Сарсенбеков Берк Саматович
Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы
Қайнар ауылы «Бегалин атындағы жалпы
орта білім беретін мектеп» КММ
дене шынықтыру пәнінің мұғалімі
Дене шынықтыру пәніне арналған сабақ жоспары.
Күні: 20.10.2017 жыл.
Сыныбы: 6 «а»
Тақырыбы: Допты торға салу
Сабақтың мақсаты: допты алып келіп, торға лақтыру техникасын жетілдіру.
Сабақтың міндеті:
Білімділік: түсіндіру, көрсету, оқушының жаттығуды қайталауы арқылы
допты торға салу техникасын меңгеруге жету;
Дамытушылық: ептілікті, жылдамдықты дамыту;
Тәрбиелік: топпен жұмыс атқаруға тәрбиелеу;
Сабақ түрі: дәстүрлі
Өтетін орны: спортзал
Құрал-жабдықтар: ысқырық, баскетбол доптары, гимнастикалық таяқшалар
|
Сабақ бөлімі |
Мазмұны |
Уақыт |
Әдістемелік нұсқау
|
|
Кіріспе бөлім |
Сапқа тұрғызу. Сәлемдесу. Түгендеу. Сабақтың мақсатын түсіндіру. Саптағы жаттығулар. Саппен жүру,жүгіру. Оң жақ жанмен алға қырындап секіру, сол жақ жанмен алға қырындап жүгіру. Артпен жүгіру. Бұрыштан-бұрышқа бар жылдамдықпен жүгіру. Екі аяққа кезек секіру. Саппен жүру, қалыпқа келу. Қозғалыста қолға ЖДЖ орындау. Қолдын басын алға 10 рет, артқа 10 рет айналдыру. Қолды шынтақтан алға 10 рет,артқа 10 рет айналдыру. Түзу қолды иықтан алға 10 рет, артқа 10 рет айналдыру. Қолдың басын айқастырып 1-2 алға, 3-4 жоғары созу. |
12-15 мин.
|
Саптағы тәртіп, жатты- ғуларды дәл, нық, дұрыс орындауын қадағалау. Ара-қашықтықты сақтау. Секіргенде қол белде. Артқа жүгіргенде басты солға бұрамыз. Қолды жоғары көтеріп терең дем шығарамыз. Қолды төмен түсірмей- міз. Қолды жанға сілкіп тастаймыз. Қолды шынтақтан бүк- пейміз. Әр адымға бір жаттығу. |
|
Негізгі бөлім |
Сынып оқушыларын сапқа тұрғызу. Қозғалыста орын алмастыра кеудеден доп беруді түсіндіру, көрсету. Допты кеуде тұсында ұстап жоғарыдан төмен қарай шеңбер жасау арқылы, қолды алға созып, қолдың басын сілтеу арқылы бір адым алға жасап допты қарсы тұрған оқушының дәл кеуде тұсына береміз. Доп қабылдаушы екі қолын созып доп қолына тигенде білектен қолын бүге доптың жылдамдығын бәсеңдетеді.
Командаларға бөліп, екі жақты баскетбол ойынын ойнату. |
20-25 мин |
Жаттығу 1. Бір оқушы барлық оқушыға кезек-кезек допты беріп шығады. Жаттығу 2. Қарама-қарсы екіге бөлініп орын алмастыра допты қабылдау, беру. («қарама-қарсы» эстафетасы) Жаттығу 3. Шеңберге тұрып доп берген оқушының орнына жүгіру. Ескерту. Доп бергенде бір адым жасауды қадағалау. Допты биіктігі кеуде тұсында болуын қадағалау. Ойынға төрешілік жасау. Жіберген қателіктерін айту. |
|
Қорытынды бөлім |
Сапқа тұрғызу. Сабақты қорытындылау. Жаттығуларды, тапсырмаларды дұрыс, жақсы орындаған оқушыларды атау, бағалау. Жиі кездескен қателерді айту, көрсету. Үй тапсырмасын беру. Орнында тұрып ойнайтын ойын. |
5 мин |
Демалыс күндері тауға, таза ауада шаңғы тебуге бару. «Көрмейміз, естиміз» ойынын ойнату. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Допты торға салу. 6 сынып.
Ашық сабақ. Допты торға салу. 6 сынып.
Сарсенбеков Берк Саматович
Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы
Қайнар ауылы «Бегалин атындағы жалпы
орта білім беретін мектеп» КММ
дене шынықтыру пәнінің мұғалімі
Дене шынықтыру пәніне арналған сабақ жоспары.
Күні: 20.10.2017 жыл.
Сыныбы: 6 «а»
Тақырыбы: Допты торға салу
Сабақтың мақсаты: допты алып келіп, торға лақтыру техникасын жетілдіру.
Сабақтың міндеті:
Білімділік: түсіндіру, көрсету, оқушының жаттығуды қайталауы арқылы
допты торға салу техникасын меңгеруге жету;
Дамытушылық: ептілікті, жылдамдықты дамыту;
Тәрбиелік: топпен жұмыс атқаруға тәрбиелеу;
Сабақ түрі: дәстүрлі
Өтетін орны: спортзал
Құрал-жабдықтар: ысқырық, баскетбол доптары, гимнастикалық таяқшалар
|
Сабақ бөлімі |
Мазмұны |
Уақыт |
Әдістемелік нұсқау
|
|
Кіріспе бөлім |
Сапқа тұрғызу. Сәлемдесу. Түгендеу. Сабақтың мақсатын түсіндіру. Саптағы жаттығулар. Саппен жүру,жүгіру. Оң жақ жанмен алға қырындап секіру, сол жақ жанмен алға қырындап жүгіру. Артпен жүгіру. Бұрыштан-бұрышқа бар жылдамдықпен жүгіру. Екі аяққа кезек секіру. Саппен жүру, қалыпқа келу. Қозғалыста қолға ЖДЖ орындау. Қолдын басын алға 10 рет, артқа 10 рет айналдыру. Қолды шынтақтан алға 10 рет,артқа 10 рет айналдыру. Түзу қолды иықтан алға 10 рет, артқа 10 рет айналдыру. Қолдың басын айқастырып 1-2 алға, 3-4 жоғары созу. |
12-15 мин.
|
Саптағы тәртіп, жатты- ғуларды дәл, нық, дұрыс орындауын қадағалау. Ара-қашықтықты сақтау. Секіргенде қол белде. Артқа жүгіргенде басты солға бұрамыз. Қолды жоғары көтеріп терең дем шығарамыз. Қолды төмен түсірмей- міз. Қолды жанға сілкіп тастаймыз. Қолды шынтақтан бүк- пейміз. Әр адымға бір жаттығу. |
|
Негізгі бөлім |
Сынып оқушыларын сапқа тұрғызу. Қозғалыста орын алмастыра кеудеден доп беруді түсіндіру, көрсету. Допты кеуде тұсында ұстап жоғарыдан төмен қарай шеңбер жасау арқылы, қолды алға созып, қолдың басын сілтеу арқылы бір адым алға жасап допты қарсы тұрған оқушының дәл кеуде тұсына береміз. Доп қабылдаушы екі қолын созып доп қолына тигенде білектен қолын бүге доптың жылдамдығын бәсеңдетеді.
Командаларға бөліп, екі жақты баскетбол ойынын ойнату. |
20-25 мин |
Жаттығу 1. Бір оқушы барлық оқушыға кезек-кезек допты беріп шығады. Жаттығу 2. Қарама-қарсы екіге бөлініп орын алмастыра допты қабылдау, беру. («қарама-қарсы» эстафетасы) Жаттығу 3. Шеңберге тұрып доп берген оқушының орнына жүгіру. Ескерту. Доп бергенде бір адым жасауды қадағалау. Допты биіктігі кеуде тұсында болуын қадағалау. Ойынға төрешілік жасау. Жіберген қателіктерін айту. |
|
Қорытынды бөлім |
Сапқа тұрғызу. Сабақты қорытындылау. Жаттығуларды, тапсырмаларды дұрыс, жақсы орындаған оқушыларды атау, бағалау. Жиі кездескен қателерді айту, көрсету. Үй тапсырмасын беру. Орнында тұрып ойнайтын ойын. |
5 мин |
Демалыс күндері тауға, таза ауада шаңғы тебуге бару. «Көрмейміз, естиміз» ойынын ойнату. |
шағым қалдыра аласыз













