|
Сабақ № Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту |
Мектеп: Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №1 арнайы мектеп-интернаты |
||||||||||||||||||||||
|
Күні: 29.01.2021ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Кулбаева Жанар Валериевна |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 «Б», 5 «Г», 5 «Д» |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар: - бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін біледі; Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Басы 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу. Олардың назарын сабаққа аудару: Үй жұмысын тексеру «Миға шабуыл» арқылы оқушыларға бөлшектерді оқыту |
Берілген бөлшектердің үлесін анықтайды |
«Смайликтер» арқылы бағалау |
|
|||||||||||||||||||
|
Негізгі бөлім 6 минут |
|
№500
|
«Бес бармақ» арқылы бағалау |
5-сынып. Математика. І бөлім. Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» 2017 |
|||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану А деңгейінің есептері № 502 В деңгейінің есептері № 506 |
№502
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Соңы 2 минут |
Сабақты бекіту Рефлексия
|
|
«Смайликтер» арқылы бағалау |
|
|||||||||||||||||||
-
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту" 5-сынып
Ашық сабақ "Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту" 5-сынып
|
Сабақ № Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту |
Мектеп: Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №1 арнайы мектеп-интернаты |
||||||||||||||||||||||
|
Күні: 29.01.2021ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Кулбаева Жанар Валериевна |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 «Б», 5 «Г», 5 «Д» |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар: - бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін біледі; Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Басы 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу. Олардың назарын сабаққа аудару: Үй жұмысын тексеру «Миға шабуыл» арқылы оқушыларға бөлшектерді оқыту |
Берілген бөлшектердің үлесін анықтайды |
«Смайликтер» арқылы бағалау |
|
|||||||||||||||||||
|
Негізгі бөлім 6 минут |
|
№500
|
«Бес бармақ» арқылы бағалау |
5-сынып. Математика. І бөлім. Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» 2017 |
|||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану А деңгейінің есептері № 502 В деңгейінің есептері № 506 |
№502
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Соңы 2 минут |
Сабақты бекіту Рефлексия
|
|
«Смайликтер» арқылы бағалау |
|
|||||||||||||||||||
-
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
шағым қалдыра аласыз


























