Материалдар / Ашық сабақ "Центрлік симметрия" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Центрлік симметрия" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Оқушылар нүктеге қатысты симметриялы фигураларды, центрлік симметриялы фигураларды, симметриялы фигураладың теңдігін, нүктеге қатысты симметриялы фигуралады салуды үйрену. 2. Логикалық ойлау қабілетін дамыту, ауызша жазбаша тіл байлығын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. 3. Оқушыларды ұшқырлыққа, тапқырлыққа, ой өрісін кеңейтіп білімін арттыра білуге, жауапкершілікті сезінуге, адамгершілікке тәрбиелеу. Сабақтың міндеттері: 1. Танымдық қабілеттерін қалыптастыру. 2. Математикалық диктант және деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың білімін саралау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
792
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Центрлік симметрия

Сабақтың мақсаты:

1. Оқушылар нүктеге қатысты симметриялы фигураларды, центрлік симметриялы фигураларды, симметриялы фигураладың теңдігін, нүктеге қатысты симметриялы фигуралады салуды үйрену.

2. Логикалық ойлау қабілетін дамыту, ауызша жазбаша тіл байлығын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.

3. Оқушыларды ұшқырлыққа, тапқырлыққа, ой өрісін кеңейтіп білімін арттыра білуге, жауапкершілікті сезінуге, адамгершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың міндеттері:

1. Танымдық қабілеттерін қалыптастыру.

2. Математикалық диктант және деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың білімін саралау.

Сабақтың типі: Аралас сабақ

Пәнаралық байланыс: Геометрия

Сабақтың көрнекілігі: Плакаттар,телесканер, деңгейлік тапсырмалар

Сабақтың барысы.

I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа дайындау


II. Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар шығармашылық

жұмыстарын өткізеді

III. Білімді тексеру кезеңі Оқушылардан 10 сұрақ бойынша

м.д аламын.Жауабы бойынша

сурет алады. М.д – та

өздерін - өздері бағалайды.

DrawObject1

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

1. Бір – бірімен қиылысатын түзулерді параллель түзулер дейміз.

2. Вертикаль бұрыштар өзара тең.

3. Перпендикуляр түзулер жазықтықты төрт тікбұрышқа бөледі.

4. Берілген нүктеден түзуге бірнеше перпендикуляр түзулер жүргізуге болады.

5. Берілген нүктенің абсциссасы мен ординатасы нүктенің координаталары деп аталады.

6. Қиылысатын екі түзудің екі ортақ нүктесі бар.

7.Егер түзу фигураны симметриялы екі бөлікке бөлсе, онда ондай фигура осьтік симметриялы фигура деп аталады.

8DrawObject3 DrawObject2 . -25 =25

9. Тік төртбұрыш, квадрат, шеңбер – осьтік симметриялы фигуралар. 10. Тік төртбұрыштың шексіз көп симметрия осі бар

IV. Жаңа материалды Оқушыларға өткен тақырыпты

түсіндіру әңгімелету арқылы жаңа тақырыпқа

кіремін. Тақтадағы көрнекілік

көмегімен оқушыларға бағыт беру

арқылы тақырыптың мазмұнын

өздері алады. Координаталар басы

О нүктесіне қатысты симметриялы

нүктенің координатасы қарама –

қарсы сандар болатынын өздері

қорытындылайды.



V. Бекіту:

а. Оқулықпен жұмыс Сынып екі деңгей бойынша

есептер шығарады.

I-деңгей II-деңгей

№ 1197 № 1203

№ 1200 № 1206 Оқушылар тақтамен дәптермен жұмыс жасайды.


ә. Логикалық тапсырма

DrawObject4

Әр қабырғаларындағы сандар қосындысы

200 болатындай 10,20,30,40,50,60,70,80,90

сандарын үшбұрыш қабырғаларындағы

дөңгелектерге орналастыр


VI. Сабақты қорытыдылау. Тақтадағы ілулі тұрған плакаттың қалташаларынан

Оқушылар сұрақтар алып, жауап берген соң

сұрақтар артына жасырған әріптерді ашады. Сонда

тікбұрышты координаталар жүйесін еңгізген

Франзуз математигі Рене Декарт (1596 – 1650)

есімін алады.




Д - А(2;3) нүктені координаталар басы О нүктесіне қатысты симметриялы нүктенің координатасын тап?


Е – Паралель сөзінің мағанасы, белгіленуі


К - Вертикал бұрыш дегеніміз не?


А – Перпендикуляр түзулер дегеніміз не?, белгіленуі


Р – Ширек, ширектің таңбалары.


Т – График дегеніміз не?




Д

Е

К

А

Р

Т



VII Бағалау. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау.

VIII. Үй тапсырмасын

беру

1. I-деңгей II-деңгей

1196 № 1205

1198 № 1207


Қосымша дәптерге

1202 № 1208



2. 5,10,15,20,25,30,35,40,45 сандарын әрі тік, әрі көлденең

қосындысы 75 болатындай төмендегі шаршыға

орналастыр.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!