Ұйымдастыру
кезеңі.Гүлдердің түстеріне
қарай топқа бөлу.
Ұ. Психологиялық
ахуал қалыптастыру. Топтан топқа тілек
білдіру.
Үй тапсырмасын
тексеру.32 –бет. 5-тапсырма.
Жағдаят бойынша өз ойын жеткізу, дәлелдеу.
Ұ. «Ой
қозғау».әдісі .30- бет.
2-тапсырма.
Сен қандай сыйлықты
жақсы көресің?
Сыйлықты қолдан жасай
аласың ба?
Оны кімге сыйлап
едің?
Ынталандыру: «Бас
бармақ»
Дұрыс айтасыңдар! Бүгін
сабағымызда «Досыма сыйлық
таңдаймын» туралы әңгімелесетін
боламыз.
Сабақ
мақсаты: 1.
Тыңдалым
материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып,
дәлелді жауап беру;
2.
Бөлшектік сан
есімдерді жазба, ауызша
жұмыстарда орынды қолдану
Тыңдалым алды
жұмысы
Ж.
Жаңа сөздермен сөз
тіркесін сөйлем құрастыру:
ТЖ. «Сөздік гол» әдісі
Берілген сөздердің мағынасын анықтап, аудармасын
тап
Сөздер
|
Мағынасы
|
Аудармасы
|
назар
|
|
|
арзан
|
|
|
тым
|
|
|
уақтылы
|
|
|
кәдесый
|
|
|
қаражат
|
|
|
Бағалау
критерийі: тірек
сөздер, сөйлем
құрайды.
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау.
Смайликтер арқылы бағалау.
Кері
байланыс. «Жеңіл. Қиын .Қиындау» әдісі
Бөлшектік сан
есімдер заттың бөлшектік санын білдіреді.
Бөлшектік сан есімдер,жай бөлшек және ондық бөлшек болып екі түрде
қолданылады.
Жай бөлшек сандар
Сан есім
+шығыс септік, ілік
септік +тәуелдік жалғау. Мысалы: екіден бірі, үштің
бірі.
ондық бөлшек сандар
Сан есім
+бүтін. Мысалы:
екі бүтін онннан
төрт
Сан есім
+ «жарты, жарым, ширек,» .екі жарым, бес
ширек
Жай бөлшек сандар:
5\1 , 10\2 , 4\2
ондық бөлшек сандар 3,5 5,1 2,
3
|