Күні:
|
Мұғалімнің
есімі: Әбсәлім
М.Н.
|
Сынып: 6 «А»
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың тақырыбы
: Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа»
повесінен үзінді
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
(мақсаттары)
|
Б.Соқпақбаевтың кім екенін,
«Менің атым Қожа» повесінің желісін білу. Шығарманың мазмұнын
түсіну.
Шығарманы негізгі бөліктерге жітей білу, басқа шығармамен салыстыра
білу.Оқушылардың бойындағы бүкіл қасиеттерін жинақтауды үйрену.
Шығарма желісінің маңыздылығын бағалау.
|
Сабақ мақсаттары:
|
|
|
|
|
|
Білімділік: Оқушыларды мәтіннің мазмұнымен
таныстыра отырып мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Мәнерлеп
оқу дағдыларын, қызығушылығын арттыру, ойларын, пікірлерін еркін
айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге
үйрету.
Дамытушылық: Жазушы шығармалары арқылы әр
оқушының өзіндік ой – қиялына ерік бере отырып, өзінше ой түюге
баулу, мәтінмен жұмыс істеу, көркем шығармаға әдеби талдау
дағдыларын дамыту, ғылыми жұмысқа бейімдеу, ізденуге талпындыру,
шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Қожа бейнесі арқылы,
оқушыларды адамгершілікке,мәдениеттілікке, әдебиетті сүюге, үлгі -
өнеге алуға
шақыру. Жағымсыз қасиеттерден аулақ болуға
тәрбиелеу.
|
Міндеті:
|
Оқушылардың оқу материалын саналы қабылдауын
қамтамасыз ету. Тақырып пен идеяны түсінуіне, меңгеруіне ықпал ету,
материалды бекітуді ұйымдастыру.
|
Күтілетін нәтиже:
|
Жазушының өзіндік стильін таниды. Тәртіпті, жақсы
бала болуға тәрбиелейді. Кітап оқуға деген қызығушылығын
арттырады.
|
Қолданылатын әдіс
–тәсілдер:
|
«Бәйге» әдісі, «Ақылдының алты
қалпағы» әдісі, «Венн диаграммасы» әдісі, «Бес жолдық өлең»,
«Гүлмен тілек» «Еркін жауап», Видеоролик, слайд, смаиликтер,
стикерлер, т.б.
|
Пәнаралық байланыс:
|
Аралас
|
Алдыңғы оқу
|
«Бейбіт өмірдегі батырлық»
тақырыбында шығарма жазу. Өткенді
қайталау.
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған
жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Сәлемдесу. Сыныпты түгелдеу.
(1мин)
Ұйымдастыру. Топқа бөлу
(3мин)
Үй тапсырмасын тексеру. Бәйге
әдісі бойынша (7мин)
-
С.Сарғасқаевтың туылған жері?
Жауап: Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Сұлутөр ауылында
д.к.
-
С.
Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесінде қай жылдардағы ауыл өмірі
суреттеледі. (Отызыншы жылдардағы)
-
«Тәмпіш қара» повесі неше бөлімнен тұрады. (9
бөлімнен)
-
«Тәмпіш қара» повесі не жайлы айтылған?(балалық
шақ, сол уақыттағы балалардың өмірі жайлы)
-
«Тәмпіш қара» повесіндегі
басты кейіпкерлерді ата? Ертай, Шаншатай, Иманбек, Күлдәрі, Оңалбек
т.б.
-
М.Әлімбаев қай жерде дүниеге
келген? (Павлодар облысы, Шарбақты ауданында
д.к.)
-
М.
Әлімбаевтың әкесінің есімі? (Айтмағамбет)
-
Ә.
Әлімбаевтың шешесінің есімі?(Зейнеп)
-
М.
Әлімбаевтың тұңғыш өлеңі қай жылы, қай газетте басылып шықты?
(1939жылы, «Қызыл ту»)
-
1952 жылы М.Әлімбавтың қандай
өлеңдер жинағы басылып шықты? («Қарағанды
жырлары»)
-
М.Ә. 1984 жылы Қазастан
Республкасының Мемлекеттік сыйлығы берілген кітабы?(Аспандағы
апке)
|
«Гүлмен
тілек»
(сергіту және топқа біріктіру)
әдісін қолдану.
Бағалау карточкалары.
|
Ортасы
|
Негізгі бөлім. Жаңа
сабақ.
Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа»
повесіне қысқаша мәлімет беру. (3мин)
Тақырып
бойынша ассосация құру. (10мин)
Топтық жұмыс
І топқа
–
«Ақылдының алты қалпағы» әдісі (Сұрақтар әр топқа үлестірме
қағазға жазып береді) Ақ
қалпақ. «Менің атым Қожа» повесінің авторы және повесть
жайлы нақты деректер келтіріңіздер. Сары қалпақ.
«Менің атым Қожа»
повесіндегі бас кейіпкер сіздерге ұнады ма? Қожаның бойынан қандай
жақсы қасиеттерді байқадыңыз? Жасыл қалпақ. Қожаны қазіргі балалармен салыстыруға бола
ма? Осындай балалар арамызда бар ма? Қара қалпақ.
Қожаның қандай қылықтары
ұнамады? Қызыл қалпақ. Әңгімені оқи отырып қандай сезімде
болдыңыздар? Көк қалпақ. Болашақта кейіпкердің қандай жақсы
қасиетін бойымызға
сіңіреміз?
ІІ
топқа –Венн диаграммасы
арқылы Қожаберген мен Жантасты,
Қожа мен Жанарды,
Қожа мен
Сұлтанды салыстыру.
ІІІ
топқа –
Берілген
үзінділерден теңеу, эпитет теріп жазады.
IV
топқа. «Бес жол өлең»
стратегиясымен – Жантас, мұғалім, Қожа сөздерін
талдау.
1-Зат
есім
2-Сын
есім
3-Етістік
4-Мағыналы
сөз
5-Зат
есімге синоним
Сергіту сәті
(2мин)
Жаңа сабақты
бекіту.Сұрақ-жауап. (7мин)
Еркін
жауап І сұрақ: Қожаның - тентек болуына себеп
нәрселер ІІ сұрақ: Қожаның - әдепті жолға түсуіне
себеп нәрселер (өз ойларын ортаға
салады)
Жауап:
“Қожаның сотқар болуына себеп
нәрселер” 1. Әжесінің
еркелетуі 2. Әкесін
сағынуы 3. Анасын
қызғануы 4 Жантас сияқтыларды жек
көруі 5 Өзінің
менмендігі 6 Еркелігі,
балалығы Жауап:
“Қожаның әдепті жолға түсуіне себеп
нәрселер” 1. Анасын
аяуы 2. Сәйбек қарт, Оспанов айтқан
естеліктер 3. Майқанованың педагогикалық кеңестен шығып
бара жатып айтқан сөздері 4. Әжесін
сыйлауы 5. Болашағын
ойлауы 6. Жанарға ұнау үшін
|
Интербелсенді тақта.
Видеоролик.
«Ақылдының алты
қалпағы» әдісі. Венн диаграммасы. «Бэкроним»
әдісі бойынша кейіпкерлерге мінездеме. 5 жолды өлең стратегиясы.
Тапсырманы орындау
парақшалары.
Әдебиет теориясынан түсініктерін
қайталау.
Видеоролик
«Күй»
«Еркін жауап» әдісі арқылы сабақты
тиянақтаймыз.
|
Бағалау
(3-мин)
|
Әр топтың топ басшылары өз тобының
мүшелерін бағалайды.
|
Бағалау парақшалары
тарқатылады.
|
Үйге тапсырма
(2мин)
|
Б.Соқпақбаев «Менің атым
-Қожа» 146-156 беттер.Мазмұнын
айту.
|
|
Рефлексия (кері байланыс)
(3мин)
Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен
бөліседі.
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы»
Оқушылар стикерлерге өз
есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған
баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме
сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!»,
«Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
|
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы» әдісі
|