Мектеп: № 130
Бөлім тақырыбы: |
Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтар |
Күні: 21.11.2018ж
| Мұғалімнің аты-жөні: Алиева Г.И. |
Сынып: 8 А | Сабаққа қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | Болашақ мамандықтар |
Оқу мақсаттары | 8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау.8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: перифраз түрінде берілген сұрақтарға мәтіннен қажетті ақпаратты таба біледіОқушының көпшілігі орындай алады: перифраз түрінде берілген сұрақтарға ой тұжырымдау жасай аладыКейбір оқушылар орындай алады: сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп, перифраз түрінде берілген сұрақтарға жауап беру мақсатында қолдана алады |
Бағалау критерийі | перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба біледі, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымын жасай алады
|
Тілдік мақсат | Пәннің лексикасы мен терминологиясы: мамандық, маман, дәрігерлер, сирек мамандықтар. Диалог пен жазба жұмыстарындағы тілдік қолданыс:Болашақтың 10 мамандығыӘлемге керек 10 мамандық
|
Құндылықтарды дарыту
| «Мәңгілік Ел» Жалпыға бірдей еңбек қоғамыБолашақ мамандықты дұрыс таңдау арқылы өнеркәсіпте,ауыл шаруашылығында, энергетика саласының дамуына өз үлестерін қосады, өз елінің патриоты болады |
Пәнаралық байланыс | Тарих, география, әдебиет
|
Көрнекіліктер | ИКТ, кеспе қағаздар, А4 қағаздар. Бейнебаян. |
Бастапқы білім | Мамандық таңдау - маңызды іс. |
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған сабақ кезеңдері | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Қорлар |
Сабақтың басы5 минут
5 минут
| Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу,топқа бөлуТопқа бөлу: Оқушыларға бес түрлі мамандыққа қатысы бар сөздер таратылады. Оқушылар сол сөздер бойынша мамандықты тауып, бірге топтасады.Өз топтарына спикер немесе лидер сайлайды.
Үй тапсырмасын сұрау: 4 топқа 41-беттегі, 5-тапсырмадағы сөйлемдер жазылған кеспе қағаздар таратылады. Сөйлемдердің жалғасын дұрыс жазып,оқиды. Топтар бірін-бірі бағалайды. | Топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, музыкалық қобдиша.
|
Сабақ ортасы 15 минут
2 минут
15 минут | «Жуан мен жіңішке» әдісі Бейнебаян көрсетіледі. Топтар бейнебаян мазмұнына байланысты 3 перифраз сұрақ құрастырады. (2 жауабы бар сұрақ, 1 жауабы жоқ сұрақ). Топтарға береді. Жауап береді.
Әр топ өз тапсырмаларын төмендегі критерийлермен бағалайды:
«5 ақпарат» әдісі . Әр топтан 1 оқушы шығады. 1 оқушы сыныпта қалады, 3 оқушы сыныптан шыға тұрады. Ойын шарты: Мұғалім 5 ақпарат айтады. Мұқият тыңдап алу керек. Сырттан 1 оқушы кіреді. Соған 5 ақпаратты айтады. Қай топ мүшесі 5 ақпаратты өзгертпей айтса сол жеңімпаз. 5 балл беріледі. Топтар бағалайды. Мұғалімнің ҚБ. |
https://kaztrk.kz/news/portal/sirek-kezdesetin-mamandyktar-video-58102
|
Сабақтың соңы
7 минут
| Сабақ соңында топтар жинаған баллдарын есептеп, қорытынды баға шығарылады. Көп балл жинаған топ жеңімпаз. Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі. Саусақтарға топ мүшелері сабақты бағалап, пікірін жазады.
|
|
Үйге:1 минут. | 7-тапсырма. Сөйлем құрастыру. |
|