|
Бөлім атауы: Қиял әлемі |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Ғажайып планета» |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.4.2.2. зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсіну, зат есімдердің мағыналық түрлерін ажырата білу; Көптеген оқушылар: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, зат есімдердің мағыналық түрлерін түрлендіріп қолдану; Кейбір оқушылар: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
|||||||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал. «Мен сізді жақсы көремін,себебі....» тренинг Оқушылар бір –біріне мәтінді жалғастыру арқылы тілектер айтады.
АКТ арқылы «Ғарыш әлемі» тақырыбы бойынша танымдық бейне фильмді көріңдер (https://www.youtube.com/watch?v=n-khlCFOpzQ). Бейнефильмдегі негізгі ақпаратты, ұсынылған иллюстрациялардың тақырыпқа қатысын анықтаңдар. Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар сурет арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Берілген сурет бойынша сабақ тақырыбына болжам жасату. Бейнефильмдегі негізгі ақпаратты, ұсынылған иллюстрациялардың тақырыпқа қатысын анықтаңдар. |
ҚБ
«Жүрек» |
https://www.youtube.com/watch?v=n-khlCFOpzQ |
|
|||||
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ . Мағынаны тану. Үзіндіні оқып, мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма. Оқылым мәтініндегі септік жалғаулы сөздерді теріп жазып, қай септікте тұрғанын ажыратыңдар. 5-тапсырма. «Ғарыш», «аспан», «Байқоңыр», «өмір» сөздерін септеңдер. Дескриптор:
ҚБ |
Үзіндіні оқып, мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырыңдар. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Оқылым мәтініндегі септік жалғаулы сөздерді теріп жазып, қай септікте тұрғанын ажыратыңдар. |
ҚБ
«Жүрек» ҚБ
«Жүрек» |
5-сынып қазақ тілі оқулығы. |
|
|||||
|
Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: |
Кері байланыс. «Білім қоржыны» әдісі арқылы жүргізіледі
6-ТАПСЫРМА |
|
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ғажайып планета" 5 сынып
Ашық сабақ "Ғажайып планета" 5 сынып
|
Бөлім атауы: Қиял әлемі |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Ғажайып планета» |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.4.2.2. зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсіну, зат есімдердің мағыналық түрлерін ажырата білу; Көптеген оқушылар: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, зат есімдердің мағыналық түрлерін түрлендіріп қолдану; Кейбір оқушылар: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
|||||||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал. «Мен сізді жақсы көремін,себебі....» тренинг Оқушылар бір –біріне мәтінді жалғастыру арқылы тілектер айтады.
АКТ арқылы «Ғарыш әлемі» тақырыбы бойынша танымдық бейне фильмді көріңдер (https://www.youtube.com/watch?v=n-khlCFOpzQ). Бейнефильмдегі негізгі ақпаратты, ұсынылған иллюстрациялардың тақырыпқа қатысын анықтаңдар. Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар сурет арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Берілген сурет бойынша сабақ тақырыбына болжам жасату. Бейнефильмдегі негізгі ақпаратты, ұсынылған иллюстрациялардың тақырыпқа қатысын анықтаңдар. |
ҚБ
«Жүрек» |
https://www.youtube.com/watch?v=n-khlCFOpzQ |
|
|||||
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ . Мағынаны тану. Үзіндіні оқып, мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма. Оқылым мәтініндегі септік жалғаулы сөздерді теріп жазып, қай септікте тұрғанын ажыратыңдар. 5-тапсырма. «Ғарыш», «аспан», «Байқоңыр», «өмір» сөздерін септеңдер. Дескриптор:
ҚБ |
Үзіндіні оқып, мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырыңдар. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Оқылым мәтініндегі септік жалғаулы сөздерді теріп жазып, қай септікте тұрғанын ажыратыңдар. |
ҚБ
«Жүрек» ҚБ
«Жүрек» |
5-сынып қазақ тілі оқулығы. |
|
|||||
|
Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: |
Кері байланыс. «Білім қоржыны» әдісі арқылы жүргізіледі
6-ТАПСЫРМА |
|
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз

















