Материалдар / Ашық сабақ "Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға бөлімдері бірдей бөлшектерді қосуды үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2021
437
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Сабақ № Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту

Мектеп: Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №1 арнайы мектеп-интернаты

Күні: 29.01.2021ж

Мұғалімнің аты-жөні: Кулбаева Жанар Валериевна

Сынып: 5 «Б», 5 «Г», 5 «Д»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар:

- бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін біледі;

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу. Олардың назарын сабаққа аудару:


Үй жұмысын тексеру

«Миға шабуыл» арқылы оқушыларға бөлшектерді оқыту




Берілген бөлшектердің үлесін анықтайды

«Смайликтер» арқылы бағалау

Picture 1


Негізгі бөлім

6 минут



  • Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосқанда олардың алымдарын қосып алым етіп жазып, сол бөлімнің өзін қалдыру керек.


  • Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайты алым етіп жазып, сол бөлімнің өзін қалдыру керек.


500




«Бес бармақ» арқылы бағалау

5-сынып. Математика. І бөлім. Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» 2017

Жеке жұмыс


Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану

А деңгейінің есептері № 502

В деңгейінің есептері № 506

502






Соңы

2 минут

Сабақты бекіту

Рефлексия

Мен бәрін түсіндім

Мен орындай аламын




Мен келесілерді түсінбедім

Маған орындауға қиын




Үйге тапсырма: (1. Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2015 ) №507

Мен бәрін түсіндім

Мен орындай аламын




Мен келесілерді түсінбедім

Маған орындауға қиын





«Смайликтер» арқылы бағалау



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.


Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!