І
|
Ұйымдастыру
|
Оқушылардың алдарына гүл күлтелерін қояды, олар
таңдаған түстеріне сәйкес топтарға бөлінеді.
|
Тапсырманы нақты түсінеді,
топқа бөлінеді. Ынтымақтастық атмосферасын тудырады. Топқа бөледі,
назарларын сабаққа аударады.
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
|
Амандасады. Гүлдердің түсіне
қарай топқа бөлінеді, күлтелердің артындағы тілектерді
оқиды.
|
|
|
ІІ
|
Үй тапсырмасын сұрау
|
|
Үй тапсырмасын сыныптың 80% орындап келеді.
Түсінбегендері сұрақтар қояды.
|
Оқушылардың сабаққа
дайындығын тексереді. Слайдтан үй жұмысының дұрыс
шешімін көрсетеді.
|
Топтағы оқушылар бір – бірінің дәптерін
алмастырып үй жұмысын слайдтағы дұрыс жауаппен салыстырып
тексереді. Бір – бірлеріне баға қояды.
|
Әр оқушы үй жұмысы бойынша алған бағаларын
бағалау парағына қояды.
|
|
|
Өткен сабақтағы білімді қайталау.
|
«Сиқырлы
шаршы»
Әрбір бағандағы, әрбір
қатардағы және әрбір диагональ бойындағы өрнектік
көбейтіндісі болатындай сиқырлы шаршының
торкөздерін толтыр.
«Дыбысты диктант»
Дәреженің қасиеттерін жаз.
-
Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту
ережесі
-
Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу
ережесі
-
Дәрежені дәрежеге шығару ережесі
-
Көбейтіндіні дәрежеге шығару ережесі
-
Бөліндіні дәрежеге шығару ережесі
|
Ережені естеріне түсіре отырып
берілген тапсырманы сауатты орындайды. 90%
|
Тапсырманы түсіндіреді.
|
Оқушылар әрбір бағандағы, әрбір
қатардағы және әрбір диагональ бойындағы өрнектік
көбейтіндісі болатындай сиқырлы шаршының
торкөздерін толтырады
Аудио құрылғыдан дыбысты тапсырманы
орындайды.
Оқушылар өткен білімді еске түсіреді.
|
|
|
|
Бекітуге арналған жұмыстар
Есеп шығару
|
Үлестірмелі дидактикалық материалдар.
Деңгейлік тапсырмалар:
1 топ
І-
деңгей: « 3 »
|
ІІ деңгей:
« 4 »
|
ІІІ деңгей:
« 5 »
|
1.Өрнектің мәнін тап: 24
·с-3, мұндағы с =
.
2. Амалды
орында:
а) (х7)3
· х12;
б) х -12
: х 3;
|
Ықшамда:
Есепте
:
|
Есепте:
Ықшамда:
|
2 топ
І-
деңгей: « 3 »
|
ІІ деңгей:
« 4 »
|
ІІІ деңгей:
« 5 »
|
1.Өрнектің
мәнін тап: 25
·а-2, мұндағы а =
.
2. Амалды
орында:
|
Ықшамда:
Есепте
:
|
Есепте:
Ықшамда:
|
3 топ
І-
деңгей: « 3 »
|
ІІ деңгей:
« 4 »
|
ІІІ деңгей:
« 5 »
|
1.Өрнектің
мәнін тап: 36
·а-2, мұндағы а
=6.
2. Амалды
орында:
|
Ықшамда:
Есепте
:
|
Есепте:
Ықшамда:
|
4
топ
І-
деңгей: « 3 »
|
ІІ деңгей:
« 4 »
|
ІІІ деңгей:
« 5 »
|
1.Өрнектің
мәнін тап: 64
·х-4, мұндағы а
=2.
2. Амалды
орында:
|
Ықшамда:
Есепте
:
|
Есепте:
Ықшамда:
|
«Өкіл» әдісі.
|
А деңгей:
Натурал көрсеткішті дәреженің қасиетін есептерді
шешуде пайдалана біледі.
В деңгей
Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін
пайдаланып өрнектерді ықшамдайды. Берілген көбейткішті дәреже
түрінде жаза алады.
С деңгей
Дәреженің қасиеттерін пайдаланып белгісіз
көбейткішті табады. Көбейткішті дәреже түрінде жазып бөлшекті
қысқартады.
|
Артында деңгейлік тапсырмалары жазылған
күлегештерді таратады. Тапсырмаларды түсіндіріп, оқушының нақты
міндеттерін айқындайды.
|
А, В, С деңгейлік тапсырмаларды деңгей –
деңгейімен орындайды. Белгіленген міндеттерді атқарады. Есеп
шығарғанда бір – біріне көмек көрсетеді.
Топтардан бір оқушы шығып өзге топтарға келіп өз
есебінің шығарылу жолын түсіндіреді.
|
Слайдтан дұрыс жауабы шығады. Сол арқылы нәтижесі
тексеріледі.
Топтарды бағалайды.
Өздерін бағалайды
|
|