Геометрия 11 сынып
|
Пән: геометрия |
Күні:11.04.2017ж |
Сынып 11 «А» |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Геометриялық фигуралардың комбинациясына арналған есептерді шешу |
||
|
Сілтеме |
Геометрия 11 сынып «Мектеп», 2009, оқушы анықтамасы |
||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
|
||
|
Оқу нәтижесі |
-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді. - сыныпта диалогтік әңгіме дамиды. -Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады. |
||
|
Туындайтын идеялар |
Тікбұрышты параллелепипед туралы білімдерін жүйелеу, тік параллелепипед , тік призма ұғымдарымен және олармен байланысты биіктік, жағы, төбесі, табаны ұғымдарымен танысу, тік параллелепипед, тік призманы бейнелеп үйрену |
||
|
Сабақ барысы |
Мұғалім іс әрекеті |
Оқушы іс әрекеті |
|
|
1. Амандасу Сыныпта психологиялық ахуал туғызу 2 мин. |
«Жүрек жылуы» тренинг |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады |
|
|
Үй тапсырмасы Сыныпты топқа бөлу 5 мин. |
«Миға шабуыл»стратегиясы бойынша өтілген тақырыптарды еске түсіре отырып сөзжұмбақтар шешеді. «Цилиндр» және «Пирамида» атты топқа бөлу |
Оқушылар парақ алып, сөзжұмбақтарды шешеді де топқа бөлінеді |
|
|
Оқулықпен жұмыс 9 мин. |
№9 77бет, №28 78бет, №10-11 86бет, №27-28 87 бет, №56 89 бет |
Оқулықтан есептер шығарады |
|
|
Жеке жұмыс 3мин |
Өзіндік жұмыс |
Есептер шешеді |
|
|
Постер 5 мин. |
Өтілген тақырыптар бойынша постер жасау |
Цилиндр мен пирамидаға көздері жетеді |
|
|
Сергіту сәті 2 мин. |
Математикалық сауаттылықтан логикалық есептер |
Логикалық есептер |
|
|
Білімді бекіту 8 мин. |
ІІІ.Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзі тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин) |
Топ оқушылары есеп шығарады. Бағалау парағына баға қойып отырады |
|
|
|
Семантикалық карта 3 мин |
ЕХРО-2017туралы айтады |
|
|
Сэнкуейн (бес жолды өлең) 3 мин |
|
||
|
Тест тапсырмасы 5 мин |
|
||
|
Рефлексия 2 мин. |
м |
Жаңа тақырып бойынша алған білімдерін суреттің ішіне жазу |
|
|
Үй тапсырмасын түсіндіру 1 мин. |
Күнделікке тапсырманы жазып алады |
||
|
Бағалау 3 мин. |
Түсіндіре сараптай отырып бағалау |
Өзін-өзі бағалау |
|
топ басының бағалауы
Критерийлері:
1.Теориялық білімді және ережелерді қолдану
2. Есеп шартын талдай алуы, өрнекті (формуланы) дұрыс құра білуі.
3. Есепті шығару деңгейі, жауабын дәлелдей алуы
4. Жеке тапсырмаларды орындауы
0-4 балл - «2»
5-6 балл - «3»
7-8 балл - «4»
9-10 балл - «5»
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ "Геометриялық фигуралардың комбинациясына арналған есептерді шешу"
ашық сабақ "Геометриялық фигуралардың комбинациясына арналған есептерді шешу"
Геометрия 11 сынып
|
Пән: геометрия |
Күні:11.04.2017ж |
Сынып 11 «А» |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Геометриялық фигуралардың комбинациясына арналған есептерді шешу |
||
|
Сілтеме |
Геометрия 11 сынып «Мектеп», 2009, оқушы анықтамасы |
||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
|
||
|
Оқу нәтижесі |
-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді. - сыныпта диалогтік әңгіме дамиды. -Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады. |
||
|
Туындайтын идеялар |
Тікбұрышты параллелепипед туралы білімдерін жүйелеу, тік параллелепипед , тік призма ұғымдарымен және олармен байланысты биіктік, жағы, төбесі, табаны ұғымдарымен танысу, тік параллелепипед, тік призманы бейнелеп үйрену |
||
|
Сабақ барысы |
Мұғалім іс әрекеті |
Оқушы іс әрекеті |
|
|
1. Амандасу Сыныпта психологиялық ахуал туғызу 2 мин. |
«Жүрек жылуы» тренинг |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады |
|
|
Үй тапсырмасы Сыныпты топқа бөлу 5 мин. |
«Миға шабуыл»стратегиясы бойынша өтілген тақырыптарды еске түсіре отырып сөзжұмбақтар шешеді. «Цилиндр» және «Пирамида» атты топқа бөлу |
Оқушылар парақ алып, сөзжұмбақтарды шешеді де топқа бөлінеді |
|
|
Оқулықпен жұмыс 9 мин. |
№9 77бет, №28 78бет, №10-11 86бет, №27-28 87 бет, №56 89 бет |
Оқулықтан есептер шығарады |
|
|
Жеке жұмыс 3мин |
Өзіндік жұмыс |
Есептер шешеді |
|
|
Постер 5 мин. |
Өтілген тақырыптар бойынша постер жасау |
Цилиндр мен пирамидаға көздері жетеді |
|
|
Сергіту сәті 2 мин. |
Математикалық сауаттылықтан логикалық есептер |
Логикалық есептер |
|
|
Білімді бекіту 8 мин. |
ІІІ.Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзі тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин) |
Топ оқушылары есеп шығарады. Бағалау парағына баға қойып отырады |
|
|
|
Семантикалық карта 3 мин |
ЕХРО-2017туралы айтады |
|
|
Сэнкуейн (бес жолды өлең) 3 мин |
|
||
|
Тест тапсырмасы 5 мин |
|
||
|
Рефлексия 2 мин. |
м |
Жаңа тақырып бойынша алған білімдерін суреттің ішіне жазу |
|
|
Үй тапсырмасын түсіндіру 1 мин. |
Күнделікке тапсырманы жазып алады |
||
|
Бағалау 3 мин. |
Түсіндіре сараптай отырып бағалау |
Өзін-өзі бағалау |
|
топ басының бағалауы
Критерийлері:
1.Теориялық білімді және ережелерді қолдану
2. Есеп шартын талдай алуы, өрнекті (формуланы) дұрыс құра білуі.
3. Есепті шығару деңгейі, жауабын дәлелдей алуы
4. Жеке тапсырмаларды орындауы
0-4 балл - «2»
5-6 балл - «3»
7-8 балл - «4»
9-10 балл - «5»
шағым қалдыра аласыз
иыңды
суретте












