Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар терминдер
қолданып, байланыстырушы сөздермен жұмыс істеуді үйрене отырып,
айтылым және жазылымды үйренеді.
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
Даражарнақты, қосжарнақты,
тұқымжарнақ, тамыр жүйесі, паралель, доға,
камбий.
Диалог
ретінде: Даражарнақты өсімдіктердің
жапырақтарының жүйкеленуі мен типтері паралель немесе доға
тәрізді
|
Құндылықтарға
баулу
|
Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана
отырып, оқушының ойлау , белсенділік және есте сақтау, шапшандық
қабілеттерін дамыту; сонымен бірге өсімдіктерді қорғауға, әсемдігін
тамашалауға тәрбиелеу. Ұжымда жұмыс істей алу,
сыныптастардың ойын тыңдау, бір-бірін сыйластыққа
үйрету.
|
Сабақтың
басы
|
Топқа бөлу. «Улы
саңырауқұлақтар» және «Жеуге жарамды
саңырауқұлақтар. ( 3
минут)
|
Интер белсенді тақта, топ
аттары, саңырауқұлақ суреттері
|
Сабақтың
ортасы
|
Тапсырма
№1 Дара және қосжарнақты
өсімдіктердің негізгі белгілерін ажырату.
Мәтінмен
жұмыс.
«Тыңдап отырған үштік » Топтық
жұмыс.(15
минут)
Дескриптор
1) Дара және қосжарнақты
өсімдіктердің негізгі белгілерін салыстыра
алады.
2) Дара және қосжарнақты
тұқымжарнағының негізгі белгілерін, тамыр жүйесін ажырата
алады. Қ.Б «Екі жұлдыз, бір
тілек» і.
Тапсырма
№2
Дара және қосжарнақты
өсімдіктердің белгілерін салыстыра отырып орында. «Ойлан, жұптас,
бөліс» (Джесси Джентильдің диаграммасы) . Топтық
жұмыс. (5
минут)
Дескриптор
1) Дара және қосжарнақты
тұқымжарнағының негізгі белгілерін, тамыр жүйесін салыстыра
біледі.
2) Дара және қосжарнақты
тұқымжарнағының негізгі белгілерін, тамыр жүйесін ажырата
алады.
Қ.Б «Бас бармақ»
тәсілі
Тапсырма
№3. Дара және қосжарнақты
өсімдіктердің белгілерін, ерекшеліктерін
анықта.
«Дискуссиялық өрнек». Жеке
жұмыс.(5
минут)
Мазмұны
|
Келісемін
|
Келіспеймін
|
Тұқымның құрылысы
тұқымжарнағы арқылы ажыратылады.
|
|
|
Тіршілік формалары түзуші
ұлпасының –камбийдің болуына
байланысты.
|
|
|
Қосжарнақты өсімдіктердің
тамыр жүйесі кіндік тамыр
|
|
|
Даржарнақтылар жүйесіне
шашақ тамыр ие.
|
|
|
Даражарнақты өсімдіктердің
жапырақтарының жүйкеленуі паралель немесе доға
тәрізді.
|
|
|
Қосжарнақты өсімдіктердің
жапырақтарының жүйке жүйесі торлы қауырсынды немесе
саусақтәрізді.
|
|
|
Даражарнақтыларда камбий
қалыптаспайды
|
|
|
Қосжарнақты өсімдіктердің
тіршілік формалары әртүрлі
|
|
|
Дескриптор
-
Дара және қосжарнақты
өсімдіктердің негізгі белгілерін және ерекшеліктерін ажырата
алады.
-
Дара және қосжарнақты
өсімдіктердің тіршілік формаларын біледі.
Қ.Б «Бағдаршам»
әдісі
Сергіту сәті: Ырғақты би
(2 минут)
Тапсырма
№4
Зертханалық жұмыс
. Дара және қосжарнақты
өсімдіктердің әртүрлі тіршілік формаларының себептерін
анықтау.
Жеке
жұмыс. (7
минут)
1.Дара және қосжарнақты
өсімдіктердің белгілерін зерттеу.
2. Дара және қосжарнақты
өсімдіктердің әртүрлі тіршілік формаларының себептерін
ажырату.
3.Дара және қосжарнақты
өсімдіктердің белгілеріне карай тор
көзін толықтыр. Жеке
жұмыс.(7
минут)
Даражарнақ
тылар
класы
|
Белгісі
|
Қосжарнақ
тылар
класы
|
|
Тұқымда тұқымжарнағының
саны
|
|
|
Тамыр жүйесінің
типтері
|
|
|
Жапырақтарының жүйкелену
типтері
|
|
|
Жапырақтарының
типтері
|
|
|
Тостаған жапырақшаларының
болуы
|
|
|
Гүл бөліктерінің
еселенуі
|
|
|
Камбий және сүрегінің
болуы
|
|
|
Тіршілік
формалары
|
|
Дескриптор
-
Дара және қосжарнақты
өсімдіктердің белгілерін зерттеу арқылы
біледі.
-
Дара және қосжарнақты
өсімдіктердің әртүрлі тіршілік формаларының себептерін
біледі.
Қ.Б Смайлик
арқылы
|
Оқулық, тапсырмалар, интер
белсенді тақта, смайликтер
Тапсырмалар,
қалам
АКТ, қима қағаздар,
«Бағдаршам» бағалауы
Зертханалық жұмыс дәптері,
қалам, смайликтер
|