ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау.
Қайталау сұрақтарын
қою
- Мұражайда не бар?
- Мұражай нешеде
ашылады?
- М.Әуезов мұражайы неше
қабатты?
- Онда неше кітап бар?
«Портал
есігі» арқылы сабақтың тақырыбын
болжайды.
Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын
айтады.
-
Тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды
түсіну.
-
Әңгіме кейіпкерлер туралы сұрақтар қою және жауап
беру.
-
Тыңдаған/оқыған мәтіннен алған әсерлеріңді өз
сөздеріңмен жеткізу.
-
Жіктік жалғауын дұрыс қолдану.
Жаңа сөздерді сурет арқылы,
анықтама беру арқылы меңгерту.
-
Атақты –
знаменитый
-
Ұлы–
великий
-
Дарынды –
одаренный,
талантливый
-
Ұстаз –
учитель,
наставник
Дарынды - өз қатарынан әлде қайда
дамыған, жоғары жетістіктерімен ерекшеленетін адамды
айтамыз.
Атақты деп жоғары жетістіктері ,
таланты арқылы аты көпке танымал, мақтаулы адамдарды
айтамыз.
Ұстаз - жақсылыққа тәрбиелейтін,
үйрететін, білім беретін адам.
Күй анасы-
Дина
Атақты күйші композитор – Дина
Нұрпейсова 1861 жылы қазіргі Орал облысы, Жаңақала ауданы, Бекетай
құмында қарапайым отбасыда туған. Әкесінің аты Кенже болған. Ол
Динаның музыкаға үйретті. Жеті – сегіз жасында қолына
домбыра ұстады. Тоғыз жасында Құрманғазымен
танысады
1888 жылы Құрманғазы Динаға : «Менің күйлерімді
кейінгі ұрпаққа жеткіз», — деп өз домбырасын ұсынған. Дина
ұстазының өсиетін орындады.
Динаның кең тараған күйлері:
«Әсемқоңыр» , «Тойбастар», «Ана бұйрығы», «Бұлбұл»
.
Тыңдалым
1-тапсырма.ТЖ «Зерттеу
сұрақтары» әдісі
Видеодағы ақпараттарды
тыңдай отырып, сұрақтарға жауап
беріңіздер.
1. Бұл
кім?
2. Ол не
істеді?
3. Оған кім
көмектесті?
2. (ТЖ) Оқылым. «Жебе»
әдісі
Сергіту сәті.
3. (ЖЖ) Грамматикалық
қоржын
Кесте бойынша грамматикаға қысқаша түсінік
беру.
Сөйлемнің қай жақ тарапынан айтылып тұрғанын
білдіру үшін соңғы сөзге жіктік жалғауының қосылатынын
түсіндіру.
Мен
күйші +
мін Сіз
күйші +
сіз
Сен
күйші +
сің Ол
күйші
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Суреттер арқылы сабақ
тақырыбына болжам жасайды.
«Wordwall» платформасы арқылы
жаңа сөздерді меңгереді.
Зерттеу сұрақтарына жауап
береді.
Мәтінді оқып, мазмұнымен
танысады:
Содан кейін әрбір топ мәтін мазмұны бойынша
сұрақтар құрастырады. Топтар бір-біріне сұрақтарын алмасып,
сұрағына толық жауап алуға тырысады.
І
топ «дарынды», ІІ топ «ұстаз» сөздерін ауызша
жіктейді.
|
ҚБ. «Домбыра арқылы
бағалау».

Дескриптор:
-мәтінді
мұқият тыңдайды-1 б.
-мазмұнын
түсінеді-1б.
-сұрақтарға толық жауап
береді-3 б.
Мұғалім кері байланыс береді. «Тамаша!», «Өте
жақсы»
Дескриптор:
- мәтінді оқиды-1б.
-сұрақтар құрастрады, оған
дұрыс жауап береді-1б.
Дескриптор:
-сөздерді жіктейді-2б
«Шапалақ» әдісі арқылы кері
байланыс береді.
|
Таныстырылым, бағалау парағы
(домбыра).
Презентация

https://wordwall.net/ru/resource/85942732
Видео
А4 қағаздары, маркерлер.
Оқулық
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
7 мин
|
4 . (ТЖ) Жазылым. «Голограмма»
әдісі


Қорытынды.(Ж) «Дана үкілер»
әдісі

|
1. Бүгін сабақта үйренген
сөздер:
|

|
2.Иллюстрациялық
қорытынды:
|

|
3. Бүгінгі сабаққа
пікір:
|
Саралау: топтық жұмыс арқылы саралау, жеке
қолдау
|
Оқушылар топтар бойынша
сызбаларды толтырады. Кейіпкерлерді
сипаттайды.
Әр топ өз жазғандарын оқиды.
Оқушылар «Дана үкілер» парағын
толтыру арқылы кері байланыс береді. Өзіндік тұжыыырым
жасайды.
|
ҚБ. Домбыра арқылы
бағалау
Дескриптор:
-Голограмманы тыңдайды-
1б
- сызбаны толықтырады- 1
б
-кейіпкерлерді сипаттайтын
сөздерді қолданады- 1б
Мұғалім топтық жұмысты
бағалайды.
|
Постер
|
Сабақтың соңы
3
мин
|
Үй тапсырмасы. Төрт жол өлеңді жаттап келу.
Өлең мазмұнын түсіндіру.
Тарт күйіңді, домбыра!
Төгіл, төгіл, тәтті күй!
Тау суындай сылдыра
Желпін, желпін, жел
соқтыр!
Оқушы рефлексиясы:
«Білім қоржыны» әдісі

|
Оқушыларға «Білім қоржынына
асықтарды салады.
|
Бағалауды (домбыраны) жинап
дескриптор бойынша жиналған балдарды журналға
қою.
|
|