Материалдар / Ашық сабақ "Иммунитет. Иммунитеттің түрлері: "
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Иммунитет. Иммунитеттің түрлері: "

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2021
1017
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Заттардың тасымалдануы

Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі

Күні: 30.11.2020ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Атабаева Жанар Рымбайқызы

Сынып: 8Ә

Қатысқандар саны: 19

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Иммунитет. Иммунитеттің түрлері: туа пайда болған жүре пайда болған иммунитет. Екпенің түрлері және оның жасанды иммунитетті қалыптастырудағы маңызы. Жұқпалы аурулардың алдын-алу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.1.3.6 аурудың алдын алудағы вакцинацияның рөлін бағалау

Сабақ мақсаттары

1.Иммунитеттің түрлерін анықтай отырып, түсндіреді.

2. Екпенің түрлерін сипаттау арқылы жасанды иммунитетті қалыптастырудың маңызын зерттейді.

3.Жұқпалы аурулардың алдын-алу шараларын талдайды.

Бағалау критерийлері

1.Иммунитеттің түрлерін анықтай отырып, ажыратады

2. . Екпенің түрлерін сипаттау арқылы жасанды иммунитетті қалыптастырудың маңызын талдайды.

3. Жұқпалы аурулардың түрлерін, алдын алу шараларын анықтайды.


Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер:

Иммунитет, қарапайымдар, саңырауқұлақтар, бактериялар, амёбалық қантышқақ, фитофтороз, оба, күл, лейшманиоз, герпес.

Айтылым:жұқпалы аурулардың ағзаға тигізетін зиянын айту;

Тыңдалым: оқушылар бір-бірінің пікірлерін тыңдайды.

Оқылым: деректермен жұмыс істейді.

Жазылым: дәптерлеріне термин сөздердің анықтамын жазады.

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғарғы руханият құндылығы бойынша адамзат денсаулығын тұрақтандыру мақсатында жұқпалы аурулардың алдын алу мен болдырмау жолдарын сақтай отырып, экологиялық өрлеу жолындағы салауатты өмір жолын қалыптастыру.

Пәнаралық

байланыстар

Химия

Алдыңғы білім


Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет туралы біледі.

Сабақ жоспары

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


5 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.



Үй тапсырмасын сұрау: «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру.

1.Иммунитет дегеніміз не?

2.Жасушалық және гуморальдық иммунитет дегеніміз не?

3.Фагоцитоз және антиденелер дегеніміз не?



қазақ орыс ағылшын

Сабақтың ортасы


20минут



















10-минут





















10-минут

Жаңа сабақ







Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары:

1-тапсырма.

Жеке жұмыс. «Венн диаграммасы»


1.Табиғи 2. Жасанды

Ұқсастықтары

Shape2 Shape1







Оқулықты пайдалана отырып, иммунитет түрлерін анықтау арқылы салыстырып , ұқсастықтарын анықтау.

Дескриптор:

-иммунитеттің түрлерін анықтайды

-иммунитет түрлерін салыстырады

-иммунитет түрлерінің ұқсастықтарын анықтайды



2-тапсырма.

Сұрақ-жауап әдісі

Оқулықты пайдалана отырып, жұқпалы аурудың түрлерін анықтай отырып, сипаттама беру.


1.Амёба дизентериясы

2. Тырысқақ (холера)

3.Күл(дифтерия)

4.Лейшманиоз

5 .Герпес

6. Фитофтороз


Дескриптор:

- жұқпалы ауруларды суреттер арқылы ажырата алады.

- жұқпалы аурулардың әрқайсына сипаттама береді.


Амебалық қантышқақ




Фитофтороз


Күл ауруы



Күл ауруы- ағзаның улану белгілерімен мұрын, жұтқыншақ шырышты қабықтарының фибринозды қабынумен сипатталады.



Теріде ірі жаралардың пайда болуы.


Бағалау:

Әр тапсырма барысында смайликтер арқылы кері байланыс жасап отырамын.

























Оқулық

















































Оқулық, суреттер




















































































Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс:

БББ кестесі..

Білгенім

Білдім

Білгім келеді







Үй тапсырмасы: Тақырыпты оқу







Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ барысында саралаудың Венн диаграммасы жұмысы арқылы тақырыптың негізгі идеясы мен ұғымдарын түсіндіре отырып шығармашылық қабілеттерін арттырамын. Сұрақ-жауап әдісі өзіндік жұмыс) арқылы ойлау дағдысын қалыптастырамын. жаңа сабақтың тақырыбын ашу барысында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырамын. Қарқыны жоғары оқушыларға адасқан әріптер әдісі өзіндік жұмыс тапсырмасын беремін.

Тапсырманың дескрипторына сәйкес

Сыныпты тергеу өзіндік жұмыс әдісінде смайликтер арқылы оқушының ынтасын оятамын.

Бұл бағалау балалардың көңіл-күйін көтереді.Өз бетінше оқу дағдысы қалыптасады.





Қашықтықтан оқу барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау





Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:



Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!