Материалдар / Ашық сабақ. Болашақ мамандықтар 8-сынып

Ашық сабақ. Болашақ мамандықтар 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспарының жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ беретін мұғалімдерге көмегі тиеді. 8-сыныпқа қазақ тілі пәнінен өткізілген ашық сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
5491
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: № 130

Бөлім тақырыбы:


Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтар
Күні: 21.11.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Алиева Г.И.
Сынып: 8 А Сабаққа қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Болашақ мамандықтар
Оқу мақсаттары 8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау.8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады: перифраз түрінде берілген сұрақтарға мәтіннен қажетті ақпаратты таба біледіОқушының көпшілігі орындай алады: перифраз түрінде берілген сұрақтарға ой тұжырымдау жасай аладыКейбір оқушылар орындай алады: сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп, перифраз түрінде берілген сұрақтарға жауап беру мақсатында қолдана алады
Бағалау критерийіперифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба біледі, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымын жасай алады

Тілдік мақсатПәннің лексикасы мен терминологиясы: мамандық, маман, дәрігерлер, сирек мамандықтар. Диалог пен жазба жұмыстарындағы тілдік қолданыс:Болашақтың 10 мамандығыӘлемге керек 10 мамандық

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік Ел» Жалпыға бірдей еңбек қоғамыБолашақ мамандықты дұрыс таңдау арқылы өнеркәсіпте,ауыл шаруашылығында, энергетика саласының дамуына өз үлестерін қосады, өз елінің патриоты болады
Пәнаралық байланысТарих, география, әдебиет

Көрнекіліктер ИКТ, кеспе қағаздар, А4 қағаздар. Бейнебаян.
Бастапқы білімМамандық таңдау - маңызды іс.
Сабақтың барысы

Жоспарланған сабақ кезеңдеріЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттерҚорлар
Сабақтың басы5 минут















































5 минут



Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу,топқа бөлуТопқа бөлу: Оқушыларға бес түрлі мамандыққа қатысы бар сөздер таратылады. Оқушылар сол сөздер бойынша мамандықты тауып, бірге топтасады.Өз топтарына спикер немесе лидер сайлайды.

Үй тапсырмасын сұрау: 4 топқа 41-беттегі, 5-тапсырмадағы сөйлемдер жазылған кеспе қағаздар таратылады. Сөйлемдердің жалғасын дұрыс жазып,оқиды. Топтар бірін-бірі бағалайды.
Топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, музыкалық қобдиша.



















































Сабақ ортасы 15 минут



















2 минут





















































15 минут
«Жуан мен жіңішке» әдісі Бейнебаян көрсетіледі. Топтар бейнебаян мазмұнына байланысты 3 перифраз сұрақ құрастырады. (2 жауабы бар сұрақ, 1 жауабы жоқ сұрақ). Топтарға береді. Жауап береді.

Әр топ өз тапсырмаларын төмендегі критерийлермен бағалайды:



«5 ақпарат» әдісі . Әр топтан 1 оқушы шығады. 1 оқушы сыныпта қалады, 3 оқушы сыныптан шыға тұрады. Ойын шарты: Мұғалім 5 ақпарат айтады. Мұқият тыңдап алу керек. Сырттан 1 оқушы кіреді. Соған 5 ақпаратты айтады. Қай топ мүшесі 5 ақпаратты өзгертпей айтса сол жеңімпаз. 5 балл беріледі. Топтар бағалайды. Мұғалімнің ҚБ.


https://kaztrk.kz/news/portal/sirek-kezdesetin-mamandyktar-video-58102

Сабақтың соңы



7 минут

Сабақ соңында топтар жинаған баллдарын есептеп, қорытынды баға шығарылады. Көп балл жинаған топ жеңімпаз. Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі. Саусақтарға топ мүшелері сабақты бағалап, пікірін жазады.



Үйге:1 минут. 7-тапсырма. Сөйлем құрастыру.

ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?





Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?











Әрбір мамандықтың өз ... ..., сондықтан керексіз ... болмайды.



Қазіргі жастар ..., ..., ... болғысы келмейді.Сол қарапайым маман иелері арасынан ... ... .



Мамандық таңдамас бұрын ..., ... деген сұрақтар төңірегінде .... ..... . Мамандық таңдауда өмірлік тәжірибесі бар .... .... , олардың кеңесінің де зор екенін естен шығрамаған абзал.



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ