Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Жетісу облысының білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша

    білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Дінмұхамед Қонаев атындағы орта мектеп» КММ



    Сабақ жоспары

    Қазақ әдебиеті


    Тақырыбы: «Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі










    Мұғалім: Р.Н. Жаканбаева

    Сыныбы: 9 «Б»

    Күні: 24.01.2024 ж












    Бекітемін:

    Бөлім: «Адам жанының құпиясы»

    Педагогтің аты-жөні:

    Р.Н.Жаканбаева

    Күні:

    24.01.2024

    Сынбы: 9 «Б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

    Сабақтың мақсаты:

    Білім алушылар көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.

    Берілген үзінділерден шығарманың идеясы мен образдар жүйесін ашып, қорытындылап, кейіпкерді анықтайды .



    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    (Ұйымдастыру кезеңі)

    2 мин


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық ахуал. https://wordwall.net/play/67077/996/177 бағдарламасы арқылы тексеру жұмысын жүргізіп, ойын ойнатып алу.


    Үй тапсырмасын «Көрініс көр» әдісі арқылы тамашалап алу.


    Оқу мақсаттары және бағалау критериймен таныстыру.

    Оқушылар интербелсінді тақтада берілген ұяшықтардың бірін таңдап, сұрақтарға жауап береді




    Оқу мақсаттары және бағалау критериймен танысады.  








    «Бәйге» әдісі арқылы бағалау







    wordwall.

    Негізгі бөлім

    (Тақырыпты ашу)

    8 мин


    Ди айд ди видеосын көрсету


    1-тапсырма.

    Жеке жұмыс. "Әдебиет лотосы" әдісі арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме беру, себебін түсіндіру, кестені толтыру.


    Шығарма атауы, авторы

    кейіпкер

    Кейіпкер бойындағы қасиеттер





    Қандай жағымды қасиеттері ұнайды?

    Кейіпкерге ұқсағың келе ме?

    Себебін түсіндір.


    Жеке жұмыс. "Әдебиет лотосы" әдісі арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме береді, себебін түсіндіреді, кестені толтырады.


    Дескриптор:

    -адамгершілік қасиетін анықтайды,

    -мінездеме береді;

    -себебін түсіндіреді;

    -кестеге жазады.



    Видео көреді



    Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтап мінездеме береді, себебін түсіндіреді, кестені толтырады .





    Бағалау парақшасы арқылы өзін-өзі бағалайды.


    Тапсырма

    12 мин



    «Құлагер қазақ» видеосын тамашалайды


    2-тапсырма.

    «Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылау.


    Үзінді

    Кейіпкер

    Қорытынды

    1.Қайырып қыстай баптап Құлагерді, Осы астың дақпыртына Ақан келді

    Атбегі Ақан


    2. Көзімнің көбеймесе бүгін ағы, Есімнен жаңылтпаса сайтан тағы. Егер де шын жылқыны мен танысам. Хақ мұның қырып, жойып бәйге алмағы!

    Нағыз атбегі, сыншы Күреңбай


    3. Жайраңдап жайсаң Ақан қаймыққан жоқ, Жүрегін жолбарыстан айнытқан жоқ. "Жат елде жалғыз жүрмін" деп именіп, Болар деп түбі қалай қайғыртқан жоқ

    Ешкімге бас имейтін асқақ Ақан


    4. Бұл кәпір жылқы ма екен, немене екен? Осы аста алдымен -ақ келе ме екен? Алдында ат салмаған Көктұйғынға. Бір пәле Көкшетаудан келер ме екен!

    Іші тар, қауіпті, өз басының қамын ойлайтын адам Батыраш


    5. Ақ отау топырлады Ақан түскен, Қалың жұрт кетті керіп сырттан,іштен.Шығады Ақан даусы әнге толып,Безелген ғашық жармен,қыран құспен.

    Еліне сыйлы,өнері көпке ортақ,елдің еркесі. Ақан


    6. Жүрегі жаралған ер жүйрікпенен,Сері Ақан сұрауына илікпеген.Сонан соң кегін сақтап кеткен Батыраш.Үкілеп Көктұйғынын жүйрік деген.

    Кекшіл,өзімшіл,қыз-ғаншақ. Батыраш



    Дескриптор:

    -образдар жүйесін ашады;

    - берілген үзінділерге қорытынды жасайды;

    -кестеге жазады.


    Видео көреді


    «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылайды.




    «Бәйге» әдісі арқылы бір-бірін бағалап отырады


    Тапсырма

    6 мин



    3- тапсырма.

    Поэманың идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойын тұжырымдау.


    "Астау мен бауырсақ» әдісі арқылы кері байланыс береді


    Бірінші сөйлем:

    "Менің ойымша..."

    Екінші сөйлем:

    "Себебі, мен оны былай түсіндіремін..."

    Үшінші сөйлем:

    "Мысалы, мен оны мына үзінділермен дәлелдеймін..."

    Соңғы сөйлем:"

    Соған байланысты мен мынадай қорытынды шемімге келдім..."


    Дескриптор:

    -нақты дәлелдер келтіреді;

    -себебін анықтайды;

    - қазіргі өмірмен байланыстырады;

    -ойын тұжырымдайды.

    «Құлагер» поэмасының идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойларын тұжырымдайды.

    «Бәйге» әдісі арқылы бір-бірін бағалап отырады


    Сабақтың соңы

    4 мин





    «Жеке куәлік» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімдерін қорытындылап, жалпы балл санын шығарады



    «Жеке куәлік» әдісі арқылы сабақ бойы алған жалпы балл санын есептеп қорытындылайды



























































    Үзінді


    Кейіпкер

    Қорытынды

    1.Қайырып қыстай баптап Құлагерді, Осы астың дақпыртына Ақан келді


    Ешкімге бас имейтін асқақ Ақан


    2. Көзімнің көбеймесе бүгін ағы, Есімнен жаңылтпаса сайтан тағы. Егер де шын жылқыны мен танысам. Хақ мұның қырып, жойып бәйге алмағы!


    Еліне сыйлы,өнері көпке ортақ,елдің еркесі. Ақан



    3. Жайраңдап жайсаң Ақан қаймыққан жоқ, Жүрегін жолбарыстан айнытқан жоқ. "Жат елде жалғыз жүрмін" деп именіп, Болар деп түбі қалай қайғыртқан жоқ


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жаканбаева Райгуль Нурболатовна
    28 Қаңтар 2024
    378
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасындағы Ақан бейнесі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасындағы Ақан бейнесі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Құлагер" поэмасындағы Ақан бейнесі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Жетісу облысының білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша

    білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Дінмұхамед Қонаев атындағы орта мектеп» КММ



    Сабақ жоспары

    Қазақ әдебиеті


    Тақырыбы: «Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі










    Мұғалім: Р.Н. Жаканбаева

    Сыныбы: 9 «Б»

    Күні: 24.01.2024 ж












    Бекітемін:

    Бөлім: «Адам жанының құпиясы»

    Педагогтің аты-жөні:

    Р.Н.Жаканбаева

    Күні:

    24.01.2024

    Сынбы: 9 «Б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

    Сабақтың мақсаты:

    Білім алушылар көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.

    Берілген үзінділерден шығарманың идеясы мен образдар жүйесін ашып, қорытындылап, кейіпкерді анықтайды .



    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    (Ұйымдастыру кезеңі)

    2 мин


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық ахуал. https://wordwall.net/play/67077/996/177 бағдарламасы арқылы тексеру жұмысын жүргізіп, ойын ойнатып алу.


    Үй тапсырмасын «Көрініс көр» әдісі арқылы тамашалап алу.


    Оқу мақсаттары және бағалау критериймен таныстыру.

    Оқушылар интербелсінді тақтада берілген ұяшықтардың бірін таңдап, сұрақтарға жауап береді




    Оқу мақсаттары және бағалау критериймен танысады.  








    «Бәйге» әдісі арқылы бағалау







    wordwall.

    Негізгі бөлім

    (Тақырыпты ашу)

    8 мин


    Ди айд ди видеосын көрсету


    1-тапсырма.

    Жеке жұмыс. "Әдебиет лотосы" әдісі арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме беру, себебін түсіндіру, кестені толтыру.


    Шығарма атауы, авторы

    кейіпкер

    Кейіпкер бойындағы қасиеттер





    Қандай жағымды қасиеттері ұнайды?

    Кейіпкерге ұқсағың келе ме?

    Себебін түсіндір.


    Жеке жұмыс. "Әдебиет лотосы" әдісі арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме береді, себебін түсіндіреді, кестені толтырады.


    Дескриптор:

    -адамгершілік қасиетін анықтайды,

    -мінездеме береді;

    -себебін түсіндіреді;

    -кестеге жазады.



    Видео көреді



    Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтап мінездеме береді, себебін түсіндіреді, кестені толтырады .





    Бағалау парақшасы арқылы өзін-өзі бағалайды.


    Тапсырма

    12 мин



    «Құлагер қазақ» видеосын тамашалайды


    2-тапсырма.

    «Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылау.


    Үзінді

    Кейіпкер

    Қорытынды

    1.Қайырып қыстай баптап Құлагерді, Осы астың дақпыртына Ақан келді

    Атбегі Ақан


    2. Көзімнің көбеймесе бүгін ағы, Есімнен жаңылтпаса сайтан тағы. Егер де шын жылқыны мен танысам. Хақ мұның қырып, жойып бәйге алмағы!

    Нағыз атбегі, сыншы Күреңбай


    3. Жайраңдап жайсаң Ақан қаймыққан жоқ, Жүрегін жолбарыстан айнытқан жоқ. "Жат елде жалғыз жүрмін" деп именіп, Болар деп түбі қалай қайғыртқан жоқ

    Ешкімге бас имейтін асқақ Ақан


    4. Бұл кәпір жылқы ма екен, немене екен? Осы аста алдымен -ақ келе ме екен? Алдында ат салмаған Көктұйғынға. Бір пәле Көкшетаудан келер ме екен!

    Іші тар, қауіпті, өз басының қамын ойлайтын адам Батыраш


    5. Ақ отау топырлады Ақан түскен, Қалың жұрт кетті керіп сырттан,іштен.Шығады Ақан даусы әнге толып,Безелген ғашық жармен,қыран құспен.

    Еліне сыйлы,өнері көпке ортақ,елдің еркесі. Ақан


    6. Жүрегі жаралған ер жүйрікпенен,Сері Ақан сұрауына илікпеген.Сонан соң кегін сақтап кеткен Батыраш.Үкілеп Көктұйғынын жүйрік деген.

    Кекшіл,өзімшіл,қыз-ғаншақ. Батыраш



    Дескриптор:

    -образдар жүйесін ашады;

    - берілген үзінділерге қорытынды жасайды;

    -кестеге жазады.


    Видео көреді


    «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылайды.




    «Бәйге» әдісі арқылы бір-бірін бағалап отырады


    Тапсырма

    6 мин



    3- тапсырма.

    Поэманың идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойын тұжырымдау.


    "Астау мен бауырсақ» әдісі арқылы кері байланыс береді


    Бірінші сөйлем:

    "Менің ойымша..."

    Екінші сөйлем:

    "Себебі, мен оны былай түсіндіремін..."

    Үшінші сөйлем:

    "Мысалы, мен оны мына үзінділермен дәлелдеймін..."

    Соңғы сөйлем:"

    Соған байланысты мен мынадай қорытынды шемімге келдім..."


    Дескриптор:

    -нақты дәлелдер келтіреді;

    -себебін анықтайды;

    - қазіргі өмірмен байланыстырады;

    -ойын тұжырымдайды.

    «Құлагер» поэмасының идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойларын тұжырымдайды.

    «Бәйге» әдісі арқылы бір-бірін бағалап отырады


    Сабақтың соңы

    4 мин





    «Жеке куәлік» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімдерін қорытындылап, жалпы балл санын шығарады



    «Жеке куәлік» әдісі арқылы сабақ бойы алған жалпы балл санын есептеп қорытындылайды



























































    Үзінді


    Кейіпкер

    Қорытынды

    1.Қайырып қыстай баптап Құлагерді, Осы астың дақпыртына Ақан келді


    Ешкімге бас имейтін асқақ Ақан


    2. Көзімнің көбеймесе бүгін ағы, Есімнен жаңылтпаса сайтан тағы. Егер де шын жылқыны мен танысам. Хақ мұның қырып, жойып бәйге алмағы!


    Еліне сыйлы,өнері көпке ортақ,елдің еркесі. Ақан



    3. Жайраңдап жайсаң Ақан қаймыққан жоқ, Жүрегін жолбарыстан айнытқан жоқ. "Жат елде жалғыз жүрмін" деп именіп, Болар деп түбі қалай қайғыртқан жоқ


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 9 сынып
    28.01.2024
    378
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жаканбаева Райгуль Нурболатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации