0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтың тақырыбы: «Күйші Дина». Сабақтың мақсаты: Сөйлесім барысында тілдік тапсырмалар негізінде тақырып жайлы толық ақпарат беру.Міндеті:Білімділік: Оқушыларға мәдениет пен күйшілік өнер туралы мәлімет беру, жинақталған білімдерін пайдалана отырып, сөздік қорларын толықтыру.Тәрбиелік: Халқымыз қадір тұтқан күйшілердің шығармашылығымен таныстырылады, ұлттық мақтаныш сезімі тәрбиеленеді, эстетикалық тәрбие беріледі.Дамытушылық: Компьютермен жұмыс істеудегі жетістіктері одан әрі арттырылады, есте сақтау, көру қабілеттері дамытылады.Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, музыка, тарих.Сабақтың әдістері: сұрақ-жауап, әңгімелесу,іздену.1. Оқушылардың құзыреттілігін дамытуда оқу үрдісінің интеграциялық құрылуына коммуникативтік әдістерді қолданады. Атап айтқанда:
Тілге қатысты: Анам берген туған тілім,Атам берген құрал тілім.Ана сүті бой өсіреді, Ана тілі ой өсіреді.
Ауызда жиек жоқ, Тілде тиек жоқ.
Достыққа қатысты:
Дос жылатып айтады, Дұшпан күлдіріп айтады.
Күлме досыңа, келер басыңа.
Досыңа өтірік айтпа, Дұшпаныңа сырыңды айтпа.
Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды.Туған жерге қатысты:
Отан елдің анасы, Ел ердің анасы.
Отансыз адам — ормансыз бұлбұл.
Отан үшін күрес — ерге тиген үлес.ІІ. Негізгі бөлімЖаңа тақырыпты оқып-үйрену: «Миға шабуыл» әдісі.Балаларға сұрақ қойылады: Күй өнері дегеніміз не?Қандай атақты күйшілерді білеміз және олардың қандай күйлері бар?Дина Нұрпейісова жайлы видеоролик көрсетіледі. https://www.youtube.com/watch?v=M_Oi1gFK4IY
1. «Бір-бірінің жақсы қылықтарын айтып, мадақтау» ойыны. Балалар дөңгеленіп отырады. Жүргізуші «сиқырлы таяқшаны» отырғандардың біріне ұсынады. Ол жанындағы баланың жақсы жақтарын айтып, мадақтайды да, таяқшаны оған береді. Ол таяқшаны осы тәртіппен келесі балаға ұсынады. Ойын осылай жалғаса береді.2. «Құпия конверт» ойыны. Әр топқа конверттегі сұрақтар үлестіріледі.Берілген сөйлемдердегі тыныс белгілерін қой?Құрманғазы Динаның домбыра тартысына сүйсініп болашағынан үлкен үміт күтіп батасын берген. Сөйлемнен сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін табыңыз?Ташкентте Дина тағы да жүлделі орындарды жеңеді.3. Сөйлемге қандай тыныс белгілері қойылу керек?Динаның тырнақалды Бұлбұл, Байжұма, Көгентүп атты күйлерінде халықтың күйшілік дәстүрі айқын сезіледі.
Дидактикалық материалда келтірілген «Күй анасы – Дина» тақырыбындағы мәтінді оқи отырып, төл сөз, автор сөзі мен бірыңғай сөздерге байланысты тиісті тыныс белгілерін қою тапсырылады.
3. “Түсіндіріп көр” ойыны. Ортаға екі бала шығады. Бір баланың басына құпия сөз жасырылған қағаз - тәж кигізіледі. Ал қарсы тұрған бала сол затты қимыл қозғалыс арқылы көрсетеді. Бірінші бала сол сөзді табуы керек. Қорытынды Рефлексия «Табыс ағашы». Әрбір алманың өзіне тән түсі бар: жасыл – «барлығын да дұрыс істедің», сары – «қиындықтар болды», қызыл – «қателер көп болды». Әр оқушы өз ағашын сәйкес жемістермен безендіреді. Қалаулары бойынша алмаларға өздерін толғандырған мәселе мен қиындықтарын жазуларына болады.Көңіл-күйге байланысты смайликтер үлестіріледі.
- Сөйлеу мен ойлау;
- Рефлексия негіздеу әдістерін;
- Көрнекілік құралдармен жұмыс әдісі;
- Сәлемдесу
- Мақал-мәтелдер арқылы топқа бөлу. (Балалар әр сөйлемнің жалғасын тауып, тақырыбына сай топқа бөлінеді)
Тілге қатысты: Анам берген туған тілім,Атам берген құрал тілім.Ана сүті бой өсіреді, Ана тілі ой өсіреді.
Ауызда жиек жоқ, Тілде тиек жоқ.
Достыққа қатысты:
Дос жылатып айтады, Дұшпан күлдіріп айтады.
Күлме досыңа, келер басыңа.
Досыңа өтірік айтпа, Дұшпаныңа сырыңды айтпа.
Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды.Туған жерге қатысты:
Отан елдің анасы, Ел ердің анасы.
Отансыз адам — ормансыз бұлбұл.
Отан үшін күрес — ерге тиген үлес.ІІ. Негізгі бөлімЖаңа тақырыпты оқып-үйрену: «Миға шабуыл» әдісі.Балаларға сұрақ қойылады: Күй өнері дегеніміз не?Қандай атақты күйшілерді білеміз және олардың қандай күйлері бар?Дина Нұрпейісова жайлы видеоролик көрсетіледі. https://www.youtube.com/watch?v=M_Oi1gFK4IY
- Оқулықпен жұмыс.
- Мәтінмен жұмыс.
- Дина Нұрпейісованың күйлерін тыңдату.
- Еліктеу сөздердің түрлерін пайдалана отырып, күй өнері жайлы шағын эссе жазу арқылы сөз таптарының кейбір түрлерін еске түсіреді.
1. «Бір-бірінің жақсы қылықтарын айтып, мадақтау» ойыны. Балалар дөңгеленіп отырады. Жүргізуші «сиқырлы таяқшаны» отырғандардың біріне ұсынады. Ол жанындағы баланың жақсы жақтарын айтып, мадақтайды да, таяқшаны оған береді. Ол таяқшаны осы тәртіппен келесі балаға ұсынады. Ойын осылай жалғаса береді.2. «Құпия конверт» ойыны. Әр топқа конверттегі сұрақтар үлестіріледі.Берілген сөйлемдердегі тыныс белгілерін қой?Құрманғазы Динаның домбыра тартысына сүйсініп болашағынан үлкен үміт күтіп батасын берген. Сөйлемнен сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін табыңыз?Ташкентте Дина тағы да жүлделі орындарды жеңеді.3. Сөйлемге қандай тыныс белгілері қойылу керек?Динаның тырнақалды Бұлбұл, Байжұма, Көгентүп атты күйлерінде халықтың күйшілік дәстүрі айқын сезіледі.
Дидактикалық материалда келтірілген «Күй анасы – Дина» тақырыбындағы мәтінді оқи отырып, төл сөз, автор сөзі мен бірыңғай сөздерге байланысты тиісті тыныс белгілерін қою тапсырылады.
3. “Түсіндіріп көр” ойыны. Ортаға екі бала шығады. Бір баланың басына құпия сөз жасырылған қағаз - тәж кигізіледі. Ал қарсы тұрған бала сол затты қимыл қозғалыс арқылы көрсетеді. Бірінші бала сол сөзді табуы керек. Қорытынды Рефлексия «Табыс ағашы». Әрбір алманың өзіне тән түсі бар: жасыл – «барлығын да дұрыс істедің», сары – «қиындықтар болды», қызыл – «қателер көп болды». Әр оқушы өз ағашын сәйкес жемістермен безендіреді. Қалаулары бойынша алмаларға өздерін толғандырған мәселе мен қиындықтарын жазуларына болады.Көңіл-күйге байланысты смайликтер үлестіріледі.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Турегельдина Гульбаршын Сапаровна Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Ашық сабақ. Дина Нүрпиісова
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ. Дина Нүрпиісова
Материал туралы қысқаша түсінік
дина туралы мәлмиет айту
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтың тақырыбы: «Күйші Дина». Сабақтың мақсаты: Сөйлесім барысында тілдік тапсырмалар негізінде тақырып жайлы толық ақпарат беру.Міндеті:Білімділік: Оқушыларға мәдениет пен күйшілік өнер туралы мәлімет беру, жинақталған білімдерін пайдалана отырып, сөздік қорларын толықтыру.Тәрбиелік: Халқымыз қадір тұтқан күйшілердің шығармашылығымен таныстырылады, ұлттық мақтаныш сезімі тәрбиеленеді, эстетикалық тәрбие беріледі.Дамытушылық: Компьютермен жұмыс істеудегі жетістіктері одан әрі арттырылады, есте сақтау, көру қабілеттері дамытылады.Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, музыка, тарих.Сабақтың әдістері: сұрақ-жауап, әңгімелесу,іздену.1. Оқушылардың құзыреттілігін дамытуда оқу үрдісінің интеграциялық құрылуына коммуникативтік әдістерді қолданады. Атап айтқанда:
Тілге қатысты: Анам берген туған тілім,Атам берген құрал тілім.Ана сүті бой өсіреді, Ана тілі ой өсіреді.
Ауызда жиек жоқ, Тілде тиек жоқ.
Достыққа қатысты:
Дос жылатып айтады, Дұшпан күлдіріп айтады.
Күлме досыңа, келер басыңа.
Досыңа өтірік айтпа, Дұшпаныңа сырыңды айтпа.
Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды.Туған жерге қатысты:
Отан елдің анасы, Ел ердің анасы.
Отансыз адам — ормансыз бұлбұл.
Отан үшін күрес — ерге тиген үлес.ІІ. Негізгі бөлімЖаңа тақырыпты оқып-үйрену: «Миға шабуыл» әдісі.Балаларға сұрақ қойылады: Күй өнері дегеніміз не?Қандай атақты күйшілерді білеміз және олардың қандай күйлері бар?Дина Нұрпейісова жайлы видеоролик көрсетіледі. https://www.youtube.com/watch?v=M_Oi1gFK4IY
1. «Бір-бірінің жақсы қылықтарын айтып, мадақтау» ойыны. Балалар дөңгеленіп отырады. Жүргізуші «сиқырлы таяқшаны» отырғандардың біріне ұсынады. Ол жанындағы баланың жақсы жақтарын айтып, мадақтайды да, таяқшаны оған береді. Ол таяқшаны осы тәртіппен келесі балаға ұсынады. Ойын осылай жалғаса береді.2. «Құпия конверт» ойыны. Әр топқа конверттегі сұрақтар үлестіріледі.Берілген сөйлемдердегі тыныс белгілерін қой?Құрманғазы Динаның домбыра тартысына сүйсініп болашағынан үлкен үміт күтіп батасын берген. Сөйлемнен сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін табыңыз?Ташкентте Дина тағы да жүлделі орындарды жеңеді.3. Сөйлемге қандай тыныс белгілері қойылу керек?Динаның тырнақалды Бұлбұл, Байжұма, Көгентүп атты күйлерінде халықтың күйшілік дәстүрі айқын сезіледі.
Дидактикалық материалда келтірілген «Күй анасы – Дина» тақырыбындағы мәтінді оқи отырып, төл сөз, автор сөзі мен бірыңғай сөздерге байланысты тиісті тыныс белгілерін қою тапсырылады.
3. “Түсіндіріп көр” ойыны. Ортаға екі бала шығады. Бір баланың басына құпия сөз жасырылған қағаз - тәж кигізіледі. Ал қарсы тұрған бала сол затты қимыл қозғалыс арқылы көрсетеді. Бірінші бала сол сөзді табуы керек. Қорытынды Рефлексия «Табыс ағашы». Әрбір алманың өзіне тән түсі бар: жасыл – «барлығын да дұрыс істедің», сары – «қиындықтар болды», қызыл – «қателер көп болды». Әр оқушы өз ағашын сәйкес жемістермен безендіреді. Қалаулары бойынша алмаларға өздерін толғандырған мәселе мен қиындықтарын жазуларына болады.Көңіл-күйге байланысты смайликтер үлестіріледі.
- Сөйлеу мен ойлау;
- Рефлексия негіздеу әдістерін;
- Көрнекілік құралдармен жұмыс әдісі;
- Сәлемдесу
- Мақал-мәтелдер арқылы топқа бөлу. (Балалар әр сөйлемнің жалғасын тауып, тақырыбына сай топқа бөлінеді)
Тілге қатысты: Анам берген туған тілім,Атам берген құрал тілім.Ана сүті бой өсіреді, Ана тілі ой өсіреді.
Ауызда жиек жоқ, Тілде тиек жоқ.
Достыққа қатысты:
Дос жылатып айтады, Дұшпан күлдіріп айтады.
Күлме досыңа, келер басыңа.
Досыңа өтірік айтпа, Дұшпаныңа сырыңды айтпа.
Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды.Туған жерге қатысты:
Отан елдің анасы, Ел ердің анасы.
Отансыз адам — ормансыз бұлбұл.
Отан үшін күрес — ерге тиген үлес.ІІ. Негізгі бөлімЖаңа тақырыпты оқып-үйрену: «Миға шабуыл» әдісі.Балаларға сұрақ қойылады: Күй өнері дегеніміз не?Қандай атақты күйшілерді білеміз және олардың қандай күйлері бар?Дина Нұрпейісова жайлы видеоролик көрсетіледі. https://www.youtube.com/watch?v=M_Oi1gFK4IY
- Оқулықпен жұмыс.
- Мәтінмен жұмыс.
- Дина Нұрпейісованың күйлерін тыңдату.
- Еліктеу сөздердің түрлерін пайдалана отырып, күй өнері жайлы шағын эссе жазу арқылы сөз таптарының кейбір түрлерін еске түсіреді.
1. «Бір-бірінің жақсы қылықтарын айтып, мадақтау» ойыны. Балалар дөңгеленіп отырады. Жүргізуші «сиқырлы таяқшаны» отырғандардың біріне ұсынады. Ол жанындағы баланың жақсы жақтарын айтып, мадақтайды да, таяқшаны оған береді. Ол таяқшаны осы тәртіппен келесі балаға ұсынады. Ойын осылай жалғаса береді.2. «Құпия конверт» ойыны. Әр топқа конверттегі сұрақтар үлестіріледі.Берілген сөйлемдердегі тыныс белгілерін қой?Құрманғазы Динаның домбыра тартысына сүйсініп болашағынан үлкен үміт күтіп батасын берген. Сөйлемнен сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін табыңыз?Ташкентте Дина тағы да жүлделі орындарды жеңеді.3. Сөйлемге қандай тыныс белгілері қойылу керек?Динаның тырнақалды Бұлбұл, Байжұма, Көгентүп атты күйлерінде халықтың күйшілік дәстүрі айқын сезіледі.
Дидактикалық материалда келтірілген «Күй анасы – Дина» тақырыбындағы мәтінді оқи отырып, төл сөз, автор сөзі мен бірыңғай сөздерге байланысты тиісті тыныс белгілерін қою тапсырылады.
3. “Түсіндіріп көр” ойыны. Ортаға екі бала шығады. Бір баланың басына құпия сөз жасырылған қағаз - тәж кигізіледі. Ал қарсы тұрған бала сол затты қимыл қозғалыс арқылы көрсетеді. Бірінші бала сол сөзді табуы керек. Қорытынды Рефлексия «Табыс ағашы». Әрбір алманың өзіне тән түсі бар: жасыл – «барлығын да дұрыс істедің», сары – «қиындықтар болды», қызыл – «қателер көп болды». Әр оқушы өз ағашын сәйкес жемістермен безендіреді. Қалаулары бойынша алмаларға өздерін толғандырған мәселе мен қиындықтарын жазуларына болады.Көңіл-күйге байланысты смайликтер үлестіріледі.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2019
478
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













