Пән: геометрия | Күні:11.04.2017ж
| Сынып 11 «А» |
Сабақтың тақырыбы | Геометриялық фигуралардың комбинациясына арналған есептерді шешу |
Сілтеме | Геометрия 11 сынып «Мектеп», 2009, оқушы анықтамасы
|
Жалпы мақсаты | Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
|
Оқу нәтижесі | -Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді. - сыныпта диалогтік әңгіме дамиды. -Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады.
|
Туындайтын идеялар | Тікбұрышты параллелепипед туралы білімдерін жүйелеу, тік параллелепипед , тік призма ұғымдарымен және олармен байланысты биіктік, жағы, төбесі, табаны ұғымдарымен танысу, тік параллелепипед, тік призманы бейнелеп үйрену
|
Сабақ барысы | Мұғалім іс әрекеті
| Оқушы іс әрекеті |
1. Амандасу Сыныпта психологиялық ахуал туғызу2 мин. | «Жүрек жылуы» тренинг
| Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады
|
Үй тапсырмасыСыныпты топқа бөлу5 мин. | «Миға шабуыл»стратегиясы бойынша өтілген тақырыптарды еске түсіре отырып сөзжұмбақтар шешеді. «Цилиндр» және «Пирамида» атты топқа бөлу | Оқушылар парақ алып, сөзжұмбақтарды шешеді де топқа бөлінеді |
Оқулықпен жұмыс 9 мин. | №9 77бет, №28 78бет, №10-11 86бет, №27-28 87 бет, №56 89 бет | Оқулықтан есептер шығарады |
Жеке жұмыс 3мин | Өзіндік жұмыс | Есептер шешеді
|
Постер5 мин.
| Өтілген тақырыптар бойынша постер жасау | Цилиндр мен пирамидаға көздері жетеді |
Сергіту сәті2 мин.
| Математикалық сауаттылықтан логикалық есептер | Логикалық есептер |
Білімді бекіту8 мин. | ІІІ.Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзі тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин)
| Топ оқушылары есеп шығарады.Бағалау парағына баға қойып отырады |
| Семантикалық карта3 мин | ЕХРО-2017туралы айтады |
| Сэнкуейн (бес жолды өлең) 3 мин |
|
| Тест тапсырмасы 5 мин |
|
Рефлексия2 мин. | миыңды суретте | Жаңа тақырып бойынша алған білімдерін суреттің ішіне жазу
|
Үй тапсырмасын түсіндіру1 мин. | | Күнделікке тапсырманы жазып алады |
Бағалау 3 мин. | Түсіндіре сараптай отырып бағалау | Өзін-өзі бағалау |