Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
Өзін-өзі бағалау парағын таратып
беру.
«Жадылық серуен» әдісі арқылы оқушыларға
сұрақтар қою.
-
Ағзаның
ішкі ортасы дегеніміз не?
-
Қанның
құрамы
-
Қан
ағзада қандай қызмет атқарады?
-
Қандағы
түссіз сұйықтық
-
Қанның
қызыл және ядросы жоқ жасушасын қалай
атаймыз?
-
Лейкоциттер қалай
қозғалады?
-
Қанның
ұю үдерісі
-
Гемофилия
ауруы
-
Қаны болмайтын омыртқасыз
жануарлар, қаны көкшіл түсті жануарлар, қаны түссіз жәндіктер де
бар екені белгілі. Ал барлық омыртқалы жануарлардың қаны қызыл
түсті.Не себепті?
|
Берілген сұрақтарға оқушылар жауап
береді.
Оқушыларды топтарға біріктіруді
ұйымдастыру:
I – Иммунитет
II – Лейкоцит
III – Лимфоцит
Сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор: Әрбір дұрыс
жауапқа 1 балл
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
«Тамаша!» деген
мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
АКТ
Бағалау
парағы
|
Жаңа
сабақ
31
мин
|
«Ой қозғау» әдісі арқылы
жаңа тақырыпты айқындау, сабақтың мақсатын
таныстыру.
Бейнежазба көрсетіледі.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
|
«Жарайсың!»
«Тамаша!»
«Керемет!»
|
ДК экраны
|
1.Тапсырма топтық
жұмыс
1
топ:«Кластер» әдісі арқылы тапсырманы
орындайды. (постер қорғау)
Тапсырма:Лейкоциттердің әртүрлі типтері және олардың
қызметтері.
2 топ: «Өрмекші» әдісі арқылы тапсырманы
орындайды. (постер қорғау)
Тапсырма: Ағзаның иммундық жауап беру кезеңдерінің
қалыптасуы.
3 топ: «Венн
диаграммасы» әдісі арқылы тапсырманы
орындау. (постер қорғау)
Тапсырма: Лимфоциттердің түрлі
типтері
Тапсырманы орындау
барысында: Мұрат Әбуғазының «Май түні» күйін
тыңдау.
|
Тапсырмаларды
орындайды.
|
Дескриптор:
3 балл
1.Лейкоциттердің әртүрлі типтері және олардың қызметтерін
сипаттай алады.
2. Ағзаның иммундық жауап беру кезеңдерінің қалыптасуын
меңгереді.
3. Лимфоциттердің түрлі
типтерімен танысады.
|
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Қима қағаздар
|
2.Тапсырма: «Тірек сызбаны аяқта»
(жұптық
жұмыс)
Wordwall
сайты
арқылы
|
Тапсырмаларды
орындайды
|
Дескриптор:3 балл
1.
Гуморальдық
және жасушалық иммунитетті
талдайды.
2.Фагацитоз және
антидене үдерістерімен танысады.
3.Лейкоциттер-дің түрлі типтері және олардың қызметтерін
түсіндіре алады.
4.Лимфоциттердің типтері және олардың қызметтерін түсіндіре
алады.
5.ЖИТС, АВЖ-ның белгілері мен жұғу жолдарын
анықтайды.
|
ДК
экран
|
3.Тапсырма
Тақырып бойынша әр топ
проблемалық 1 сұрақ ойластырады. Топтар арасында
«Сұрақ,
жауап» әдісі көрініс
көреді.
|
Әр топ 2 сұрақтан
ойластырады, сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор: Әрбір дұрыс
жауапқа 2 балл
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
«Тамаша!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.элементтер, кезеңдері,
жауап беру уақыты» деген сызба
сызады.
|
8-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
7
мин.
|
«Жетістік баспалдағы» әдісі.
Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Бұрыннан
білемін
|
Жаңа
ақпарат
|
1.
2.
3.
4.
|
1.
2.
3.
4.
|
Бағалау
Үй тапсырмасы: Жасушалық және
гуморальдық иммунитетті жүзеге асыратын лейкоциттердің рөлін
салыстырып кесте құру.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Дескриптор: Әрбір дұрыс
жауапқа 1 балл
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады.
|
Кері байланыс парағы.
Бағалау парағы
|