Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Есептің дұрыстығын оқушылар
тақтаға шығу арқылы тексеріп, кері байланыс беріледі. Әр оқушының
жұмысын сыныптастары тексеріп, бағасын
береді.
Есептің дұрыстығын оқушылар
тақтаға шығу арқылы тексеріп, мұғалім тарапынан кері байланыс
беріледі.
|
Үй тапсырмаларын тексеру:
Оқушылардың есептерінің жауаптарын көршілес отырған оқушыға
алмастыру арқылы тексеру.
Есептің жауаптары
презентацияда көрсетіледі.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру.
-
Арифметикалық түбірден басқа
қандай түбірлердің түрлері болуы мүмкін?
-
Тақырыпқа байланысты бүгінгі
сабақтың мақсаттары қандай болуы мүмкін?
-
Бүгінгі сабақтың соңында
күтілетін нәтиже қандай болады?
Мәселе сұраққа жауап
нәтижесінде оқушылардың көмегімен бүгінгі сабақтың тақырыбы, оған
сәйкес мақсаты және күтілетін нәтижесі
анықталады.
Оқушылар өздерінің ойларынша
анықтама мен түбірдің қасиеттерін
шығарады.
Тақырыптың мағынасын ашу үшін
презентация арқылы негізгі анықтама мен иррационал өрнектерді
түрлендіруге арналған тапсырма
көрсетіледі.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Түрлі түсті қима
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
Бекіту
Кері
байланыс
Бағалау
Рефлексия
|
Мұғалім тақтада оқушыларға
презентация арқылы көрсетеді
Иррационал өрнектерді
ықшамдауда келесі әдістер қолданылады:
-
Түбірді бір көрсеткішке
келтіру №7, №8 қасиеттерді қолдану арқылы.
-
Бірдей көрсеткішті түбірлер
көбейтіндісін (қатынасын) №5, №7 қасиеттерді қолдану арқылы түбір
астындағы көбейтіндіге (қатынасқа)
алмастыру.
-
Түбір көрсеткіштерін қысқарту,
№8 қасиетті қолдану арқылы.
-
Түбір астындағы түбірді бір
т.бірмен алмастыру, №9 қасиет.
Ұ
Мұғалім тақтада
талдайды
Мысал
–есеп№1:
х-тің қандай
мәндерінде теңдігі
орындалады.
Шешуі:
, Жауабы:
.
Мысал-есеп
№2:
х-тің қандай
мәндерінде теңдігі
орындалады.
Шешуі:
, Жауабы
x=1.
Мысал-есеп№3: Өрнекті
ықшамдаңыз: .
Шешуі:
.
Мысал-есеп
№4: .
Шешуі:
.
|
Жекелей
жұмыс
Мақсаты:
n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін
қайталау
тапсырмаларын
орындау
Бағалау: дұрыс жауап саны
бойнша өзін- өзі «Басбармақ» әдісімен
бағалайды
Мақсаты:
n-ші дәрежелі түбір астына
енгізу, түбір алдына шығару қасиеттерін қолданып өрнектерді
түрлендіре алу
егер
n
– жұп болса,
онда х
= ,
егер
n– тақ болса,
онда
егер
n– тақ, онда
у =
=
,
егер n – жұп, онда
Топтық жұмыс
ЖИГСО
1-айналым: әр оқушы өз номері
бойынша тапсырманы орындайды
2-айналым: оқушылар өз номері
бойынша жаңа топтарға бірігіп тапсырманы
талдайды
3- айналым: оқушылар бастапқы
топқа жиналып өз тапсырмаларын топтағы оқушыларымен
талдайды
1
|
2
|
3
|
4
|
Айнымалысы бар өрнекті n-ші
дәрежелі түбір астына енгізіңіз ( x
- бұл
тапсырмада қандай болуы мүмкін және неге х осындай мән қабылдай
алады?)
|
-
;
-
|
1. ;
2. ;
|
1. ;
2.
|
1. .
2. .
|
көбейткішті түбір алдына
шығарыңыз
|
|
|
|
|
Топтық
жұмыс
Бөлшектің
бөлімінде
Мақсаты:
n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін
өрнектерді түрлендіруде қолдан алу
|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
-2-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
-3-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
Оқулық
11-сынып.
|