Дескриптор Білім алушы
ҚБ. Бір- біріне кері байланыс
береді.
Сұрақ -
жауап:Баскетболмен айналысқан кезде қандай қауіпсіздік
ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және
дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай
қолданасыздар?
Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс
әрекеттері қолданылды?
|
Ойындар олардың физикалық және спорттық
дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете
және сипаттай алады.
Жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік
ережелерін біледі және сақтайды;
Бір қолмен
иықтан беру әдісін дұрыс орындайды;
Екі қолмен
кеудеден лақтыру әдісін дұрыс орындайды;
Жоғарыдан бір
қолмен беру әдісін дұрыс орындайды;
Бір қолмен
төменнен беру әдісін дұрыс орындайды;
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бағдаршам»
ҚБ «От шашу»
|
Әрбір қызмет түрі үшін үлкен бос
кеңістік.
Мұғалімге арналған ысқырық, секунд өлшегіш, бор,
шеңбер, резеңке доп, фишкалар, қағаз, қалам.
Патриоттық сезім туралы
сілтеме:
|