Сабақтың
кезеңі/уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
(Ұйымдастыру
кезеңі)
2
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Психологиялық
ахуал.
https://wordwall.net/play/67077/996/177
бағдарламасы арқылы тексеру
жұмысын жүргізіп, ойын ойнатып
алу.
Үй тапсырмасын «Көрініс көр»
әдісі арқылы тамашалап алу.
Оқу мақсаттары және бағалау
критериймен таныстыру.
|
Оқушылар интербелсінді тақтада
берілген ұяшықтардың бірін таңдап, сұрақтарға жауап
береді
Оқу мақсаттары және бағалау
критериймен танысады.
|
«Бәйге» әдісі арқылы
бағалау
|
wordwall.
|
Негізгі
бөлім
(Тақырыпты
ашу)
8
мин
|
Ди айд ди видеосын
көрсету
1-тапсырма.
Жеке
жұмыс. "Әдебиет лотосы" әдісі
арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме беру, себебін
түсіндіру, кестені толтыру.
Шығарма атауы,
авторы
|
кейіпкер
|
Кейіпкер бойындағы
қасиеттер
|
|
|
|
Қандай жағымды
қасиеттері ұнайды?
Кейіпкерге ұқсағың
келе ме?
Себебін
түсіндір.
Жеке
жұмыс. "Әдебиет лотосы" әдісі
арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме береді, себебін
түсіндіреді, кестені
толтырады.
Дескриптор:
-адамгершілік
қасиетін анықтайды,
-мінездеме
береді;
-себебін
түсіндіреді;
-кестеге
жазады.
|
Видео
көреді
Кейіпкерлердің
адамгершілік қасиетін анықтап мінездеме береді, себебін
түсіндіреді, кестені толтырады
.
|
Бағалау парақшасы
арқылы өзін-өзі бағалайды.
|
|
Тапсырма
12
мин
|
«Құлагер қазақ»
видеосын тамашалайды
2-тапсырма.
«Үш түрлі күнделік»
әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер
образын талдап,
қорытындылау.
Үзінді
|
Кейіпкер
|
Қорытынды
|
1.Қайырып қыстай баптап Құлагерді, Осы астың
дақпыртына Ақан келді
|
Атбегі
Ақан
|
|
2.
Көзімнің көбеймесе бүгін ағы, Есімнен
жаңылтпаса сайтан тағы. Егер де шын жылқыны мен танысам. Хақ мұның
қырып, жойып бәйге
алмағы!
|
Нағыз атбегі, сыншы
Күреңбай
|
|
3.
Жайраңдап жайсаң Ақан қаймыққан жоқ, Жүрегін
жолбарыстан айнытқан жоқ. "Жат елде жалғыз жүрмін" деп именіп,
Болар деп түбі қалай қайғыртқан
жоқ
|
Ешкімге бас имейтін асқақ
Ақан
|
|
4. Бұл кәпір жылқы ма екен, немене екен? Осы
аста алдымен -ақ келе ме екен? Алдында ат салмаған Көктұйғынға. Бір
пәле Көкшетаудан келер ме
екен!
|
Іші тар, қауіпті, өз басының
қамын ойлайтын адам Батыраш
|
|
5.
Ақ отау топырлады Ақан түскен, Қалың жұрт
кетті керіп сырттан,іштен.Шығады Ақан даусы әнге толып,Безелген
ғашық жармен,қыран
құспен.
|
Еліне сыйлы,өнері көпке
ортақ,елдің еркесі. Ақан
|
|
6.
Жүрегі жаралған ер жүйрікпенен,Сері Ақан
сұрауына илікпеген.Сонан соң кегін сақтап кеткен Батыраш.Үкілеп
Көктұйғынын жүйрік
деген.
|
Кекшіл,өзімшіл,қыз-ғаншақ.
Батыраш
|
|
Дескриптор:
-образдар жүйесін
ашады;
- берілген
үзінділерге қорытынды
жасайды;
-кестеге
жазады.
|
Видео
көреді
«Құлагер» поэмасынан
берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап,
қорытындылайды.
|
«Бәйге» әдісі арқылы
бір-бірін бағалап отырады
|
|
Тапсырма
6
мин
|
3-
тапсырма.
Поэманың идеясы мен
кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойын
тұжырымдау.
"Астау мен бауырсақ» әдісі
арқылы кері байланыс
береді
Бірінші
сөйлем:
"Менің
ойымша..."
Екінші
сөйлем:
"Себебі, мен оны былай
түсіндіремін..."
Үшінші
сөйлем:
"Мысалы, мен оны мына
үзінділермен
дәлелдеймін..."
Соңғы
сөйлем:"
Соған байланысты мен мынадай
қорытынды шемімге
келдім..."
Дескриптор:
-нақты дәлелдер
келтіреді;
-себебін
анықтайды;
- қазіргі өмірмен
байланыстырады;
-ойын
тұжырымдайды.
|
«Құлагер» поэмасының идеясы
мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойларын
тұжырымдайды.
|
«Бәйге» әдісі арқылы бір-бірін
бағалап отырады
|
|
Сабақтың
соңы
4
мин
|
«Жеке
куәлік» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан
алған білімдерін қорытындылап, жалпы балл санын
шығарады

|
«Жеке куәлік» әдісі
арқылы сабақ бойы алған жалпы балл санын есептеп
қорытындылайды
|
|
|