Материалдар / Ашық сабақ. Болашақ мамандықтар 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Болашақ мамандықтар 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспарының жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ беретін мұғалімдерге көмегі тиеді. 8-сыныпқа қазақ тілі пәнінен өткізілген ашық сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
5578
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: № 130


Бөлім тақырыбы:


Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтар

Күні: 21.11.2018ж


Мұғалімнің аты-жөні: Алиева Г.И.

Сынып: 8 А

Сабаққа қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Болашақ мамандықтар

Оқу мақсаттары

8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау.

8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: перифраз түрінде берілген

сұрақтарға мәтіннен қажетті ақпаратты таба біледі

Оқушының көпшілігі орындай алады: перифраз түрінде

берілген сұрақтарға ой тұжырымдау жасай алады

Кейбір оқушылар орындай алады: сөздік қор және сөздік

құрам ерекшеліктерін түсініп, перифраз түрінде

берілген сұрақтарға жауап беру мақсатында

қолдана алады

Бағалау критерийі

перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба біледі, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымын жасай алады


Тілдік мақсат

Пәннің лексикасы мен терминологиясы: мамандық, маман, дәрігерлер, сирек мамандықтар.

Диалог пен жазба жұмыстарындағы тілдік қолданыс:

Болашақтың 10 мамандығы

Әлемге керек 10 мамандық


Құндылықтарды

дарыту


«Мәңгілік Ел» Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Болашақ мамандықты дұрыс таңдау арқылы өнеркәсіпте,ауыл шаруашылығында, энергетика саласының дамуына өз үлестерін қосады, өз елінің патриоты болады

Пәнаралық байланыс

Тарих, география, әдебиет


Көрнекіліктер

ИКТ, кеспе қағаздар, А4 қағаздар. Бейнебаян.

Бастапқы білім

Мамандық таңдау - маңызды іс.


Сабақтың барысы


Жоспарланған сабақ кезеңдері

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Қорлар

Сабақтың басы

5 минут

























5 минут



Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, оқушыларды

түгелдеу,топқа бөлу

Топқа бөлу: Оқушыларға бес түрлі мамандыққа қатысы бар сөздер таратылады. Оқушылар сол сөздер бойынша мамандықты тауып, бірге топтасады.

Өз топтарына спикер немесе лидер сайлайды.


1-топ: Дәрігер:

  • Дәрі-дәрмек

  • Танометр

  • Дәке

  • Ақ халат

  • Денсаулық

  • Аурухана

  • Аспирин


2-топ: Мұғалімдер:

  • Сабақ жоспары

  • Оқушы

  • Мектеп

  • Білім

  • Ұстаз

  • Тәрбие

  • Сынып журналы


3-топ: Ұшқыш

  • Ұшақ

  • Ұшу жолағы

  • Аспан

  • Биіктік

  • Әуежай

  • Стюардесса


4-топ: Кәсіпкерлер

  • Ақша

  • Табыс

  • Пайда

  • Экспорт

  • Сауда

  • Бизнес



Үй тапсырмасын сұрау: 4 топқа 41-беттегі,

5-тапсырмадағы сөйлемдер жазылған кеспе қағаздар таратылады. Сөйлемдердің жалғасын дұрыс жазып,оқиды.

Топтар бірін-бірі бағалайды.


Топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, музыкалық қобдиша.



























Сабақ ортасы


15 минут











2 минут




























15 минут

«Жуан мен жіңішке» әдісі

Бейнебаян көрсетіледі. Топтар бейнебаян мазмұнына байланысты 3 перифраз сұрақ құрастырады. (2 жауабы бар сұрақ, 1 жауабы жоқ сұрақ). Топтарға береді. Жауап береді.


Әр топ өз тапсырмаларын төмендегі критерийлермен бағалайды:



Бағалау критерийі

8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау.

8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Дескриптор

Балл

Білім алушы:

Тыңдалым мәтінінен перифраз сұрақтар құрастырады, сұрақтарға жауап береді.


4



Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін дұрыс қолданады.


3

Барлығы 7


«5 ақпарат» әдісі .

Әр топтан 1 оқушы шығады. 1 оқушы сыныпта қалады, 3 оқушы сыныптан шыға тұрады.

Ойын шарты:

Мұғалім 5 ақпарат айтады. Мұқият тыңдап алу керек.

Сырттан 1 оқушы кіреді. Соған 5 ақпаратты айтады.

Қай топ мүшесі 5 ақпаратты өзгертпей айтса сол жеңімпаз. 5 балл беріледі.

Топтар бағалайды. Мұғалімнің ҚБ.


https://kaztrk.kz/news/portal/sirek-kezdesetin-mamandyktar-video-58102


Сабақтың соңы



7 минут


Сабақ соңында топтар жинаған баллдарын есептеп, қорытынды баға шығарылады. Көп балл жинаған топ жеңімпаз.

Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі.

Саусақтарға топ мүшелері сабақты бағалап, пікірін жазады.



Үйге:

1 минут.

7-тапсырма. Сөйлем құрастыру.


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?



Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?












Әрбір мамандықтың өз ... ..., сондықтан керексіз ... болмайды.





Қазіргі жастар ..., ..., ... болғысы келмейді.

Сол қарапайым маман иелері арасынан ... ... .





Мамандық таңдамас бұрын ..., ... деген сұрақтар төңірегінде .... ..... .

Мамандық таңдауда өмірлік тәжірибесі бар .... .... , олардың кеңесінің де зор екенін естен шығрамаған абзал.





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!