Ашық сабақ Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа»

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмекші ретінде қажет болуы ықтимал.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Мұғалімнің есімі: Әбсәлім М.Н.

Сынып: 6 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы : Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді

Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

Б.Соқпақбаевтың кім екенін, «Менің атым Қожа» повесінің желісін білу. Шығарманың мазмұнын түсіну.
Шығарманы негізгі бөліктерге жітей білу, басқа шығармамен салыстыра білу.Оқушылардың бойындағы бүкіл қасиеттерін жинақтауды үйрену.
Шығарма желісінің маңыздылығын бағалау.

Сабақ мақсаттары:






Білімділік: Оқушыларды мәтіннің мазмұнымен таныстыра отырып мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Мәнерлеп оқу дағдыларын, қызығушылығын арттыру, ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге үйрету.

Дамытушылық: Жазушы шығармалары арқылы әр оқушының өзіндік ой – қиялына ерік бере отырып, өзінше ой түюге баулу, мәтінмен жұмыс істеу, көркем шығармаға әдеби талдау дағдыларын дамыту, ғылыми жұмысқа бейімдеу, ізденуге талпындыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Қожа бейнесі арқылы, оқушыларды адамгершілікке,мәдениеттілікке, әдебиетті сүюге, үлгі - өнеге алуға

шақыру. Жағымсыз қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.


Міндеті:

Оқушылардың оқу материалын саналы қабылдауын қамтамасыз ету. Тақырып пен идеяны түсінуіне, меңгеруіне ықпал ету, материалды бекітуді ұйымдастыру.

Күтілетін нәтиже:

Жазушының өзіндік стильін таниды. Тәртіпті, жақсы бала болуға тәрбиелейді. Кітап оқуға деген қызығушылығын арттырады.

Қолданылатын әдіс –тәсілдер:

«Бәйге» әдісі, «Ақылдының алты қалпағы» әдісі, «Венн диаграммасы» әдісі, «Бес жолдық өлең», «Гүлмен тілек» «Еркін жауап», Видеоролик, слайд, смаиликтер, стикерлер, т.б.

Пәнаралық байланыс:

Аралас

Алдыңғы оқу

«Бейбіт өмірдегі батырлық» тақырыбында шығарма жазу. Өткенді қайталау.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )

Ресурстар

Басталуы

Сәлемдесу. Сыныпты түгелдеу. (1мин)

Ұйымдастыру. Топқа бөлу (3мин)

Үй тапсырмасын тексеру. Бәйге әдісі бойынша (7мин)

  1. С.Сарғасқаевтың туылған жері? Жауап: Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Сұлутөр ауылында д.к.

  2. С. Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесінде қай жылдардағы ауыл өмірі суреттеледі. (Отызыншы жылдардағы)

  3. «Тәмпіш қара» повесі неше бөлімнен тұрады. (9 бөлімнен)

  4. «Тәмпіш қара» повесі не жайлы айтылған?(балалық шақ, сол уақыттағы балалардың өмірі жайлы)

  5. «Тәмпіш қара» повесіндегі басты кейіпкерлерді ата? Ертай, Шаншатай, Иманбек, Күлдәрі, Оңалбек т.б.

  6. М.Әлімбаев қай жерде дүниеге келген? (Павлодар облысы, Шарбақты ауданында д.к.)

  7. М. Әлімбаевтың әкесінің есімі? (Айтмағамбет)

  8. Ә. Әлімбаевтың шешесінің есімі?(Зейнеп)

  9. М. Әлімбаевтың тұңғыш өлеңі қай жылы, қай газетте басылып шықты? (1939жылы, «Қызыл ту»)

  10. 1952 жылы М.Әлімбавтың қандай өлеңдер жинағы басылып шықты? («Қарағанды жырлары»)

  11. М.Ә. 1984 жылы Қазастан Республкасының Мемлекеттік сыйлығы берілген кітабы?(Аспандағы апке)



«Гүлмен тілек»

(сергіту және топқа біріктіру) әдісін қолдану.


Бағалау карточкалары.




Ортасы

























Негізгі бөлім. Жаңа сабақ.

Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесіне қысқаша мәлімет беру. (3мин)

Тақырып бойынша ассосация құру. (10мин)

Топтық жұмыс

І топқа – «Ақылдының алты қалпағы» әдісі (Сұрақтар әр топқа үлестірме қағазға жазып береді)
Ақ қалпақ. «Менің атым Қожа» повесінің авторы және повесть жайлы нақты деректер келтіріңіздер.
Сары қалпақ. «Менің атым Қожа» повесіндегі бас кейіпкер сіздерге ұнады ма? Қожаның бойынан қандай жақсы қасиеттерді байқадыңыз?
Жасыл қалпақ. Қожаны қазіргі балалармен салыстыруға бола ма? Осындай балалар арамызда бар ма?
Қара қалпақ. Қожаның қандай қылықтары ұнамады?
Қызыл қалпақ. Әңгімені оқи отырып қандай сезімде болдыңыздар?
Көк қалпақ. Болашақта кейіпкердің қандай жақсы қасиетін бойымызға сіңіреміз?

ІІ топқа –Венн диаграммасы арқылы Қожаберген мен Жантасты,

Қожа мен Жанарды,

Қожа мен Сұлтанды салыстыру.

ІІІ топқа Берілген үзінділерден теңеу, эпитет теріп жазады.

IV топқа. «Бес жол өлең» стратегиясымен – Жантас, мұғалім, Қожа сөздерін талдау.

1-Зат есім

2-Сын есім

3-Етістік

4-Мағыналы сөз

5-Зат есімге синоним


Сергіту сәті (2мин)


Жаңа сабақты бекіту.Сұрақ-жауап. (7мин)

Еркін жауап
І сұрақ: Қожаның - тентек болуына себеп нәрселер
ІІ сұрақ: Қожаның - әдепті жолға түсуіне себеп нәрселер (өз ойларын ортаға салады)

Жауап:
“Қожаның сотқар болуына себеп нәрселер”
1. Әжесінің еркелетуі
2. Әкесін сағынуы
3. Анасын қызғануы
4 Жантас сияқтыларды жек көруі
5 Өзінің менмендігі
6 Еркелігі, балалығы
Жауап:
“Қожаның әдепті жолға түсуіне себеп нәрселер”
1. Анасын аяуы
2. Сәйбек қарт, Оспанов айтқан естеліктер
3. Майқанованың педагогикалық кеңестен шығып бара жатып айтқан сөздері
4. Әжесін сыйлауы
5. Болашағын ойлауы
6. Жанарға ұнау үшін






Интербелсенді тақта. Видеоролик.






«Ақылдының алты қалпағы» әдісі. Венн диаграммасы. «Бэкроним» әдісі бойынша кейіпкерлерге мінездеме. 5 жолды өлең стратегиясы. Тапсырманы орындау парақшалары.


Әдебиет теориясынан түсініктерін қайталау.

















Видеоролик «Күй»



«Еркін жауап» әдісі арқылы сабақты тиянақтаймыз.





Бағалау

(3-мин)

Әр топтың топ басшылары өз тобының мүшелерін бағалайды.

Бағалау парақшалары тарқатылады.

Үйге тапсырма (2мин)


Б.Соқпақбаев «Менің атым -Қожа» 146-156 беттер.Мазмұнын айту.



Рефлексия (кері байланыс) (3мин)

Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.


«Менің көңіл-күйім баспалдағы» әдісі






Тексерілді: Тасанова Г.М._____________

Кафедра жетекшісі: Ф.ғ.к. доцент: Мырзағалиева К.М. _____________

























 





Венн диаграммасы

Қожа Жанар

DrawObject2 DrawObject3 DrawObject1

































ІІІ топ – «Бес жол өлең» стратегиясымен – дос, суретші, еңбек, кітап, білім сөздерін талдау.

Мысалы: «Дос»

Зат есім Дос

Сын есім Адал, ақпейіл

Етістік Тәрбиелейді, көңілдендіреді, қамқорлайды

Мағыналы сөз Досы көпті жау алмайды

Зат есімге синоним Жолдас



«Қожаберген»

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



«Мұғалім»

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



«Жантас»

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

















Венн диаграммасы

ҚDrawObject4 ожа Жантас

DrawObject6 DrawObject5







































Венн диаграммасы

Қожа Сұлтан

DrawObject8 DrawObject9 DrawObject7









































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
08.11.2018
785
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі