|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Әбсәлім М.Н. |
|||
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы : Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) |
Б.Соқпақбаевтың кім екенін,
«Менің атым Қожа» повесінің желісін білу. Шығарманың мазмұнын
түсіну. |
|||
|
Сабақ мақсаттары: |
|
|||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Білімділік: Оқушыларды мәтіннің мазмұнымен таныстыра отырып мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Мәнерлеп оқу дағдыларын, қызығушылығын арттыру, ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге үйрету. Дамытушылық: Жазушы шығармалары арқылы әр оқушының өзіндік ой – қиялына ерік бере отырып, өзінше ой түюге баулу, мәтінмен жұмыс істеу, көркем шығармаға әдеби талдау дағдыларын дамыту, ғылыми жұмысқа бейімдеу, ізденуге талпындыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Қожа бейнесі арқылы, оқушыларды адамгершілікке,мәдениеттілікке, әдебиетті сүюге, үлгі - өнеге алуға шақыру. Жағымсыз қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу. |
||||
|
Міндеті: |
Оқушылардың оқу материалын саналы қабылдауын қамтамасыз ету. Тақырып пен идеяны түсінуіне, меңгеруіне ықпал ету, материалды бекітуді ұйымдастыру. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
Жазушының өзіндік стильін таниды. Тәртіпті, жақсы бала болуға тәрбиелейді. Кітап оқуға деген қызығушылығын арттырады. |
|||
|
Қолданылатын әдіс –тәсілдер: |
«Бәйге» әдісі, «Ақылдының алты қалпағы» әдісі, «Венн диаграммасы» әдісі, «Бес жолдық өлең», «Гүлмен тілек» «Еркін жауап», Видеоролик, слайд, смаиликтер, стикерлер, т.б. |
|||
|
Пәнаралық байланыс: |
Аралас |
|||
|
Алдыңғы оқу |
«Бейбіт өмірдегі батырлық» тақырыбында шығарма жазу. Өткенді қайталау. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз ) |
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Сыныпты түгелдеу. (1мин) Ұйымдастыру. Топқа бөлу (3мин) Үй тапсырмасын тексеру. Бәйге әдісі бойынша (7мин)
|
«Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) әдісін қолдану. Бағалау карточкалары. |
||
|
Ортасы |
Негізгі бөлім. Жаңа сабақ. Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесіне қысқаша мәлімет беру. (3мин) Тақырып бойынша ассосация құру. (10мин) Топтық жұмыс
І топқа
–
«Ақылдының алты қалпағы» әдісі (Сұрақтар әр топқа үлестірме
қағазға жазып береді) ІІ топқа –Венн диаграммасы арқылы Қожаберген мен Жантасты, Қожа мен Жанарды, Қожа мен Сұлтанды салыстыру. ІІІ топқа – Берілген үзінділерден теңеу, эпитет теріп жазады. IV топқа. «Бес жол өлең» стратегиясымен – Жантас, мұғалім, Қожа сөздерін талдау. 1-Зат есім 2-Сын есім 3-Етістік 4-Мағыналы сөз 5-Зат есімге синоним Сергіту сәті (2мин) Жаңа сабақты бекіту.Сұрақ-жауап. (7мин)
Еркін
жауап
Жауап:
|
Интербелсенді тақта. Видеоролик. «Ақылдының алты қалпағы» әдісі. Венн диаграммасы. «Бэкроним» әдісі бойынша кейіпкерлерге мінездеме. 5 жолды өлең стратегиясы. Тапсырманы орындау парақшалары. Әдебиет теориясынан түсініктерін қайталау. Видеоролик «Күй» «Еркін жауап» әдісі арқылы сабақты тиянақтаймыз. |
||
|
Бағалау (3-мин) |
Әр топтың топ басшылары өз тобының мүшелерін бағалайды. |
Бағалау парақшалары тарқатылады. |
||
|
Үйге тапсырма (2мин) |
Б.Соқпақбаев «Менің атым -Қожа» 146-156 беттер.Мазмұнын айту. |
|
||
|
Рефлексия (кері байланыс) (3мин) Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» әдісі |
||
Тексерілді: Тасанова Г.М._____________
Кафедра жетекшісі: Ф.ғ.к. доцент: Мырзағалиева К.М. _____________
Венн диаграммасы

Қожа Жанар

ІІІ топ – «Бес жол өлең» стратегиясымен – дос, суретші, еңбек, кітап, білім сөздерін талдау.
Мысалы: «Дос»
Зат есім Дос
Сын есім Адал, ақпейіл
Етістік Тәрбиелейді, көңілдендіреді, қамқорлайды
Мағыналы сөз Досы көпті жау алмайды
Зат есімге синоним Жолдас
«Қожаберген»
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Мұғалім»
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Жантас»
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Венн диаграммасы

Қ
ожа Жантас

Венн диаграммасы

Қожа Сұлтан

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа»
Ашық сабақ Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа»
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Әбсәлім М.Н. |
|||
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы : Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) |
Б.Соқпақбаевтың кім екенін,
«Менің атым Қожа» повесінің желісін білу. Шығарманың мазмұнын
түсіну. |
|||
|
Сабақ мақсаттары: |
|
|||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Білімділік: Оқушыларды мәтіннің мазмұнымен таныстыра отырып мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Мәнерлеп оқу дағдыларын, қызығушылығын арттыру, ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге үйрету. Дамытушылық: Жазушы шығармалары арқылы әр оқушының өзіндік ой – қиялына ерік бере отырып, өзінше ой түюге баулу, мәтінмен жұмыс істеу, көркем шығармаға әдеби талдау дағдыларын дамыту, ғылыми жұмысқа бейімдеу, ізденуге талпындыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Қожа бейнесі арқылы, оқушыларды адамгершілікке,мәдениеттілікке, әдебиетті сүюге, үлгі - өнеге алуға шақыру. Жағымсыз қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу. |
||||
|
Міндеті: |
Оқушылардың оқу материалын саналы қабылдауын қамтамасыз ету. Тақырып пен идеяны түсінуіне, меңгеруіне ықпал ету, материалды бекітуді ұйымдастыру. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
Жазушының өзіндік стильін таниды. Тәртіпті, жақсы бала болуға тәрбиелейді. Кітап оқуға деген қызығушылығын арттырады. |
|||
|
Қолданылатын әдіс –тәсілдер: |
«Бәйге» әдісі, «Ақылдының алты қалпағы» әдісі, «Венн диаграммасы» әдісі, «Бес жолдық өлең», «Гүлмен тілек» «Еркін жауап», Видеоролик, слайд, смаиликтер, стикерлер, т.б. |
|||
|
Пәнаралық байланыс: |
Аралас |
|||
|
Алдыңғы оқу |
«Бейбіт өмірдегі батырлық» тақырыбында шығарма жазу. Өткенді қайталау. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз ) |
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Сыныпты түгелдеу. (1мин) Ұйымдастыру. Топқа бөлу (3мин) Үй тапсырмасын тексеру. Бәйге әдісі бойынша (7мин)
|
«Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) әдісін қолдану. Бағалау карточкалары. |
||
|
Ортасы |
Негізгі бөлім. Жаңа сабақ. Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесіне қысқаша мәлімет беру. (3мин) Тақырып бойынша ассосация құру. (10мин) Топтық жұмыс
І топқа
–
«Ақылдының алты қалпағы» әдісі (Сұрақтар әр топқа үлестірме
қағазға жазып береді) ІІ топқа –Венн диаграммасы арқылы Қожаберген мен Жантасты, Қожа мен Жанарды, Қожа мен Сұлтанды салыстыру. ІІІ топқа – Берілген үзінділерден теңеу, эпитет теріп жазады. IV топқа. «Бес жол өлең» стратегиясымен – Жантас, мұғалім, Қожа сөздерін талдау. 1-Зат есім 2-Сын есім 3-Етістік 4-Мағыналы сөз 5-Зат есімге синоним Сергіту сәті (2мин) Жаңа сабақты бекіту.Сұрақ-жауап. (7мин)
Еркін
жауап
Жауап:
|
Интербелсенді тақта. Видеоролик. «Ақылдының алты қалпағы» әдісі. Венн диаграммасы. «Бэкроним» әдісі бойынша кейіпкерлерге мінездеме. 5 жолды өлең стратегиясы. Тапсырманы орындау парақшалары. Әдебиет теориясынан түсініктерін қайталау. Видеоролик «Күй» «Еркін жауап» әдісі арқылы сабақты тиянақтаймыз. |
||
|
Бағалау (3-мин) |
Әр топтың топ басшылары өз тобының мүшелерін бағалайды. |
Бағалау парақшалары тарқатылады. |
||
|
Үйге тапсырма (2мин) |
Б.Соқпақбаев «Менің атым -Қожа» 146-156 беттер.Мазмұнын айту. |
|
||
|
Рефлексия (кері байланыс) (3мин) Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» әдісі |
||
Тексерілді: Тасанова Г.М._____________
Кафедра жетекшісі: Ф.ғ.к. доцент: Мырзағалиева К.М. _____________
Венн диаграммасы

Қожа Жанар

ІІІ топ – «Бес жол өлең» стратегиясымен – дос, суретші, еңбек, кітап, білім сөздерін талдау.
Мысалы: «Дос»
Зат есім Дос
Сын есім Адал, ақпейіл
Етістік Тәрбиелейді, көңілдендіреді, қамқорлайды
Мағыналы сөз Досы көпті жау алмайды
Зат есімге синоним Жолдас
«Қожаберген»
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Мұғалім»
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Жантас»
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Венн диаграммасы

Қ
ожа Жантас

Венн диаграммасы

Қожа Сұлтан

шағым қалдыра аласыз













